quote:
quote:
Had al zo'n vermoeden. :pquote:Op zondag 2 november 2014 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Ze wilde gewoon eens gezellig bijkletsen. Niet elke vrouw die eens langs wil komen wil seks
Je hebt je er dus te veel van voorgesteld.
Nou over het algemeen betekend zoiets wel neuken hoor. Anders ga je in een café zitten ofzo.quote:Op zondag 2 november 2014 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Ze wilde gewoon eens gezellig bijkletsen. Niet elke vrouw die eens langs wil komen wil seks
T.quote:Op zondag 2 november 2014 09:43 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Nou over het algemeen betekend zoiets wel neuken hoor. Anders ga je in een café zitten ofzo.
Zij.quote:Op zondag 2 november 2014 08:50 schreef PentaxKnul het volgende:
Goedemorgen,
Een vriendin van sporten die ik al een tijd niet had gezien ivm vakantie en afwezigheid, heb ik laatst weer gesproken.
Ze woont nu op kamers in A'dam. Zij vroeg of ik een keer langs wilde komen en ik zei dat we eens wat moesten gaan doen.
Nou ben ik niet naar haar gegaan maar zei naar mij.
Ik had al condooms gehaald want ik dacht bingo. Eerst een beetje gepraat en zo, daarna zijn we een film gaan kijken. Halverwege de film ben ik een beetje bij haar gaan zitten en tegen haar aan, je weet wel. Maar van haar kant helemaal niks, geen handje, arm om me heen, helemaal niks. Na de film stond ze alweer op het punt om te vertrekken.
Heb ik het gewoon niet goed gedaan of mezelf er teveel van voorgesteld?
Aangezien ze dus ook vroeg of ik een keer langs wilde komen...![]()
Fijne zondag gewenst!
Dit.quote:Op zondag 2 november 2014 08:55 schreef Isabeau het volgende:
vrienden komen toch gewoon bij elkaar over de vloerquote:Op zondag 2 november 2014 09:43 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Nou over het algemeen betekend zoiets wel neuken hoor. Anders ga je in een café zitten ofzo.
Wel, als je een sportschoolmaatje bent en elkaar niet echt van daarvoor kent vind ik het niet heel vreemd dat TS aan neuqsex denkt.quote:Op zondag 2 november 2014 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrienden komen toch gewoon bij elkaar over de vloer
Ja je gaat toch ook niet met je vrienden neuken. Tenzij je hommo bent.quote:Op zondag 2 november 2014 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrienden komen toch gewoon bij elkaar over de vloer
Misschien is deze dame wel lesbisch.quote:Op zondag 2 november 2014 10:39 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ja je gaat toch ook niet met je vrienden neuken. Tenzij je hommo bent.
quote:Op zondag 2 november 2014 08:50 schreef PentaxKnul het volgende:
Goedemorgen,
Een vriendin van sporten die ik al een tijd niet had gezien ivm vakantie en afwezigheid, heb ik laatst weer gesproken.
Ze woont nu op kamers in A'dam. Zij vroeg of ik een keer langs wilde komen en ik zei dat we eens wat moesten gaan doen.
quote:Ik had al condooms gehaald
Dit.quote:Op zondag 2 november 2014 10:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, als je een sportschoolmaatje bent en elkaar niet echt van daarvoor kent vind ik het niet heel vreemd dat TS aan neuqsex denkt.
Kan zijn dat je het niet goed gedaan hebt, maar gezien zij gelijk na de film vertrok zou het zomaar kunnen dat het haar niet ontgaan is. Wellicht dat je tijdens dat voorafgaande gesprek vlak voor de film iets had ingebeeld wat er niet was?quote:Op zondag 2 november 2014 08:50 schreef PentaxKnul het volgende:
Goedemorgen,
Ik had al condooms gehaald want ik dacht bingo. Eerst een beetje gepraat en zo, daarna zijn we een film gaan kijken. Halverwege de film ben ik een beetje bij haar gaan zitten en tegen haar aan, je weet wel. Maar van haar kant helemaal niks, geen handje, arm om me heen, helemaal niks. Na de film stond ze alweer op het punt om te vertrekken.
Heb ik het gewoon niet goed gedaan of mezelf er teveel van voorgesteld?
Aangezien ze dus ook vroeg of ik een keer langs wilde komen...![]()
Fijne zondag gewenst!
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 14:24 schreef Ticootje het volgende:
En sowieso. Een keertje film kijken gaan niet alle vrouwen meteen van met de benen wijd. Misschien ziet ze wel iets in je en vind ik het juist voor haar spreken dat ze niet zo makkelijk meteen plat gaat.
ja daaaagquote:Op zondag 2 november 2014 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Dankjequote:Op zondag 2 november 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:
"Ik had al condooms gehaald"
Hardop gelachen.
Combinatie van:quote:Op zondag 2 november 2014 08:50 schreef PentaxKnul het volgende:
Heb ik het gewoon niet goed gedaan of mezelf er teveel van voorgesteld?![]()
Alsof wij vrouwen weten hoe wij vrouwen werken. Gekkie.quote:Op zondag 2 november 2014 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Het meest komische hier vind ik dat de tendens bij mannen is dat ze ook wel gepaald wilde worden en het is dus TS die faalde en de vrouwen denken eerder 'eh, misschien kwam ze gewoon kletsen en een filmpje kijken?'. De kloof is nog groot
Vrouwenquote:Op zondag 2 november 2014 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof wij vrouwen weten hoe wij vrouwen werken. Gekkie.
Neuken?quote:
Als je alleen sportschoolmaatjes bent en je komt dan ineens bij iemand thuis geef je daar een bepaald signaal mee af, een ander signaal dan wanneer je in de stad wat gaat drinken. Meestal is de volgorde namelijk andersom. Het is niet dat het verboden is, maar ik vind het niet vreemd dat TS dacht dat er wat inzat.quote:Op zondag 2 november 2014 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Het meest komische hier vind ik dat de tendens bij mannen is dat ze ook wel gepaald wilde worden en het is dus TS die faalde en de vrouwen denken eerder 'eh, misschien kwam ze gewoon kletsen en een filmpje kijken?'. De kloof is nog groot
Ik als vrouw heb dat zo vaak gedaan, maar goed, dat was voor ik de laddertheorie door hadquote:Op zondag 2 november 2014 15:53 schreef Richestorags het volgende:
Als je alleen sportschoolmaatjes bent en je komt dan ineens bij iemand thuis geef je daar een bepaald signaal mee af, een ander signaal dan wanneer je in de stad wat gaat drinken. Meestal is de volgorde namelijk andersom. Het is niet dat het verboden is, maar ik vind het niet vreemd dat TS dacht dat er wat inzat.
Zoals ik zei: er is ook niks mis mee. Het is triest als mannen hun mislukte verwachtingen op een vrouw gaan projecteren. Kijk als je als vrouw nou uitgebreid aan de man in kwestie zit en dan de boot afhoudt oke. Maar je kan ook de man het niet kwalijk nemen dat hij hoop heeft als een vrouw bij hem thuiskomt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik als vrouw heb dat zo vaak gedaan, maar goed, dat was voor ik de laddertheorie door had
Dus nu noem je me triest. Lekker dan, bedankt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zoals ik zei: er is ook niks mis mee. Het is triest als mannen hun mislukte verwachtingen op een vrouw gaan projecteren. Kijk als je als vrouw nou uitgebreid aan de man in kwestie zit en dan de boot afhoudt oke. Maar je kan ook de man het niet kwalijk nemen dat hij hoop heeft als een vrouw bij hem thuiskomt.
Ik weet dat het ook gewoon kan. Net met een andere vriendin hele middag mooi muziek luisteren en praten. Niet dat ik haar niet zou doen, maar gewoon minder behoefte aan bij haar, terwijl ze wel echt mooi is.quote:Op zondag 2 november 2014 15:35 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Combinatie van:
-Jezelf er teveel bij voorstellen (Niet iedere vrouw zoekt iets achter "film kijken" behalve gewoon film kijken) Als jij gewoon normaal met die meid omgaat hoeft dat geen probleem te zijn
-Ze vond je waarschijnlijk gewoon niet interessant genoeg en heeft er daarom niks mee gedaan, want meiden pikken dat soort signalen heel snel op, en dan kunnen ze er op in gaan, of ze kunnen er (zoals in jouw geval) niks mee doen, en zoiets hebben van "Whatever"
Ik heb een paar jaar geleden ook met een meid film gekeken, en dat was gewoon gezellig met wat eten en drinken bij ons een film kijken, no big deal, gewoon als vrienden dus (Want ja, dat kan)
Maar ik heb ook een paar maanden geleden gehad dat ik een film ging kijken met een hele goede vriendin, en dat we halverwege de film opeens hele andere signalen van elkaar opvingen, en dat we de film op pauze hebben gezet en zelf maar wat hebben uitgespookt, want ook dát kan. Ligt maar net aan de vriendschap en de aantrekkingskracht naar elkaar toe.
Zoals al eerder gemeld, niet iedere vrouw gaat met haar benen wijd, en ja.. ze heeft gezegd dat ze bij jou langs zou komen, dat betekent echt niks, je zoekt er echt te veel achter.
Beter lezen goos. Ik noem jou niet triest in dit geval omdat je de vrouw in kwestie niks kwalijk neemt. Ik hoor soms echter wel eens mannetjes die zichzelf erg zielig vinden wijzen naar de vrouw in kwestie, dat zij enige blaam zou treffen. Het is niet haar schuld dat hun verwachtingen zijn stukgelopen, want strikt genomen MAG je niks verwachten zolang ze niet ineens over je benen begint te wrijven of loopt te zinspelen op dingen in woord en / of geschrift.quote:Op zondag 2 november 2014 20:50 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Dus nu noem je me triest. Lekker dan, bedankt.
Is het heel gek dat ik heel hard moet lachen om jouw posts?quote:Op zondag 2 november 2014 15:35 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Combinatie van:
-Jezelf er teveel bij voorstellen (Niet iedere vrouw zoekt iets achter "film kijken" behalve gewoon film kijken) Als jij gewoon normaal met die meid omgaat hoeft dat geen probleem te zijn
-Ze vond je waarschijnlijk gewoon niet interessant genoeg en heeft er daarom niks mee gedaan, want meiden pikken dat soort signalen heel snel op, en dan kunnen ze er op in gaan, of ze kunnen er (zoals in jouw geval) niks mee doen, en zoiets hebben van "Whatever"
Ik heb een paar jaar geleden ook met een meid film gekeken, en dat was gewoon gezellig met wat eten en drinken bij ons een film kijken, no big deal, gewoon als vrienden dus (Want ja, dat kan)
Maar ik heb ook een paar maanden geleden gehad dat ik een film ging kijken met een hele goede vriendin, en dat we halverwege de film opeens hele andere signalen van elkaar opvingen, en dat we de film op pauze hebben gezet en zelf maar wat hebben uitgespookt, want ook dát kan. Ligt maar net aan de vriendschap en de aantrekkingskracht naar elkaar toe.
Zoals al eerder gemeld, niet iedere vrouw gaat met haar benen wijd, en ja.. ze heeft gezegd dat ze bij jou langs zou komen, dat betekent echt niks, je zoekt er echt te veel achter.
Deze vrouw weetquote:Op zondag 2 november 2014 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof wij vrouwen weten hoe wij vrouwen werken. Gekkie.
Nee, je mag er best hard om lachen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Is het heel gek dat ik heel hard moet lachen om jouw posts?
[..]
Deze vrouw weet
Heb net even zitten lezen over die laddertheorie. Volgens mij is deze vooral geformuleerd door een gefrustreerd afgewezen jochiequote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik als vrouw heb dat zo vaak gedaan, maar goed, dat was voor ik de laddertheorie door had
quote:Op maandag 3 november 2014 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Wat de fuck is een laddertheorie?
quote:Hoe kom ik uit de friendzone
Immers, waarom gaat ze zoveel met je om als ze toch niks van je wil? Ze MOET jou stiekem wel leuk vinden.
Vol goede moed ga je naar haar toe, helemaal gepland hoe je haar hand vast gaat houden en haar gaat zoenen.
Echter verloopt het natuurlijk weer niet volgens plan en 5 minuten later begint ze je te vertellen over die jongen die ze zo leuk vind maar die eigenlijk een enorme lul is.
Een herkenbare situatie voor veel van ons. Ook vaak onbegrijpelijk: Waarom gaat ze zoveel met je om als ze niks van je wil?
De conclusie is hard: Je bent haar beste VRIENDIN.
Ladder theorie
Het grote verschil zit hem in het volgende. We noemen dit de ‘ladder theorie’. Wij mannen hebben één ‘ladder’ waarop we vrouwen in ons leven plaatsen.De: “Hoe graag wil ik seks met haar”-ladder.
Hoe liever we seks met haar willen en hoe leuker we haar vinden, des te hoger plaatsen we haar op deze ladder.
Wanneer we een dame niet op die manier interessant vinden gaan we ook niet met haar om. Zonde van de tijd toch? Tenzij ze leuke vriendinnen heeft en we die via haar willen leren kennen!
Potentieel relatiemateriaal en 'alleen vrienden'
Bij vrouwen werkt dat heel anders! Zij hebben twee ladders waarop ze mannen beoordelen. De ‘potentieel relatiemateriaal’-ladder en de ‘just-friends’-ladder.
En tussen de twee ladders gaapt een grote onoverkoombare diepe zwarte kloof.
Wat het nog extra verwarrend maakt is dat, wanneer je hoog op haar ’just-friends’-ladder staat , ze erg intiem met je kan worden.
Ze raakt je aan en knuffelt je. Jij denkt op zo’n moment: ‘Yes! Het kan nu elk moment gebeuren!’ terwijl zij de vriendschappelijke intimiteit zoekt van een echte vriend(in).Net zoals vrouwen onder elkaar zijn. Je bent dan dus eigenlijk haar knuffelvriendin!
Evolutie en de friendzone
Het is eigenlijk allemaal heel logisch te verklaren wanneer we vanuit een evolutionair perspectief naar de situatie kijken. Wij mannen willen ons vooral voortplanten en onze genen doorgeven.
We willen daarom zoveel mogelijk vrouwen bevruchten. Er is dus eigenlijk geen enkele vrouw die ons daar niet bij kan helpen en die we dus niet zouden willen bevruchten.
De vrouw daarentegen moet jarenlang een kind opvoeden en heeft dus slechts behoefte aan één man die haar beschermt in die tijd en helpt haar kind op te voeden en voedsel te vinden.
Alle andere mannen zijn daarom voor haar geen potentiële sex-objecten en dus eigenlijk hetzelfde als haar vriendinnen met slechts wat lichamelijke aanpassingen hier en daar.
Stap van de just friends ladder
Allereerst moet je je realiseren dat, wanneer je nog laag op de friends-ladder staat je er nog makkelijk van af kunt stappen, om het grote zwarte gat heen kunt lopen en op de goede ladder kunt gaan staan.
Hoe hoger je op de friends-ladder staat, hoe moeilijker het is om eraf te komen.
Het probleem zit hem erin dat je geen aantrekkingskracht creëerde. Je bent waarschijnlijk op de friends-ladder beland omdat doordat je de ‘nice guy’ was.
Wanneer er geen fysieke aantrekkingskracht, spanning of escalatie is in het begin van jullie vriendschap/relatie was is het risico groot dat je in de friend-zone terecht komt.
Begin door te stoppen met contact te zoeken met haar. En als zij contact met jou opneemt door niet meer te reageren. Op deze manier maak je jezelf een ‘schaars’ iets.
Hoe minder je doet met haar hoe minder ze je associeert met de friend-zone. Kortom, je moet eerst de friends-ladder afstappen voordat je de ‘potentiëeltjes’-ladder op kunt klimmen.
Gezien worden als iemand die ze begeert
Daarnaast is het goed als ze jou meer gaat zien als een begeerd iemand, dus zorg dat als ze je ziet je bijvoorbeeld vrouwen bij je hebt, of als je haar wel spreekt dat je het kort houdt omdat je met een dame afgesproken hebt.
Hoe hoger je op de friends-ladder stond, hoe langer je deze periode vol moet houden. Ga uit van tussen een maand en drie maanden.Als je echt diep in de friend-zone zit, kan het echter soms wel een half jaar duren.
Wanneer je haar dan weer ziet, bij voorkeur in een sociale setting met meer mensen, zorg dat je direct je nieuwe rol, je nieuwe zelfverzekerde zelf, bent en niet meer terug valt in je vriendelijke gedrag!
Als je deze adviezen volgt is de kans groot dat je alsnog succes gaat hebben met haar! Succes!
En dan nog iets... De meeste mannen snappen vrouwen niet. Ze zoeken naar trucjes en openingszinnen, terwijl ze niet realiseren dat als het aankomt om te leren hoe je vrouwen ontmoet, geen enkele truc gaat je helpen als je niet door hebt hoe het spel gespeeld wordt.
Dat is waar mijn ebook Het Geheim Van Aantrekkingskracht van pas komt. Ik leer je daarin alles, vanaf de basis. Van de eerste ontmoeting tot de eerste date, naar de slaapkamer en alles daarna.
Helaas nemen de meeste mannen nooit de tijd om in zichzelf te investeren. Ze blijven de rest van hun leven hopen dat ze de vrouwen zouden kunnen daten die ze willen. In een tijdsbestek van enkel uren kun je 'samen met mij' de zaken uitvogelen waar anderen en ik jaren over hebben gedaan. Mijn eBook is het fundament voor alles dat we in de AttractionGym leren. het is een 'must read'. Je kunt het downloaden en in 5 minuten van start.
Je leert hoe je beperkende overtuigingen over vrouwen overwint. Hoe je je angsten om vrouwen te benaderen vernietigt.
Je vindt alle details hier, check het uit: Het Geheim Van Aantrekkingsk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |