En dat zoek je ook in een ander en dus kom je uit op vrouwen die niet veel partners hebben gehad. Denk ik tenminste.quote:
Dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
In een relatie moet je helemaal niemand anders neuken of zoenen.
Dus je keurt het goed?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik stel dat een midlifecrisis, wat zowel mannen als vrouwen kunnen hebben, een oorzaak kan zijn tot vreemdgaan.
en hoe noem je dat dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
Alsof mannen geen sletten kunnen zijn
Niet alleen de vrouwen, iedereen doet lekker mee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat maak jij er zelf van, elke vrouw in dit topic is aan het generaliseren. Hypocriet gedoe allemaal.
Ik ben per definitie de sleutel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wie is in deze het slot en wie is de sleutel?
Gezien alle keren dat hij denigrerend naar mij heeft gedaan en ik altijd netjes ben gebleven voel ik me daar niet schuldig over.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan wel denigrerend gaan doen, maar je vergelijking ging serieus mank.
Nu weet ik wel dat jij doelt op het oorzaak en gevolg principe, maar bij de een is het oorzaak en gevolg van een heel ander niveau, namelijk een psychische stoornis.
Exactly. I enjoy having a dick in me. Especially if he knows how to love a woman. Een man die dat goed kan is priceless.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is het wat mij ook irriteert, het niet erkennen dat vrouwen ook seksuele wezens zijn.
Je hebt ook contactloze sloten... NFC.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben per definitie de sleutel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet. Echt veel moraal in je leven heb je niet, heh?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:55 schreef snakelady het volgende:
Gezien alle keren dat hij denigrerend naar mij heeft gedaan en ik altijd netjes ben gebleven voel ik me daar niet schuldig over.
Die vergelijking ging niet op. Daarbij, heb jij een wetenschappelijke bron over dat vreemdgaan het gevolg van een midlifecrisis kan zijn?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gezien alle keren dat hij denigrerend naar mij heeft gedaan en ik altijd netjes ben gebleven voel ik me daar niet schuldig over.
Het was een vergelijking van oorzaak en gevolg, niks meer en niks minder.
Contactloze sex, perfecte omschrijving voor Fok.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt ook contactloze sloten... NFC.
Ditquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien omdat mannen niet later nog een lief kind door datzelfde kanaal moeten drukken waar honderden mannen hun zaad geloosd hebben.
Geen open relatie?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zo sta ik er in, en van mijn eigen partner verwacht ik niks minder.
Nee, waar heb ik dat ergens geschreven?quote:
Helemaal geweldig meid.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Exactly. I enjoy having a dick in me. Especially if he knows how to love a woman. Een man die dat goed kan is priceless.
I don't care hoe vaak er zaad door een penis is gegaan als hij maar lief is in een relatie. Zodra hij met mij een relatie heeft moet het over zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien omdat mannen niet later nog een lief kind door datzelfde kanaal moeten drukken waar honderden mannen hun zaad geloosd hebben.
Wat een nonsens.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:55 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Niet alleen de vrouwen, iedereen doet lekker mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |