SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Heeinz op 31-10-2014 20:45:41 ]![]()
Laat dit nou het laatste jaar van Ligeon zijn. Owusu met zijn rechterpoot op linksback is nu al beter. Tete ook.![]()
dat is swsquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik hoor m in de achtertuin toeteren.quote:![]()
![]()
En dat speelt dan op het middenveldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Als Menig nou een heel, heel klein beetje overzicht zou hebben.......![]()
![]()
Deze kunnen ze verliezen. Goeie ploeg en je staat zelf met 4 A junioren op het veld. Voorgaande weken zat er wel meer in.![]()
Uhm nee, hij staat al langer bekend als groot talent.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat vind ik zo zonde, die jongen heeft een geweldige actie, maar echt nul overzicht. Zouden ze dat hem niet bij kunnen brengen? Dan kan het nog wat worden. Nu is het eigenlijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Becker had hier gewoon voor zichzelf gegaan.
Muric daarentegen![]()
![]()
Muric maakt 100% dit seizoen zijn debuut in het eerste. Hoe lekker is het dan. Fischer, El Ghazi, Kishna en Muric. Niet zo heel lang geleden keken we naar Lukoki, Ebecilio, De Sa en Derk B..![]()
als je het zo zegt..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef Itisbangin het volgende:
Muric maakt 100% dit seizoen zijn debuut in het eerste. Hoe lekker is het dan. Fischer, El Ghazi, Kishna en Muric. Niet zo heel lang geleden keken we naar Lukoki, Ebecilio, De Sa en Derk B..![]()
![]()
Kisnha gaat de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef Itisbangin het volgende:
Muric maakt 100% dit seizoen zijn debuut in het eerste. Hoe lekker is het dan. Fischer, El Ghazi, Kishna en Muric. Niet zo heel lang geleden keken we naar Lukoki, Ebecilio, De Sa en Derk B..RED ONS HENNIEGOD![]()
Die denkt dat hij is geneukt door God.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kisnha gaat de verkeerde kant op![]()
Anaal nog welquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die denkt dat hij is geneukt door God.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja...quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.isdieijslanderalverkocht.nl![]()
kwaliteit ditquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.isdieijslanderalverkocht.nlRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij wordt wel elke week beter. Tegen Twente scoorde the Sig nog terwijl hij vielquote:Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Het treurige van dat filmpje is dat al dat gestuntel ook maar uit een paar wedstrijden komt. Ergo: Onze goalgetter prutst elke wedstrijd meerdere malen raak..quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Is het vanaf 427 mogelijk om in het 'nieuwe 410' te komen?
Via het vak of de omloop. Zo nee, hoe controleert men dit?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Staan wel stewards die mensen tegenhouden, maar toen ik er was stapte er vlak voor het begin van de wedstrijd een enorme stroom mensen over het hek 410 in. Die stroom werd gewoon doorgelaten, dus als je daar met meeloopt moet het goed komen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:00 schreef Planga het volgende:
Is het vanaf 427 mogelijk om in het 'nieuwe 410' te komen?
Via het vak of de omloop. Zo nee, hoe controleert men dit?![]()
Ik vind die Moisander maar een rare vogel met zijn uitspraken over transfers enzo. Hij is alleen maar met zichzelf bezig.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Hij is er wel mee bezig, gaat ten koste van zijn spel, is dit seizoen toch een stuk minderquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:04 schreef Houniet het volgende:
Ik vind die Moisander maar een rare vogel met zijn uitspraken over transfers enzo. Hij is alleen maar met zichzelf bezig.![]()
Vraag me af waar zo'n slap lulletje naar toe zou moeten dan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is er wel mee bezig, gaat ten koste van zijn spel, is dit seizoen toch een stuk minder![]()
moisander overschat zichzelf nogal.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:13 schreef Droathoah het volgende:
Heerlijk die duidelijkheid en realisme bij spelers en staf. Dat is wel eens anders geweest
Die denkt over tien jaar terug en baalt dat hij zijn carrière heeft vergooid omdat hij dacht hogerop te kunnen. Alderweireld is een stuk beter en die heeft t al lastig in EngelandHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: