SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn jullie nog bezig? Wil wel even snel downloaden anders.
ik wil ook zien man haterquote:
We willen alleen je hoofd zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:49 schreef Che_ het volgende:
Ik lig inmiddels op bed en mobiel. Helemaal aankleden voor dat, nah
Ik ben een lompe boer uit Schubbekutteveen en begrijp deze post niet. Dus maar een tr gemaakt.quote:
eat my fart.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben een lompe boer uit Schubbekutteveen en begrijp deze post niet. Dus maar een tr gemaakt.
Stuur foto dann.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:49 schreef Che_ het volgende:
Ik lig inmiddels op bed en mobiel. Helemaal aankleden voor dat, nah
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben een lompe boer uit Schubbekutteveen en begrijp deze post niet. Dus maar een tr gemaakt.
Ik ben allang weg maar kom terug als jij komt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds in die chat
yepquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds in die chat
OMG GA WEG.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:08 schreef Dingflofbips het volgende:
Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
Röbübãňk
Ik lig echt te goed nu om op te staan en laptop te pakken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben allang weg maar kom terug als jij komt.
of tm, maar die zit op tel blijkbaar.
http://tinychat.com/zargonnnquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, waar moet ik zijn? Heb dit nog nooit gebruikt.
JOUW STEM BOHHHHHquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:35 schreef Landysh het volgende:
was loik jongenz voor zover het duurde
Ga je fluisteren?quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:41 schreef Landysh het volgende:
ASMR tinychat. Wedden dat Che dan komt?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Krinkelen met zakjes m&m's, fluisteren. Wat je wil.
Deal. Ik moet over 2 uurtjes op en val niet in slaap.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:51 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo met mn hand over d emic zachtjes doen alsof ik hoofdmassage geef
ga ik fluistere erbij
zarGon gooit mij er wel steeds uit so you knowwwquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Deal. Ik moet over 2 uurtjes op en val niet in slaap.
Crip komt ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:56 schreef Landysh het volgende:
Iedereen was al weg.
En alleen tegen Che fluisteren is zo vaag.
Seurry.
was je die kwijtgeraakt snachtsquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn Panda lag niet in mn armen vannacht.
Wel tussen de benen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn Panda lag niet in mn armen vannacht.
1na best feeling everquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hhoe voelt dat? Dat er iemand om je grapjes lacht?
Kom niet aan mijn privéquote:
Nee hoor. Een tijdje terug heb je nog gelachen om een andere opmerking (iets met heuvels enzo).quote:
Geweldig.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hhoe voelt dat? Dat er iemand om je grapjes lacht?
Oke tweede. D:quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor. Een tijdje terug heb je nog gelachen om een andere opmerking (iets met heuvels enzo).
Het gaat natuurlijk wel om het schoten/treffers-ratio.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor. Een tijdje terug heb je nog gelachen om een andere opmerking (iets met heuvels enzo).
Ik durf tenminste.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel om het schoten/treffers-ratio.
Precies. De meeste mensen weten niet hoe moeilijk het is om hilarisch te zijn. Het is vallen en opstaan. Je moet een echte doorzetter zijn. Respect vriend.quote:
erg droogquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:07 schreef Unlabeled het volgende:
Hoe was jullie cybersex op tinychat
Veel orgasms. Zelfs uit NYC. Zo goed was het.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:07 schreef Unlabeled het volgende:
Hoe was jullie cybersex op tinychat
Beter dan niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wanneer je het haalt ben je een chickmagnet. Ik ben nu in die fasequote:Op zaterdag 1 november 2014 14:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies. De meeste mensen weten niet hoe moeilijk het is om hilarisch te zijn. Het is vallen en opstaan. Je moet een echte doorzetter zijn. Respect vriend.
Boyfriend-to-be van Borte.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie was die jongen met baard eigenlijk?
Dan moet ik met Muezza gaan concurreren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En wanneer je het haalt ben je een chickmagnet. Ik ben nu in die fase
[ afbeelding ]
Neem het mee naar clubs. Jwzquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet ik met Muezza gaan concurreren.Hij is pas een chick magnet.
Het is de waarheid. Het is dat hij een gentleman is, anders had ie wel gedaan wat Borte hem vroeg te doen.quote:
Ik weet zijn/haar geslacht nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |