Nee.quote:Op zondag 2 november 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gramulanion, zal ik een grappig plaatje posten?
Wordt dat niet gewaardeerd?quote:
Nee, nu doe ik het niet meerquote:
Raar dat dat plaatje op de site van de TU Delft staat.quote:Op zondag 2 november 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel:
[ afbeelding ]
Adjust, de man die nu van "Cor en Don" isquote:Op zondag 2 november 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel:
[ afbeelding ]
Ik vond dit toch een stuk hilarischer:quote:Op zondag 2 november 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel:
[ afbeelding ]
Je bent zelf raarquote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Raar dat dat plaatje op de site van de TU Delft staat.
Wat een raar plaatje is datquote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dit toch een stuk hilarischer:
[ afbeelding]
9gag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
le epic me-me facesquote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
9gag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier gaat wat misquote:Op zondag 2 november 2014 19:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ [url=url=http://img-9gag-lol.9cache.com/photo/aGVEAy5_460s_v1.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat een raar plaatje is dat
Niet gelezen.quote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
9gag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
le ebin maymayquote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
9gag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat je harder kunt lachen om De Lama's.quote:
Ik ben benieuwd wat Johan Derksen hierover te zeggen heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Alsof hij een warme gehaktbal uit de lucht probeert te pakken.
Een zak aardappelen misschien?quote:Op zondag 2 november 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Johan Derksen hierover te zeggen heeft.
Jan Everse kan hier niet om lachenquote:Op zondag 2 november 2014 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Alsof hij een warme gehaktbal uit de lucht probeert te pakken.
Een beetje een juffrouw.quote:Op zondag 2 november 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een zak aardappelen misschien?
Als een zak aardappelen naar de bal duiken.quote:Op zondag 2 november 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een zak aardappelen misschien?
Erwin is een pillenboer, met zijn strakke hoofd.quote:Op zondag 2 november 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van de Looi blijkt een introverte jongen van het platteland te zijn.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 2 november 2014 19:28 schreef GGMM het volgende:
Die muziek bij Groningen is echt teringirritant.
Doe er wat aan johannes.
hahahahahahaha!!!quote:
Hij was geblesseerd.quote:Op zondag 2 november 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer geen Nickgod. De afgang van de balvirtuoos verloopt sneller dan gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot over een maand.quote:Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Max23 het volgende:
Ze kunnen beter stoppen nu met die samenvatting, gebeurt toch niets meer.
Spoiler lulquote:Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Max23 het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet zo leuk.quote:Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Max23 het volgende:
Perziksap is de lievelingsdrank van Mexicanobakker.quote:Op zondag 2 november 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Cherry. Dat is de lievelingsdrank van Specularium en Corrie.
Nog meer van deze leuke weetjes? Gebeurd toch niks meer deze wedstrijd.quote:Op zondag 2 november 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Cherry. Dat is de lievelingsdrank van Specularium en Corrie.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog meer van deze leuke weetjes? Gebeurd toch niks meer deze wedstrijd.
Gebeuren is in de tegenwoordige tijd te spellen met stam+tquote:Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog meer van deze leuke weetjes? Gebeurd toch niks meer deze wedstrijd.
Frituurvet is die van Fl_freakquote:Op zondag 2 november 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Perziksap is de lievelingsdrank van Mexicanobakker.
Ik moet zeggen dat ik niet zo veel op heb met het deel van het publiek wat laatst Nick uit ging fluiten.quote:
Ik ga het niet aanpassen.quote:Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebeuren is in de tegenwoordige tijd te spellen met stam+t
Het schijnt dat Paxcon daar ook aan mee deedquote:Op zondag 2 november 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet zo veel op heb met het deel van het publiek wat laatst Nick uit ging fluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |