Je denkt door het in Engels te typen dat het beter aankomt..?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Exactly. I enjoy having a dick in me. Especially if he knows how to love a woman. Een man die dat goed kan is priceless.
Je begrijpt het allemaal wel want die arme mensen zitten in een midlifecrisis. Dat ze hun hele gezin opofferen om gedekt te worden gaat er niet in bij je geloof ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, waar heb ik dat ergens geschreven?
Koop een rode lamp en je bent een MKB-er.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Exactly. I enjoy having a dick in me. Especially if he knows how to love a woman. Een man die dat goed kan is priceless.
Niet als ik ook kinderen met die gast wil. Dan komt die optie pas veel later aan de orde.quote:
''Wie kaatst kan de bal verwachten'', nog een geval van oorzaak en gevolg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet. Echt veel moraal in je leven heb je niet, heh?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:58 schreef Jan-Slagter het volgende:
Kijk al die sletten dan, niet vreemd dat je zoveel hoort van die shit als lactacyd en canesten gyno.
Wekelijks een dozijn aan verschillende snikkels ontvangen, even afvegen met een intiem tissue en op naar de volgende.. te smerig
Tot je 45 bent en weer eens zin hebt in een jong blaadje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:51 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je moet niet eens een gezin nemen als je nog niet seksueel verzadigd bent.
Dat voorkomt een hoop.
Zodra ik een gezin heb ga ik daar 100% voor. No excuses.
Misschien wil hij wel geen kinderen (steeds meer mensen kiezen daarvoor, zowel mannen als vrouwen).quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Niet als ik ook kinderen met die gast wil. Dan komt die optie pas veel later aan de orde.
Eerst samen een goede basis opbouwen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Contactloze sex, perfecte omschrijving voor Fok.
Lukas 6:29 Slaat iemand u op de wang, keer hem ook de andere toe .quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
''Wie kaatst kan de bal verwachten'', nog een geval van oorzaak en gevolg.
Of virtuele... komt ook erg veel voor hier.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Contactloze sex, perfecte omschrijving voor Fok.
#empowering #yesallwomenquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:57 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Je denkt door het in Engels te typen dat het beter aankomt..?
Dat bespreek je gelijk lijkt mij. Op ieder potje past een dekseltje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel geen kinderen (steeds meer mensen kiezen daarvoor, zowel mannen als vrouwen).
Dan bespreek je dat met je partner.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:59 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Tot je 45 bent en weer eens zin hebt in een jong blaadje.
Waarom dat direct bespreken? als jij op date gaat met een vent die je onwijs leuk vindt dan vraag je direct of hij kinderen wil?quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat bespreek je gelijk lijkt mij. Op ieder potje past een dekseltje.
Hoe zie je dat gesprek voor je dan "hey Henk ik heb wel zin in een jongere man, vind je het erg als ik de overbuurjongen even neuk?"quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dan bespreek je dat met je partner.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe zie je dat gesprek voor je dan "hey Henk ik heb wel zin in een jongere man, vind je het erg als ik de overbuurjongen even neuk?"
Slechte troll.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:06 schreef Heremeteit het volgende:
Weer zo'n wijf dat gillend staat te stampvoeten dat ze gelijk is aan de man. Leer toch eens te aanvaarden dat jullie er alleen zijn voor ons vermaak en gemak. Alleen mannen zijn onafhankelijk en hebben een eigen ziel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |