SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot over een maand.quote:Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Max23 het volgende:
Ze kunnen beter stoppen nu met die samenvatting, gebeurt toch niets meer.
Spoiler lulquote:Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Max23 het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet zo leuk.quote:Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Max23 het volgende:
Perziksap is de lievelingsdrank van Mexicanobakker.quote:Op zondag 2 november 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Cherry. Dat is de lievelingsdrank van Specularium en Corrie.
Nog meer van deze leuke weetjes? Gebeurd toch niks meer deze wedstrijd.quote:Op zondag 2 november 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Cherry. Dat is de lievelingsdrank van Specularium en Corrie.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog meer van deze leuke weetjes? Gebeurd toch niks meer deze wedstrijd.
Gebeuren is in de tegenwoordige tijd te spellen met stam+tquote:Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog meer van deze leuke weetjes? Gebeurd toch niks meer deze wedstrijd.
Frituurvet is die van Fl_freakquote:Op zondag 2 november 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Perziksap is de lievelingsdrank van Mexicanobakker.
Ik moet zeggen dat ik niet zo veel op heb met het deel van het publiek wat laatst Nick uit ging fluiten.quote:
Ik ga het niet aanpassen.quote:Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebeuren is in de tegenwoordige tijd te spellen met stam+t
Het schijnt dat Paxcon daar ook aan mee deedquote:Op zondag 2 november 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet zo veel op heb met het deel van het publiek wat laatst Nick uit ging fluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |