Sinds wanneer vind jij iets te 'edgy' Maar fijn dat ik toch min of meer deze last van je heb ontnomen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik ook maar ik vond het te edgy om daar een opmerking over te maken
Ik pas ethiek toe op mijn forumgedragquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij iets te 'edgy' Maar fijn dat ik toch min of meer deze last van je heb ontnomen.
Heel goed!quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik pas ethiek toe op mijn forumgedrag
Pas maar op voor je het weet neuk ik jou.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb mijn familie niet erkent en ik krijg een uitkering.
Ik geef geen neuk.
Ik ben verkocht. Zullen we koffie drinken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb mijn familie niet erkent en ik krijg een uitkering.
Ik geef geen neuk.
Euh oke als jij betaalt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben verkocht. Zullen we koffie drinken?
moeten ze goed kijken... er zijn stichtingen die groepsvakanties kunnen weggeven voor een klein bedragquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die nooit op vakantie kunnen.
non profit organisatie... als je 3 dagenb niet komt kun het wel schudden voor 2.5 weken...quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:44 schreef MadameMossel het volgende:
Ja natuurlijk moet je de zorg krijgen die je nodig hebt maar 1 keer per jaar op vakantie lijkt me voldoende.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
ik wil ook vier keer per jaar op vakantie
Kerel, sommige gezinnen houden niets over of komen zelfs tekort. Als jij van een 10 euro in de week je gezin moet voeden dan is alles te veel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:04 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
moeten ze goed kijken... er zijn stichtingen die groepsvakanties kunnen weggeven voor een klein bedrag
Daarbij, mensen met een hersenbeschadiging dienen zich gewoon gedeisd te houden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd ook echt niet waar het voor nodig is om zo vaak op vakantie te gaan. Ik gun mensen alle zorg die ze nodig hebben en van mij mogen ze ook zeker wel de mogelijkheid krijgen om leuke dingen te doen, maar dit vind ik wel erg overdreven.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarbij, mensen met een hersenbeschadiging dienen zich gewoon gedeisd te houden.
das echt een broodje aap verhaal ... ik mag alles wat een gewoon mens ook magquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarbij, mensen met een hersenbeschadiging dienen zich gewoon gedeisd te houden.
#yoloquote:
Nah, zoiets moet je gewoon zien als een waarschuwing.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:31 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
das echt een broodje aap verhaal ... ik mag alles wat een gewoon mens ook mag
sterker nog... af en toe blow ik zelfs (1 keer per maand)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |