SPOILER: Fall fartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.![]()
PP staat in de download.quote:Op zondag 2 november 2014 10:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Repel
[Commie] Psycho-Pass 2 - 04 [44CE0411].mkv“An interesting thing is a good thing.”![]()
Nog maar 8 maandjes slapen tot de volgende Fest Anča.quote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Deze draad gaat nu over Slowaakse animatie.
http://www.festanca.sk/2014/en/festival🐙![]()
Deze danquote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Deze draad gaat nu over Slowaakse animatie.
Helemaal super.![]()
gaan wij daar samen heen?quote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog maar 8 maandjes slapen tot de volgende Fest Anča.
http://www.festanca.sk/2014/en/festival![]()
Man, psycho pass is echt aots.
Wel jammer dat het maar 11 eps + een film is./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik vind dit beter dan seizoen 1quote:Op zondag 2 november 2014 17:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Man, psycho pass is echt aots.
Wel jammer dat het maar 11 eps + een film is.
Helemaal super.![]()
Inderdaad, maar ook de kleine details in S2 zoals de veranderingen in de op. Die waarschijnlijk wijzen op de mentale status van akane of sibylquote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik dacht op de kwaliteit van Funimationquote:Op zondag 2 november 2014 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook de kleine details in S2 zoals de veranderingen in de op. Die waarschijnlijk wijzen op de mentale status van akane of sibylHelemaal super.![]()
Geen idee, Commie gebruikt geen Funimation maar Noitaminaquote:Op zondag 2 november 2014 18:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik dacht op de kwaliteit van Funimation/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik heb ook Commie gekekenquote:Op zondag 2 november 2014 18:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen idee, Commie gebruikt geen Funimation maar Noitamina
Helemaal super.![]()
In de manga ligt Naruto nu moe en bezoedeld naast Sasuke. Ze gingen zo hard te keer dat ze er bij neervielen. Naruto is wel zo ongeveer klaar, ja nog een paar hoofdstukken.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wordt eigenlijk ook wel tijdquote:Op zondag 2 november 2014 19:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In de manga ligt Naruto nu moe en bezoedeld naast Sasuke. Ze gingen zo hard te keer dat ze er bij neervielen. Naruto is wel zo ongeveer klaar, ja nog een paar hoofdstukken.
Beter gaat HxH verder![]()
![]()
Je bent me aan het wegpesten he?quote:Op zondag 2 november 2014 19:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In de manga ligt Naruto nu moe en bezoedeld naast Sasuke. Ze gingen zo hard te keer dat ze er bij neervielen. Naruto is wel zo ongeveer klaar, ja nog een paar hoofdstukken.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ach, die jongen is gewoon mad dat zijn shit waifu dood is.quote:Op zondag 2 november 2014 20:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je bent me aan het wegpesten he?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 20:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ach, die jongen is gewoon mad dat zijn shit waifu dood is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Eigenlijk probeer ik -Aardbei- terug in deze draad te krijgen, maar waar gehakt wordt vallen spaanders.quote:Op zondag 2 november 2014 20:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je bent me aan het wegpesten he?quote:Op zondag 2 november 2014 20:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ach, die jongen is gewoon mad dat zijn shit waifu dood is.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]Wat is deze emotie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Doe dan even een hosselquote (lees: lokquote) om haar terug te halen. Je hebt me gekwetst en nu ga ik je waifu vernederen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eigenlijk probeer ik -Aardbei- terug in deze draad te krijgen, maar waar gehakt wordt vallen spaanders.
[..]
[..]
Wat is deze emotie?
[ afbeelding ]
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Dat je er eindelijk achterkomt dat je waifu shit is.quote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eigenlijk probeer ik -Aardbei- terug in deze draad te krijgen, maar waar gehakt wordt vallen spaanders.
[..]
[..]
Wat is deze emotie?
[ afbeelding ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
We kunnen ook gewoon met zijn allen onze Nurutu's in de Nurutu-draad bespreken. Dan hoeft -Aardbei- hier niet eens te lurken.quote:Op zondag 2 november 2014 20:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doe dan even een hosselquote (lees: lokquote) om haar terug te halen. Je hebt me gekwetst en nu ga ik je waifu vernederen.Ik schrijf perfectie altijd anders, maar ik begrijp wat je bedoelt: Pitou is liefde, Pitou is leven.quote:Op zondag 2 november 2014 20:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat je er eindelijk achterkomt dat je waifu shit is.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Doe mij eens even lokken met een quote of linken naar de Nurutu draad dan. Stijgt de kwalitatieve waarde van de posts ook direct.quote:Op zondag 2 november 2014 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon met zijn allen onze Nurutu's in de Nurutu-draad bespreken. Dan hoeft -Aardbei- hier niet eens te lurken.
[ afbeelding ]
[..]
Ik schrijf perfectie altijd anders, maar ik begrijp wat je bedoelt: Pitou is liefde, Pitou is leven.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
TV / [Anime&Manga] Naruto #19quote:Op zondag 2 november 2014 20:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doe mij eens even lokken met een quote of linken naar de Nurutu draad dan. Stijgt de kwalitatieve waarde van de posts ook direct.
Maar je blijft in deze draad faggot, anders kom ik je even opzoeken.
Ha! die OP mag ook een keer geüpdatet wordenquote:Op zondag 2 november 2014 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
TV / [Anime&Manga] Naruto #19
Maar je blijft in deze draad faggot, anders kom ik je even opzoeken.![]()
![]()
![]()
Spreek er een mod op aan zou ik zeggen. Het zou me verbazen als die reeks de twintig haalt en daarboven gaat het helemaal niet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ha! die OP mag ook een keer geüpdatet worden“An interesting thing is a good thing.”![]()
Sowieso aparte reeksen hebben voor seriesquote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Spreek er een mod op aan zou ik zeggen. Het zou me verbazen als die reeks de twintig haalt en daarboven gaat het helemaal niet.
Sowieso reeksen over animequote:Op zondag 2 november 2014 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sowieso aparte reeksen hebben voor series![]()
![]()
Tsja, dat onze hobby nou wel het hele jaar door gaat, en je er daardoor dus constant over kan praten. Dat kan niet bij vuurwerkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tsja, dat onze hobby nou wel het hele jaar door gaat, en je er daardoor dus constant over kan praten. Dat kan niet bij vuurwerkGET, PHUKEN, REKT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik kom niet zo heel vaak op het grotere forum buiten deze reeks, maar volgens mij zit TV vol met reeksen over series.quote:Op zondag 2 november 2014 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sowieso aparte reeksen hebben voor series“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tsja, dat onze hobby nou wel het hele jaar door gaat, en je er daardoor dus constant over kan praten. Dat kan niet bij vuurwerkOh, dat kan wel hoor. Nederlands seizoen is dan wel in december, maar er zijn genoeg andere vuurwerk shows en festivalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Februari China, maart Spanje, juni~september Japan, 4 juli Amerika, 14 juli Frankrijk, oktober/november India, 5 november Engeland...![]()
![]()
Oh gij hoopvol kind. Nooit zullen wij weten hoe het verhaal van Kilua's broertje bij de spiders zich gaat ontwikkelen. Nooit zullen wij weten of Hisoka het voor elkaar krijgt te vechten met Chrollo.quote:Op zondag 2 november 2014 19:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wordt eigenlijk ook wel tijd
Beter gaat HxH verder
Dit topic is best handig ben nu al bij episode 4 van Spycho-pass en het is inderdaad een toffe anime
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Oh gij hoopvol kind. Nooit zullen wij weten hoe het verhaal van Kilua's broertje bij de spiders zich gaat ontwikkelen. Nooit zullen wij weten of Hisoka het voor elkaar krijgt te vechten met Chrollo.![]()
![]()
Ik heb steeds bij Akame ga Kill dat ik iets mis. Aflevering 17 eindigt met een hoofd op een paal en Tatsumi schrikt en in het begin van afl 18 word hij wakker in een tentje.![]()
Sorry dude. Ik ben er ook verdrietig om, maar gedeelde smart is halve smartquote:
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 21:40 schreef Hermanna het volgende:
Ik heb steeds bij Akame ga Kill dat ik iets mis. Aflevering 17 eindigt met een hoofd op een paal en Tatsumi schrikt en in het begin van afl 18 word hij wakker in een tentje.
Helemaal super.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FAIL
Oh in een quote doet hij het wel. Even spoiler doen.
[ Bericht 14% gewijzigd door Qunix op 02-11-2014 22:01:38 (spoiler) ]![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Chaika. Niet. Dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: