Bij voorbaat zeg ik alvast dat dit een zakelijks iets is waar ik mee bezig ben, ik weet eigenlijk niet of dit is toegestaan.
IK ben bezig met een vrij grote ruimte, ca 900m2.
De vloer is van beton en het plafond ook, het geheel is voorzien van flinke heipalen en heeft de mogelijkheid om hier nog 6 etages op te bouwen. (dat is eventueel voor later een mogelijkheid)
Ik wil in de bestaande ruimte verschillende opslagruimtes in creëren en deze verhuren aan ondernemers en particulieren.
Dit zullen ruimtes worden van verschillende afmetingen en hebben ook verschillende deuropeningen.
Hoogte is iets van 2.30m.
Ik kan die wanden niet van gipsplaat maken, dat is mij te zwak en ook te gevoelig voor inbraak door een andere ruimte heen.
Nu zat ik te denken aan gibo of ytong blokken maar ik vind dat eigenlijk nog vrij prijzig per m2.
Voordeel van deze blokken is wel dat het vrij snel en makkelijk te verwerken is.
Maar ik zie ook wel eens van de metalen scheidingswanden, dat is uiteraard vrij stevig maar dat zal wel wat kosten denk.
Zijn er andere alternatieven?
De enige voorwaarde is eigenlijk dat het stevig moet zijn, geluid en/of warmteisolatie is niet van toepassing.
[ Bericht 6% gewijzigd door junkiexp op 02-11-2014 13:24:10 ]
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019