quote:
quote:
Had al zo'n vermoeden. :pquote:Op zondag 2 november 2014 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Ze wilde gewoon eens gezellig bijkletsen. Niet elke vrouw die eens langs wil komen wil seks
Je hebt je er dus te veel van voorgesteld.
Nou over het algemeen betekend zoiets wel neuken hoor. Anders ga je in een café zitten ofzo.quote:Op zondag 2 november 2014 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Ze wilde gewoon eens gezellig bijkletsen. Niet elke vrouw die eens langs wil komen wil seks
T.quote:Op zondag 2 november 2014 09:43 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Nou over het algemeen betekend zoiets wel neuken hoor. Anders ga je in een café zitten ofzo.
Zij.quote:Op zondag 2 november 2014 08:50 schreef PentaxKnul het volgende:
Goedemorgen,
Een vriendin van sporten die ik al een tijd niet had gezien ivm vakantie en afwezigheid, heb ik laatst weer gesproken.
Ze woont nu op kamers in A'dam. Zij vroeg of ik een keer langs wilde komen en ik zei dat we eens wat moesten gaan doen.
Nou ben ik niet naar haar gegaan maar zei naar mij.
Ik had al condooms gehaald want ik dacht bingo. Eerst een beetje gepraat en zo, daarna zijn we een film gaan kijken. Halverwege de film ben ik een beetje bij haar gaan zitten en tegen haar aan, je weet wel. Maar van haar kant helemaal niks, geen handje, arm om me heen, helemaal niks. Na de film stond ze alweer op het punt om te vertrekken.
Heb ik het gewoon niet goed gedaan of mezelf er teveel van voorgesteld?
Aangezien ze dus ook vroeg of ik een keer langs wilde komen...![]()
Fijne zondag gewenst!
Dit.quote:Op zondag 2 november 2014 08:55 schreef Isabeau het volgende:
vrienden komen toch gewoon bij elkaar over de vloerquote:Op zondag 2 november 2014 09:43 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Nou over het algemeen betekend zoiets wel neuken hoor. Anders ga je in een café zitten ofzo.
Wel, als je een sportschoolmaatje bent en elkaar niet echt van daarvoor kent vind ik het niet heel vreemd dat TS aan neuqsex denkt.quote:Op zondag 2 november 2014 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrienden komen toch gewoon bij elkaar over de vloer
Ja je gaat toch ook niet met je vrienden neuken. Tenzij je hommo bent.quote:Op zondag 2 november 2014 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrienden komen toch gewoon bij elkaar over de vloer
Misschien is deze dame wel lesbisch.quote:Op zondag 2 november 2014 10:39 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ja je gaat toch ook niet met je vrienden neuken. Tenzij je hommo bent.
quote:Op zondag 2 november 2014 08:50 schreef PentaxKnul het volgende:
Goedemorgen,
Een vriendin van sporten die ik al een tijd niet had gezien ivm vakantie en afwezigheid, heb ik laatst weer gesproken.
Ze woont nu op kamers in A'dam. Zij vroeg of ik een keer langs wilde komen en ik zei dat we eens wat moesten gaan doen.
quote:Ik had al condooms gehaald
Dit.quote:Op zondag 2 november 2014 10:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, als je een sportschoolmaatje bent en elkaar niet echt van daarvoor kent vind ik het niet heel vreemd dat TS aan neuqsex denkt.
Kan zijn dat je het niet goed gedaan hebt, maar gezien zij gelijk na de film vertrok zou het zomaar kunnen dat het haar niet ontgaan is. Wellicht dat je tijdens dat voorafgaande gesprek vlak voor de film iets had ingebeeld wat er niet was?quote:Op zondag 2 november 2014 08:50 schreef PentaxKnul het volgende:
Goedemorgen,
Nou ben ik niet naar haar gegaan maar zei naar mij.
Ik had al condooms gehaald want ik dacht bingo. Eerst een beetje gepraat en zo, daarna zijn we een film gaan kijken. Halverwege de film ben ik een beetje bij haar gaan zitten en tegen haar aan, je weet wel. Maar van haar kant helemaal niks, geen handje, arm om me heen, helemaal niks. Na de film stond ze alweer op het punt om te vertrekken.
Heb ik het gewoon niet goed gedaan of mezelf er teveel van voorgesteld?
Aangezien ze dus ook vroeg of ik een keer langs wilde komen...![]()
Fijne zondag gewenst!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |