Wat vraagt de klant dan?quote:Op zondag 2 november 2014 13:16 schreef junkiexp het volgende:
Betonblokken slijp je niet ff door he.
Ik moet zo snel en goedkoop mogelijk werken en het moet stevig zijn.
Een ytong wandje trap je niet ff om, dat is stevig genoeg
Ik ga eens kijken, bedankt.quote:Op zondag 2 november 2014 13:17 schreef bbtb77 het volgende:
http://faay.nl/quickeasy/
In ieder geval snel. Of het goedkoop is weet ik niet
Die bedoel ik eigenlijk, kan dat niet?quote:Op zondag 2 november 2014 13:16 schreef junkiexp het volgende:
Betonblokken slijp je niet ff door he.
Ik moet zo snel en goedkoop mogelijk werken en het moet stevig zijn.
Een ytong wandje trap je niet ff om, dat is stevig genoeg
Euh dat moet ik ff kijken, maar die zijn niet goedkoop lijkt mij.quote:Op zondag 2 november 2014 13:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die bedoel ik eigenlijk, kan dat niet?
[ afbeelding ]
Maar die trap je niet ff in, denk dat die ook wel in andere vormen en diktes te verkrijgen zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 13:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Euh dat moet ik ff kijken, maar die zijn niet goedkoop lijkt mij.
Hekwerk?quote:Op zondag 2 november 2014 13:33 schreef Adfundum het volgende:
Gewoon hekwerk, zie je vaak genoeg in dat soort ruimtes.
Met spijlen, gaas, betonijzervechtwerk, wat jij wil. Je kunt het zo stevig maken als je nodig vindt. Desnoods de voorkant wel metselen i.v.m. privacy.quote:Op zondag 2 november 2014 13:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hekwerk?
Niet met spijlen toch wat je bedoeld?
Deze mening deel ik.quote:Op zondag 2 november 2014 15:53 schreef Drexciyan het volgende:
Kalkzandsteen vellingblokken. Stevig en meteen afgewerkt. Netjes genoeg voor opslagruimtes.
[ afbeelding ]
Laagje underlayment onder het 12,5 mm gips of optie twee twee lagen 12,5 mm gips. Volgens mij is staal profielen met gips welke optie ook goedkoop, STERK, en brandvrij.quote:
De aanwezigheid van blusmiddelen en noodverlichting / vluchtwegverlichting is denk ik zelfs verplicht.quote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef junkiexp het volgende:
Bedankt nogmaals, tijdens de openingstijden loopt er continue iemand rond dus ik ben niet bang dat mensen door 10cm ytong gaan lopen zagen.
Wat betreft de verzekeringen, ik verhuur de ruimtes en de mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen hokje qua brand, diefstal e.d.
In de algemene ruimtes ben ik daar verantwoordelijk voor, als het blijkt dat er noodverlichting e.d. moet komen dan komt dat er ook.
Maar dat is de volgende stap, voorlopig zit ik nog veel om de tafel.
Klopt, en dat komt er dan ook, is niet echt heel spannend en daar heb ik mijn kanalen voor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De aanwezigheid van blusmiddelen en noodverlichting / vluchtwegverlichting is denk ik zelfs verplicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |