abonnement Unibet Coolblue
pi_148829542
The Witcher 2, sterke Games with Gold titel. Zou je zomaar enthousiast kunnen maken voor The Witcher 3.
pi_148848645
Is de HDMI kabel voor een Xbox 360 Arcade anders dan die voor een Xbox 360 S of E? Als ik de aansluiting van de adapter in de ingang heb zitten van de Xbox 360 Arcade, dan lijkt er geen HDMI meer in te kunnen omdat de dikte van de andere kabel de ingang voor HDMI grotendeels af lijkt te sluiten
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_148849490
De HDMI aansluiting is voor zover ik weet op allemaal hetzelfde. Die stekker en aansluiting verschilt niet per console. De Xbox 360 E heeft geen aansluiting voor die grote A/V stekker die wel op de witte consoles en de Slim past. Op de Slim zit die aansluiting ook vlak onder de A/V.

Overigens had ik geloof ik hetzelfde als wat jij zegt; dat die grote dikke plug de HDMI poort half blokkeert. Ik wilde namelijk een HDMI kabel aansluiten van m'n Xbox 360 Slim naar m'n TV en dacht de audio door die andere kabel te laten lopen, maar dat gng niet. Toen maar via die optische poort het geluid aangesloten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_148852057
South Park gekocht. Ben benieuwd.
  Redactie Games woensdag 28 januari 2015 @ 19:09:54 #55
206706 crew  Racerblade
pi_149146595
Brothers: A Tale of Two Sons in februari gratis. *O* Eén van de beste Arcade games ooit imo.

Oh, en Sniper Elite V2 ook. ;)
pi_149764078
Aantal aardige titels in de ultimate game sale op xbl.
pi_149766389
Sniper Elite V2 is in online co-op best leuk.
pi_149896970
Iemand Injustice ooit gespeeld? Ben eigenlijk benieuwd naar die game, maar de demo zegt me niet zo veel.
pi_150110172
Zijn gedownloade spellen op de 360 ook nog te spelen door een nieuwe eigenaar met nieuwe gamertag na verkoop en verwijdering van gamertag/ profiel?
Ik heb mijn 360 verkocht aan iemand die ik ken maar weet niet zeker of hij die spellen ook kan spelen dan. Anders zitten er veel meer spellen bij dan alleen de fysieke spellen.
  Redactie Games vrijdag 27 februari 2015 @ 13:45:58 #60
206706 crew  Racerblade
pi_150110243
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Zijn gedownloade spellen op de 360 ook nog te spelen door een nieuwe eigenaar met nieuwe gamertag na verkoop en verwijdering van gamertag/ profiel?
Ik heb mijn 360 verkocht aan iemand die ik ken maar weet niet zeker of hij die spellen ook kan spelen dan. Anders zitten er veel meer spellen bij dan alleen de fysieke spellen.
Nee. Dat kan alleen als hij zijn gamertag erop laat staan. (en jij zijn wachtwoord hebt of op automatisch inloggen hebt staan)
pi_150110506
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:45 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Nee. Dat kan alleen als hij zijn gamertag erop laat staan. (en jij zijn wachtwoord hebt of op automatisch inloggen hebt staan)
Ik mijn gamertag erop laat staan bedoel je dus. Ok tnx. Dat gaat mooi niet gebeuren :D

Dan gooi ik hem helemaal leeg van de week en kan ie hem op komen halen.
  Redactie Games donderdag 26 maart 2015 @ 18:28:55 #62
206706 crew  Racerblade
pi_151064579
Vier gratis games in april!

Terraria, Gears of War: Judgment, Assassin's Creed IV en Army of Two: The Devil's Cartel. :)
pi_151064869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef Racerblade het volgende:
Vier gratis games in april!

Terraria, Gears of War: Judgment, Assassin's Creed IV en Army of Two: The Devil's Cartel. :)
Nice :D
pi_151123261
Dir Army of Two game :'( had hem tijdens de laatste grote sale gekocht voor ¤3, samen met een vriend, onder het motto van "slechte game, maar wij willen elkaar high-fives en back-to-back bitches ownen". Hebben ze dat er dus allemaal uitgesloopt. Geen over the top bromance meer, geen bizarre gunupgrades (gouden minigun!!), niets foute actiefilm achtigs meer,alleen maar poeppoeppoep.

Helaas dus een oprecht slechte game :(
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:55:43 #65
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_157338586
Die gouden mingun _O- Daarmee schoot je de kroonluchters van het plafond. Kolere wat had dat ding een spreiding en kickback _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 20 maart 2016 @ 22:50:07 #66
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_160825061
Een vreselijke bump van dit topic, maar ik had een snel vraagje over mijn 360. Ik heb hem weer onder het stof vandaan getrokken en ben nu opzoek naar een fatsoenlijk scherm (ik game in een vrij 'actieve houding' en met een grote tv is dat niet zo relax). Omdat ik binnenkort ook een nieuwe pc ga aanschaffen rest mij de vraag: kan ik gewoon een monitor halen met hdmi aansluiting, zodat ik kan gamen op mijn xbox? Ik ga er eigenlijk van uit dat het antwoord 'ja' is, maar omdat ik ooit in een ver verleden op een ander forum had gelezen dat dat niet zou kunnen; vraag ik het toch voor de zekerheid.
pi_160825443
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:50 schreef zzzzud het volgende:
Een vreselijke bump van dit topic, maar ik had een snel vraagje over mijn 360. Ik heb hem weer onder het stof vandaan getrokken en ben nu opzoek naar een fatsoenlijk scherm (ik game in een vrij 'actieve houding' en met een grote tv is dat niet zo relax). Omdat ik binnenkort ook een nieuwe pc ga aanschaffen rest mij de vraag: kan ik gewoon een monitor halen met hdmi aansluiting, zodat ik kan gamen op mijn xbox? Ik ga er eigenlijk van uit dat het antwoord 'ja' is, maar omdat ik ooit in een ver verleden op een ander forum had gelezen dat dat niet zou kunnen; vraag ik het toch voor de zekerheid.
Ja, maar je hebt optische audio nodig
  zondag 20 maart 2016 @ 23:06:50 #68
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_160825605
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:00 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt optische audio nodig
Als in headset in monitor kunnen steken? Of nog weer een extra kabeltje? Anders zie ik er wel vanaf en verschuif ik de indeling van mijn kamer wel tot ik op een relaxte afstand van mijn pc zit :p.
pi_160825649
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:06 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Als in headset in monitor kunnen steken?
Dat is een van de opties. Kan ook de optische uitgang van je xbox gebruiken voor speakers. Analoog gaat geloof ik niet, omdat die aansluiting de HDMI blokkeert
  zondag 20 maart 2016 @ 23:10:55 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160825740
Hangt ook af van welke generatie je 360 is. Heb je een oude, elite, slim...? In principe is het antwoord in ieder geval JA.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 21 maart 2016 @ 08:46:02 #71
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_160828438
Ik heb een elite. En ik denk dat ik het snap, super bedankt! Nog een vraagje dan, nu ik toch bezig ben: kan ik ook een externe harde schijf aansluiten aan het geheugen van mijn Xbox? En dan geen standaard Microsoft ding die extra duur is. Ik zit nu te pielen met 2 USBs zodat ik gedownloade spellen als Minecraft en Terraria kan spelen.
pi_161600354
Na 540 delen...
quote:
Microsoft is ending Xbox 360 production more than 10 years after its debut
A decade later, we’ve finally reached the end for Xbox 360


Microsoft is ceasing production of the Xbox 360, according to a new blog post from the company’s gaming boss Phil Spencer. You’ll still see the Xbox 360 in stores while Microsoft sells the remainder of its stock, but it does not plan to manufacture any more. This console was the company’s breakout hit in the United States, and it provided the market — and especially Sony — with serious competition that went on to shape what gamers expected from the PlayStation 4 and Xbox One. Microsoft’s older system also introduced a suite of online features and multimedia support that the industry now considers standard. Most important, the 360 helped maintain the importance of consoles in the $99.3 billion gaming industry through 2013.

“Xbox 360 means a lot to everyone in Microsoft,” wrote Spencer. “And while we’ve had an amazing run, the realities of manufacturing a product over a decade old are starting to creep up on us. Which is why we have made the decision to stop manufacturing new Xbox 360 consoles.”
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_161600488
• Xbox 360 owners will continue to receive Xbox Live services for their console, such as online multiplayer gaming and parties, access to the apps they use today, and Games with Gold and Deals with Gold.

• Xbox Live servers that support Xbox 360 services will also remain online and active. Our Xbox 360 fans can continue to play their favorite games with the full support of Xbox Live.

• Gamers will also be able to continue to buy over 4,000 Xbox 360 games or Xbox 360 accessories at retail and through our Xbox 360 store online, while supplies last.

• Any Xbox 360 hardware will still be supported at xbox.com/support.

• And Xbox One owners will be able to continue to enjoy available Xbox 360 games through Xbox One Backward Compatibility – at no additional cost.

https://news.xbox.com/2016/04/20/xbox-360-celebrating-10-years/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 21 april 2016 @ 13:48:46 #74
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_161600864
Vaarwel xbox 360 :W
Je was een goede vriend ;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_161619661
Simpelweg de beste console met de beste games, ever. Nooit gedacht dat Microsoft tot zoiets in staat zou zijn. Ging met gemak de SNES en de PS2 voorbij in mijn herinneringen als de beste console die ik heb gehad.

Het was een alleskunner. PS3 sloeg de plank zo ontzettend mis de eerste jaren na de launch en de Wii bleek een gimmick. Maar de 360, daar kon je alle soorten games op spelen, je kon ze ook downloaden, indies werden gemeengoed op consoles en je kon in 2005 al online gamen op de 360 op een manier die zelfs op de PC niet zo gebruiksvriendelijk was.

Het is jammer dat Microsoft zo zijn glazen ingegooid heeft met de Xbox One. Alles wat ze hadden moeten doen is een evolutie van de 360 maken, in plaats van een media-apparaat wat alles onder één paraplu probeert te hangen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')