SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn jullie nog bezig? Wil wel even snel downloaden anders.
ik wil ook zien man haterquote:
We willen alleen je hoofd zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:49 schreef Che_ het volgende:
Ik lig inmiddels op bed en mobiel. Helemaal aankleden voor dat, nah
Ik ben een lompe boer uit Schubbekutteveen en begrijp deze post niet. Dus maar een tr gemaakt.quote:
eat my fart.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben een lompe boer uit Schubbekutteveen en begrijp deze post niet. Dus maar een tr gemaakt.
Stuur foto dann.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:49 schreef Che_ het volgende:
Ik lig inmiddels op bed en mobiel. Helemaal aankleden voor dat, nah
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben een lompe boer uit Schubbekutteveen en begrijp deze post niet. Dus maar een tr gemaakt.
Ik ben allang weg maar kom terug als jij komt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds in die chat
yepquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds in die chat
OMG GA WEG.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:08 schreef Dingflofbips het volgende:
Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
Röbübăňk
Ik lig echt te goed nu om op te staan en laptop te pakken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben allang weg maar kom terug als jij komt.
of tm, maar die zit op tel blijkbaar.
http://tinychat.com/zargonnnquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, waar moet ik zijn? Heb dit nog nooit gebruikt.
JOUW STEM BOHHHHHquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:35 schreef Landysh het volgende:
was loik jongenz voor zover het duurde
Ga je fluisteren?quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:41 schreef Landysh het volgende:
ASMR tinychat. Wedden dat Che dan komt?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Krinkelen met zakjes m&m's, fluisteren. Wat je wil.
Deal. Ik moet over 2 uurtjes op en val niet in slaap.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:51 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo met mn hand over d emic zachtjes doen alsof ik hoofdmassage geef
ga ik fluistere erbij
zarGon gooit mij er wel steeds uit so you knowwwquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Deal. Ik moet over 2 uurtjes op en val niet in slaap.
Crip komt ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:56 schreef Landysh het volgende:
Iedereen was al weg.
En alleen tegen Che fluisteren is zo vaag.
Seurry.
was je die kwijtgeraakt snachtsquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn Panda lag niet in mn armen vannacht.
Wel tussen de benen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn Panda lag niet in mn armen vannacht.
1na best feeling everquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hhoe voelt dat? Dat er iemand om je grapjes lacht?
Kom niet aan mijn privéquote:
Nee hoor. Een tijdje terug heb je nog gelachen om een andere opmerking (iets met heuvels enzo).quote:
Geweldig.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hhoe voelt dat? Dat er iemand om je grapjes lacht?
Oke tweede. D:quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor. Een tijdje terug heb je nog gelachen om een andere opmerking (iets met heuvels enzo).
Het gaat natuurlijk wel om het schoten/treffers-ratio.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor. Een tijdje terug heb je nog gelachen om een andere opmerking (iets met heuvels enzo).
Ik durf tenminste.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel om het schoten/treffers-ratio.
Precies. De meeste mensen weten niet hoe moeilijk het is om hilarisch te zijn. Het is vallen en opstaan. Je moet een echte doorzetter zijn. Respect vriend.quote:
erg droogquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:07 schreef Unlabeled het volgende:
Hoe was jullie cybersex op tinychat
Veel orgasms. Zelfs uit NYC. Zo goed was het.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:07 schreef Unlabeled het volgende:
Hoe was jullie cybersex op tinychat
Beter dan niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wanneer je het haalt ben je een chickmagnet. Ik ben nu in die fasequote:Op zaterdag 1 november 2014 14:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies. De meeste mensen weten niet hoe moeilijk het is om hilarisch te zijn. Het is vallen en opstaan. Je moet een echte doorzetter zijn. Respect vriend.
Boyfriend-to-be van Borte.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie was die jongen met baard eigenlijk?
Dan moet ik met Muezza gaan concurreren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En wanneer je het haalt ben je een chickmagnet. Ik ben nu in die fase
[ afbeelding ]
Neem het mee naar clubs. Jwzquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet ik met Muezza gaan concurreren.Hij is pas een chick magnet.
Het is de waarheid. Het is dat hij een gentleman is, anders had ie wel gedaan wat Borte hem vroeg te doen.quote:
Ik weet zijn/haar geslacht nietquote:
Oh fuck. Je hebt helemaal gelijk. Excuses.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb hem toch een "hij" genoemd in mijn post?
Excuses aanvaard, ook namens Muezza.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh fuck. Je hebt helemaal gelijk. Excuses.
Lastig. Ze heeft eenmaal van de vrijheid geproefd in NYC.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus dat! Houd haar in toom Magnificent.
Hoi ik ben baardquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie was die jongen met baard eigenlijk?
Hehehhehe. I see what u did therequote:Op zaterdag 1 november 2014 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
O, het was Jan. Ik kon het niet zo goed zien, maar ik dacht eerst aan een allochtoon, Genus of De_Guidance ofzo.
Noem je mij nu een autochtoon ? :ssquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
O, het was Jan. Ik kon het niet zo goed zien, maar ik dacht eerst aan een allochtoon, Genus of De_Guidance ofzo.
Denken dat jan autochtoon is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Wit van binnen, zwart van buiten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Noem je mij nu een autochtoon ? :ss
Ik heb geen idee eigenlijk. Dat vermoeden had ik bij de naam Jan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat jan autochtoon is.
Discriminatie, racisme, ongelooflijk!quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Dat vermoeden had ik bij de naam Jan.
Ik ben werkloos. Deel met me Abe.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:50 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik 30-35% omhoog wil kwa salaris terwijl ik nu bovenmodaal verdien, volgens mij gaan ze me keihard uitlachen
Wat is er gebeurd? Werkte je niet in een hotel?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ben werkloos. Deel met me Abe.
what happenedquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:05 schreef Santello het volgende:
[..]
quote:
Wat voor werk zoek je en waar?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:05 schreef Santello het volgende:
[..]
is er al gevraags waarom?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:14 schreef Peunage het volgende:
Volgens mij heeft hij geen werk meer.
Dat is best wel een flinke eis. Vorig jaar vroeg ik om 10%, maar ik kreeg niks. Ik heb echter 20% gekregen nadat ik elders een contract aangeboden kreeg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:50 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik 30-35% omhoog wil kwa salaris terwijl ik nu bovenmodaal verdien, volgens mij gaan ze me keihard uitlachen
Is wel zo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:07 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)c_lopen_als_man.html
Iedereen wordt lastiggevallen ofzo in NY?
Dus mensen die onzeker zijn moeten gewoon naar NYC. Daar word je immers wel gewild.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is wel zo.Wij werden achtervolgd door twee Iraniërs. Vet creepy.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Klinker, ik ben in Zuid-Oost. Kom meeten.
Ganzenhoefquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Daar staat mn school, niet mn huis.
Wat doe je daar. Waar in Z-O?
En toenquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, wij liepen richting de metro en toen spraken zij ons aan. En ik zo afwimpelen. En daarna bij een volgende metrostation liepen we ze weer tegen het lijf op.quote:
Even een hapje eten bij Meram.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt een beetje discriminazi dit.
L.A. lijkt me relaxter. Afgezien van de mindere buurten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, wij liepen richting de metro en toen spraken zij ons aan. En ik zo afwimpelen. En daarna bij een volgende metrostation liepen we ze weer tegen het lijf op."Toevallig". Yeahyeah. Ze vroegen of we in het park wilden chillen. Het lef.
!
Meram is niet in Zuid-Oost toch?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Even een hapje eten bij Meram.Ik was in de buurt en te lui om te koken.
Doe eens zwaaienquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Klinker, ik ben in Zuid-Oost. Kom meeten.
Bijlmerdreef valt toch onder Zuid-Oost? Of niet?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meram is niet in Zuid-Oost toch?
haha zo ben ik als sadic + gelin/damat met de limo naar de mcdonalds geweestquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bijlmerdreef valt toch onder Zuid-Oost? Of niet?
Trouwens, er kwam net een pasgetrouwd stel naar Meram om een hapje te eten: met bruidsjurk en al.
Nee. Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
haha zo ben ik als sadic + gelin/damat met de limo naar de mcdonalds geweest
Geen idee, dacht een andere Meram.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bijlmerdreef valt toch onder Zuid-Oost? Of niet?
Trouwens, er kwam net een pasgetrouwd stel naar Meram om een hapje te eten: met bruidsjurk en al.
Even serieus, ik heb echt totaal geen last gehad van mannen die mij lastig vielen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt zo veel mensen doen dat he. Ook gewoon 'classy' mensen die ik ken. Volgens mij is het een ding geworden of zo.quote:
Out of their league. Maar nee, wij verder ook niet echt hoor. Behalve dat iedereen het nodig vond om te vragen of mn zusje moslim is, met hoofddoek op. "YOU MUSLIM?!"quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Even serieus, ik heb echt totaal geen last gehad van mannen die mij lastig vielen.Ik weet niet of ik mij nu beledigd moet voelen?
Haha.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Out of their league. Maar nee, wij verder ook niet echt hoor. Behalve dat iedereen het nodig vond om te vragen of mn zusje moslim is, met hoofddoek op. "YOU MUSLIM?!"
Heb dat filmpje niet gezien. Weiger dat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha.![]()
Maar die chick in dat filmpje, ik herken dat echt totaaal niet.
why?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb dat filmpje niet gezien. Weiger dat.
Welke?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe zit het met de hossel?
Ahhhh. Arm kind.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
oh ja.
Maar hij had mij afgewezen toch? Dat dacht ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt positief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never mind.
Wat zeg jij nou weer, waarom zou dat niet positief zijn. Ik ga niet jullie koppelen hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt positief.
Never mind.
Ik ben bang voor afwijzingen. I don't wanna knowwwwwquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer, waarom zou dat niet positief zijn. Ik ga niet jullie koppelen hoor.
Dude. Hoe kan iemand jou afwijzen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben bang voor afwijzingen. I don't wanna knowwwww
Komt Jan naar de miet?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dude. Hoe kan iemand jou afwijzen?Die stem alleen al.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zei gisteren van wel.
Ik blijf thuis.
Omg. Dan hoef je toch niet via Jan mij te regelen gekke meid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg. Dan hoef je toch niet via Jan mij te regelen gekke meid.wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij jou ook al? In de GYM hadden mensen het er ook al over dat hun gym sinds vandaag F4F is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef Montelly het volgende:
The fitnessclub is nu F4F geworden, dus ook andere openingstijdenzaterdag normaal tot 21:00 en vandaag opeens nieuwe tijden ingevoerd tot 16:00...
Wat een poverty, dus ik met een maatje naar anytime fitness, kan je dus alleen met pasje naar binnenbuiten kantoortijden fml...
Fuck it, dan maar aan de baco nu
Mocht ik dat ooit doen, dan mogen jullie me neerschieten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt zo veel mensen doen dat he. Ook gewoon 'classy' mensen die ik ken. Volgens mij is het een ding geworden of zo.
Er was toch een cab driver die iets riep?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Even serieus, ik heb echt totaal geen last gehad van mannen die mij lastig vielen.Ik weet niet of ik mij nu beledigd moet voelen?
F4Fquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij jou ook al? In de GYM hadden mensen het er ook al over dat hun gym sinds vandaag F4F is.
Dat laat je dan toch gewoon regelen? Düğün sahibi ne güne duruyor? Hahaquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
We hadden honger
Bij dugun telasi kom je niet aan eten toe.
Je geluksavond... Starbucks @ Bijlmer Arena is al gesloten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga niet weg, blijf bij mij
Jawel maar het was lang niet zo erg als wat die chick in dat filmpje meemaakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er was toch een cab driver die iets riep?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je wedt niet op één paard. Go girl!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je geluksavond... Starbucks @ Bijlmer Arena is al gesloten.
Hela, niet Jan zijn hart breken hoor.quote:
Straks @ Utrecht CS.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef Landysh het volgende:
Ik wil ook starbucksss i wanttt i wantt
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:26 schreef Landysh het volgende:
Jan is lief enzo maar volgens mij te lief voor mij.
Of jij kent mij niet?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een weekje NYC heeft je wel veranderd hoor.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:35 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vroeg me al af hoeveel mensen hier onlangs naar NYC zijn geweest.
Precies ditquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:35 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vroeg me al af hoeveel mensen hier onlangs naar NYC zijn geweest.
Stimo en ik hebben altijd al op elkaar geleken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Borte. Ze begint op stimo te lijken.
*leest gespreksgeschiedenis terug*quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak ook geen aannames over jou.
Wat een mongool ben jij soms. Serieus.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
*leest gespreksgeschiedenis terug*
Is dat een belediging of compliment voor mongolen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij soms. Serieus.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij soms. Serieus.
Ik zie de parallelen wel nuquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Stimo en ik hebben altijd al op elkaar geleken.
Maar Stimo is niet meer te redden, ik wel.
Filosofisch dit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat een belediging of compliment voor mongolen?
Als jij dat verdient dan welquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
TM beschermt mij als Stimo iets zegt. Ga jij me beschermen wanneer Borte iets zegt?
Hoe weet jij dat ik maandag een toets heb en een verslag in moet leveren? Hoezo vorospel je nu al een herkansingquote:
Glazen bol.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik maandag een toets heb en een verslag in moet leveren? Hoezo vorospel je nu al een herkansing
Komt allemaal goed.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:47 schreef Landysh het volgende:
Sylvesterrr maakt gewoon te vaak achterlijke opmerkingen en in plaats van te erkennen dat hij gewoon een stomme opmerking maakt gaat hij erover door waardoor hij het erger maakt.
'Jij mij ook niet'
Wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerkingen.Alsof ik achterlijke aannames maak over hem.
Dan heeft ze een flinke loden pijp nodig. Je hebt m'n voorhoofd gezien...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sla zn hersenpan in met een loden pijp op de meet.
Zie ik er zo lief uit?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef Landysh het volgende:
Die katten doen mij denken aan sylvesterrr. Ik pas.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef Landysh het volgende:
Die katten doen mij denken aan sylvesterrr. Ik pas.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heeft ze een flinke loden pijp nodig. Je hebt m'n voorhoofd gezien...
Autisten (zoals ik) weten niet wanneer ze moeten stoppen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:47 schreef Landysh het volgende:
Sylvesterrr maakt gewoon te vaak achterlijke opmerkingen en in plaats van te erkennen dat hij gewoon een stomme opmerking maakt gaat hij erover door waardoor hij het erger maakt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Autisten (zoals ik) weten niet wanneer ze moeten stoppen.
Zoveel vertraging opgelopen dat ik mijn aansluiting heb gemist. Ik had gvd gewoon 25min voor de overstap.quote:
Waarom geen frap halen dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoveel vertraging opgelopen dat ik mijn aansluiting heb gemist. Ik had gvd gewoon 25min voor de overstap.![]()
De volgende trein vertrekt om 22.33u, dus het zou nu alsnog kunnen.
Wat voor werk heb je? Op fucking zaterdag werkenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoveel vertraging opgelopen dat ik mijn aansluiting heb gemist. Ik had gvd gewoon 25min voor de overstap.![]()
De volgende trein vertrekt om 22.33u, dus het zou nu alsnog kunnen.
Ik heb vandaag niet gewerkt hoor. Morgen ga ik echter wel werken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor werk heb je? Op fucking zaterdag werken
Oh. Das wel uit de richting. Ga je met de trein naar Sloterdijk? Of metro/tram/bus/taxi/lopen/fiets? Of auto.quote:
In welke branche?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet gewerkt hoor. Morgen ga ik echter wel werken.
Ik ben een analist.
Stalkerquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Das wel uit de richting. Ga je met de trein naar Sloterdijk? Of metro/tram/bus/taxi/lopen/fiets? Of auto.
treinquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Das wel uit de richting. Ga je met de trein naar Sloterdijk? Of metro/tram/bus/taxi/lopen/fiets? Of auto.
Een nobodyquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij Starbucks hebben ze de lekkerste chocolademelk, maarja wie ben ik om dat te vinden.
Telecomquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind Starbucks echt niet speciaal. Genoeg andere plekken.
[..]
In welke branche?
Tja, als niemand mij stalkt moet ik maar anderen stalken toch.quote:
Ah okok.quote:
quote:
Toch vind ik die chocolademelk echtquote:
Dus jij bent degene die de telefoonnummer aan unlable's stalker hebt gegeven?quote:
Sssshhhht.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die de telefoonnummer aan unlable's stalker hebt gegeven?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toch vind ik die chocolademelk echt![]()
![]()
Zonder slagroom uiteraard, dat is voor de losers.
Ahhhh.quote:
Kuthipster. Betaal je goud geld voor een flesje met water en wat groene blaadjes erin.quote:
Ga toch weg man, vreet jezelf maar rond met je slagroom.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:23 schreef Landysh het volgende:
Zonder slagroom.
Ik doe altijd eerst het slagroom eraf eten en dan pas beginnen aan mijn fraps. Mensen die geen slagroom lusten horen niet te leven.
Slagroom van Starbucks is wel lekker, maar je hebt op sommige plekken.....quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:23 schreef Landysh het volgende:
Zonder slagroom.
Ik doe altijd eerst het slagroom eraf eten en dan pas beginnen aan mijn fraps. Mensen die geen slagroom lusten horen niet te leven.
Ja als het doorgaat welquote:
Dat zou zomaar eens kunnen...quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die de telefoonnummer aan unlable's stalker hebt gegeven?
Ik maak het ook zelfquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhhh.
[..]
Kuthipster. Betaal je goud geld voor een flesje met water en wat groene blaadjes erin.
[..]
Ga toch weg man, vreet jezelf maar rond met je slagroom.
Op frap doe ik wel slagroom. Maar mn chocolademelk wil ik puur hebben. Zonder die onzin erop.
Ok dan is het goed. Ben je alsnog een hipster, je gaat zeker zeggen 'ik deed het voordat het zo hip werd'.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik maak het ook zelf
Hun doen te weinig citroen
ik maak lekkerdere. woehoeequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij Starbucks hebben ze de lekkerste chocolademelk, maarja wie ben ik om dat te vinden.
Sowieso.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok dan is het goed. Ben je alsnog een hipster, je gaat zeker zeggen 'ik deed het voordat het zo hip werd'.
Doodswens. Voel me bedreigd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:23 schreef Landysh het volgende:
Zonder slagroom.
Ik drink juist citroensap (uitknijpen) met beetje water.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik maak het ook zelf
Hun doen te weinig citroen
Ik vind het niet vies, maar word er snel misselijk vanquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh en mee al die Koerden die geen slagroom lusten whats wrong with uu
Godverdomme wat een badass ben jij. Dat is pas 'living on the edge.'quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op frap doe ik wel slagroom. Maar mn chocolademelk wil ik puur hebben. Zonder die onzin erop.
We samen? Wat? Laat mij erbuiten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar zijn we samen hipster.
Haha, ik had een afgaan in de klas en die had altijd zo'n bottle met citroensap bij zich.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik drink juist citroensap (uitknijpen) met beetje water.
En lemonduzi
Dat is te veel werk man. Al is dat wel lekker jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik drink juist citroensap (uitknijpen) met beetje water.
En lemonduzi
Ik kan gerust zo'n hele bus naar binnenwerken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet vies, maar word er snel misselijk van
Ik vind het eigenlijk wel leuk hier. Sorry meid.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DEUCE MONTELLY JULLIE KUNNEN WEER GAAN. WE GOT AMAR BACK.
Dankje, dat hoor ik vaker. Wanneer gaan we daten? Kun je laminaat leggen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godverdomme wat een badass ben jij. Dat is pas 'living on the edge.'
ranzig manquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan gerust zo'n hele bus naar binnenwerken.
Dan nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We samen? Wat? Laat mij erbuiten.
[..]
Haha, ik had een afgaan in de klas en die had altijd zo'n bottle met citroensap bij zich.
Dan zit je goed op mijn school. Kwart chocolademelk en drie kwart slagroomquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan gerust zo'n hele bus naar binnenwerken.
Heaven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zit je goed op mijn school. Kwart chocolademelk en drie kwart slagroom![]()
Ja jij jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je speelt met mn privé en gevoelens.
Teveel werkquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is te veel werk man. Al is dat wel lekker ja
Pure chocolademelk?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:31 schreef Landysh het volgende:
Ohh en die pure chocolademelk! Sinds ik die heb geproefd lust ik die normale niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |