SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Heeinz op 31-10-2014 20:45:41 ]![]()
Laat dit nou het laatste jaar van Ligeon zijn. Owusu met zijn rechterpoot op linksback is nu al beter. Tete ook.![]()
dat is swsquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik hoor m in de achtertuin toeteren.quote:![]()
![]()
En dat speelt dan op het middenveldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Als Menig nou een heel, heel klein beetje overzicht zou hebben.......![]()
![]()
Deze kunnen ze verliezen. Goeie ploeg en je staat zelf met 4 A junioren op het veld. Voorgaande weken zat er wel meer in.![]()
Uhm nee, hij staat al langer bekend als groot talent.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat vind ik zo zonde, die jongen heeft een geweldige actie, maar echt nul overzicht. Zouden ze dat hem niet bij kunnen brengen? Dan kan het nog wat worden. Nu is het eigenlijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Becker had hier gewoon voor zichzelf gegaan.
Muric daarentegen![]()
![]()
Muric maakt 100% dit seizoen zijn debuut in het eerste. Hoe lekker is het dan. Fischer, El Ghazi, Kishna en Muric. Niet zo heel lang geleden keken we naar Lukoki, Ebecilio, De Sa en Derk B..![]()
als je het zo zegt..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef Itisbangin het volgende:
Muric maakt 100% dit seizoen zijn debuut in het eerste. Hoe lekker is het dan. Fischer, El Ghazi, Kishna en Muric. Niet zo heel lang geleden keken we naar Lukoki, Ebecilio, De Sa en Derk B..![]()
![]()
Kisnha gaat de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef Itisbangin het volgende:
Muric maakt 100% dit seizoen zijn debuut in het eerste. Hoe lekker is het dan. Fischer, El Ghazi, Kishna en Muric. Niet zo heel lang geleden keken we naar Lukoki, Ebecilio, De Sa en Derk B..RED ONS HENNIEGOD![]()
Die denkt dat hij is geneukt door God.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kisnha gaat de verkeerde kant op![]()
Anaal nog welquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die denkt dat hij is geneukt door God.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja...quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.isdieijslanderalverkocht.nl![]()
kwaliteit ditquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.isdieijslanderalverkocht.nlRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij wordt wel elke week beter. Tegen Twente scoorde the Sig nog terwijl hij vielquote:Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Het treurige van dat filmpje is dat al dat gestuntel ook maar uit een paar wedstrijden komt. Ergo: Onze goalgetter prutst elke wedstrijd meerdere malen raak..quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Is het vanaf 427 mogelijk om in het 'nieuwe 410' te komen?
Via het vak of de omloop. Zo nee, hoe controleert men dit?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Staan wel stewards die mensen tegenhouden, maar toen ik er was stapte er vlak voor het begin van de wedstrijd een enorme stroom mensen over het hek 410 in. Die stroom werd gewoon doorgelaten, dus als je daar met meeloopt moet het goed komen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:00 schreef Planga het volgende:
Is het vanaf 427 mogelijk om in het 'nieuwe 410' te komen?
Via het vak of de omloop. Zo nee, hoe controleert men dit?![]()
Ik vind die Moisander maar een rare vogel met zijn uitspraken over transfers enzo. Hij is alleen maar met zichzelf bezig.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Hij is er wel mee bezig, gaat ten koste van zijn spel, is dit seizoen toch een stuk minderquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:04 schreef Houniet het volgende:
Ik vind die Moisander maar een rare vogel met zijn uitspraken over transfers enzo. Hij is alleen maar met zichzelf bezig.![]()
Vraag me af waar zo'n slap lulletje naar toe zou moeten dan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is er wel mee bezig, gaat ten koste van zijn spel, is dit seizoen toch een stuk minder![]()
moisander overschat zichzelf nogal.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:13 schreef Droathoah het volgende:
Heerlijk die duidelijkheid en realisme bij spelers en staf. Dat is wel eens anders geweest
Die denkt over tien jaar terug en baalt dat hij zijn carričre heeft vergooid omdat hij dacht hogerop te kunnen. Alderweireld is een stuk beter en die heeft t al lastig in EngelandHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Even voorstellen: Vaclav Cerny
De spelers van Ajax A1 moeten nog voor hun debuut in het eerste elftal al wennen aan het spelen van veel wedstrijden. Waar hun leeftijdsgenoten van andere Nederlandse clubs alleen competitie- en bekerwedstrijden spelen, mogen de Ajacieden buiten die wedstrijden ook overal in Europa hun kunsten laten zien. Naast verdediger Terry Lartey-Sanniez is de Tsjechische jeugdinternational Vaclav Cerny de enige Ajacied die in al die wedstrijden in actie kwam. In de rubriek 'Even voorstellen' maken we kennis met de aanvaller.
De kortgeleden 17 jaar geworden Cerny zit, zeker in vergelijking met zijn meeste teamgenoten, nog niet zo lang bij Ajax. Voordat hij in 2013 de overstap maakte naar de jeugdopleiding van Ajax speelde hij voor het Tsjechische FK Pribram, uit de stad waar hij is geboren. Ruim een jaar na zijn overstap spreekt Cerny al erg goed Nederlands, en heeft hij het naar zijn zin bij Ajax: ,,We spelen nu erg veel wedstrijden, dus daarom trainen we ook wat minder. Maar ik vind het veel leuker om wedstrijden te spelen en omdat ik veel speel, zit ik lekker in mijn ritme. Ook qua fysiek is het uiteindelijk beter om zoveel mogelijk duels te spelen.”
Voor spelers die op jonge leeftijd uit het buitenland komen is het minstens zo belangrijk dat ze privé lekker in hun vel zitten. Ook op dat vlak zit het bij Cerny wel goed: ,,Ik woon bij een gastgezin in het centrum van Amsterdam. Amsterdam is een ongelofelijk mooie stad, als we tijd hebben loop ik vaak met de jongens door de stad. Het is echt prima om hier te wonen.”
Cerny is van origine een vleugelaanvaller, al wordt hij ook wel eens op het middenveld geposteerd: ,,Ik heb dit seizoen twee keer op het middenveld gespeeld en dat ging wel goed. Maar ik voel mezelf het best op links- of rechtsbuiten. Ik hou namelijk van één-tegen-één en dan een voorzet geven of zelf schieten. Ik vind het heerlijk om een actie te maken.”
Acties maken is een kwaliteit van Cerny, die dit seizoen in twaalf wedstrijden vier keer wist te scoren. Hij vindt het lastig om zijn plus- en minpunten op te sommen, maar doet toch een poging: ,,Ik ben goed in één-tegen-één, heb een goed schot, zie het spelletje en mijn snelheid is denk ik ook niet slecht. Mijn fysiek moet dan weer iets beter, ik wil echt sterker worden. Misschien moet het qua koppen ook nog beter, daar moet ik nog meer op trainen. We trainen nu iets minder vaak omdat we zoveel wedstrijden spelen, maar als ik daar met mijn trainers over wil praten om dat extra te trainen is dat gelukkig geen probleem.”
Net als bij de andere A1-spelers staat ook voor Cerny het einddoel slechts enkele honderden meters verderop: ,,Ik wil graag mijn debuut in Ajax 1 maken, dat staat op nummer 1. Als het niet lukt is dat natuurlijk niet het einde van de wereld, maar het is echt mijn droom. Ik wil over een jaar wel daar staan. Dit seizoen wil ik eerst nog zoveel mogelijk spelen in de A1, kampioen worden en zo ver mogelijk komen in de UEFA Youth League. Ik denk ook echt dat we die kunnen winnen. We hebben met 6-1 gewonnen van PSG, die 0-0 tegen APOEL was een beetje onnodig en de 2-2 tegen FC Barcelona was ook een beetje jammer. Het was echt leuk om in Barcelona te spelen, al is het erg jammer dat Nathan Leyder een rode kaart kreeg. Met elf spelers hadden we daar denk ik gewonnen. We hadden erg veel kansen op 0-3 en dan zou het klaar zijn geweest. Maar dinsdag 4 november nemen we het thuis op tegen Barcelona. Als we die wedstrijd winnen, gaan we ons denk ik plaatsen voor de achtste finales.”
In Tsjechië is Cerny al uitgeroepen tot Talent van het Jaar. Zijn de verwachtingen in zijn thuisland ook hooggespannen? ,,Als ik weer even in Pribram ben en bijvoorbeeld met mijn familie in een restaurant zit, worden sommige jongens en meisjes helemaal gek daar. Ik krijg ook heel veel berichtjes op mijn Facebook-fanpage. Ik vind dat leuk, maar als ik in Tsjechië ben, moet ik soms ook gewoon even kijken waar ik heen ga als ik wat rust wil. Misschien spelen we trouwens wel met Tsjechië o/19 tegen Nederland o/19 voor kwalificatie richting de eindronde van het EK. Dat wordt dan een mooie wedstrijd om dan tegen teamgenoten als Abdel Nouri en Donny van de Beek te spelen. Dat zou écht leuk zijn. Een belangrijke jeugdinterland met Ajax-spelers aan beide kanten.”![]()
Moisander speelde prima in z'n eerste seizoen bij Ajax. Daarna werd het een stuk minder. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij in januari al vertrekt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Keihard gehuildquote:
Godver, bij sommige acties schiet je echt in de lach ja
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ditquote:
'Wish I was old and a little sentimental'
Wat een verschrikkelijk slecht filmpje. Los dat het idee al makkelijk en kinderachtig is. Het enige wat het doet lijken is alsof hij daadwerkelijk sterk in de duels is en moeilijk van de bal te krijgen is (Om het vervolgens niet meer te weten, dat wel)quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Littlerabbit op 01-11-2014 15:43:00 ]![]()
Zo'n filmpje had je toch ook van Evander Snoquote:
#FreeHat![]()
En van Sikoraquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zo'n filmpje had je toch ook van Evander Sno
De compilatie waarvan je wist dat die zou komenquote:![]()
Klopt, alleen ga je er met Viergever of Denswill op die positie wel op achteruit. Voor eredivisie begrippen had je aan Moisander wel een aardige speler, vrij stabiel ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:19 schreef StarGazer het volgende:
Moisander speelde prima in z'n eerste seizoen bij Ajax. Daarna werd het een stuk minder. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij in januari al vertrekt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vond Moisander vorig jaar juist een van de betere bij Ajax. Dit jaar is het wel echt flink achteruit gegaan echter, gewoon Hoorn of Denswil de kans geven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:19 schreef StarGazer het volgende:
Moisander speelde prima in z'n eerste seizoen bij Ajax. Daarna werd het een stuk minder. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij in januari al vertrekt.![]()
Riedewald is prima in de basis. Viergever valt tot nu toe nog wat tegen, dus kan dan mooi backup zijn voor LB/LCV of VM. Siggy daarentegenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:11 schreef wieisboos het volgende:
Riedewald weer in de basis.
Siggy ook..![]()
![]()
Dus slechts twee wijzigingen, vlot combineren met onze vriend Siggy als eindstation.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:11 schreef wieisboos het volgende:
Riedewald weer in de basis.
Siggy ook..![]()
Zal je zien dat Kolbeinn er drie scoort tegen Dordt, wat voor een 'normale' spits van een hoger gerankte ploeg wel normaal is.
Mag toch hopen dat 'ie niet tegen Cambuur speelt.![]()
Ik ga uit eten dus ik mis het. Alle hoop op veel minuten voor Milik en een gol van hem.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus slechts twee wijzigingen, vlot combineren met onze vriend Siggy als eindstation.![]()
Gewoon bij thuiskomst AN openen en de spelertopics bekijken, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ga uit eten dus ik mis het. Alle hoop op veel minuten voor Milik en een gol van hem.![]()
Riedewald in de basis is prima.
Siggy daarentegen
Nee, is een vermoedelijke opstelling van het AD & Telegraaf.quote:twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 16:19:05LIVE A1: 1-2!!! Met nog drie minuten op de klok zet Vaclav Cerny Ajax op voorsprong. #groaja reageer retweet
Zoveel kwaliteit deze groep. Terry, Cerny, Nouri, El Idrissi rust geven en het er nog uitslepen. Jammer dat het in de beker na een 3-0 achterstand te hebben goedgemaakt bij de penanties nog mis ging.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 16:28:27LIVE A1: Ajax A1 wint met 1-2 in Groningen door doelpunten van El Azzouzi en Cerny! #groaja reageer retweet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:marcelmiddelbos twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 16:12:45De grensrechter van Ajax is ernstig verblind door de zin... Hij staat constant met de vlag omhoog reageer retweet
twitter:marcelmiddelbos twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 16:19:044 minuten voor tijd wordt t 1-2 voor Ajax A1 mede met dank aan de Amsterdamse grensrechter. Groningen nu vol op de aanval reageer retweet
twitter:twitter:marcelmiddelbos twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 16:23:39Ik neem aan dat de #knvb Ajax verbied grensrechter Tulleners ooit weer te laten vlaggen? #aanfluiting reageer retweet
Altijd leuk bij de jeugd.
![]()
11 kilo aangekomen. Hoop dat het spieren zijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Valt eigenlijk best mee hoe dik Viktor is.![]()
Natuurlijk, die blijven op een andere manier wel met hun lichaam bezig. Hopelijk is hij snel weer terug.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Valt eigenlijk best mee hoe dik Viktor is.![]()
Gewoon lekker klaarstomen voor na de winterstop. Dan krijgen ze weer wat lastige wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk, die blijven op een andere manier wel met hun lichaam bezig. Hopelijk is hij snel weer terug.![]()
De A1quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, is een vermoedelijke opstelling van het AD & Telegraaf.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 16:19:05LIVE A1: 1-2!!! Met nog drie minuten op de klok zet Vaclav Cerny Ajax op voorsprong. #groaja reageer retweet
Zoveel kwaliteit deze groep. Terry, Cerny, Nouri, El Idrissi rust geven en het er nog uitslepen. Jammer dat het in de beker na een 3-0 achterstand te hebben goedgemaakt bij de penanties nog mis ging.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 16:28:27LIVE A1: Ajax A1 wint met 1-2 in Groningen door doelpunten van El Azzouzi en Cerny! #groaja reageer retweet
Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Riedewald, Andersen; El Ghazi, Sigthķrsson, Schöne
Sigthorsson, daar staat het. Er wordt niet gefuckt, er wordt niet getrolld. Siggy staat er weer.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Riedewald, Andersen; El Ghazi, Sigthķrsson, Schöne
Sigthorsson, daar staat het. Er wordt niet gefuckt, er wordt niet getrolld. Siggy staat er weer.![]()
![]()
Het is een schande.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Moisanderquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Sigthorsson, daar staat het. Er wordt niet gefuckt, er wordt niet getrolld. Siggy staat er weer.
El Ghazi
Sigthorsson![]()
![]()
Moisander is niet heel best dit seizoen, maar helaas ook niet minder dan de alternatieven. Wat er mis zou moeten zijn met El Ghazi weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat is er mis met El Ghazi en Moisander?
Maar ja, als een speler tegenwoordig een keer een paar mindere wedstrijden speelt moet hij volgens sommigen al worden vervangen door een 15-jarige die in de jeugd een paar leuke wedstrijden heeft gespeeld.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Moisander lijdt de laatste weken nogal aan fikse zelfoverschatting.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat is er mis met El Ghazi en Moisander?![]()
Je moet godverdomme toch werkelijk van God los zijn wil je Milik nu op de bank zetten, en je moet toch nog achterlijker zijn om Sigthķrsson te laten spelen, het is niet te geloven![]()
Ja en Denswil speelt als een beest.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander lijdt de laatste weken nogal aan fikse zelfoverschatting.![]()
![]()
Wat is dat vertyfde ene streepje, dat ze gelijkwaardig zijn is ook al onzin.
siggy mocht willen dat hij zo'n geniaal linkerbeen had zoals Arek.![]()
Dan ben je al helemaal niet goed in je kopquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)as-er-snel-uit-.html
![]()
![]()
Fucking boeiend. Dit soort wedstrijden zorgen er weer voor dat die teringijslander weer 6 maanden krediet krijgt. OMDAT HET DORDRECHT IS.quote:![]()
IS GOED STIJNquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fucking boeiend. Dit soort wedstrijden zorgen er weer voor dat die teringijslander weer 6 maanden krediet krijgt. OMDAT HET DORDRECHT IS.![]()
Ok HMFquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fucking boeiend. Dit soort wedstrijden zorgen er weer voor dat die teringijslander weer 6 maanden krediet krijgt. OMDAT HET DORDRECHT IS.![]()
Ik houd van Galatasaray, maar als ze mij zo behandelen en mij weg willen hebben, dan moeten ze dat maar recht in mijn gezicht zeggen. Misschien willen ze mij kwijt vanwege mijn salaris, maar dat is wel geld waar ik recht op heb. Als ze me weg willen hebben, begrijp ik dat, maar roep dat dan niet achter mijn rug om. Ik ben een wereldster, heb een WK-finale gespeeld. Ik verdien het niet om op zo'n manier behandeld te worden.![]()
Accepteer gewoon dat Siggy beter is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat vertyfde ene streepje, dat ze gelijkwaardig zijn is ook al onzin.
siggy mocht willen dat hij zo'n geniaal linkerbeen had zoals Arek.![]()
Gaan jullie maar lekker fappen op die IJslander die ons voetballend geen ene centimeter vooruit helpt.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie maar lekker fappen op die IJslander die ons voetballend geen ene centimeter vooruit helpt.![]()
![]()
Zie in push bericht dat godverdomme die lul van een Siggy er weer in staat
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wesley, ben jij het?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik houd van Galatasaray, maar als ze mij zo behandelen en mij weg willen hebben, dan moeten ze dat maar recht in mijn gezicht zeggen. Misschien willen ze mij kwijt vanwege mijn salaris, maar dat is wel geld waar ik recht op heb. Als ze me weg willen hebben, begrijp ik dat, maar roep dat dan niet achter mijn rug om. Ik ben een wereldster, heb een WK-finale gespeeld. Ik verdien het niet om op zo'n manier behandeld te worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee die scoorde Jellequote:Op zaterdag 1 november 2014 17:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
scoorde toch een hattrick een keer? of zijn alle trouwen ajax fans dat alweer vergeten?!RED ONS HENNIEGOD![]()
Ronald maar mijn broer De Boer vindt ook dat Milik aanvallend beter is, alleen heeft hij het idee dat Frank hem minder in balverlies vindt.![]()
Dacht dat Ajax altijd de bal wilde hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald maar mijn broer De Boer vindt ook dat Milik aanvallend beter is, alleen heeft hij het idee dat Frank hem minder in balverlies vindt.RED ONS HENNIEGOD![]()
bij 2-0 schakel ik overquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus jij gaat niet de duitse kaskraker kijken en ipv dat ajax?RED ONS HENNIEGOD![]()
negers kunnen niet voetballenquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:56 schreef Heeinz het volgende:
Negertje bij FOX vindt Siggy z'n balaanname wel goed hoor ik
Wow![]()
Ik dacht dat hij blessuregevoelig was trouwens.. Waarom is hij dat opeens niet meerquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een blessure is het enige dat sightorsson uit de basis houdt. Blijkt seizoen op seizoen weer.![]()
![]()
Kunnen we niet een Dordrecht speler met klein loontje betalen om siggie een schop te geven?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een blessure is het enige dat sightorsson uit de basis houdt. Blijkt seizoen op seizoen weer.
Die Knul staat alleen maar talent in de weghardcoholic![]()
Verkocht aan FC Oeralquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sspeelt ebecillio nog bij ajax of is die verhuist naar een apenland in ruslandRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat die jochies hem er wel uit lopen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:29 schreef Heeinz het volgende:
Sigthorsson met z'n lotgenoot het veld opVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Met een dergelijk lamlendig schot wil ik niet spreken van bijna een tegengoal.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zit op de bankquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk Moisander met die lange ballen.
Waar is dat vlotte begin van tegen Go Ahead.![]()
Alsof dat tegen Dordrecht een groot probleem isquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald maar mijn broer De Boer vindt ook dat Milik aanvallend beter is, alleen heeft hij het idee dat Frank hem minder in balverlies vindt.![]()
![]()
Als El Ghazi zich had laten vallen, was dat 2e geel geweest voor de verdediger.... die denkt echt niet na
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Nee wat een domoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:52 schreef MrStock het volgende:
Als El Ghazi zich had laten vallen, was dat 2e geel geweest voor de verdediger.... die denkt echt niet na![]()
Klaassen loopt daar in ieder gevalquote:Die gast wordt echt (zwaar) onderschat en gaat het zeker redden in het topvoetbal.
![]()
Word ook niet vrolijk van de Plopper als ik eerlijk ben!quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:54 schreef Syntix het volgende:
Moisander heeft trouwens alweer 3x gefaald![]()
Riedewald is ook wel een verademing. Enorm sterk aan de bal en kan nog voetballen ook.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Verrast mij ook heel erg, en dan te bedenken dat het een nieuwe positie voor hem isquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:01 schreef Monolith het volgende:
Riedewald is ook wel een verademing. Enorm sterk aan de bal en kan nog voetballen ook.![]()
In de jeugd speelde hij vaak genoeg op deze positie.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Verrast mij ook heel erg, en dan te bedenken dat het een nieuwe positie voor hem is![]()
Andersen weer makkelijk vd bal gezet... met wst fysiek had hij vrij gestaan voor de keeperAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Vergeet het maar, die kans hebben ze lachend laten lopen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:53 schreef bjanaan het volgende:
Word tijd dat ze Schone is gaan verlengen .....![]()
Ik mis toch wel wat snelheid bij hem, dat blijft jammer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:53 schreef bjanaan het volgende:
Word tijd dat ze Schone is gaan verlengen .....![]()
Watquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vergeet het maar, die kans hebben ze lachend laten lopen.![]()
![]()
Hij stond net op zich goed, alleen kreeg Schöne de bal niet voor.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die balaannames van Sigthorsson
Regi Blinker is ook enorm fan. Eindelijk worden zijn kwaliteiten erkend.![]()
Graag meer voetbal naar voren in plaats van dat ellendige risicoloze terugspelen naar ome Jasper. Meer durf, lef en risico. Kutmoisander![]()
Die linksback heeft een slaappil opquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag meer voetbal naar voren in plaats van dat ellendige risicoloze terugspelen naar ome Jasper. Meer durf, lef en risico. KutmoisanderRED ONS HENNIEGOD![]()
Die werkt dan al 3 maandenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die linksback heeft een slaappil op.
![]()
Ik denk natuurlijk dat Schöne gaat verlengen. Hij heeft meermaals de wil uitgesproken in de media dat hij dat wil. Hij hoeft niet per se naar het buitenland. Ajax wil hem ook langer houden. Op basis waarvan denk jij dat het niet gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat wat? Denk jij dat Schöne nog gaat verlengen? Of denk je dat hij het nooit gewild heeft?![]()
Het feit dat hij telkens zegt dat het geen haast heeft baart mij wel degelijk zorgen. Als hij de kans krijgt om ergens flink te cashen zal die dat wellicht wel willen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk natuurlijk dat Schöne gaat verlengen. Hij heeft meermaals de wil uitgesproken in de media dat hij dat wil. Hij hoeft niet per se naar het buitenland. Ajax wil hem ook langer houden. Op basis waarvan denk jij dat het niet gaat gebeuren?![]()
Oké, we zullen zien. Voor mijn gevoel krabbelt ie terug nu hij beter in de markt ligt. Laatste kans om een klapper te maken, dat soort werk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk natuurlijk dat Schöne gaat verlengen. Hij heeft meermaals de wil uitgesproken in de media dat hij dat wil. Hij hoeft niet per se naar het buitenland. Ajax wil hem ook langer houden. Op basis waarvan denk jij dat het niet gaat gebeuren?![]()
Scoor dan ook gewoon drie keer, dan hen je dit gezeik niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zie net de opstelling, hoezo nog steeds die verrekte Kolbein? Waarom Frank, waarom? Beetje zielig ook voor die Milik die er miljoenmiljard meer maakt en nog steeds tweede viool speelt. En viel Boilesen weer door de mand, is het nu dan over of weer geblesseerd?Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk![]()
El Ghazi heeft volgens mij al 4x geel veroorzaakt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit is wel weer triest zeg. Wat twee intercepties in een team t.o.v vorige week tegen GAE niet kunnen doen.![]()
Ik hoop toch niet dat het zo verder gaat tegen Cambuur, dat vind ik een vrij cruciale wedstrijd.![]()
Ik ga maar tickets bij viagogo bestellen want alle packs met ajax zijn uitverkocht en de losse verkoop gaat niet gebeuren op de psg website of?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Andersen speelt een vrij matige wedstrijd vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is PSG uit al uitverkocht?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:54 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga maar tickets bij viagogo bestellen want alle packs met ajax zijn uitverkocht en de losse verkoop gaat niet gebeuren op de psg website of?![]()
Bijna altijd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:55 schreef Monolith het volgende:
Andersen speelt een vrij matige wedstrijd vandaag.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:55 schreef Monolith het volgende:
Andersen speelt een vrij matige wedstrijd vandaag.![]()
![]()
Haha aanballers.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:56 schreef Smoofie het volgende:
De cv die beter afrondt dan alle aanballers![]()
![]()
Naja op de website van psg zijn alle packs (met psg apoel e.d. als andere wedstrijd) nu uitverkocht.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Valt mee, er zat nu juist een stijgende lijn in de laatste tijd. In het begin was het niet eens matig maar gewoon dramatisch.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik quote hem maar even, want hij heeft alweer een assist.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen loopt daar in ieder gevalDie gast wordt echt (zwaar) onderschat en gaat het zeker redden in het topvoetbal.
![]()
Die staat in de basis tegen Barca, dat kan niet anders.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hahahahaha goeiequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die staat in de basis tegen Barca, dat kan niet anders.![]()
Naīef, Naīef, Naīef. Als hij zegt bij Ajax TV Kickoff dat Siggy een streepje voor heeft op Milik, vind ik je post heel naīef.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die staat in de basis tegen Barca, dat kan niet anders.![]()
El Ghazi is wel duidelijk verder dan Kishna.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nog 2 goals erbij en dan heb je een goede uitslag. En dan zou je ook denken als je de wedstrijd niet gezien hebt dat ze een prima wedstrijd gespeeld hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kishna speelt niet geweldig, maar ik vind hem iig prettiger om te zien spelen dan de Sa, Ebicillio etc....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Je ziet dat hij wel potentie heeft, dat zag je niet bij De Sa en Ebicilio en cs.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:10 schreef MrStock het volgende:
Kishna speelt niet geweldig, maar ik vind hem iig prettiger om te zien spelen dan de Sa, Ebicillio etc....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toch ook wel prettig dat Serero weer terug is. Een middenveld met Andersen en Riedewald is wel erg onervaren en licht. De felheid van Serero kun je wel gebruiken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat heb ik bij heel veel spelers in dit elftal wel. Ook bij Andersen zie ik inmiddels de kwaliteiten wel. Riedewald maakt nu al een enorm sterke indruk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je ziet dat hij wel potentie heeft, dat zag je niet bij De Sa en Ebicilio en cs.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Yep, alleen een middenveld met Riedewald , Andersen en Klaassen is een beetje teveel van het goede.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heb ik bij heel veel spelers in dit elftal wel. Ook bij Andersen zie ik inmiddels de kwaliteiten wel. Riedewald maakt nu al een enorm sterke indruk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Was weer duidelijk te zien iddquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:13 schreef PicoMMP het volgende:
Combinatievoetbal, Siggy krijgt de bal, balverlies. Je verwacht het niet.Serero wil combineren en Siggy moet de bal 25x raken om hem goed te leggen...
![]()
Goed middenveldquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, alleen een middenveld met Riedewald , Andersen en Klaassen is een beetje teveel van het goede.![]()
Toch mag hij van mij nog even op het middenveld blijven spelen.....quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Voetballend zeker maar verdedigend niet. Tegen een zware tegenstander wordt je overlopen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In welk opzicht? Ik vind Riedewald prima op 6. Klaassen is ook goed bezig. Enkel Andersen is nog wel erg frivool en naīef.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, alleen een middenveld met Riedewald , Andersen en Klaassen is een beetje teveel van het goede.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
het mist bij hem een beetje in de bepalende actiequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wisselvallige speler, maar ik zie veel talent. Gewoon laten staan![]()
Zo heeft Siggy zichzelf goed beloond vandaag.'Wish I was old and a little sentimental'
Viergever of Zimling op CVM gaat het verdedigend niet heel veel sterker maken en voetballend word je er veel minder van.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voetballend zeker maar verdedigend niet. Tegen een zware tegenstander wordt je overlopen.![]()
Heeft bij Rhijn ook geholpen hequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nieuw pispaaltje gevonden nu Van Rhijn goed speelt?![]()
Felheid. Riedewald is ook prima op 6 maar nog net te licht voor een topwedstrijd op die positie. Maar hij komt eraan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
In welk opzicht? Ik vind Riedewald prima op 6. Klaassen is ook goed bezig. Enkel Andersen is nog wel erg frivool en naīef.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Misschien wel tegen Barcelona.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef StarGazer het volgende:
Zo heeft Siggy zichzelf goed beloond vandaag.![]()
Klopt. Daarom is voorlopig Serero ook de beste optie. Maar Riedewald klopt wel op de deur.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Viergever of Zimling op CVM gaat het verdedigend niet heel veel sterker maken en voetballend word je er veel minder van.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het vertrouwen in Siggy is een raadsel voor de hele wereld"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Serero is verdedigend de slechtste van de vier.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is voorlopig Serero ook de beste optie. Maar Riedewald klopt wel op de deur.![]()
Jammer dat het bij 4 goals is gebleven, deze wedstrijd had je minstens met 6 goals verschil moeten winnenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
gaf een goed passje bij de 1-0 maar verder niksquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:22 schreef Stiggie het volgende:
Het vertrouwen in Siggy is een raadsel voor de hele wereld![]()
valt wel meequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Serero is verdedigend de slechtste van de vier.![]()
2 bruikbare ballen gehad ongeveer, bepalend bij de 1-0.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:19 schreef StarGazer het volgende:
Zo heeft Siggy zichzelf goed beloond vandaag.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Al met al was het weer een zwakke wedstrijd. Dit had zomaar 8-0 kunnen worden als ze er zin in hadden gehad.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Serero is verdedigend de slechtste van de vier.Neequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Serero is verdedigend de slechtste van de vier.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
inderdaad maar je wist ook al vanaf de eerste seconde dat ajax dit zou winnenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef Pedroso het volgende:
Al met al was het weer een zwakke wedstrijd. Dit had zomaar 8-0 kunnen worden als ze er zin in hadden gehad.![]()
Toch is het voetballend wel weer een zaadpot gebleken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
inderdaad maar je wist ook al vanaf de eerste seconde dat ajax dit zou winnen![]()
Dit is toch gewoon op 60% spelen of niet? Blijkbaar mogen andere CL-kandidaten wel op 60% spelen voor een doordeweekse wedstrijd, maar Ajax niet?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch is het voetballend wel weer een zaadpot gebleken.![]()
Kan niet zo zijn dat je de durf en het lef van vorige week opeens kwijt bent.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon op 60% spelen of niet? Blijkbaar mogen andere CL-kandidaten wel op 60% spelen voor een doordeweekse wedstrijd, maar Ajax niet?![]()
dit ajax op 60% is een stuk minder dan op 100%quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan niet zo zijn dat je de durf en het lef van vorige week opeens kwijt bent.![]()
21 = 5quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit ajax op 60% is een stuk minder dan op 100%Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Alleen heb ik bij Kishna nog geen goede periode gezien, enkel een paar uitspattingen. Het zit er zeker wel in denk ik, maar hij mag wel eens keihard gaan werken als hij dat niet doet tenminste. Vooralsnog zie ik het als iemand die niets laat zien maar die wel met een ongelooflijk misplaatste arrogantie rondlooptquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon even door een mindere periode, net zoals Boetius. Komt hij wel weer bovenop![]()
Is wel een bijtertje, maar zijn fysiek werkt niet echt mee natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Serero is verdedigend de slechtste van de vier.![]()
Een jonge buitenspeler is altijd grillig. Je ziet toch wel dat hij potentie heeft?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alleen heb ik bij Kishna nog geen goede periode gezien, enkel een paar uitspattingen. Het zit er zeker wel in denk ik, maar hij mag wel eens keihard gaan werken als hij dat niet doet tenminste. Vooralsnog zie ik het als iemand die niets laat zien maar die wel met een ongelooflijk misplaatste arrogantie rondloopt![]()
Euh ja dat zeg ik ook netquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Een jonge buitenspeler is altijd grillig. Je ziet toch wel dat hij potentie heeft?Maar ik vind El Ghazi bijvoorbeeld veel meer indruk maken en die zit minder lang bij het eerste dan Kishna en is alsnog zeer kritisch op zichzelf, dat zie ik bij Kishna niet
![]()
El-Ghazi gaat nog wel een terugval krijgen, daar moeten we niet gek op van kijken.. Voorlopig doet hij het goed maar daar is ook alles mee gezegd![]()
wat? pakt gewoon zijn assistjes en goals mee dus hij verdient wel iets meer kredietquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
El-Ghazi gaat nog wel een terugval krijgen, daar moeten we niet gek op van kijken.. Voorlopig doet hij het goed maar daar is ook alles mee gezegd![]()
Viktor Fischer.. Hij was de held en seizoen daarop presteerde hij wat minder en was hij de pispaal.. Ik bedoel maar..quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat? pakt gewoon zijn assistjes en goals mee dus hij verdient wel iets meer krediet![]()
Een half kapotte el Ghazi is nog 3x beter dan Kisna.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
ah okequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Viktor Fischer.. Hij was de held en seizoen daarop presteerde hij wat minder en was hij de pispaal.. Ik bedoel maar..
laten we schone maar ook niet ophemelen dan want straks speelt hij volgend seizoen minder zo gaat dat met moisander ook![]()
Is gewoon goed bezig. Ben blij dat leert van zijn fouten en dus ook beter wordt. Tegen Kowet nog egoistisch en kansen verprutsen, en vandaag gewoon een keurige assist op Schöne.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
El-Ghazi gaat nog wel een terugval krijgen, daar moeten we niet gek op van kijken.. Voorlopig doet hij het goed maar daar is ook alles mee gezegd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: