Too slow lady, too slowquote:
Jij mag dat altijd hoorquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben sowieso een dieseltje... slecht op gang komen maar daarna jonguh
Ik wil ook een motor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik ga eens kijken of mijn motortje aanslaat en zo, olie peilen en dan camera uittesten
Ik blijf lekker in het Zuiden, dus een eventueel kopje thee moet wachten
Sparenquote:
Eerst rijbewijs.quote:
Succes! En wie weet toeren we straks met een groepje door het landquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerst rijbewijs.
Eindelijk een goede rijschool/instructeur gevonden. Zodra hij een goed moment voor het AVB-examen heeft kunnen bemachtigen gaan we de lessen inplannen.
Oh the mental imagequote:Op zaterdag 1 november 2014 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes! En wie weet toeren we straks met een groepje door het land
FOKKERS OF ANARCHY!
...of zo.
Je weet dat het pas 14.00uur is he?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
Zo dat was weer een productieve zaterdag.
Ja, maar ik vind dat ik genoeg gedaan heb.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat het pas 14.00uur is he?
Verstop ze maarquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh the mental image. Zolderkamerautisten op een motor. Hide your wives and daughters
.
Okayquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat ik genoeg gedaan heb.
Ik ben kaal en dik, dus prima postuur voor een biker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh the mental image. Zolderkamerautisten op een motor. Hide your wives and daughters
.
Al gedaan. Ik ga maximaal scoren deze ronde.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
OkayDat kan natuurlijk, dus nu optimaal extra genieten van je vrije tijd?
Voetbalmanager nog aanpassen?
Tats en wat lelijke bling bling en je kan je eigen clubje beginnen jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben kaal en dik, dus prima postuur voor een biker.
Op een Harley of een chopper, dan wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes! En wie weet toeren we straks met een groepje door het land
FOKKERS OF ANARCHY!
...of zo.
Ik heb al tats.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tats en wat lelijke bling bling en je kan je eigen clubje beginnen ja
Uiteraard, iets anders wil ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een Harley of een chopper, dan wel.
Silly Sylvesterrr, leader of the pack!quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen.
FOK!bikers
Nee dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ook specifieke Biker-tats?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Silly Sylvesterrr, leader of the pack!
Daar stond eerst wat andersquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verstop ze maar
Al rijd ik altijd heel beschaafd.
Ouwe lulquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:13 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een degelijke gezinsman auto
Verlengde VW of gewoon maar gelijk een volvo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:13 schreef artelligence het volgende:
I knowquote:
Ik zou gewoon een cabrio kopen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
I knowdaarom date ik altijd jonge meiden van begin 20.
Die houden me jong. Nou ja, die geven me de illusie dat ik nog jong ben
Als het kutweer is, jaquote:
In jouw lair is dat ook wel minder jaquote:
Zo een:quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verlengde VW of gewoon maar gelijk een volvo?
Die heb ik al gehad denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je eerst een mide-life crises hebben
Al gehad?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad denk ik.
Al staat een mooie s2000 nog steeds hoog op mijn verlanglijstje.
Toen het uitging met mijn ex moest de brave gezinsauto er uit en heb ik een gti en een vti gehad.quote:
Ach rationeel denken direct nadat een lange relatie net uit is, is dan ook wel zeer zeldzaam denk ik.quote:
Ach ja, op zich waren het wel leuke autootjes, maar die andere was zo goed als nieuw, net 30000 gelopen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach rationeel denken direct nadat een lange relatie net uit is, is dan ook wel zeer zeldzaam denk ik.
Gewoon een hatchback hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Net geen hatchback en net geen station. Een twijfelaar dus.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het kutweer is, ja
[..]
In jouw lair is dat ook wel minder ja
Die is echt coolquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veul handiger hier.
Ook super nicequote:Op zaterdag 1 november 2014 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veul handiger hier.
Ik wil er eentjequote:
Leuk wagentje jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veul handiger hier.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk wagentje ja
Zo, oliepeil is goed, ketting gesmeerd en gespannen, en de motor loopt als een spinnende poes. Pak aantrekken en weg!
Have funquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk wagentje ja
Zo, oliepeil is goed, ketting gesmeerd en gespannen, en de motor loopt als een spinnende poes. Pak aantrekken en weg!
quote:
Thanks! Ben benieuwd wat de beelden opleverenquote:
Vast iets schokkendsquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ben benieuwd wat de beelden opleveren
Schokkend snelquote:
Daarom reageerde ik er ook niet opquote:
Samen een ritje maken? In mijn auto's? Neequote:Op zaterdag 1 november 2014 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, goede keuze, kan je samen een ritje maken terwijl je allebei wel zelf kan rijden
Er mag niemand in jouw auto rijden?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen een ritje maken? In mijn auto's? Nee.
In jouw auto wel dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er mag niemand in jouw auto rijden?
ik wil zeggen dat ik daar geen problemen mee heb maar dan krijg ik de opmerking dat niemand in mijn auto WIL rijdenquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:
Tuurlijk wel. Ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scherp.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Anders staat ie daar maar te staan.
Oh, ik vind het al niet fijn als mijn moeder in haar eigen auto rijdt die ik als de mijne beschouw.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik ben daar met deze niet zo moeilijk in.
Destijds mijn coupe wel.
Daar moest ik toch even goed nadenken of mijn schatje in mijn schatje mocht rijden.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:53 schreef Samzz het volgende:
Maar serieus, veel mensen kunnen niet fatsoenlijk rijden, dus ze rijden maar in hun eigen auto.
Oh nee, mij maakt dat niet veel uit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik vind het al niet fijn als mijn moeder in haar eigen auto rijdt die ik als de mijne beschouw.
Wel altijd leuk in andere auto's rijden. Daarom ben ik ook vaak de BOB
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:13 schreef artelligence het volgende:
Nou ik wilde er eigenlijk anders op reageren maar dan krijgen we weer zo'n man/vrouw discussie, en het is daar te mooi weer voor.quote:
A-sexy want gezinsautoquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neebrengt me van A naar B en rijdt goed.
En die het niet erg vind dat jij er in rijdt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil een man met een mooie auto die niet van autorijden houdt heb ik zojuist besloten
Ohja, wel een zeer belangrijke toevoegingquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die het niet erg vind dat jij er in rijdt.
Bah, hoewel de velgen dan wel weer mooi zijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:06 schreef Royco1 het volgende:
Zoiets vind ik ook nog wel leuk.
[ afbeelding ]
Ik vind het juist wel een mooie strakke auto. En lekker snel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bah, hoewel de velgen dan wel weer mooi zijn
serieus? nee man.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik dus helemaal nietsquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[ afbeelding ]
Iewl.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[ afbeelding ]
Betaalbaar mooi of onbetaalbaar mooi?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een mooie strakke auto. En lekker snel.
Wat vind jij mooi dan?
Betaalbaar mooiquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betaalbaar mooi of onbetaalbaar mooi?
Dat kan je ook niet verwachten van iemand die naar stations kijkt natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niets
Oeh, nicequote:Op zaterdag 1 november 2014 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet verwachten van iemand die naar stations kijkt natuurlijk
Hahaquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet verwachten van iemand die naar stations kijkt natuurlijk
Ik blijf daar een zwak voor houden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Ik ben niet zo'n fan van Aziatische need for speed auto's. Die tijd heb ik inderdaad een beetje gehad.
Die tijd heb ik gewoon overgeslagen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Ik ben niet zo'n fan van Aziatische need for speed auto's. Die tijd heb ik inderdaad een beetje gehad.
Ik dacht dat je die erbij cadeau kreeg?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:30 schreef Samzz het volgende:
Koop je er ook meteen 2.3 kinderen en een labrador bij?
Oh, dat zou kunnen. Geen ervaring meequote:Op zaterdag 1 november 2014 15:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die erbij cadeau kreeg?
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen. Geen ervaring mee.
neequote:Op zaterdag 1 november 2014 15:30 schreef Samzz het volgende:
Koop je er ook meteen 2.3 kinderen en een labrador bij?
Hoe kom jij aan die kennisquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
En dan afhankelijk van de kleur auto die je koopt, krijg je de passende kleur labrador erbij (blond, bruin of zwart).
De kinderen moet je dan nog wel zelf maken?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
En dan afhankelijk van de kleur auto die je koopt, krijg je de passende kleur labrador erbij (blond, bruin of zwart).
Volgens mij moet je die al kunnen aantonen voordat je tot koop over mag gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De kinderen moet je dan nog wel zelf maken?
Ohquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die al kunnen aantonen voordat je tot koop over mag gaan.
Die interesseert het huwelijk of mijn eventuele partner vrij weinig, Als ze maar kleinkinderen krijgt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, je moeder heeft je tegen die tijd allang uitgehuwelijkt joh.
Geen zorgen over maken.
Ja dat begreep ik, mja als ze het doet, doet ze het gelijk goed gokte ik, dus eerst gewoon netjes de volgorde trouwen, dan kids.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die interesseert het huwelijk of mijn eventuele partner vrij weinig, Als ze maar kleinkinderen krijgt.
Scaryquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die interesseert het huwelijk of mijn eventuele partner vrij weinig, Als ze maar kleinkinderen krijgt.
Maar wat als ik niet wil trouwen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, mja als ze het doet, doet ze het gelijk goed gokte ik, dus eerst gewoon netjes de volgorde trouwen, dan kids.
Hier heb je wat om je mee te laten reanimerenquote:
Ja, hier is wat om dat tegen te gaanquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:40 schreef Barbusse het volgende:
Het is opeens een heel depressief topic geworden....
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier heb je wat om je mee te laten reanimeren
[ afbeelding ]
Ja, je hete mannen alert?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..].
Toch word ik liever door iets anders gereanimeerd.
Hot guy was op tvquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je hete mannen alert?
Bij jou in huis? Buiten?
Nou ja, ik weet niet of ik dat eigenlijk wel of niet wil.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand wilt dat toch? Dus ik gok, gewoon pech hebben dan.
Lenen van iemand met wel kids?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat dan als ik veel spullen mee moet nemen?
Dan huur je een busje bij de Bo-rent. Auto's op functionaliteit kopenquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat dan als ik veel spullen mee moet nemen?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand wilt dat toch? Dus ik gok, gewoon pech hebben dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |