SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Tja. We kregen inderdaad twee keer hetzelfde te zien maar dan anders. Dat had wel compacter gekund.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Jammer dat het erg herhalend was. Ze hadden zoveel meer stof kunnen behandelen...
Same here. Tekenen op papier gaat prima, maar zoals je zegt, lijnen zetten met een normale wacom tablet is een ramp.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Respect.Ik heb een schurfthekel aan tekenen op een Wacom. Shading en kleuren prima, maar lijnen zetten is irritant. Op een Cintiq is het toch beter vertoeven, maar dat komt ooit wel. Als ik geld heb voor zo'n ding.
Niet, denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. We kregen inderdaad twee keer hetzelfde te zien maar dan anders. Dat had wel compacter gekund.
Maar moest lachen. S2 when.
Wacom maakt wel een Android tablet van 13" die je ook aan je PC kan hangen. Helaas alleen wel 900 euro.quote:Op zaterdag 8 november 2014 03:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Same here. Tekenen op papier gaat prima, maar zoals je zegt, lijnen zetten met een normale wacom tablet is een ramp.
Cintiq voelt een heel stuk beter aan (voor zover ik het een beetje heb kunnen testen in de winkel met een waardeloos programma als Elements), maar die prijs is idd nogal hoog.
Ik twijfel nog een beetje tussen de Wacom 13HD, de 22HD of de 24HD. Allen hebben zo zijn voor- en nadelen,en daarnaast schijnen er ook een aantal niet-Wacom concurrenten te zijn die eigenlijk ook goed ontvangen zijn en een stuk minder kosten...
Het mooist zou natuurlijk zijn als je gewoon de kwaliteit van een Cintiq in een normale tablet zoals iPad of een Android zou hebben, en dus een stuk betaalbaarder, en daarnaast veelzijdiger en portable, maar blijkbaar duurt dat nog wel een poosje.
Ik vrees het ook. Misschien ooit via een kickstarter oid. Maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet, denk ikalleen als ze Tomoko's plan uitvoeren.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet, denk ikalleen als ze Tomoko's plan uitvoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik daar wel mee kan leven.Sadist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Het gaat wel, maar het blijft vervelender dan op papier.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:59 schreef Xaryna het volgende:
Ik hb echt geen problemen met mijn Wacom tablet. Tekenen gaat er prima mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef Kyubey het volgende:
Mijn tekentablet blijft het besteSuch solid state hardware. Wow. databaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja dat weet ik ook niet mensen in dit topic hadden het er over.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*wokweek*
[..]
Volgend jaar Naruto miniserie en Japans leren is niet makkelijk.
[..]
Wat voor film?
Het vervolg op seizoen 2.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet mensen in dit topic hadden het er over.
Kjoebelien?
Zekers. De poster laatquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen seizoen 3 maar alleen een film als afsluiter dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus daaruit kun je al enige conclusies trekken over het verloop van S2.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zekers. De poster laatIk hoop niet dat ze Sybil-kun dood maken zonder een redelijk alternatief, behalve als ze in Geo-politiek gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus daaruit kun je al enige conclusies trekken over het verloop van S2.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze Sybil-kun dood maken zonder een redelijk alternatief, behalve als ze in Geo-politiek gaan.
Watte,wie?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet mensen in dit topic hadden het er over.
Kjoebelien?
Ja, die van 800 euro is die 13HD die ik al noemde. Die lijkt me qua formaat wel ok en qua prijs is het ook wel te overzien, maar een paar reviews op Youtube hadden het erover dat die kabel die in de tablet zit wel eens los wil gaan, en dat dat onderstuk (de stand) een beetje 'flimsy' is waardoor het er wel eens uit wil knallen, dus vandaar dat ik nog wat mijn twijfels heb.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacom maakt wel een Android tablet van 13" die je ook aan je PC kan hangen. Helaas alleen wel 900 euro.Om nog maar te zwijgen van de Windows 8 tablet, die zweeft zo rond de 1500. De Cintiq Companion reeks.
En die demo's zijn verschrikkelijk inderdaad, voor winkels die een tekentablet van 2000 euro proberen te verslijten hadden ze dat wel wat beter op kunnen stellen.
Die 24HD blijft wel een tof ding. Maar eerlijk waar, voor een 2000 euro kostend tekending is 1920x1200 op 24" een beetje schamel. Had toch graag 2560x1600 gezien. Vooral als je er een beetje met je neus op gaat zitten blijf ik de pixels irritant vinden. En zo extreem is die resolutie nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, die van 800 euro is die 13HD die ik al noemde. Die lijkt me qua formaat wel ok en qua prijs is het ook wel te overzien, maar een paar reviews op Youtube hadden het erover dat die kabel die in de tablet zit wel eens los wil gaan, en dat dat onderstuk (de stand) een beetje 'flimsy' is waardoor het er wel eens uit wil knallen, dus vandaar dat ik nog wat mijn twijfels heb.
Vandaag de 24HD even geprobeerd bij de MM Eindhoven, maar wederom alleen met Elements, plus met een ongelooflijk baggerpennetje erbij die al half kapot was, met een tekort snoer, en Elements ging ook nog vervelend doen met het 'emmertje vullen' want hij wilde de achtergrond niet meer wit maken. Bleef zwart. Irritant.
Ik ga me de komende tijd een beetje verdiepen in de niet-Wacom alternatieven, maar een van de eisen is toch wel een FullHD scherm, wat de Yivnova volgens mij niet had.
Aan de ene kant deelt Japan wel een grens met Rusland en claimt het momenteel zelfs Russisch grondgebied. Maar aan de andere kant is Psycho-Pass wel in de verre toekomst enzo. Poetin's brein in een pot zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:33 schreef MAHL het volgende:
Als Psycho-Pass in geo-politiek gaat moet er eigenlijk wel Baas Putin in komen. Met natuurlijk Natalia Poklonskaya
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De schrijfster van Shiki heeft een van mijn favoriete fantasy reeksen geschreven. De Twelve Kingdoms boeken. Ik ben momenteel Poseidon of the East, vast blue seas to the West uit die reeks aan het lezen. Ook een enorme aanrader.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:03 schreef Bredemug het volgende:
In 2 dagen Shiki gekeken,
holy shit , beste vampier thema anime die ik tot nu toe gezien heb![]()
wat een bazen psychologische thriller.
http://myanimelist.net/anime/7724/Shiki
Het begint sloom maar na episode 6 gaat de shit los, dikke aanrader voor mensen die hem nog niet gezien hebben.
Alleen de laatste paar afleveringen vond ik echt erg goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:03 schreef Bredemug het volgende:
In 2 dagen Shiki gekeken,
holy shit , beste vampier thema anime die ik tot nu toe gezien heb![]()
wat een bazen psychologische thriller.
http://myanimelist.net/anime/7724/Shiki
Het begint sloom maar na episode 6 gaat de shit los, dikke aanrader voor mensen die hem nog niet gezien hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://doutei-subs.net/do(...)rui-13-oad/#more-545
Is dit wat ik denk dat het is dan is? Het al drie dagen uit!
maar de verkeerde filmrolquote:Op zondag 9 november 2014 00:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit keer hadden ze tenminste de goede subs...
uberhaupt overwegen HS te kijkenquote:Op zondag 9 november 2014 11:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
En Jing doet het alweer. Kom op Commie dwing me niet om alweer Horribleterriblefuckingtwatsubs te gebruiken!
NIET DOEN REPEL NIET DOENquote:Op zondag 9 november 2014 11:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
En Jing doet het alweer. Kom op Commie dwing me niet om alweer Horribleterriblefuckingtwatsubs te gebruiken!
Beter dan 3 dagen moeten wachten.quote:
Ja. Shorts om in z'n Ghibli museum te draaien. Dus geen films meer.quote:Op zondag 9 november 2014 18:27 schreef Qunix het volgende:
Hayao Miyazaki working on new project, says “I’m going to continue making anime until I die”
Slechts een compacte, fillerloze uiteenzetting van 250 afleveringen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:15 schreef Qunix het volgende:
Dus die laatste chapter van Naruto komt een hele nieuwe serie van? (of een serie van OVA's)?
Fillerloosquote:Op zondag 9 november 2014 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Slechts een compacte, fillerloze uiteenzetting van 250 afleveringen.
Die animatie is wel heel mooi, maar die stemmen ... hebben ze echte voetballers gebruikt ofzo?quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://twii.edgeboss.net/(...)ot_launch_071114.mp4
Ja, en Rooney klinkt het slechtstquote:Op zondag 9 november 2014 19:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die animatie is wel heel mooi, maar die stemmen ... hebben ze echte voetballers gebruikt ofzo?
Dat is op een bepaalde manier ook een soort van prestatie.quote:Op zondag 9 november 2014 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, en Rooney klinkt het slechtst
De enige geboren engelsman van die drie.
Dat inderdaad...quote:Op zondag 9 november 2014 19:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die animatie is wel heel mooi, maar die stemmen ... hebben ze echte voetballers gebruikt ofzo?
Inderdaad oog en oorstrelendquote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Oh man die kwaliteit en animatie van shigatsu wa
Misschien een origineel einde. Dat gevecht waar je het over had, was datquote:Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef Bredemug het volgende:
Wow ze hebben best veel chapters(aan de hand van de preview voor volgende week) overgeslagen bij akame ga kill, esdeath vs night raid was een van de beste en meest epic brutale gevechten in de manga, raar dat ze dat hebben overgeslagen.
Ben benieuwd hoe ze de anime gaan laten eindigen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Animeconventies dat zijn toch die gebeurtenissen waar je betaalt om in een ruimte te mogen om overprijste imports te kopen?quote:Op zondag 9 november 2014 22:03 schreef sweetlady-o het volgende:
Gaat iemand hier volgend weekend trouwens naar Nishicon?
En ook om matige sushi te maken, lauwe japanse thee te drinken, en te zien hoe malloten op DDR matten stuiteren.quote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Animeconventies dat zijn toch die gebeurtenissen waar je betaalt om in een ruimte te mogen om overprijste imports te kopen?
quote:Op zondag 9 november 2014 22:03 schreef sweetlady-o het volgende:
Gaat iemand hier volgend weekend trouwens naar Nishicon?
Ik liep op Tsunacon rond en had het gevoel dat ik 10 jaar te oud was. Zoveel hyperactief neongekleurd tienergeweld.quote:Op zondag 9 november 2014 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm... Weinig leuke dames in schaarsgeklede, ehm, kleding. Denk dat ik maar pass
quote:Op zondag 9 november 2014 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm... Weinig leuke dames in schaarsgeklede, ehm, kleding. Denk dat ik maar pass
Ik had geen blonde pruik, en ik moest toch iets aandoen bij m'n Sailor Moon pakje.quote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat jij wl een roze pruik droeg?
H.E.L.D.quote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had geen blonde pruik, en ik moest toch iets aandoen bij m'n Sailor Moon pakje.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Animeconventies dat zijn toch die gebeurtenissen waar je betaalt om in een ruimte te mogen om overprijste imports te kopen?
Zijn toch die dingen die ik minimaal 1 keer meegemaakt wil hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ook om matige sushi te maken, lauwe japanse thee te drinken, en te zien hoe malloten op DDR matten stuiteren.
Oh ik vond het wel geinig hoor. Maar de kwaliteit van de georganiseerde dingen was matig.quote:Op zondag 9 november 2014 22:30 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
[..]
Zijn toch die dingen die ik minimaal 1 keer meegemaakt wil hebben.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien een origineel einde. Dat gevecht waar je het over had, was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
Ik heb al vanaf de eerste voorverkoop kaartjes omdat ik het bij 'ik heb het nog nooit gedaan' had gezien dus ga hoe dan ook. Al lees ik steeds vaker op internet dat het niks is voor een eerste con maar ach ben er minder dan 50 euro aan kwijt.quote:Op zondag 9 november 2014 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel geinig hoor. Maar de kwaliteit van de georganiseerde dingen was matig.
Plausibel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf de eerste voorverkoop kaartjes omdat ik het bij 'ik heb het nog nooit gedaan' had gezien dus ga hoe dan ook. Al lees ik steeds vaker op internet dat het niks is voor een eerste con maar ach ben er minder dan 50 euro aan kwijt.
Ik ben niet op Nishicon geweest hoor. Maar op Tsunacon. Ik vrees dat het niveau vergelijkbaar is though.quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf de eerste voorverkoop kaartjes omdat ik het bij 'ik heb het nog nooit gedaan' had gezien dus ga hoe dan ook. Al lees ik steeds vaker op internet dat het niks is voor een eerste con maar ach ben er minder dan 50 euro aan kwijt.
Oh godquote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Plausibel.
http://www.rtlxl.nl/#!/ik(...)09-80c5-828b46123adc
Ik kan de Sak proeverij aanbevelen, kostte 15 euro extra, maar was wel het leukste wat ik daar deed. De naam van con was Moshi Moshi.quote:Op zondag 9 november 2014 22:30 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
[..]
Zijn toch die dingen die ik minimaal 1 keer meegemaakt wil hebben.
Soms loopt er wel mooi gedane cosplay rond. Maar de fantastische dingen die je soms op Amerikaanse cons rond ziet lopen, of wat er af en toe uit Japan lekt, eigenlijk niet.quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef MAHL het volgende:
Kijk zoiets wil ik zien...
http://9gag.tv/p/a50YjL/a(...)es-nsfw?ref=fsidebar
Maar dit is dus niet in Nederland?
Er zijn volgens mij wel meerdere versies van, ook op BD. Maar inderdaad is de kwaliteit nauwelijks beter.quote:Op maandag 10 november 2014 14:14 schreef robin007bond het volgende:
Voor de genteresseerden. Er is een bluray van Elfen Lied uitgekomen. Helaas is het origineel niet in HD geanimeerd, dus is het een upscale.
Klopt inderdaad. Toch zonde dat zo veel op een lage resolutie wordt geanimeerd.quote:Op maandag 10 november 2014 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij wel meerdere versies van, ook op BD. Maar inderdaad is de kwaliteit nauwelijks beter.
[ afbeelding ]
Geluid op de BD schijnt wel beter te zijn.
Elfen Lied -> 2004quote:Op maandag 10 november 2014 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Toch zonde dat zo veel op een lage resolutie wordt geanimeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |