Ik zal jou eens walgelijke tt ;squote:
toetakelen?quote:
Ok, mag ik ook een beetje? :$quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Wow
Wooow
Ik ga maar eten dan
Ik ben er nog niet helemaal over uitquote:
Als je chili met rijst wil, dan kan hetquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit
Weenie of hij kan handelen
Jawelquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je chili met rijst wil, dan kan het
[..]
Uiteraard. Ik geef niets dan liefde aan de mensheid :$quote:
alleen aan vrouwen ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik geef niets dan liefde aan de mensheid :$
Helemaal niet ;squote:
Ex beet me regelmatig. Speels.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik geef niets dan liefde aan de mensheid :$
Bwehehequote:Op zaterdag 1 november 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex beet me regelmatig. Speels.
Maar ik ben pussy, dus ik had constant overal blauwe, paarse en gele plekken.
Uitleggen aan mama ging moeilijk zonder te bekennen dat ik vriendin had.
Harde tante ben je ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehe
Mijn moeder zag me regelmatig thuiskomen met bitemarks, scratchmarks en erger. No fucks were given :$
M'n moeder bedoel je. Zij gaf geen neukquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
M'n moeder bedoel je. Zij gaf geen neuk
Ok, ik ook niet
I know that feel. Of gewoon afwisselend, allebei. Best of both worlds, you knowquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou tegenwoordig toch liever een zachtaardig iemand hebben. Knuffels en kusjes als blijk ban liefde in plaats van opgezwollen borstkas
De Indiërs vonden een swastika een teken van geluk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:24 schreef Dqod het volgende:
De olie in mijn pan vormde een swastika. Not sure if still hungry
Ik weet niet meer. Te lang geleden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that feel. Of gewoon afwisselend, allebei. Best of both worlds, you know
Ja, maar die wees toch in tegenovergestelde richting? :$quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Indiërs vonden een swastika een teken van geluk.
[..]
Ik weet niet meer. Te lang geleden.
Kan beide richtingen op. Betekenis is dan wel iets anders geloof ik. Staat me iets bij van "zon". Te lang geleden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar die wees toch in tegenovergestelde richting? :$
Zal je wel kroelen wanneer ik je weer zie![]()
Ik ga het nog wel eens googlelelelelenquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan beide richtingen op. Betekenis is dan wel iets anders geloof ik. Staat me iets bij van "zon". Te lang geleden.
Ok![]()
dank :$quote:
Wie?Wat?Waar?quote:
Ik geloof er niets vanquote:
knuffelen>seksquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:08 schreef yats het volgende:
Tja, seks hebben is leuker dan er over praten natuurlijk. Ik denk dat iedereen andere prioriteiten heeft nu.
Ik heb het nu niet anders. Of denk je dat het al lang geleden is?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof er niets vanHelaas moet ik hetzelfde zeggen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet anders. Of denk je dat het al lang geleden is?
Nee lukt niet. Ik heb mijn handen dan nodig voor andere dingenquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]Dat zou wel een echte fokker van je maken. Fokken tijdens de seks.
Een echte pro dus? Mijn telefoon zit meestal in mijn broekzak, dus die ligt meestal aan de andere kant van de kamer op dat moment na gehaast weggesmeten te zijn. Dat bemoeilijkt het ook enigszins.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee lukt niet. Ik heb mijn handen dan nodig voor andere dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
ik fok altijd tijdens de seksquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef yats het volgende:
En nee, nooit geprobeerd. Als ik seks heb ben ik geen seconde met andere dingen dan de seks bezig
Vorige week is niet "even geleden" yatsquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof er niets vanHelaas moet ik hetzelfde zeggen.
Nou... dat hangt af van je perspectief natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Vorige week is niet "even geleden" yats
Neuh, ik lig meestal half in coma en laat de ander z'n kunstje doen.quote:
Mij ookquote:
Ik heb een lul van 30 cm en geef het gemiddelde meisje binnen een minuut een explosief orgasme en kan zelf nog 4 uur door.quote:
Kan ik me voorstellen. Zo'n lief onschuldig meisje zoals jij.quote:
Als de ander het goed kon dan zou je niet in coma liggen.quote:Op zondag 2 november 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, ik lig meestal half in coma en laat de ander z'n kunstje doen.
Ik gebruikte als maatstaaf (haha staaf...) even mijn eigen laatste keer.quote:Op zondag 2 november 2014 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou... dat hangt af van je perspectief natuurlijk.
Ben blij dat jij mij snapt :$quote:Op zondag 2 november 2014 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Zo'n lief onschuldig meisje zoals jij.
Hmm, ja.quote:Op zondag 2 november 2014 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als de ander het goed kon dan zou je niet in coma liggen.
Mijn vrienden weten mijn FOK!account niet hoorquote:Op zondag 2 november 2014 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vannacht beweerde je nog wat anders, of zat je vriend even op je mob?
Zit je nu weer op VA zijn account, Art?quote:Op zondag 2 november 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vrienden weten mijn FOK!account niet hoorSommigen weten wel dat ik hier zit.
quote:Op zondag 2 november 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je nu weer op VA zijn account, Art?
Verwarrend dit.
Klopt. Mijn dank was ook sarcastischquote:Op zondag 2 november 2014 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vannacht beweerde je nog wat anders, of zat je vriend even op je mob?
Je moet ook niet meteen dat ding uit je broek halen en denken dat ze die in de mond nemenquote:Op zondag 2 november 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu maar hopen dat ze happen.
Nog steeds.quote:
Ooohhhhquote:Op zondag 2 november 2014 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen dat ding uit je broek halen en denken dat ze die in de mond nemen
Ze mogen het best vrijwillig doen hoorquote:Op zondag 2 november 2014 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerst de handen vastbinden en dan pas dat ding uit je broek halen.
Zo hoort dat, jij weetquote:Op zondag 2 november 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga straks taart eten.
#fattyleef
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:08 schreef yats het volgende:
Tja, seks hebben is leuker dan er over praten natuurlijk. Ik denk dat iedereen andere prioriteiten heeft nu.
Geen idee of ze dat doen als je dat moet roepen?quote:Op zondag 2 november 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze mogen het best vrijwillig doen hoor
Ik weet het beter.quote:Op zondag 2 november 2014 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo hoort dat, jij weet
Stuur je n stukje op?
Ijskoud, ditquote:Op zondag 2 november 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het beter.
Ik eet een stukje voor jou op.
Dan pas je nog in je broek morgen.
quote:Op zondag 2 november 2014 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat doen als je dat moet roepen?
quote:
Hoi :$quote:
Mhm, MHMquote:Op zondag 2 november 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Heerlijk als je der dan onder je helemaal los ziet gaan
Past bij me :$quote:
Hihihihiquote:
Ohhh so rewarding indeedquote:
quote:
Voor wie? Voor mij is het een stukje langer geleden. Of bedoel je art?quote:Op zondag 2 november 2014 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Vorige week is niet "even geleden" yats
Weet je hoe lang een week duurt? Pffffquote:Op zondag 2 november 2014 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou... dat hangt af van je perspectief natuurlijk.
Eerst peukje/jointje als naspel, dan slapenquote:
Ik heb dat altijd op mijn rug...quote:
Deze man weetquote:Op zondag 2 november 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Heerlijk als je der dan onder je helemaal los ziet gaan
I know that feel. It's a good feel :$quote:Op zondag 2 november 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd op mijn rug...
[..]
Deze man weet
Dat is hoe ik rol.quote:
Exact...Ik kan daar altijd enorm van genieten als ik dat zie/voel.quote:
Gewoon mij taart geven ja?! Gvdquote:Op zondag 2 november 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol.
Zo, stukje taart op. Aan sociale verplichtingen voldaan. Lekker bankaardappelen nu met een filmpje
Weet je wat? Als je een keertje langskomt, vraag ik mijn zusje wel of ze een taart wil bakken. Die kan dat best goedquote:Op zondag 2 november 2014 16:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon mij taart geven ja?! Gvd
Ik zoek je op
Geniet van t filmpje
Bohhhh omgquote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je wat? Als je een keertje langskomt, vraag ik mijn zusje wel of ze een taart wil bakken. Die kan dat best goed
Voor geleerd en alles.
Dank je. Ben vergeten dat ik nog wat moet koken omdat ik anders patatjes ga halen vanavond. Of B&J :$
Dus nu eerst even snel bietenstamppotje fixen
quote:Op zondag 2 november 2014 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhh omg
So so gul
Hehehe b & j's, verleidelijk spul indeed
Eet smakelijk dan alvast. Ik ga straks een aardappelschotel in elkander flansen
Omnomnomquote:Op zondag 2 november 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb gisteren nog een appelnotentaartje gemaakt. Is erg lekker
Sociaal zijnquote:Op zondag 2 november 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol.
Zo, stukje taart op. Aan sociale verplichtingen voldaan. Lekker bankaardappelen nu met een filmpje
Ik heb kapsalon besteldquote:Op zondag 2 november 2014 17:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omnomnom
Schotel staat in de oven.. VRETUUUUUUUUUUUUUHHHHHH
Echt ehquote:
Ook lekker, enjoyquote:
Dat heb ik nog steeds niet geprobeerd. Hoe smaakt het?quote:
Alsof er een engeltje over je tong pistquote:Op zondag 2 november 2014 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds niet geprobeerd. Hoe smaakt het?
quote:Op zondag 2 november 2014 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof er een engeltje over je tong pist
Het moet wel een hele speciale vrouw zijn om mij aan plasseks te laten doen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof er een engeltje over je tong pist
Honger gekregen nuquote:Op zondag 2 november 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het moet wel een hele speciale vrouw zijn om mij aan plasseks te laten doen.
Je krijgt honger van dát beeld? :$ wat?quote:Op zondag 2 november 2014 18:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Honger gekregen nu
Eten dan maar, doei![]()
Ik heb weinig te meldenquote:Op zondag 2 november 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rustig hier de laatste dagen.
Ben je nog steeds regelmatig bij Ara trouwens, of niet?quote:
Niet heel veel, want school enzoquote:Op zondag 2 november 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je nog steeds regelmatig bij Ara trouwens, of niet?
Zo erg zal t toch niet zijn?quote:
Was loos?quote:
Mwah...Ik vind het weinig bijzonder eigenlijk tot nu toe.quote:
Gewoon meh. Beetje alleen op mijn kamer zittenquote:Op zondag 2 november 2014 19:35 schreef yats het volgende:
[..]
Was loos?
[..]
Mwah...Ik vind het weinig bijzonder eigenlijk tot nu toe.
Logisch en begrijpelijk.quote:Op zondag 2 november 2014 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon meh. Beetje alleen op mijn kamer zitten
Ik lig hier liever met zijn tweeen![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 16:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerst peukje/jointje als naspel, dan slapen
Good to hear, enjoyquote:
*pakt je stevig vast*quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil me vasthouden totdat ik in slaap val?
Iewlquote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil me vasthouden totdat ik in slaap val?
Ben even wat gefrustreerdquote:
Nee, totaal geen zin in. Dat werkt eerder averechts.quote:
quote:
En soms meer dan een beetjequote:
quote:
Helaas geenquote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
En nu even chillen nog en dan bedje in, doei
quote:
LEKKER GESLAPEN? IKSDEEJ :$quote:
Ik lag er vroeg in, maar had moeite met opstaan.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lag er vroeg in, maar had moeite met opstaan.
Ook weer zo'n stomme ochtend erectie.
Oh jeequote:
Gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 3 november 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.Geeft niks hoor, hoort bij meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houdt het leven spannend enzulks
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik denk dat het komt door de B&J's. Maar niet meer nemen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, hoort bij me
Houdt het leven spannend enzulks
DOE NORMAAL HE?!quote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door de B&J's. Maar niet meer nemen.
Ik zoek je opquote:
Ik ben toch echt al een tijdje geen puber meer.quote:
Nee, te kort vooralquote:
Harde strugglesquote:Op maandag 3 november 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lag er vroeg in, maar had moeite met opstaan.
Ook weer zo'n stomme ochtend erectie.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben toch echt al een tijdje geen puber meer.
Oversexte jongelui dan?quote:Op maandag 3 november 2014 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben toch echt al een tijdje geen puber meer.
Mannen denken toch elke twee seconden aan seks? Da is het dus niet oversekst maar gewoon de menselijke natuurquote:Op maandag 3 november 2014 13:46 schreef S95Sedan het volgende:
Je bent zelf een troll jongen
[..]
Oversexte jongelui dan?
I'll dance for ye like I got haggis in me pantsquote:
Hmm, nee geen last van hoor hier.quote:Op maandag 3 november 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Mannen denken toch elke twee seconden aan seks? Da is het dus niet oversekst maar gewoon de menselijke natuur
Aye, will you go lassie, go.quote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'll dance for ye like I got haggis in me pants
quote:
Ook prima :$quote:
Dat is zeker waar :$quote:
Ik hoop het ook voor je. Zal voor je duimenquote:
Morgen.quote:
Kutplanten ken ik niet, wel vingerplanten.quote:Op maandag 3 november 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen.
Heb me echt de pleuris geleerd, maar vond het herkennen zo moeilijk.
Kutplanten.
Succes.quote:Op maandag 3 november 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen.
Kutplanten.
En de penisplant.quote:Op maandag 3 november 2014 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
Kutplanten ken ik niet, wel vingerplanten.
Jij hoeft ze dan ook niet te kennen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
Kutplanten ken ik niet, wel vingerplanten.
Lijkt me ook echt een pokkewerk om te leren.quote:Op maandag 3 november 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen.
Kutplanten.
Die zijn niet zo interessantquote:
Gelukkig niet nee. Maar ik hoop dat je jouw tentamen gehaald hebt. Ik ga duimen voor je.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef Godshand het volgende:
Nou, met de lesbo op stap geweest...
Toch in haar bed beland en mijn lesbische kant laten zien
Pandapunten zijn weer op 0
Je hebt een penis en een punani?quote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef Godshand het volgende:
Nou, met de lesbo op stap geweest...
Toch in haar bed beland en mijn lesbische kant laten zien
Pandapunten zijn weer op 0
Waarom zo haten?quote:
Er staat niks in die post dat nietquote:
Haha...quote:
Oh, het is niet grappig?quote:Op maandag 3 november 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er staat niks in die post dat niet-waardig is.
Je zult zeker goede vriendjes zijn met firefly.
Waarom sowieso aan twijfelen. Ik kan best seks met een man hebben. Uiteindelijk word ik toch alleen verliefd op vrouwen. Seks is what it is. Seks namelijkquote:Op maandag 3 november 2014 15:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha...
Nouja, nu is ze wel weer aan het twijfelen gesalegn wat ze nu " is"...
Ik denk zelf biseksueel, maar ze zegt dat ze heftiger verliefd wordt op vrouwen. Ik denk, je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, die labeltjes zijn maar een hulpmiddel.
Het is wel eigenaardig dat mensen daar zo moeite mee kunnen hebben.
Ik ken een man die had altijd relaties en seks met mannen gehad. Maar uiteindelijk viel hij toch voor een vrouw en is ermee getrouwd. Hij zegt dan: " Toen was ik homo.". Maar als je dan verder doorvraagt, vooral als hij wat biertjes op heeft bekent hij toch nog wel weer eens seks met een man te willen. Maar zichzelf biseksueel noemen heeft hij dan weer moeite mee
Doe eens niet zo serieus!quote:Op maandag 3 november 2014 15:24 schreef Dqod het volgende:
Sowieso mannen die hun 'lesbische kant' laten zien
wanneer ik met een man naar bed ga, ga ik met een man naar bed. Flikker op met je LIM-behaviour dan
Hier nemen we elkaar alleen serieus ja!quote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe eens niet zo serieus!
![]()
Lesbische kant is maar een grapje. Jezus, ik dacht dat FOK!kers humor hadden. Nouja, misschien in deze SC niet
Ik vind het niet echt getuigen van humor, maar klaarblijkelijk hebben we gewoonweg een andere vorm van humorquote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe eens niet zo serieus!
![]()
Lesbische kant is maar een grapje. Jezus, ik dacht dat FOK!kers humor hadden. Nouja, misschien in deze SC niet
Ja, ga je zelf maar nuttig maken!quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt getuigen van humor, maar klaarblijkelijk hebben we gewoonweg een andere vorm van humor![]()
En nu ga ik werken, doei
Jij hebt gewoon geen humor.quote:Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterker nog, het is terminaal ongrappig.
Nuttig makenquote:Op maandag 3 november 2014 15:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, ga je zelf maar nuttig maken!
Klopt. Maar ik loop ook niet stoer te doen dat ik een lesbienne heb geneukt.quote:
Nou, nou wat stoer....quote:Op maandag 3 november 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik loop ook niet stoer te doen dat ik een lesbienne heb geneukt.
Goed werkquote:
Dat dus...quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef Fera het volgende:
Godshand, normaal gesproken vind ik je best tof, maar die post was wel een beetjewaardig ja.
Teach me master.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef Dqod het volgende:
Huh? Alle vrouwen kunnen toch multitasken? ;s
Dat is een fabeltje bedacht door vrouwen om mannen een complex aan te praten terwijl wij ook prima meerdere dingen tegelijk kunnen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef Dqod het volgende:
Huh? Alle vrouwen kunnen toch multitasken? ;s
Of sfeerverziekend posten in een SC waar niemand je mag.quote:Op maandag 3 november 2014 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
Je mag alleen janken over dat je geen sex hebt en geilen op andere users hier toch?
I will teach you many things, all in good timequote:
Hoe is iemand afzeiken ook niet sfeerverziekend dan?quote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Of sfeerverziekend posten in een SC waar niemand je mag.
Ik dacht ik ga ook ff generaliseren aangezien alle vrouwen ook uiteindelijk allemaal de D willenquote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje bedacht door vrouwen om mannen een complex aan te praten terwijl wij ook prima meerdere dingen tegelijk kunnen.
You tell me. Jij doet niet anders.quote:Op maandag 3 november 2014 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe is iemand afzeiken ook niet sfeerverziekend dan?
[ afbeelding ]
D van Dqod toch.quote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga ook ff generaliseren aangezien alle vrouwen ook uiteindelijk allemaal de D willen
Laat die arme knul, hij heeft t al zo zwaar :$quote:
Uiteraard.quote:
Dat doet hij zelf. Maar ja.quote:Op maandag 3 november 2014 15:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat die arme knul, hij heeft t al zo zwaar :$
+1quote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, sowieso labeltjes
Just fuck who you want and love who you want
No we just OD't on your bullshitquote:Op maandag 3 november 2014 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie hebben je serieusjes wel goed ingenomen zie ik, komt zeker omdat het weekend weer voorbij is.
[..]
Uiteraard.
Niemand wordt expres geboren met zuurstofgebrekquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 15:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand wordt expres geboren met zuurstofgebrek
Envoor Lola. Nu echt ff werken
Whehehe.quote:Op maandag 3 november 2014 15:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand wordt expres geboren met zuurstofgebrek
Envoor Lola. Nu echt ff werken
Back at you, of is het gegeil nog niet geweest vandaag?quote:
Je tentamen, ging dat ook over andere dingen dan planten herkennen?quote:
Je kan ook zelf optyfen. Iedereen blij.quote:Op maandag 3 november 2014 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Back at you, of is het gegeil nog niet geweest vandaag?
Ik wat nog steeds tot een paar kutuser optiefen, maar he, je kan niet alles hebben.
Als we dan toch bezig zijn.
Latijnse namen en de ecotopen erbij. Maar dat ging wel goed.quote:Op maandag 3 november 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je tentamen, ging dat ook over andere dingen dan planten herkennen?
Raakte ik daar een gevoelige snaar? Kom kom.quote:Op maandag 3 november 2014 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan ook zelf optyfen. Iedereen blij.
Oké. Ik dacht dat het misschien een onderdeel was van een groter geheel.quote:Op maandag 3 november 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Latijnse namen en de ecotopen erbij. Maar dat ging wel goed.
Gevoelige snaar? Je weet duidelijk niet wat dat is.quote:Op maandag 3 november 2014 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Raakte ik daar een gevoelige snaar? Kom kom.
Was dat maar waarquote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga ook ff generaliseren aangezien alle vrouwen ook uiteindelijk allemaal de D willen
Maar ook toen we normaal en aardig deden tegen Sedan wilde hij ons weg hebben. Dus nee, zo simpel ligt het niet.quote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Echt mensenhet gaat nergens over. De een is te serieus en de ander voelt zich te snel aangevallen.
Can't we just get along![]()
Wat mij betreft welquote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Echt mensenhet gaat nergens over. De een is te serieus en de ander voelt zich te snel aangevallen.
Herkenning is het belangrijkste, maar ze zijn wel belangrijk ja. Zeker als je in het buitenland stage gaat lopen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Ik dacht dat het misschien een onderdeel was van een groter geheel.
Latijnse namen zijn zo kut.Zijn die erg belangrijk in dat vakgebied?
Dat is hun probleem, niet het mijnequote:
Ik voel me buitengesloten want ik pas in beide categorieën nietquote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Normaal en aardig?quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ook toen we normaal en aardig deden tegen Sedan wilde hij ons weg hebben. Dus nee, zo simpel ligt het niet.
Idd ik lees er wel om heen.quote:
Ik maak het voor mezelf wel gewoon gezellig. Screw them als daar commentaar op komt.quote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd ik lees er wel om heen.
Doodvermoeiend en ik heb wel wat beters te doen.
Echt 'gezellig' is het toch zelden.
sowieso is het stukken minder gezellig want ik ben er niet vaakquote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik maak het voor mezelf wel gewoon gezellig. Screw them als daar commentaar op komt.
Maar ik mag niet liegen van mijn moederquote:Op maandag 3 november 2014 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
Je mag alleen janken over dat je geen sex hebt en geilen op andere users hier toch?
Maar nu ben ik hierquote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
Echt 'gezellig' is het toch zelden.
LIM-behaviour?quote:Op maandag 3 november 2014 15:24 schreef Dqod het volgende:
Sowieso mannen die hun 'lesbische kant' laten zien
wanneer ik met een man naar bed ga, ga ik met een man naar bed. Flikker op met je LIM-behaviour dan
Lesbian identified manquote:
Elke dag weer nieuwe avonturen met Dqod.quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Dqod het volgende:
Alsnog veel later op m'n werk dan gepland
Werd iemand onwel. Avonturen in ede O.o
quote:Op maandag 3 november 2014 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke dag weer nieuwe avonturen met Dqod.
Ik wacht nog steeds op het moment dat de universiteit bij mij 2500 euro afschrijft. Maar blijkbaar hebben ze geen haast. Ik vind het prima.quote:
Ik krijg steeds geen factuur voor de huur, dus moet ik dat op eigen houtje doen. Vervelend is dat.quote:Op maandag 3 november 2014 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat de universiteit bij mij 2500 euro afschrijft. Maar blijkbaar hebben ze geen haast. Ik vind het prima.
Zo slecht.quote:Op maandag 3 november 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg steeds geen factuur voor de huur, dus moet ik dat op eigen houtje doen. Vervelend is dat.Ik heb het al twee keer aangegeven, ook telefonisch, maar er gebeurt nog niks.
Blijkbaarquote:Op maandag 3 november 2014 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
Altijd fijn zoiets...Ik laat het lekker aan hen en maak me drukker om belangrijkere zaken.quote:Op maandag 3 november 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg steeds geen factuur voor de huur, dus moet ik dat op eigen houtje doen. Vervelend is dat.Ik heb het al twee keer aangegeven, ook telefonisch, maar er gebeurt nog niks.
Ja toch. Zou wel aaienquote:
Nee niet echtquote:
Ja hoor.quote:
Smaken verschillen.quote:
Amen, broeder :$quote:Op maandag 3 november 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Haar bil aaien. Haar buikje kroelen.
[..]
Smaken verschillen.
Lola in da house. Klaar om billenkoek uit te delenquote:Op maandag 3 november 2014 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik heb je gemist, dus nu niet meer
Niks te maren
Ik heb sowieso niets met blondjesquote:
not in the mood for spanking...quote:Op maandag 3 november 2014 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lola in da house. Klaar om billenkoek uit te delen![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 3 november 2014 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
not in the mood for spanking...
Hehehehequote:
Dat meisje met zwarte haar lijkt op iemand die ik vroeger kende.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |