Is dat zo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mocht hem in den beginne ook niet gebruiken van jou
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:34 schreef sacha het volgende:
ga jij het nou nóg ingewikkelder maken?
Diequote:Op zaterdag 1 november 2014 15:39 schreef FANN het volgende:
Maar... maar Sas het is toch ook een KUTsmiley als je goed kijkt?
kijk dan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOet je je voorstellen dat er zulke mensen rondlopen daar wordt je toch agressief van?
Of ligt dat aan mij?
Ja héél soms gebruik ik hem daar ook voorquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Diegebruik ik alleen als ik mensen af wil zeiken.
Bij voorkeur achter een "serieus" antwoord op iemand.
Eerlijk? Niet gaan blozen hoor... maar vanwege jouquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel een vreemd fenomeen trouwens...
KT is ook van jouw leeftijd en die was ook aan de antidepressie, wat heeft jou nou doen
besluiten om in 40 plus te gaan posten?![]()
Niet dat je niet welkom bent hoor maar dat vraag ik me dan ineens af...
Tja... misschien ligt het wel aan mij, maar zo vat ik 'm altijd opquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik gebruik hem misschien ook wel eens daarvoor, maar heel vaak ook niet
En bedanktquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Was dus niet zo bedoeld, ook niet van King, maar ik heb weer een hekel aan dezesmiley
Is omdat ik een beetje nou ja een beetje veel een hekel aan iemand had op het forum en die
gebruikte ALTIJD die smiley en bovendien haat ik sowieso mensen die met zo'nharses
rondlopen denk ik
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eerlijk? Niet gaan blozen hoor... maar vanwege jou. Ik kende jou nog vaag van toen ik vroeger onder een andere username op FOK! postte. En toen zag ik je hier posten en ik dacht: misschien is het hier wel gezellig. En het is me eigenlijk niet tegengevallen, vandaar dat ik ben blijven hangen
.
Nouja, het is niet zo dat we contact hadden destijds. Maar toen ik voor het eerst op FOK! kwam en toen het nog gezellig was in bepaalde subfora, was jij één van de personen die ik zag posten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Meen je dat nou?doe eens in een DM je vorige usernaam dan?
Hahaha. Rustig maar, hij komt eraan...quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:55 schreef FANN het volgende:
Ja Fuck Bella kom op met die DM want nu wil ik het weten ook
ow...quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zo dat we contact hadden destijds. Maar toen ik voor het eerst op FOK! kwam en toen het nog gezellig was in bepaalde subfora, was jij één van de personen die ik zag posten.
[..]
Hahaha. Rustig maar, hij komt eraan...
Neeeeee, dat is helemaal niet lullig. Zoals ik net in DM typte was ik toen waarschijnlijk nog helemaal niet zo prominent aanwezig op FOK! als dat ik nu ben.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:02 schreef FANN het volgende:
Voordat het topic stil valt, die namen die Bella noemt zeggen me niks![]()
dus ik kan me niks herinneren, best wel lullig maar ja, geeft verder ook
niet Bella ik zal wel even denken hoe je in het Smoelenboek moet staan
dan ben je zo ingeburgerd
Hier plempen graag, want ik wil ook weten wie AB eerst was.quote:
O, laat dan maarquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neeeeee, dat is helemaal niet lullig. Zoals ik net in DM typte was ik toen waarschijnlijk nog helemaal niet zo prominent aanwezig op FOK! als dat ik nu ben.
Maare.... wat is het smoelenboek?
eh... Dees dat laat ik aan Bella zelf over hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier plempen graag, want ik wil ook weten wie AB eerst was.
En dezeis op vele manieren te gebruiken, soms betekent hij "die is niet goehoed", dan weer "wat lul jij nou", het is maar net in wel zinsverband hij gebruikt wordt.
Nee, dat doe ik maar niet. Ik heb FANNie net wat in DM gelinkt en het is te beschamend voor woordenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier plempen graag, want ik wil ook weten wie AB eerst was.
En dezeis op vele manieren te gebruiken, soms betekent hij "die is niet goehoed", dan weer "wat lul jij nou", het is maar net in wel zinsverband hij gebruikt wordt.
Ik bedoelde ook niet dat jij die naam hier moest plempen, dat zou best lomp zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... Dees dat laat ik aan Bella zelf over hoor![]()
Ja, dezeis gewoon multifunctioneel zeg maar
Ik ben je nog steeds niet tegengekomen maar je moet ook effe stoppen met Dmmenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik maar niet. Ik heb FANNie net wat in DM gelinkt en het is te beschamend voor woorden.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben je nog steeds niet tegengekomen maar je moet ook effe stoppen met Dmmen![]()
laat me nou effe lezen dan dooie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |