Alleen stiekem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan geef je dus toch wel een neuk?
zal ik doen ... dank jequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Pluk een roos, zet hem op je hoed, dan ben je morgen weer goed.
thanks broquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:01 schreef beverton het volgende:
TS is een goede boy, much props. Ik geef een neuk dus.
dit is wel mijn verhaal ... en met mij 1000en anderenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
Want dit is niet jouw verhaal?
ik werk er voor... en leef maar van een wia uitkering... tegenwoordig ook geen vetpot meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
ik wil ook vier keer per jaar op vakantie
Ik kan toch nog een beetje schakelen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:03 schreef the-eye het volgende:
Wel opvallend dat iemand met hersenbeschadiging zorgt voor een o.p. die nu ééns wel uit een samenhangend verhaal bestaat
dat mag.... maar ik heb het nu niet over dat ongeluk... ik heb het over de zorg die eraan verbonden zitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef BuffaloJill het volgende:
Word een beetje moe van dat fietsverhaal.
cocu is een oud voetballer en is tegenwoordig coach bij psv. Hij was laatst ook boos dus dacht dat jij cocu bent.quote:
oow die... sorry... ben niet echt thuis in voetbal maar cocu ken ik me nog vaag herinderen... heeft toch ook bij het nl elftal gespeeld???quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
cocu is een oud voetballer en is tegenwoordig coach bij psv. Hij was laatst ook boos dus dacht dat jij cocu bent.
klopt. Hij had een keer deco omver geduwd omdat deco niet de bal wou geven in het wedstrijd nl - Portugal in 2006.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:45 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
oow die... sorry... ben niet echt thuis in voetbal maar cocu ken ik me nog vaag herinderen... heeft toch ook bij het nl elftal gespeeld???
de enige 2 dingen die doutsen en ik gemeen hebben zijn onze frieze afkomst en dat we allebij lekker zijnquote:
DITquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Al die lieden die hier heel hip aangeven geen 'neuk te geven':
Dat komt nog wel wanneer de gemeente je vertelt dat je voor je ouders, familie en buren moet gaan zorgen. Náást je werk, uiteraard.
Ik heb mijn familie niet erkent en ik krijg een uitkering.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Al die lieden die hier heel hip aangeven geen 'neuk te geven':
Dat komt nog wel wanneer de gemeente je vertelt dat je voor je ouders, familie en buren moet gaan zorgen. Náást je werk, uiteraard.
Ga ergens anders lopen dwepen met je desinteresse.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb mijn familie niet erkent en ik krijg een uitkering.
Ik geef geen neuk.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
klopt. Hij had een keer deco omver geduwd omdat deco niet de bal wou geven in het wedstrijd nl - Portugal in 2006.
Gotver, ik moest keihard lachen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:55 schreef Mountainbiker4life het volgende:
Ik kwam in een instelling voor mensen met een hersenbeschadiging en heb daar een hele leuke tijd gehad.
Ik ook maar ik vond het te edgy om daar een opmerking over te makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gotver, ik moest keihard lachen.
Er zijn genoeg mensen die nooit op vakantie kunnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind dat zorg er moet zijn dus je hulp ook maar 4 keer per jaar op vakantie vind ik wel overdreven, dat kunnen de meeste andere mensen ook niet. Het wordt niet helemaal duidelijk uit je verhaal waar dat uit gefinancierd wordt maar het lijkt mij dat daar wel wat op kan worden bezuinigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |