Je wist Alt niet te vinden?quote:Op zondag 2 november 2014 01:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja 2 werkt niet in een TT he dus dan maar zo
Wou net zeggenquote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, volgende keer niet hunten graag als je toch geen fatsoenlijke TT maakt
OH VERDOMMEquote:Op zondag 2 november 2014 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
d4v1d maar denken dat ² en ³ niet bestaan als tekens.
quote:Op zondag 2 november 2014 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Man man man
~ littlebrownie.tk
[..]
Dit inderdaad.
Man man man
~ littlebrownie.tk
[..]
Dit inderdaad.
Man man man
~ littlebrownie.tk
Twink gespot maar wel knappe jongeman jaquote:Op zondag 2 november 2014 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
goedmakertje LB voor die gif.
Zo rol ikquote:
Kijk eens onder zijn navel.quote:Op zondag 2 november 2014 02:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Twink gespot maar wel knappe jongeman ja
U riep?quote:Op zondag 2 november 2014 02:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Twink gespot maar wel knappe jongeman ja
Ik heb ook nooit gezegd dat dit mijn site isquote:Op zondag 2 november 2014 02:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik denken LB heeft opeens websitemaak-skills is ze me gewoon aan het bedriegen
Ja maarquote:Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat dit mijn site is
Uh wotquote:
Blame Krabsquote:
SVquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 02:07 schreef d4v1d het volgende:
Dit is best wel raar eigenlijk iemand van internet steeds "LB" sturen via DM terwijl je diegene amper kent.
Toch doe ik het
quote:Op zondag 2 november 2014 02:07 schreef d4v1d het volgende:
Dit is best wel raar eigenlijk iemand van internet steeds "LB" sturen via DM terwijl je diegene amper kent.
Toch doe ik het
Stuur gewoon dickpicsquote:Op zondag 2 november 2014 02:07 schreef d4v1d het volgende:
Toch doe ik het
Eens.quote:Op zondag 2 november 2014 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Sowieso raar dat mensen mij adoreren, doe niks bijzonders ofzo
Maar je bent klein en schattigquote:Op zondag 2 november 2014 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Echt héquote:
Altijd liev, best vaak heel scherp in je reacties, bij voorbeeldquote:Op zondag 2 november 2014 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Hossel gespotquote:Op zondag 2 november 2014 02:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd liev, best vaak heel scherp in je reacties, bij voorbeeld
Ze heeft me al vaak genoeg afgewezenquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 02:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft me al vaak genoeg afgewezen
Wats met mijn sjinees?quote:Op zondag 2 november 2014 01:57 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Klik hier om de kickass ONZ-SC jingle te luisteren
[ [url=http://www.fashionshow on.com/wp-content/uploads/2012/08/Japanese-Girl-Style-for-Brown-Hair.jpg]afbeelding[/url] ]
Larpen in Polen?quote:Op zondag 2 november 2014 04:12 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)riddergevechten.html
wtf
Ben er afgelopen zomer nog 2 tegen gekomen. Relaxt volk wel.quote:
Zo raar dat dit gewoon nog gebeurtquote:Op zondag 2 november 2014 11:08 schreef d4v1d het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)an-homohuwelijk.html
Lelijke shit man.quote:
Watquote:Op zondag 2 november 2014 11:08 schreef d4v1d het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)an-homohuwelijk.html
VAquote:
Goooeeeddddquote:
Dat is goed, denk ikquote:
quote:
Gianniquote:
hai browiequote:
Een lekkere triangelbroodje met tonijnsalade, komkommers en een beetje zwarte peper.quote:Op zondag 2 november 2014 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai browie
wat zal ik eens gaan lunchen?
van die dingen heb ik alleen de peper hierquote:Op zondag 2 november 2014 12:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een lekkere triangelbroodje met tonijnsalade, komkommers en een beetje zwarte peper.
Ook lekkerquote:Op zondag 2 november 2014 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die dingen heb ik alleen de peper hier
heb maar tosti's gemaat
en een avocadoquote:
Dat lust ik dan weer nietquote:
daar zul je niet de enige mee zijn.quote:
Watquote:Op zondag 2 november 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zul je niet de enige mee zijn.
jochie achter de kassa wist niet eens wat het was
laatst ook al en kassa meisje die niet wist wat een gele courgette wasquote:
Hm komen soms wel groentes en fruit langs waarvan ik de code niet uit m'n hoofd weet maar meestal weet ik ook wat het isquote:Op zondag 2 november 2014 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst ook al en kassa meisje die niet wist wat een gele courgette was
Ik weet niet of ze naar NL komenquote:Op zondag 2 november 2014 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB weet jij iets of Foo Fighters een tour gaan doen door het laatste album ofzo? Ik hoop zo dat ze binnenkort naar Nederland komen
die winkel heeft ook een groot gebrek aan leuke kassameisjes.quote:Op zondag 2 november 2014 12:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hm komen soms wel groentes en fruit langs waarvan ik de code niet uit m'n hoofd weet maar meestal weet ik ook wat het is
quote:Op zondag 2 november 2014 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die winkel heeft ook een groot gebrek aan leuke kassameisjes.
maar ja, om nou extra naar jouw ah te moeten rijden..quote:
Zijn een hoop andere Ah's met leuke chicksquote:Op zondag 2 november 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, om nou extra naar jouw ah te moeten rijden..
quote:
wat de fuck.quote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
"the more you look at this gif the more it moves"
I know rightquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
Vagina's![]()
Als God bestond en ons gemaakt had had hij die dingen wel wat mooier gemaakt.
jaquote:
Gewoon glitters overheen gooienquote:Op zondag 2 november 2014 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niks mis met vagina's. Alsof penissen wel supermooi zijn
vindt*quote:
Straalt tenminste wat uit.. net als erect lopen = uitstraling, flinke aders en dan het massieve ervan.. dan denk je als vrouw toch echt "Hopelijk wil die niet naar browntown vanavond want dan zit ik weer een week niet lekkerquote:Op zondag 2 november 2014 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niks mis met vagina's. Alsof penissen wel supermooi zijn
quote:Op zondag 2 november 2014 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, dat mag. Dan verschillen wij van mening.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik kreeg net gewoon gratis goed belegde broodjes op mn werk en gratis sinaas.
Nog niet gedaan danquote:Op zondag 2 november 2014 16:25 schreef DrNick het volgende:
Zo maar eens wat gaan leren voor dat examen van morgen.
top 500 :S levenloze nerdsquote:Op zondag 2 november 2014 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog niet gedaan dan
Oh en je staat in de top 500
Lieg nietquote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
top 500 :S levenloze nerds
ik sta in de quote 500
doiquote:
quote:
Fuck yes, voor de 50k in de top 500quote:Op zondag 2 november 2014 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog niet gedaan dan
Oh en je staat in de top 500
daar in willen staanquote:
preciesquote:
luilakquote:
quote:
quote:
quote:
I'm Batmanquote:
quote:
Dankjewelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, een andere dan die Nick wil. Kenners weten.LolqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, een andere dan die Nick wil. Kenners weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat.quote:Op zondag 2 november 2014 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal maar niet beginnen over cockpush-ups dan
quote:Op zondag 2 november 2014 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal maar niet beginnen over cockpush-ups dan
Beetje schoonmaken, beetje bedenken wat ik vanavond zal doenquote:
samequote:Op zondag 2 november 2014 18:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje schoonmaken, beetje bedenken wat ik vanavond zal doen
quote:Op zondag 2 november 2014 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I want this on a t-shirt
Mehquote:Op zondag 2 november 2014 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn wel andere shirts met The D erop.
Bedenken wat je gaat doen.. lul niet, je gaat gewoon FOK!ken.quote:Op zondag 2 november 2014 18:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje schoonmaken, beetje bedenken wat ik vanavond zal doen
De waarheidquote:Op zondag 2 november 2014 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedenken wat je gaat doen.. lul niet, je gaat gewoon FOK!ken.
quote:Op zondag 2 november 2014 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedenken wat je gaat doen.. lul niet, je gaat gewoon FOK!ken.
Mustangquote:
Hiquote:
1967 Mustangquote:Op zondag 2 november 2014 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mustangs
favo mustang:
[ afbeelding ]
Shelby GT500 cobra
quote:Op zondag 2 november 2014 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mustangs
favo mustang:
[ afbeelding ]
Shelby GT500 cobra
quote:
Jij weet hetquote:Op zondag 2 november 2014 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Zo'n mooie wagen 40/50 jaar later nog top qua design
LB!quote:
Ja hoorquote:Op zondag 2 november 2014 18:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
LB!
Gisteren vermaakt tijdens mascotte hunt?
Als je het kan valt het wel mee. De eerste keer had ik daar ook wel last van, maar dat leer je snel af.quote:Op zondag 2 november 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij enorm pijn doen aan je ballen
knuffelen met olliquote:
quote:
quote:
Je kan er ook gaan staan met een bordje "Hug, 2$" maar dan zal niemand je knuffelenquote:Op zondag 2 november 2014 18:51 schreef Sardu het volgende:
Knuffel alto's met hun "Free Hugs" bordjes.
Laten we minecraft spelenquote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
IK VERVEEEEEEEEEEL MUHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ooit geprobeerd, geen knuffels gehadquote:Op zondag 2 november 2014 18:51 schreef Sardu het volgende:
Knuffel alto's met hun "Free Hugs" bordjes.
kut spelquote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we minecraft spelen
quote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
IK VERVEEEEEEEEEEL MUHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:
Truequote:
Liever gewoon helemaal niet van die onzin.quote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan er ook gaan staan met een bordje "Hug, 2$" maar dan zal niemand je knuffelen
Ja inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, voor de oplettende kijker, LB had flink geknuffeld kunnen worden en als een sandwhich gespoond kunnen worden.
Ja preciesquote:Op zondag 2 november 2014 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True
Altijd even leuk voor een kwartiertje en dan realiseer je het weer. Er is geen kut aan.
modpacks jongehquote:Op zondag 2 november 2014 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True
Altijd even leuk voor een kwartiertje en dan realiseer je het weer. Er is geen kut aan.
valt wel meequote:Op zondag 2 november 2014 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben je ook wel snel op uitgekeken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |