SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
jajaja shirtje uit en rug naar het veldpartyhard
Jammer dat alle supporters moet neerhalen als het alleen om Ajax gaat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef WeertGeeIders het volgende:
Voetbalpubliek![]()
Wat een hersenloos diarreevolk
Vertelquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter wie dat persoon in je UI is.
Is het gras ook groen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente is echt slaapverwekkend
Daarom is GGMM mijn held. Die heeft nog nooit een stadion van binnen gezienquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef WeertGeeIders het volgende:
Voetbalpubliek![]()
Wat een hersenloos diarreevolk
Waar zie je staan dat het alleen over Ajax gaatquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat alle supporters moet neerhalen als het alleen om Ajax gaat.
Ik ben fan van je corrigerende posts.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat het alleen over Ajax gaat![]()
Beetje scherp blijven maat.
Goed volkquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom is GGMM mijn held. Die heeft nog nooit een stadion van binnen gezien
Kom we gaan over hem praten, want hij is er niet. Schijnt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom is GGMM mijn held. Die heeft nog nooit een stadion van binnen gezien
It's a dirty job but someone has to do itquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben fan van je corrigerende posts.
volgens johannes sherlockt hij zichzelf ieder uur dus hij verschijnt zo welquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom we gaan over hem praten, want hij is er niet. Schijnt.
Dirty job? Mike Rowe is je man.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:22 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
It's a dirty job but someone has to do it
Johannes roept wel vaker dingen wat algemeen bekend is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens johannes sherlockt hij zichzelf ieder uur dus hij verschijnt zo wel
Nederlaag voor Feyenoord nog leukerquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gelijkspelletje bij Feyenoord v PEC zou wel leuk zijn voor het kijken naar de ranglijst.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dirty job? Mike Rowe is je man.
Als je hem kan verstaan dan gaat het wel jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ronald de Boer is een goede analist.
Kijk hem vertwijfeld kijken. Is dit waarvoor hij is opgeleid.quote:
Omdat Cambuur de opbouw van achteruit niet kon beginnen en ze in de laatste minuten de kopsterke defensie van Feyenoord in de kaart speelden?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:25 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat cambuur thuis verloor van Feyenoord.
Twentequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tikkie terug, tikkie breed... alleen Corona wil naar voren en Casta loopt de helft van de tijd vrolijk buitenspel
Keiharde analyse.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Cambuur de opbouw van achteruit niet kon beginnen en ze in de laatste minuten de kopsterke defensie van Feyenoord in de kaart speelden?
de stijgende lijn is ingezetquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tikkie terug, tikkie breed... alleen Corona wil naar voren en Casta loopt de helft van de tijd vrolijk buitenspel
quote:
Nee joh. Die komen met een paar nul voor en dan denken ze ach zo is het ook mooi en dan krijgt ADO meer kansen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Die komen met een paar nul voor en dan denken ze ach zo is het ook mooi en dan krijgt ADO meer kansen.
Mag Ajacied442 eraan likkenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:30 schreef Tyron het volgende:
ik ging net krabben aan mijn anus en nu ruikt mijn vinger raar
Gelukkig voorspel ik geen wedstrijden in het verleden, want dan had ik inderdaad beter de uitslagen op kunnen zoeken. Alsnog bedankt voor je input.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vreemd.
In 2011/12 en 2012/13 werd het 5-0 en 7-0.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:31 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Mag Ajacied442 eraan likken=
hmmmmquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:31 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Mag Ajacied442 eraan likken
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben fan van je corrigerende posts.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:31 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Mag Ajacied442 eraan likken
wie ben jijquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:33 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Hij houdt meer van groene schijt.
ja tochquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zou ik wel tof vinden wist je dat?
Dit seizoen nog niet veel Driessen gehad, geloof ikquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het 8 van de 10 keer Driessen of Reitsma is.
uhmm neequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk ze het in hun broek doen als ze voor Memphis staan.
Vorig seizoen een wedstrijd in de Bundesliga waar er zo'n gat in de goal zat en er doorheen geschoten werd zonder dat de scheids het zagquote:
Goed in de jeugd. Komt nu nog tekort.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle van Amersfoort komt erin bij Heerenveen.
mad?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
FC Knudde daar in Eindhoven
De Pelquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle van Amersfoort komt erin bij Heerenveen.
Jong Ajax was niet best gisteren nee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
FC Knudde daar in Eindhoven
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef hafcfan het volgende:
Dat was zaterdag al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Wauw... Heb je onder een steen geleefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet jij nou maar geld in op Spartaquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Wauw... Heb je onder een steen geleefd?
Je blijft dat zeggen, maar het heeft me wel 275 opgeleverdquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zet jij nou maar geld in op Sparta
Die kijkt naar wat Spaans voetbal.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:50 schreef Keukendrol het volgende:
Waar is Sierd als je m nodig hebt.
Mooie plek voor Castaignos om hem in de handen van Nordfeldt te schietenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mooie plek voor ebecilio om hem in te pegelen.
nee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Zouden jullie voor mij op deze link willen klikken svp? http://statm.us/WyWcTxpYTS
SvenGodquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
1-0 Feyenooorddd!!! Sven van Beek.![]()
Liever niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Zouden jullie voor mij op deze link willen klikken svp? http://statm.us/WyWcTxpYTS
Vertel eerst even waarom.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik klik nog liever op je moeders clitjequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Dan krijg ik toegang tot StatMuse, voor NBA stats en zo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel eerst even waarom.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik klik nog liever op je moeders clitje
Ik klikte . Snap er alleen niks vanquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan krijg ik toegang tot StatMuse, voor NBA stats en zo.
Dankje!quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik klikte . Snap er alleen niks van
Oké ik heb er op geklikt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent een echte vriend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké ik heb er op geklikt.
geklikt, maar ik denk dat ik me moet opgeven voordat het uberhaupt zin heeft?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen klikken is voldoende. Zeer gewaardeerd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
geklikt, maar ik denk dat ik me moet opgeven voordat het uberhaupt zin heeft?
oh nou, graag gedaanquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen klikken is voldoende. Zeer gewaardeerd.
We willen allemaal te Vrede zijn xDquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Kazim kan er niks van. Ik wil te Vrede.
Geklikt.. Heb ik nu een virus?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, aan niemand verder vertellen hoor!quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geklikt.. Heb ik nu een virus?
Jup. tussen je billen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geklikt.. Heb ik nu een virus?
Slecht idd maar ook de bal van Guardado was te hard.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een slechte voorzet van Depay. Nu snap ik waarom GGMM Boëtius beter vindt.
Ik begin een beetje boos te worden op de Trots van het Noorden. Morgen moeten wel punten pakken.quote:
Vorige week toch ook een punt gepakt?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik begin een beetje boos te worden op de Trots van het Noorden. Morgen moeten wel punten pakken.
Man man die UI van je. Heb je een weddenschap verloren?quote:
Beter dat hij het voor de EK kwalificatie gaat veranderen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:01 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Man man die UI van je. Heb je een weddenschap verloren?
Oh was dat die. Ik kijk alleen PSV en PEC tegelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik net hierboven.
Dat is Gilardino.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
depay
http://www.dumpert.nl/med(...)e_fopduik._ooit.html
strax naar de samenvatting kijkenquote:
ik lok het even uit hierquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Opvallend weinig reacties in dit topic na de goal van Feyenoord, hoe kan dat?
Is Willems geblesseerd?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brenet voor Willems
Gefeliciteerd ADO
Schuld van Schreuder met zijn laffe voetbal.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Wat is dat Twente toch ver afgegleden.
Die Mokotjo is ook maar matigquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schuld van Schreuder met zijn laffe voetbal.
Ja, die zie ik, denk ik, volgende wedstrijd, wel weer, spelen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, zal dus, denk ik, \ meevallen.
Van mij part mogen ze verliezen. Ik ben het zat van al die reacties zoals Twente heeft nog niet verloren bla blaquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Wat is dat Twente toch ver afgegleden.
vorige week verloren van excelsiorquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Van mij part mogen ze verliezen. Ik ben het zat van al die reacties zoals Twente heeft nog niet verloren bla bla
We hebben laatst nog verloren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Van mij part mogen ze verliezen. Ik ben het zat van al die reacties zoals Twente heeft nog niet verloren bla bla
Twente heeft al verlorenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelijkspelen tegen teams als Ado en Nac is ook wel verliezen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
vorige week verloren van excelsior
Puike reactie dit!quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En Marsman de beste.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Miyaichi met afstand de slechtste speler ooit in de eredivisie.
Jij zegt het.quote:
Inderdaad. Komt echt terug op zijn oude niveau.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vermeer staat lekker te keepen.
Hing natuurlijk al een poosje in de lucht.quote:
mehquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is wel gespeeld. Tijd voor de Voetbalshow PSV.
twitter:Borieszz040 twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:20:02@PSV weg met die idioot hij verpest heel de wedstrijd en alle titelkansen reageer retweet
Hij ziet de bui al hangen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:Borieszz040 twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:20:02@PSV weg met die idioot hij verpest heel de wedstrijd en alle titelkansen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |