De jaarlijkse blad terroristen weer?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
De jaarlijkse blad terroristen weer?
Resten van een treinkopperquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Allemaal spetters en vegen op de ramen.
De eerste keer dat ik het hoorde vond ik het zo'n vaag verhaal.quote:
You keep messing with darkness, deed me even aan 10min geleden denken.. Mannetje uit de straat waar mijn ouderlijk huis staat, normale wijk .. staat hij (schoffie, moeilijk raar kind, vroeger mega verlegen denkt nu dat hij gangster is), te praten met iemand die in een dikke bentley zit.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You keep messing with darkness, deed me even aan 10min geleden denken.. Mannetje uit de straat waar mijn ouderlijk huis staat, normale wijk .. staat hij (schoffie, moeilijk raar kind, vroeger mega verlegen denkt nu dat hij gangster is), te praten met iemand die in een dikke bentley zit.
Van die tjappies die 300euro in de maand opmaken aan wietquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Hebben we er hier ook wel een aantal van. Vooral de 'coffeeshop gangsters' die de hele dag om de shop hangen en iedereen begroeten die er naar binnen loopt.
Oi, 200 ongeveer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die tjappies die 300euro in de maand opmaken aan wiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |