quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:45 schreef Dagonet het volgende:
Tong levert content, vaak met een kwinkslag maar nooit op de man
quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:16 schreef tong80 het volgende:
Zo'n Clapyourhands heb ik nog nooit een positieve bijdrage zien leveren. Loopt overal te zeiken en te stoken.
Maar wat is daarquote:
Ik onderschrijf deze mening. Het viel me ook op dat het rustiger werd en als ik klik op 'nieuwe topics' uit verveling, zag ik maar weinig bizar interessante topics. Ik doe er soms trouwens ook wel aan mee aan die schijtlollige reactiesquote:Op maandag 3 november 2014 21:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat speelt wel een rol denk ik ja. Ik snap niet waarom er nog mensen een serieuze vraag neerzetten in bijvoorbeeld WGR, R&P of SEX. Meer dan de helft van de reacties is niveautje KLB, zoveel mogelijk de TS afzeiken met zo weinig mogelijk creativiteit, en daar wordt niet echt op gemodereerd. Als het daarvoor bans gaat regenen, zal de sfeer een stuk beter worden lijkt me.
Recente wijzigingen (dynamische updates, nieuw-topic-openknoppen) waren ook vooral slowchat-vriendelijk, waarna voor mijn gevoel de slowchats een enorme vlucht hebben genomen, wat de rest wat verdrukt (recente/actieve topics zijn grotendeels SC waar je m.i. weinig mee kan)
Verder ook netwerkeffecten. Een site is de moeite waard door users. Grote sites zoals reddit trekken kleine sites leeg, omdat je daar meer users kan vinden. Waarom zou je een topic posten aan 50 users als je elders 5000 lezers kan krijgen. En dit wordt een zelfversterkend effect.
Mensen stappen over van computers naar telefoon/tablets, waarop er een grotere drempel is om je te registereren voor een site, vergeleken met Facebook/Twitter waar je meestal al een account zal hebben.
Wat dat betreft heeft Fok misschien niet meer het potentieel van een paar jaar geleden.
Toch is er voor het Fok forum nog wel een plaats, als groot Nederlands algemeen forum. Het is vrij uniek voor het Nederlandstalig gebied, het heeft een goede uitgangspositie op Google, het heeft een relatief goed mobiel verhaal.
Ik denk dat het vooral aantrekkelijker gemaakt moet worden voor nieuwe gebruikers die de topics tegenkomen in Google; dan heb je een stabiele aanwas. Een goede onboarding experience: een account aanmaken zonder registratiestap tijdens het reageren op een topic, en/of met je Facebook/Twitter-login bijvoorbeeld. Zero tolerance beleid voor kutusers die de sfeer verzieken of newbies afzeiken, en insider-gedoe ontmoedigen. Vertrouwen kweken door aandacht voor privacy, bijv. HTTPS en je account kunnen verwijderen. Meer community building met evenementen, social media, meets. Misschien zelfs -slik- toch een mobiele app.
Maar ja, je moet er wel een beetje zin in hebben als FA's
Om een of andere reden vinden voornamelijk (ex)mods datquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar wat is daaraan? Kijk naar de pohi van Tong in NWS, in SPT of VBL, MUZ of op veel andere plekken. Hij start veel topics, vaak aan de hand van nieuwsberichten en natuurlijk zit er een portie bagger tussen, het is en blijft Tong, zit er ook heel veel tussen dat wel serieus wordt opgepakt omdat het normale topics zijn.
Ach hou toch op zeg, ik ben al een jaar of 6 geen crew meer. Maar kan je serieus zeggen dat alles, of zelfs het meerendeel van wat Tong post bagger is?quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Om een of andere reden vinden voornamelijk (ex)mods dat
Die nieuwsdumps zijn tot daar aan toe, maar die onelinerige OP's lokken natuurlijk wel andere onelinerige OP's en posts uit, die net als Tong onbegrensde bagger zijn. Dat ie altijd netjes blijft, is geen reden om al die bagger te tolereren.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar wat is daaraan? Kijk naar de pohi van Tong in NWS, in SPT of VBL, MUZ of op veel andere plekken. Hij start veel topics, vaak aan de hand van nieuwsberichten en natuurlijk zit er een portie bagger tussen, het is en blijft Tong, zit er ook heel veel tussen dat wel serieus wordt opgepakt omdat het normale topics zijn.
Kwestie van modereren maar dat is maar vervelend, dat leidt van het slowchatten af.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Die nieuwsdumps zijn tot daar aan toe, maar die onelinerige OP's lokken natuurlijk wel andere onelinerige OP's en posts uit, die net als Tong onbegrensde bagger is. Dat ie altijd netjes blijft, is geen reden om al die bagger te tolereren.
Impliceer je dat er moderators zijn die zich voornamelijk bezighouden met slowchats? Dat is idd sneu. Een goede moderator zwengelt ook wel eens een onderwerp aan door een mooi topic daar aan te wijden. Zo laat je een subforum nog wel leven. Maar ik denk dat er maar een paar zijn die dat doen...quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kwestie van modereren maar dat is maar vervelend, dat leidt van het slowchatten af.
Check de pohi van de gemiddelde mod tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Impliceer je dat er moderators zijn die zich voornamelijk bezighouden met slowchats? Dat is idd sneu. Een goede moderator zwengelt ook wel eens een onderwerp aan door een mooi topic daar aan te wijden. Zo laat je een subforum nog wel leven. Maar ik denk dat er maar een paar zijn die dat doen...
Ik zeg je dat 90% bagger is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach hou toch op zeg, ik ben al een jaar of 6 geen crew meer. Maar kan je serieus zeggen dat alles, of zelfs het meerendeel van wat Tong post bagger is?
Het aantal goede mods is op 1 hand te tellen tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Check de pohi van de gemiddelde mod tegenwoordig.
Fuck you. Ik blijf niet altijd netjes kuthoer. Wie denk je wel dat je bent ? Een kakkerlaggerigend kutvarken. Je mag m'n in continentie-reet niet eens schoonmaken al zou ik in de dunne stront verzuipen. Nu ben ik weg. Heb meer te doen dan FOK!ken. Oma's voor de genariums wegslepen en op in hun rolstoel op het zebradpad zetten. Verder ga ik voor de wereldvrede en vrede op FOK!quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Die nieuwsdumps zijn tot daar aan toe, maar die onelinerige OP's lokken natuurlijk wel andere onelinerige OP's en posts uit, die net als Tong onbegrensde bagger zijn. Dat ie altijd netjes blijft, is geen reden om al die bagger te tolereren.
Vind je dat nog steedsquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:45 schreef Dagonet het volgende:
Tong levert content, vaak met een kwinkslag maar nooit op de man en nooit zeikerig, daar kunnen legio users nog een voorbeeld aan nemen.
Ik vind dat hij zich nog steeds rustig uitlaat tegenover mensen die al jaren niets liever doen dan hem afzeiken.quote:
Woehaaaaaquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Die nieuwsdumps zijn tot daar aan toe, maar die onelinerige OP's lokken natuurlijk wel andere onelinerige OP's en posts uit, die net als Tong onbegrensde bagger zijn. Dat ie altijd netjes blijft, is geen reden om al die bagger te tolereren.
En als tweede waarom zou je er last van hebben en ik vindt zijn topics vaak inderdaad wel aardig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach hou toch op zeg, ik ben al een jaar of 6 geen crew meer. Maar kan je serieus zeggen dat alles, of zelfs het meerendeel van wat Tong post bagger is?
Kom nou eens met je voorbeelden. Vroeg ik je al eerder naar. Doe eens van de laatste 24 uur. Desnoods van de laatste 48 uur. Geef ik je respijt.quote:
Goed idee! Graag wel op NPO2 ipv pakweg SBS6 om enigszins het niveau op peil te houden. Vind dat het niveau op FOK! nog bovengemiddeld is, dat dan weer wel.quote:
Je verwijt mij topics te openen en Mod's dat ze te weinig topics openen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Impliceer je dat er moderators zijn die zich voornamelijk bezighouden met slowchats? Dat is idd sneu. Een goede moderator zwengelt ook wel eens een onderwerp aan door een mooi topic daar aan te wijden. Zo laat je een subforum nog wel leven. Maar ik denk dat er maar een paar zijn die dat doen...
Welke sitequote:Op zaterdag 8 november 2014 12:48 schreef Tha_Duck het volgende:
Het posten van een paste van sites als RaarMaarWaar e.d. noem ik bagger.
Trieste woordgrapjes waar ik soms dubbel van lig. Kunnen mijn dag soms weer goed maken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:10 schreef Sloggi het volgende:
Zonder tong80 is Fok! Fok! niet meer. Ik denk aan de VBL-quiz, de C&h-quiz en aan zijn grappen die zo tenenkrommend slecht zijn dat ze min of meer leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |