SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
jajaja shirtje uit en rug naar het veldpartyhard
Jammer dat alle supporters moet neerhalen als het alleen om Ajax gaat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef WeertGeeIders het volgende:
Voetbalpubliek![]()
Wat een hersenloos diarreevolk
Vertelquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter wie dat persoon in je UI is.
Is het gras ook groen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente is echt slaapverwekkend
Daarom is GGMM mijn held. Die heeft nog nooit een stadion van binnen gezienquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef WeertGeeIders het volgende:
Voetbalpubliek![]()
Wat een hersenloos diarreevolk
Waar zie je staan dat het alleen over Ajax gaatquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat alle supporters moet neerhalen als het alleen om Ajax gaat.
Ik ben fan van je corrigerende posts.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat het alleen over Ajax gaat![]()
Beetje scherp blijven maat.
Goed volkquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom is GGMM mijn held. Die heeft nog nooit een stadion van binnen gezien
Kom we gaan over hem praten, want hij is er niet. Schijnt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom is GGMM mijn held. Die heeft nog nooit een stadion van binnen gezien
It's a dirty job but someone has to do itquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben fan van je corrigerende posts.
volgens johannes sherlockt hij zichzelf ieder uur dus hij verschijnt zo welquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom we gaan over hem praten, want hij is er niet. Schijnt.
Dirty job? Mike Rowe is je man.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:22 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
It's a dirty job but someone has to do it
Johannes roept wel vaker dingen wat algemeen bekend is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens johannes sherlockt hij zichzelf ieder uur dus hij verschijnt zo wel
Nederlaag voor Feyenoord nog leukerquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gelijkspelletje bij Feyenoord v PEC zou wel leuk zijn voor het kijken naar de ranglijst.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dirty job? Mike Rowe is je man.
Als je hem kan verstaan dan gaat het wel jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ronald de Boer is een goede analist.
Kijk hem vertwijfeld kijken. Is dit waarvoor hij is opgeleid.quote:
Omdat Cambuur de opbouw van achteruit niet kon beginnen en ze in de laatste minuten de kopsterke defensie van Feyenoord in de kaart speelden?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:25 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat cambuur thuis verloor van Feyenoord.
Twentequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tikkie terug, tikkie breed... alleen Corona wil naar voren en Casta loopt de helft van de tijd vrolijk buitenspel
Keiharde analyse.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Cambuur de opbouw van achteruit niet kon beginnen en ze in de laatste minuten de kopsterke defensie van Feyenoord in de kaart speelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |