Moeten ze zelf hun standaard maar omlaag halen, zo vreselijk mensen die denken recht te hebben op het beste terwijl ze zelf niks zijn.quote:
Dat is wel heel eerlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hopelijk blijf ik voor altijd bij mijn vriendin, dus dat is wel mijn streven.Geen idee hoe ik er tegenaan kijk als ik later een andere partner krijg.
Het is voor mij ook maar een gevoel, ik zou niet uit kunnen leggen waarom ik dat gevoel heb.
Nee, dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je praat het goed, dat is verkeerd.
Wat een vergelijking..quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van.
Stel voor een man is psychotisch en hij vermoord de buurvrouw, dan is de psychose de oorzaak, daarmee praat je niks goed, het is geen excuus, het is een oorzaak/verklaring.
Snap je dat verschil echt niet of ben je aan het trollen?
Wil je nu iemand die willens en wetens haar gezin verlaat om d'r kut gevuld te krijgen, vergelijken met een persoon met een psychische aandoening? Ben je niet wijs of zo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van.
Stel voor een man is psychotisch en hij vermoord de buurvrouw, dan is de psychose de oorzaak, daarmee praat je niks goed, het is geen excuus, het is een oorzaak/verklaring.
Snap je dat verschil echt niet of ben je aan het trollen?
Dat is echt de meest gare theoriequote:
Waarom je daar überhaupt iets van aantrekken?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:49 schreef DE_krumpel het volgende:
Ben je maagd dan ben je een preut, heb je seks ben je een slet.
iedereen zoekt het maar uit het is toch nooit goed.
Godver zeg, zelden zo'n dom persoon als jij meegemaakt, er valt gewoon niet mee te discussiėren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je nu iemand die willens en wetens haar gezin verlaat om d'r kut gevuld te krijgen, vergelijken met een persoon met een psychische aandoening? Ben je niet wijs of zo?
Jij stelt dat alle vrouwen zwakke, labiele wezens zijn die eenzelfde bewustzijn hebben als iemand in een psychose, ik niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Godver zeg, zelden zo'n dom persoon als jij meegemaakt, er valt gewoon niet mee te discussiėren.![]()
Het is alsof je stap voor stap alles aan een kind moet uitleggen.
Je moet niet eens een gezin nemen als je nog niet seksueel verzadigd bent.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je nu iemand die willens en wetens haar gezin verlaat om d'r kut gevuld te krijgen, vergelijken met een persoon met een psychische aandoening? Ben je niet wijs of zo?
Je kan wel denigrerend gaan doen, maar je vergelijking ging serieus mank.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Godver zeg, zelden zo'n dom persoon als jij meegemaakt, er valt gewoon niet mee te discussiėren.![]()
Dat maak jij er zelf van, bijna elke vrouw in dit topic is aan het generaliseren. Hypocriet gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:49 schreef DE_krumpel het volgende:
Ben je maagd dan ben je een preut, heb je seks ben je een slet.
iedereen zoekt het maar uit het is toch nooit goed.
Wellicht, klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt voort uit degelijkheid en voor jezelf weten wat van waarden is, denk ik.
Een gezin willen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:51 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je moet niet eens een gezin nemen als je nog niet seksueel verzadigd bent.
Dat voorkomt een hoop.
Zodra ik een gezin heb ga ik daar 100% voor. No excuses.
Dat is het wat mij ook irriteert, het niet erkennen dat vrouwen ook seksuele wezens zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is echt de meest gare theorieiedereen heeft zin in seks zowel mannen als vrouwen. Met wie die vrouwen het allemaal doen moeten ze zelf weten, zolang ze maar niet vreemdgaan in een relatie. Maar er zijn ook mannen die vreemdgaan dus die zijn even slecht.
Bedankt, ik was al bang dat ik me ten onrechte in een hoekje gezet voelde.quote:
In een relatie moet je helemaal niemand anders neuken of zoenen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:50 schreef theunderdog het volgende:
Mensen zijn hele trouwe beesten, vreemdgaan gebeurd eigenlijk nauwelijks.
En als het dan toch voorkomt dan is dat hoogstens 1 a 2 keer. Het komt eigenlijk maar zelden voor dat iemand in een relatie elke maand een ander neukt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedankt, ik was al bang dat ik me ten onrechte in een hoekje gezet voelde.
Jij snapt er zelf niets van meid..quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik stel dat een midlifecrisis, wat zowel mannen als vrouwen kunnen hebben, een oorzaak kan zijn tot vreemdgaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij stelt dat alle vrouwen zwakke, labiele wezens zijn die eenzelfde bewustzijn hebben als iemand in een psychose, ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |