Eeeh.... Het is dan ook een realistische racer, waar je niet standaard in een drift gaat....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als leek vind ik hem iets minder mooi als Driveclub en de auto drift niet.
Maar misschien is hun multiplayer wel beter
Er zit geen lokale multiplayer in het spel toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef Friday12 het volgende:
Evolve werkt nog steeds niet op de PS4 terwijl de PC versie al werkt
Je ziet wel wat de prio is van 2K
En wie is dan het monster? En splitscreen met een game als dit werkt toch niet...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zit geen lokale multiplayer in het spel toch?
Man, hoe vet had het geweest als je gewoon met zijn vieren op de bank kon jagen op een monster.
In theorie zou dat juist perfect werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En wie is dan het monster? En splitscreen met een game als dit werkt toch niet...
Er komt weer een patch voor de PS4 versie![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
FPS splitscreen voor local coop? No... just no
halo op de xbox was anders echt master 4 player split screenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
halo nooit gespeeld?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Jimboquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:43 schreef RRuben het volgende:
Wie heeft me trouwens over gehaald die xbone stickjes te kopen? Ze bijven telkens haken, ben al zovaak dood gegaan daardoor
hoi?quote:
echt nog nooit last van gehad ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:43 schreef RRuben het volgende:
Wie heeft me trouwens over gehaald die xbone stickjes te kopen? Ze bijven telkens haken, ben al zovaak dood gegaan daardoor
lulquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
die alpha van evolve ziet er vet uit, maar vergeten een key te regelen
morgen bier?quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
evolve + Sony= fail
door de update werkt het niet en gaat niet meer door dit weekend.
Dat is alweer een min punt voor Sony.
topquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
kom maybe naar varkenoord, de don zijn kaart is over
effe kijken
Want het is de schuld van Sony dat een developer zn zaakjes niet in orde heeft?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:25 schreef Donderjagers het volgende:
En bedankt Sony
http://evolvegame.com/new(...)news-for-ps4-players
Dat blijf ik ook zeggen maar mongolen blijven mongolenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Want het is de schuld van Sony dat een developer zn zaakjes niet in orde heeft?
Het is niet dat de developers pas sinds dinsdag te maken hebben met die firmware, waar denk je dat ze devkits voor hebben.....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook zeggen maar mongolen blijven mongolen![]()
Sony update een product een 2K niet dus het is niet de schuld van Sony![]()
Als ze echt een goed bedrijf zijn dan moeten ze later de alpha voor de PS4 doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het is niet dat de developers pas sinds dinsdag te maken hebben met die firmware, waar denk je dat ze devkits voor hebben.....
Gok dat het online framework er wat anders uitziet waardoor shareplay mogelijk is (en goed werkt), en het developers moeite kost om zich daarop in te stellen.
Devkits krijgen niet heel veel eerder de firmware updates. Sterker nog, die lopen meestal achter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het is niet dat de developers pas sinds dinsdag te maken hebben met die firmware, waar denk je dat ze devkits voor hebben.....
En toch is het kut... Keek er wel naar uit om het te proberenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Devkits krijgen niet heel veel eerder de firmware updates. Sterker nog, die lopen meestal achter.
Ik ook. De eerdere potjes die ik heb gedaan waren tof. ik baal al dat ie uitgesteld is. Eerst zou het namelijk nu al uit zijn...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En toch is het kut... Keek er wel naar uit om het te proberen
Daarom ik hoop dat ik het nog een keer kan proberen voordat het echt uit komt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. De eerdere potjes die ik heb gedaan waren tof. ik baal al dat ie uitgesteld is. Eerst zou het namelijk nu al uit zijn...
Vooral dat. Uitstel, hopelijk geen afstel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ach, dan is die Evolve alpha even uitgesteld, geen probleem toch? Hij komt er iig wel als ik het allemaal zo lees, alleen wat later.
Ik hoop het anders vind ik de devs meteen een stuk minderquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat. Uitstel, hopelijk geen afstel.
Erger dan Driveclub zal het wel niet worden, man wat is dat een fiasco zeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat. Uitstel, hopelijk geen afstel.
Laten we obama de schuld gevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:25 schreef Donderjagers het volgende:
En bedankt Sony
Ik ging van 20 mbit naar 200quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Hmph, vandaag mn internet geupgrade (yay 100mbit)
heb ik niks groots qua games meer te downloaden
#First-world-problems
200???quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ging van 20 mbit naar 200
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was echt zo blij want 50gig game ofzo downloaden duurde zo lang
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:25 schreef Donderjagers het volgende:
En bedankt Sony
wat dan ? vdsl pairbonded ?quote:
Die van mij bleef vandaag op een pulserend oranje licht hangen op de console,kwam niet uit rest mode.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daarom ik hoop dat ik het nog een keer kan proberen voordat het echt uit komt.
Trouwens vet vaag ik start net mijn PS4 en hij bleef hangen op die blauwe swirly shit
alleen gamen, en niet eens zoveel. Heb controller wel geverfd, misschien heeft dat er wat mee te maken. Morgen maar eem kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echt nog nooit last van gehad ?
wat doe jij met die dingen ?
vdsl 2 neem ik aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat dan ? vdsl pairbonded ?
of google fiber?
geen ideequote:
hele avond al online, geen problemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:05 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt het aan mij of doet PSN kut vanavond? Of EA's servers? Vanmiddag geen enkel probleem met online,en nu 2x achter elkaar een disconnect met FIFA.
Bij mij is het vdsl2 bedoelde ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee
1 geloof ik zelfs, woon in een gehucht
Ben je nog online?quote:
zo weer ff denk ik, maar destiny trekt me niet meer zo merk ikquote:
Mij ook niet echt maar weet niet wat ik anders moet spelenquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo weer ff denk ik, maar destiny trekt me niet meer zo merk ik
18nov littlebigplanet 3quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mij ook niet echt maar weet niet wat ik anders moet spelenben te lui om iets nieuws te leren
Geluid omhoog? op je headsetquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
Hoe krijg ik die Sony Headset nu aan de praat draadloos op mijn PC?
Dit zou hem moeten zijn, maar ik hoor niks als ik muziek aan zet of op 'testen' e.d. druk .
[ afbeelding ]
Stoer hoor hacked itemsquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:38 schreef lel86 het volgende:
Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Editi…:
Dubbel xp gaat wel heel hard:)
hij zou ook een piepje moeten geven als ik hem harder zet, dat doet hij ook nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geluid omhoog? op je headset
[..]
Stoer hoor hacked items![]()
Ohhhhh,ik heb geen hacked items.maar dan zal die andere dat indd hebben.ik wist niet eens dat dat kon.vond het al vreemd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geluid omhoog? op je headset
[..]
Stoer hoor hacked items![]()
http://www.joystiq.com/20(...)s4-rest-mode-issues/quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die van mij bleef vandaag op een pulserend oranje licht hangen op de console,kwam niet uit rest mode.
Is te merken dat de firmware update goed is getest
Heb het net even geprobeerd, maar bij mij pakt hij automatisch de koptelefoon. Hoef er verder niks voor te doen. Heb hem wel op '2' staan, weet niet of dat iets uitmaakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
Hoe krijg ik die Sony Headset nu aan de praat draadloos op mijn PC?
Dit zou hem moeten zijn, maar ik hoor niks als ik muziek aan zet of op 'testen' e.d. druk .
[ afbeelding ]
Ik kreeg er op Ebay nog ¤ 25,— voor, werkt beter dan hier te koop aanbieden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:02 schreef MMaRsu het volgende:
V&A / [tk][Ps4] Wolfenstein The New Order
any1?
Staat in de pre-orderquote:
Lijkt mij, als Demon's Souls/Dark Souls liefhebber zijnde, een toffe game.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Staat in de pre-order
Ben nu aan het genieten van Lords of the Fallen. Het is geen Dark Souls ok. Maar het zit weer lekker in elkaar
quote:Op zaterdag 1 november 2014 05:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De hele avond towerfall gespeeld, couch co-op met 4 man... echt met afstand de vetste partygame op de ps4, die shit is fucking intens
GTAquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:54 schreef maniack28 het volgende:
Ik moet Destiny nog terug brengen naar GM en inruilen voor een andere pre order. Wat denken jullie? AC? Het lijkt mij toch weer veel van hetzelfde te worden..
gta 5quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:54 schreef maniack28 het volgende:
Ik moet Destiny nog terug brengen naar GM en inruilen voor een andere pre order. Wat denken jullie? AC? Het lijkt mij toch weer veel van hetzelfde te worden..
Zit ook aan GTA te denken, maar ik vond Watch dogs bijvoorbeeld erg tegenvallen. Watch dogs lijkt heel erg veel op GTA toch?quote:
Ja ik snap het ook niet, was leuk op 360 en alles, maar om nu weer 50 euro neer te gooien om wat mooiere plaatjes te zien...... Die online is gewoon niks dus daar doe je het ook niet voor.quote:
Eerste baas verslagenquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt mij, als Demon's Souls/Dark Souls liefhebber zijnde, een toffe game.
En die game is zelfs een paar dagen vervroegd gereleased, waar het tegenwoordig eerder regel dan uitzondering is dat games juist worden uitgesteld.
Omdat er nooit officieel sprake van is geweestquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:11 schreef Exorbitantes het volgende:
Hoe zit het trouwens met de ps4-versie? Nooit wat over gehoord meer.
Jawel toch? De onlineversiequote:Op zaterdag 1 november 2014 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er nooit officieel sprake van is geweest
Bethesda zal in alle toonaarden ontkennenquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:15 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jawel toch? De onlineversie.
TESO online komt niet meer naar consoles?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bethesda zal in alle toonaarden ontkennen
Waarom de PS3 als ik vragen mag? Ik heb juist veel slechte dingen gehoord over de PS3 versie. Veel freezes en crashes en als je savegame te groot werd dat de game veel vaker ging laggen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:11 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik denk dat ik weer een ps3 ga halen om Skyrim te spelen.
Hoe zit het trouwens met de ps4-versie? Nooit wat over gehoord meer.
Gekke is dat je echt helemaal niets meer van die game hoort of leest. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
TESO online komt niet meer naar consoles?
Denk dat veel mensen er alweer vanaf zijn gestapt. Die willen toch liever een echte TES singleplayer game. Mij heeft het sowieso nooit gepakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gekke is dat je echt helemaal niets meer van die game hoort of leest. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Ik denk het ook. Ik zou ook liever een vervolg op Skyrim zien maar dat zal waarschijnlijk nog wel even duren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen er alweer vanaf zijn gestapt. Die willen toch liever een echte TES singleplayer game. Mij heeft het sowieso nooit gepakt.
Ben daar ook met een grote boog omheen gelopen. Dat is geen TES. Ik wacht rustig af op een zesde deel, maar denk ook dat dat nog wel een jaar of drie kan duren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen er alweer vanaf zijn gestapt. Die willen toch liever een echte TES singleplayer game. Mij heeft het sowieso nooit gepakt.
Yessss pleasequote:Op zaterdag 1 november 2014 14:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Laat die TESO maar zitten en kom maar met Fallout 4
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben daar ook met een grote boog omheen gelopen. Dat is geen TES. Ik wacht rustig af op een zesde deel, maar denk ook dat dat nog wel een jaar of drie kan duren.
Een nieuw deel gaat helaas nog wel een tijd duren. Eerst moet Fallout 4 nog komen en dat gaat ook nog wel een jaar duren volgens mijquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik zou ook liever een vervolg op Skyrim zien maar dat zal waarschijnlijk nog wel even duren.
Ik denk het ook helaas. Ze hebben zich flink in de vingers gesneden door met die online multiplayer hype rotzooi mee te gaan. Blijkbaar hebben ze geen idee wat een game als Skyrim zo aantrekkelijk maakt. Is best vaag toch? Je verwacht dat een developer toch wel de ins en out van de doelgroep in het oog heeft.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben daar ook met een grote boog omheen gelopen. Dat is geen TES. Ik wacht rustig af op een zesde deel, maar denk ook dat dat nog wel een jaar of drie kan duren.
Inderdaad, toch schijnen ze er nog aan te werken, en is de game nog niet officieel gecancelled.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gekke is dat je echt helemaal niets meer van die game hoort of leest. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Ik kom terug op mijn vorige uitspraak. Dit is NET ZO frustrerend. Monster mep je lekker makkelijk weg maar owee als je een keer misdrukt. Kun je weer van vorige save punt af beginnen. Ben al 4x 5000+ xp kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt mij, als Demon's Souls/Dark Souls liefhebber zijnde, een toffe game.
En die game is zelfs een paar dagen vervroegd gereleased, waar het tegenwoordig eerder regel dan uitzondering is dat games juist worden uitgesteld.
playstation knopje ingedrukt houden en dan adjust devices (ik heb in engels) en dan kan je volume aanpassenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik gebruik voor het eerst dat headset ding, hoe kan ik hem harder zetten hoor namelijk geen fuck erdoor?
thx^O^quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
playstation knopje ingedrukt houden en dan adjust devices (ik heb in engels) en dan kan je volume aanpassen
Je had het eerst over Skyrim, vandaar. TESO komt gewoon nog uit, maar Bethesda is altijd erg stil. Net zoals over een nieuwe Fall-out. Zelfs mijn moeder snapt dat dat in ontwikkeling is, maar Bethesda blijft strak ontkennen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:15 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jawel toch? De onlineversie.
Moet volgens mij beter kunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef Breach het volgende:
Is 80 euro vangen voor een tweedehands PlayStation 3 een goede deal? Model slim 160 GB.
Er is toch al een nieuwere versie uit? Dan zijn ze al minder waard...quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:44 schreef n8n het volgende:
Is >5 jaar oud? Blijven lekker waardevast
Volgens mij zit in de bundel van The Last of Us het nieuwe model. Maar qua performance maakt het geen flikker uit.quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef CoExist het volgende:
Is het al bekend wanneer het nieuw PS4 model, CUH-1100 in de winkels ligt. Koop niet graag een oud model namelijk.
Ik heb mn xbox 360 met 20 spellen al niet kwijt kunnen raken voor 160 pleuroquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Valt wel mee het is een ouder model en niet veel schijfruimte...
alleen in gewicht en iets betere WiFi. Het is vooral goedkopere indeling of onderdelen, zodat Sony er weer iets meer op verdient.quote:Op zondag 2 november 2014 03:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens mij zit in de bundel van The Last of Us het nieuwe model. Maar qua performance maakt het geen flikker uit.
Werkelijk alles wat ik heb gezien Is nieuw. Ook I'm diverse winkels en ook bijv driveclub bundelquote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef CoExist het volgende:
Is het al bekend wanneer het nieuw PS4 model, CUH-1100 in de winkels ligt. Koop niet graag een oud model namelijk.
Mijn ps4 (white) van een maand geleden heeft dit serie nummer al.quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef CoExist het volgende:
Gaat het om de golden headset? Dan moet je misschien nog iets aanpassen want als ik hem op max zou zetten zou ik doof wordenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
thx^O^
Tevens best zacht geluid, staat gewoon op max
vandaag ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:17 schreef n8n het volgende:
Bf4 klapt er vet vaak uit na een potje. Lame
allemaal mensen met crappy routers aan het jankenquote:Op zondag 2 november 2014 10:33 schreef videonatic het volgende:
https://play.google.com/s(...)aystation.remoteplay
De android app voor Remote Play is er
Hier heb ik 40 download en 12 upload via wifi en heb ook last van verbindingsproblemen. Maar de enkele keren dat het werkte, werkte het wel fijnquote:Op zondag 2 november 2014 13:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
allemaal mensen met crappy routers aan het janken
Weet niet het is van Ubisoft... ik denk dat het beetje hetzelfde is zoals de andere gamesquote:Op zondag 2 november 2014 13:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
Wat kunnen we van Farcry 4 verwachten? Een topper denken jullie?
Farcry 2 was een topper en Farcry 3 viel tegen, dat vond ik tenminste. Misschien dat Farcry 4 weer een topper wordt.quote:Op zondag 2 november 2014 13:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
meer van hetzelfde (3).quote:Op zondag 2 november 2014 13:28 schreef janrad het volgende:
[..]
Farcry 2 was een topper en Farcry 3 viel tegen, dat vond ik tenminste. Misschien dat Farcry 4 weer een topper wordt.
zat gister op een gegeven moment met 3 tegen 12 conquest te spelenquote:
Dat is toch al oud nieuws.....quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef n8n het volgende:
Playstation wordt niet meer wakker. Wat de neuk Sony.
kom er net pas achter. Had gister pas de update, leuk dat ze dan alsnog de updste pushen zonder verdere waarschuwing.quote:
Zoals gezegd dat was allemaal al bekend, als het de playstation zou bricken hadden ze hem al lang niet meer gepushedquote:Op zondag 2 november 2014 15:38 schreef n8n het volgende:
Gaat weer aan: http://www.pushsquare.com(...)are_update_200_issue
Niet bricked gelukkig.
ps3 van een maat was van de week bricked in safe mode dus dan zweet je wel ffquote:Op zondag 2 november 2014 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zoals gezegd dat was allemaal al bekend, als het de playstation zou bricken hadden ze hem al lang niet meer gepushed
Farcry 2 een topper?quote:Op zondag 2 november 2014 13:28 schreef janrad het volgende:
[..]
Farcry 2 was een topper en Farcry 3 viel tegen, dat vond ik tenminste. Misschien dat Farcry 4 weer een topper wordt.
Beetje hetzelfde als far cry 3 denk ik, alleen dan ziet het er op de nieuwe consoles allemaal iets mooier eruit en loopt het iets soepeler. Opzich vond ik far cry 3 gewoon een goed spel, dus zal deze ook wel goed worden, maar niet echt een topper. Of het verhaal moet ineens heel goed zijn uitgewerkt, maar dat verwacht ik niet in zo'n korte tijd en van ubisoft.quote:Op zondag 2 november 2014 13:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik moet het vooral van de multi player hebben... hopelijk is dat iets in deel 4.quote:Op zondag 2 november 2014 16:03 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als far cry 3 denk ik, alleen dan ziet het er op de nieuwe consoles allemaal iets mooier eruit en loopt het iets soepeler. Opzich vond ik far cry 3 gewoon een goed spel, dus zal deze ook wel goed worden, maar niet echt een topper. Of het verhaal moet ineens heel goed zijn uitgewerkt, maar dat verwacht ik niet in zo'n korte tijd en van ubisoft.
online elke keer niks van dat spel. Als je dat spel haalt moet het imo echt puur voor de sp zijn, anders zonde van je geldquote:Op zondag 2 november 2014 18:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik moet het vooral van de multi player hebben... hopelijk is dat iets in deel 4.
Ik verbaas me altijd over de tergend slechte multiplayer manieren van bijna elk spel tegenwoordig.quote:Op zondag 2 november 2014 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
online elke keer niks van dat spel. Als je dat spel haalt moet het imo echt puur voor de sp zijn, anders zonde van je geld
Ik weet niet meer precies hoeveel uur er in zit, maar ik weet wel dat ze allebei zeer de moeite waard zijn voor dat geld. Je kan zo ook meer dan een keer uitspelen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:54 schreef Cikx het volgende:
Weet iemand hoeveel uren aan gameplay er ongeveer in The Walking Dead seizoen 1 en 2 zitten? Want ze zijn aan de prijzige kant.
avondje per stukquote:Op zondag 2 november 2014 18:54 schreef Cikx het volgende:
Weet iemand hoeveel uren aan gameplay er ongeveer in The Walking Dead seizoen 1 en 2 zitten? Want ze zijn aan de prijzige kant.
Nee joh... je doet er sowieso meer dan 1 / 1/2 uur over per episode. Ik zou eerder rond de 10 uur zeggen. Http://www.howlongtobeat.com/ zegt 12,5 uur voor deel 1 en 9 uur voor deel 2.quote:
ik heb hem in een namiddag - 2300 geplat. (1x s1 en andere avond s2)quote:Op zondag 2 november 2014 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee joh... je doet er sowieso meer over dan een uur per episode. Ik zou eerder 8/10 uur zeggen.
Vind ik vrij snel moet ik zeggen! Ik heb deel 1 2 keer uitgespeeld omdat ik te benieuwd was naar de andere mogelijkheden. Zojuist allebei de seizoenen maar gekocht... binnenkort lekker seizoen 1 en 2 bingenquote:Op zondag 2 november 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb hem in een namiddag - 2300 geplat. (1x s1 en andere avond s2)
toffe game, maar kort
quote:
Oké, bedankt mannen. Ik ga ze wel halen een dezer dagen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee joh... je doet er sowieso meer dan 1 / 1/2 uur over per episode. Ik zou eerder rond de 10 uur zeggen. Http://www.howlongtobeat.com/ zegt 12,5 uur voor deel 1 en 9 uur voor deel 2.
zou ze in dollars kopen, stuk goedkoper en t is nou niet of je ze na t behalven van de plat nog een keer speeltquote:Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Oké, bedankt mannen. Ik ga ze wel halen een dezer dagen.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pff. Wilde dat hele COD eigenlijk compleet links laten liggen dit jaar. Maar toch he... Blijft toch altijd wel leuk
Nja het is toch wel zo. Begrijp me niet verkeerd hoor: Battlefield blijft toffer vind ik. Maar tochquote:
Dat bedoel ik ookquote:Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja het is toch wel zo. Begrijp me niet verkeerd hoor: Battlefield blijft toffer vind ik. Maar toch
Oh zoquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Ook al kan je blijven zeuren toch blijven de COD games (niet Ghosts) gewoon lekker om te spelen. Even wat uurtjes online knallen
Hier ook ooit wel, maar ben weer verslaafd geraakt aan Fallout 3quote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oh zo
Ja stom he. Het blijft toch lekker om te spelen. Denk toch dat Advanced Warfare hier wel gaat komen
wel downloaden, niet spelen. is uitgesteld op ps4.quote:Op zondag 2 november 2014 20:57 schreef RickoKun het volgende:
Kan iedereen die Evolve alpha downen en spelen?
ditquote:Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel downloaden, niet spelen. is uitgesteld op ps4.
Aaaah okay. Er is nog niet bekend wanneer de alpha wel klaar zal zijn voor ons superieure gamesysteem?quote:Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel downloaden, niet spelen. is uitgesteld op ps4.
nopequote:Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aaaah okay. Er is nog niet bekend wanneer de alpha wel klaar zal zijn voor ons superieure gamesysteem?
volg ditquote:Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aaaah okay. Er is nog niet bekend wanneer de alpha wel klaar zal zijn voor ons superieure gamesysteem?
Ghosts is ook wel oké, gewoon doelloos knallen. Vooral nu ik een headset hebquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Ook al kan je blijven zeuren toch blijven de COD games (niet Ghosts) gewoon lekker om te spelen. Even wat uurtjes online knallen
Moet morgen werkenquote:
dinsdagochtend tentamenquote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet morgen werkenMorgen avond ga ik wel heel de avond spelen samen met 2 vrienden. Dan kunnen we wel een volle party met 6 man maken?
en dan?quote:
nee.quote:Op zondag 2 november 2014 23:42 schreef videonatic het volgende:
Gaat het lukken om in het PS4 topic over cod te praten of moeten we een nieuw ps4 cod topic starten? (aangezien de cod haat op fok opmerkelijk groot is wat ik niet snap want wees blij dat er weer eens een title released)
GAM / [Call of Duty: Advanced Warfare]quote:Op zondag 2 november 2014 23:42 schreef videonatic het volgende:
Gaat het lukken om in het PS4 topic over cod te praten of moeten we een nieuw ps4 cod topic starten? (aangezien de cod haat op fok opmerkelijk groot is wat ik niet snap want wees blij dat er weer eens een title released)
Wie of wat wordt hier ter grave gedragen ? Is dat, terecht, Destinyquote:
Verkoop successen door goeie marketing. Daar is het belachelijke budget van 500 miljoen voor Destiny dan ook voornamelijk in gaan zitten. Destiny is het voorbeeld van treurnis in de game industrie.quote:Op maandag 3 november 2014 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
Call of Duty mensen die op Destiny haten.
Was het niet dat CoD op een gegeven moment gewoon hele scenes 1 op 1 hadden hergebruikt.
Beide games zijn gewoon geen echte hit titels.
Lul toch niet man. Gewoon prima game.quote:Op maandag 3 november 2014 12:18 schreef janrad het volgende:
[..]
Verkoop successen door goeie marketing. Daar is het belachelijke budget van 500 miljoen voor Destiny dan ook voornamelijk in gaan zitten. Destiny is het voorbeeld van treurnis in de game industrie.
Dit is een cutscene uit CoD AWquote:Op maandag 3 november 2014 11:40 schreef janrad het volgende:
[..]
Wie of wat wordt hier ter grave gedragen ? Is dat, terecht, Destiny?
Voor 500 mil zou je toch meer verwachten dan alleen prima.quote:Op maandag 3 november 2014 12:21 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Lul toch niet man. Gewoon prima game.
Game kost geen 500 mil... Die 500 mil is inclusief alle marketing en productie etcquote:Op maandag 3 november 2014 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor 500 mil zou je toch meer verwachten dan alleen prima.
Het is een shooter variant op Diablo 3 gameplay, je verwachtingen van een shooter waren gewoon niet goed.quote:Op maandag 3 november 2014 12:18 schreef janrad het volgende:
[..]
Verkoop successen door goeie marketing. Daar is het belachelijke budget van 500 miljoen voor Destiny dan ook voornamelijk in gaan zitten. Destiny is het voorbeeld van treurnis in de game industrie.
het verhaal zit in de dlc, die al op je disk staat, je moet alleen eerst 20e overmaken om er bij te kunnen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
Nadeel bij Destiny is denk ik druk vanuit de uitgever geweest.
Ze hebben gewoon geen tijd gekregen om het verhaal nog te verwerken en de uitgever vond het ook te onvriendelijk voor casual gamers.
De game is voor de rest niet heel fout, de stijl is goed en de gameplay is ook nagenoeg perfect. Het probleem zit hem puur in DLC en verhaal.
Wat is dat voor een onzin?quote:Op maandag 3 november 2014 12:46 schreef n8n het volgende:
[..]
het verhaal zit in de dlc, die al op je disk staat, je moet alleen eerst 20e overmaken om er bij te kunnen.
Heb je onder een steen geleefd de afgelopen weken?quote:
Ja dat probeert het te zijn idd. Als ze dat fatsoenlijk gelukt was (zoals Borderlands eerder), dan was het een toffe game geweest.quote:Op maandag 3 november 2014 12:45 schreef videonatic het volgende:
[..]
Het is een shooter variant op Diablo 3 gameplay, j
Jij nog steeds.... hij heeft het over VERHAAL niet over DLC, DLC staat op de disc maar het VERHAAL niet.quote:Op maandag 3 november 2014 12:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd de afgelopen weken?
http://kotaku.com/bungie-(...)dlc-is-on-1652925300
Die content staat (grotendeels) gewoon al op je disc... je moet er alleen een 2e keer voor betalen om het ook daadwerkelijk te kunnen spelen straks
Jij denkt niet dat er meer verhaallijn zit in de DLC?quote:Op maandag 3 november 2014 12:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij nog steeds.... hij heeft het over VERHAAL niet over DLC, DLC staat op de disc maar het VERHAAL niet.
Er zit überhaupt geen verhaal in de game, dat is het probleem dat ik aankaart.quote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat er meer verhaallijn zit in de DLC?
Toch twijfel ik... Heb hem op de PS3 gehad maar niet uitgespeeld en het blijft gewoon een der beste games.quote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom mensen gehyped zijn voor GTA V... De game is al een jaar uit, als je zo gehyped bent had je hem dus al lang kunnen spelen.
En om een game opnieuw voor de volle mep te kopen omdat het er net ietsjes mooier uit ziet vind ik ook vreemd...
Omdat ie toch niet zo goed was volgens hemquote:Op maandag 3 november 2014 13:53 schreef speknek het volgende:
Waarom heb je een der beste games niet uitgespeeld?
Denken dat die geen uitstel gaat krijgenquote:
Yamauchi also spoke about how much more powerful the game will be on PS4 and how much easier it is to develop on the new console versus GT6 on the PS3.quote:Op maandag 3 november 2014 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denken dat die geen uitstel gaat krijgen
Ja, want iedereen koopt zo even een console voor een spelletjequote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom mensen gehyped zijn voor GTA V... De game is al een jaar uit, als je zo gehyped bent had je hem dus al lang kunnen spelen.
En om een game opnieuw voor de volle mep te kopen omdat het er net ietsjes mooier uit ziet vind ik ook vreemd...
Wie zegt dat de PS4/Xbox One niet de eerste console is waar je GTA5 op kan spelen voor diegene die het nu willen spelen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef Rossdale het volgende:
pff allang voor betaal manquote:Op maandag 3 november 2014 12:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die content staat (grotendeels) gewoon al op je disc... je moet er alleen een 2e keer voor betalen om het ook daadwerkelijk te kunnen spelen straks
Koop ij je console niet voor spelletjes dan ?quote:Op maandag 3 november 2014 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, want iedereen koopt zo even een console voor een spelletjeIk kijk er enorm naar uit, maar ben blij dat ik er geen PS3/XBOX360 voor gekocht heb.
Je mag ook wat cash naar mij sturen hoorquote:Op maandag 3 november 2014 14:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pff allang voor betaal man
*strooit wat dollar biljetten in het rond*
nee, jouw internet is al 200mbit.quote:Op maandag 3 november 2014 14:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je mag ook wat cash naar mij sturen hoor
huehue, je zei pikquote:Op maandag 3 november 2014 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
GTA V pik ik wel op voor weinig komende zomer als er toch even weinig uit komt. Lijkt mij wel de moeite waard om nog een keer uit te spelen want met veel meer mensen en auto’s in de stad moet dat toch weer net even wat leuker zijn allemaal.
quote:Op maandag 3 november 2014 14:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, jouw internet is al 200mbit.
Je verdient geen andere perks meer
Goede vraag maar speelde niet veel en dan trok Fifa me toch meer... Het online gedeelte werkte destijds echt dramatisch waardoor de disk niet meer in mijn PS3 zat. Vrij snel ook een PS4 gekocht.quote:Op maandag 3 november 2014 13:53 schreef speknek het volgende:
Waarom heb je een der beste games niet uitgespeeld?
Dank voor het beantwoorden van mijn vraag Pheno.quote:Op maandag 3 november 2014 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ie toch niet zo goed was volgens hem
een spelletje als in één (1)quote:Op maandag 3 november 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koop ij je console niet voor spelletjes dan ?
DAmn, dan is die ps4 van jou echt nutteloos
quote:Op maandag 3 november 2014 14:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]Ik betaal er genoeg voor dus heb donations nodig
10 meerquote:Op maandag 3 november 2014 14:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat kost dat nou per maand ?
Ik ben geloof ik voor mn 100 met tv en telefoon enzo rond de 70 p/m kwijt
ah netjesquote:
Waarom grotendeels tussen haakjes? Er staan wat wireframes op, meer nietquote:Op maandag 3 november 2014 12:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
ja van de week na tentamensquote:Op maandag 3 november 2014 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah netjes
Ga je COD nog halen ?
Ik zie net dat hij vandaag ook bij me binnen komt![]()
Blijkbaar ken ik mezelf toch wel en had hem alvast besteld ergens
succes alvast.quote:
Ik heb heel wat shooters gespeeld maar Destiny was hopeloos saai. De missies waren allemaal hetzelfde, dood zoveel vijanden en verzamel alle hutsefrutsels en dat wordt dan eindeloos herhaald. Het erge is dat er binnenkort DLC uitkomt waar ook nog eens grof voor moet worden betaald.quote:Op maandag 3 november 2014 12:45 schreef videonatic het volgende:
[..]
Het is een shooter variant op Diablo 3 gameplay, je verwachtingen van een shooter waren gewoon niet goed.
ik bied 40 incl voor als je hem kwijt wiltquote:Op maandag 3 november 2014 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
succes alvast.
Ik twijfel of ik hem houd. Wil best wel ff die singleplayer doorknallen maar weer nu al dat ik de multiplayer weer bagger ga vinden.
Vind 48eur best wat geld voor een game die ik na 6-8 uur weg leg
dan had je hem in je preorder moeten stoppen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik heb heel wat shooters gespeeld maar Destiny was hopeloos saai. De missies waren allemaal hetzelfde, dood zoveel vijanden en verzamel alle hutsefrutsels en dat wordt dan eindeloos herhaald. Het erge is dat er binnenkort DLC uitkomt waar ook nog eens grof voor moet worden betaald.
Het is toch bezopen dat je een verhaal van een game op kaarten moet lezen, hou nou toch op. Een goeie shooter is bijvoorbeeld Halflife en Borderland, daar zit tenminste een verhaal in.quote:Op maandag 3 november 2014 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin?
Heb je hem gespeeld? (lijkt me niet)
Het verhaal is omgezet in de grimoire cards die je online?!?! moet bekijken.
word wel na t weekend danquote:Op maandag 3 november 2014 14:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik bied 40 incl voor als je hem kwijt wilt
geen probleemquote:Op maandag 3 november 2014 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
word wel na t weekend danheb amper tijd om te game op t moment
Laat t je wel ff weten.quote:
Amen!quote:Op maandag 3 november 2014 14:29 schreef janrad het volgende:
[..]
Het is toch bezopen dat je een verhaal van een game op kaarten moet lezen, hou nou toch op. Een goeie shooter is bijvoorbeeld Halflife en Borderland, daar zit tenminste een verhaal in.
Mwah, het is wel meer dan dat hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom grotendeels tussen haakjes? Er staan wat wireframes op, meer nietDat was al te zien met de beta, toen had je het al gedownload (ZOMG). het is geen capcom waarvan alles al op disc stond (bv met Marvel vs Capcom 3).
https://www.reddit.com/r/(...)tivision_who/ckvowy2quote:I can confirm that there were sudden and abrupt changes in the development of Destiny less than a year ago. There was tension between higher ups the entire time we were developing the title due to a lack of cohesion about the vision for the game. One side wanted this huge space epic, like an MMO Mass Effect and the other side was not convinced that would sell and wanted to pare things back to more "easily accessible" standards. They were afraid too much story elements and cut scenes would drive players off.
Then Joe left and everything just fell apart. By the time we were 7 months out to release, word came down that we were making massive revisions to the game's story. Huge portions of dialogue were excised and I think several recordings were redone to support the new narrative. Entire areas that would have been in the final game were removed, but some of the context wasn't, which explains weird reactions from NPCs and strange, unexplained motivations. We had a guy come in to write the grimoire cards who was given access to the original script with notations on what was cut and what needed to be revised in order to make this zombie of a game seem plausible.
All of the Last City factions had their storylines and dialogue cut, the Guardian's initial introduction to the Tower and the Last City was cut, and ALL the origins were homogenized down to the one originally used for Exo characters.
Most of what was cut was planned to be re-polished into DLC, but it's all there on the disc. Not all of it is live on the servers, but it's all there on the disc. Some last minute art assets needed to be remade, which is what you'll be downloading.
It's an embarrassing disaster and not the game I thought would be published.
Nee, net als Diablo. Gewoon spelen en nergens naar kijkenquote:Op maandag 3 november 2014 14:35 schreef Jimbo het volgende:
welk verhaal trouwens
Dat heeft destiny toch niet?
Ja dat is waar ookquote:Op maandag 3 november 2014 14:35 schreef Jimbo het volgende:
welk verhaal trouwens
Dat heeft destiny toch niet?
quote:Op maandag 3 november 2014 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laat t je wel ff weten.
Misschien dat ik hem namelijk wel direct terug stuur. Maar mocht ik tijd hebben van t weekend om te spelen (dat weet ik vd week wel al) dan speel ik die SP wel ff uit en regelen we t zo
Content dat nooit meer zal komen? Nou, wow.quote:Op maandag 3 november 2014 14:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mwah, het is wel meer dan dat hoor.
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)tivision_who/ckvowy2
Daar komt het toch op neer. Er is geen lore. Ik heb nog steeds geen idee wie Rasputin is en blijkbaar bestuurt ie iets op mars of zoquote:Op maandag 3 november 2014 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, net als Diablo. Gewoon spelen en nergens naar kijken
dude de lore van diablo is zoveel dieper dan die van destinyquote:Op maandag 3 november 2014 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, net als Diablo. Gewoon spelen en nergens naar kijken
wie?quote:Op maandag 3 november 2014 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar komt het toch op neer. Er is geen lore. Ik heb nog steeds geen idee wie Rasputin is en blijkbaar bestuurt ie iets op mars of zo
Rasputin.quote:
Je bent verder dan ik hoor ik al... Die filmpjes zijn niet te skippen, maar dan ben ik drinken halen of zit ik op mijn telefoon te kijken. Who cares denk ik altijdquote:Op maandag 3 november 2014 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar komt het toch op neer. Er is geen lore. Ik heb nog steeds geen idee wie Rasputin is en blijkbaar bestuurt ie iets op mars of zo
Al schieten ze langzamerhand wel door met resurrections en meer van dat soort shit. Maar ze hebben er voor de liefhebbers boeken vol van geschrevenquote:Op maandag 3 november 2014 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude de lore van diablo is zoveel dieper dan die van destiny
diablo lore
Ook al zoiets. Dan doe je een strike, krijg je dat hele takkeverhaal weer te horen die erbij hoort. na tig keer ben je ze beuquote:Op maandag 3 november 2014 14:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bent verder dan ik hoor ik al... Die filmpjes zijn niet te skippen, maar dan ben ik drinken halen of zit ik op mijn telefoon te kijken. Who cares denk ik altijd
Reddit is overbelast, hier is het hele gesprek gecopy-paste op het bungie-forum:quote:Op maandag 3 november 2014 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Content dat nooit meer zal komen? Nou, wow.
Link naar bron is kapot trouwens. Wilde even kijken, omdat ik geen idee heb waarom iemand zou zeggen "someone from bungie or activision". Dan noem je hem bij naam, in plaats van dit soort vage teksten
Ik geloof je direct... Diablo kapot gespeeld op de PC maar ik koop hem deze week weer voor de PS4. Ben wel eens benieuwd hoe dat van de bank af speeltquote:Op maandag 3 november 2014 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude de lore van diablo is zoveel dieper dan die van destiny
diablo lore
Dan nog, ik kan er niet mee zitten. Het was van te voren ook al bekend dat er veel uitbreidingen zouden komen en nog twee delen. Tien jaar om deze franchise in leven te houden hebben ze aangegeven. Ik ben benieuwd hoeveel mensen het volgend jaar nog spelenquote:Op maandag 3 november 2014 14:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Reddit is overbelast, hier is het hele gesprek gecopy-paste op het bungie-forum:
http://www.bungie.net/ga/Forum/Post/70895980/0/0
Het hele verhaal maakt iig wel goddamn veel sense als je bijvoorbeeld kijkt naar het feit dat er op voorhand meerdere locaties per planeet aan werden gekondigd (old chicago, europe, etc.), en vervolgens out of the blue bekend werd gemaakt dat er slechts één locatie per planeet beschikbaar kwam.
Ja, ik ben van mening dat je het gewoon uit moet kunnen zetten. Bijzonder slecht... Maar toch vind ik het een heerlijke game. Zeker omdat je makkelijk even wat mensen joint en dan later weer solo verder gaat als je wil. De flexibiliteit spreekt me wel aan.quote:Op maandag 3 november 2014 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook al zoiets. Dan doe je een strike, krijg je dat hele takkeverhaal weer te horen die erbij hoort. na tig keer ben je ze beuNou ja, na 1x al eigenlijk
Ohja, NU gaat hij Diablo halenquote:Op maandag 3 november 2014 14:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik geloof je direct... Diablo kapot gespeeld op de PC maar ik koop hem deze week weer voor de PS4. Ben wel eens benieuwd hoe dat van de bank af speelt. Waarschijnlijk zal ik hem nauwelijks spelen maar hij kan maar in de kast staan
Ben jij niet die meneer die dacht op lvl 70 het spel uitgespeeld te hebben en hem toen maar direct verkocht?quote:
Oh, ik vermaak me prima. Wat minder geluk in de items, maar ik grind wel door in een verloren uurtje.quote:Op maandag 3 november 2014 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik ben van mening dat je het gewoon uit moet kunnen zetten. Bijzonder slecht... Maar toch vind ik het een heerlijke game. Zeker omdat je makkelijk even wat mensen joint en dan later weer solo verder gaat als je wil. De flexibiliteit spreekt me wel aan.
Dat is het probleem ook niet. DLC en expansions vind ik geen punt, maar in dit geval wordt er helemaal niets uitgelegd en is er totaal geen context. Die scene op Mars:quote:Op maandag 3 november 2014 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, ik kan er niet mee zitten. Het was van te voren ook al bekend dat er veel uitbreidingen zouden komen en nog twee delen. Tien jaar om deze franchise in leven te houden hebben ze aangegeven. Ik ben benieuwd hoeveel mensen het volgend jaar nog spelen
Het verhaal is ook een dikke middelvinger. Die grimoires die ik 'verdien' en waar achtergrondverhaal in zou moeten staan: alsof ik ga inloggen op een website om het verhaal te lezen. Skyrim, Wildstar, weet ik welke andere game, iedereen probeert het ingame te regelen. Nee, een nietszeggend verhaaltje op een website zou me moeten overhalen om het verhaal van Destiny goed te moeten vinden? No way. Best knap: je hebt een heel universum opgetuigd om een sci-fiverhaal te vertellen, vergeet je dat je dat verhaal ook moet vertellen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. DLC en expansions vind ik geen punt, maar in dit geval wordt er helemaal niets uitgelegd en is er totaal geen context. Die scene op Mars:
"I don't even have time to explain why I don't have time to explain!"
Dat is toch een dikke fuck you naar iedereen die de game gekocht heeft in de hoop onder andere een goed verhaal gepresenteerd te krijgen?
Ik wacht wel op een nieuwe borderlands. Of ze moeten een fatsoenlijk loot-systeem hebben in het volgende deel + wat meer diversiteit kwa builds en items/gear.quote:Op maandag 3 november 2014 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tien jaar om deze franchise in leven te houden hebben ze aangegeven. Ik ben benieuwd hoeveel mensen het volgend jaar nog spelen
Nou ja, daarom ben ik dus heel erg teleurgesteld. Tuurlijk, het is een hele capabele shooter (behalve de AI en de patronen van de vijanden. Ze lijken ook allemaal op elkaar en de boss fights zijn gewoon lachwekkend, maar goed) maar alleen daarom speel ik het niet. Je hoopt op een goed verhaal wat je doet uitkijken naar de expansions. In plaats daarvan krijg je eigenlijk helemaal niets. Dat doet me toch vermoeden dat er wat vreemde managementbeslissingen zijn genomen, want als je weet hoe je een goede game moet bouwen, dan zou je dit niet op deze manier oplossen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verhaal is ook een dikke middelvinger. Die grimoires die ik 'verdien' en waar achtergrondverhaal in zou moeten staan: alsof ik ga inloggen op een website om het verhaal te lezen. Skyrim, Wildstar, weet ik welke andere game, iedereen probeert het ingame te regelen. Nee, een nietszeggend verhaaltje op een website zou me moeten overhalen om het verhaal van Destiny goed te moeten vinden? No way. Best knap: je hebt een heel universum opgetuigd om een sci-fiverhaal te vertellen, vergeet je dat je dat verhaal ook moet vertellen.
Het spel is een grindfest. Meer niet. Dat is Diablo uiteindelijk ook, en dat trekt me ook altijd. Een RPG had ik niet verwacht, meer builds als dit wel. Ik vraga me iig af wat ze zelf nu zo baanbrekend vinden aan d egame. Misschien de marketing erom heen, want zelfs mijn moeder kent Destiny van naam. Dat is op zich baanbrekend.quote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een nieuwe borderlands. Of ze moeten een fatsoenlijk loot-systeem hebben in het volgende deel + wat meer diversiteit kwa builds en items/gear.
Ik ga het ook eens aan mijn moeder vragenquote:Op maandag 3 november 2014 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het spel is een grindfest. Meer niet. Dat is Diablo uiteindelijk ook, en dat trekt me ook altijd. Een RPG had ik niet verwacht, meer builds als dit wel. Ik vraga me iig af wat ze zelf nu zo baanbrekend vinden aan d egame. Misschien de marketing erom heen, want zelfs mijn moeder kent Destiny van naam. Dat is op zich baanbrekend.
Mja, ik ben echt dol op grindfests. Ik speelde vroeger al volop JRPG's en turn-based strategygames alleen maar om te grinden om items te verzamelen en skills vrij te spelen. Ik heb echt honderden uren alleen al Diablo 3 en borderlands 2 zitten.quote:Op maandag 3 november 2014 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het spel is een grindfest. Meer niet. Dat is Diablo uiteindelijk ook, en dat trekt me ook altijd. Een RPG had ik niet verwacht, meer builds als dit wel. Ik vraga me iig af wat ze zelf nu zo baanbrekend vinden aan d egame. Misschien de marketing erom heen, want zelfs mijn moeder kent Destiny van naam. Dat is op zich baanbrekend.
2015quote:Op maandag 3 november 2014 15:30 schreef Schunckelstar het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer no man's sky uitkomt? Ik hoor er eigenlijk nooit meer wat over..
Of de film uit 1921?quote:Op maandag 3 november 2014 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het spel is een grindfest. Meer niet. Dat is Diablo uiteindelijk ook, en dat trekt me ook altijd. Een RPG had ik niet verwacht, meer builds als dit wel. Ik vraga me iig af wat ze zelf nu zo baanbrekend vinden aan d egame. Misschien de marketing erom heen, want zelfs mijn moeder kent Destiny van naam Dat is op zich baanbrekend.
hoop niet dat zijn moeder zo oud isquote:Op maandag 3 november 2014 15:35 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Of de film uit 1921?![]()
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Destiny_(1921_film)
Neuh, zo'n filmliefhebster is het niet.quote:Op maandag 3 november 2014 15:35 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Of de film uit 1921?![]()
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Destiny_(1921_film)
Pheno vertelt zijn ma altijd alles over de games die hij leuk vind?quote:Op maandag 3 november 2014 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, zo'n filmliefhebster is het niet.
Nee, ze schiet pinguins af in games.quote:Op maandag 3 november 2014 15:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pheno vertelt zijn ma altijd alles over de games die hij leuk vind?
quote:Op maandag 3 november 2014 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze schiet pinguins af in games.
En kijkt tv, dus je moet wel in een lootgrot hebben gezeten als je niet weet dat Destiny uit isquote:
Je quote mijn Diablo 3 referentie, heb je die game wel eens gespeeld? De kracht ligt helemaal niet in de missies, maar in het grinden voor gear en juist 100x dezelfde map en missie spelen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik heb heel wat shooters gespeeld maar Destiny was hopeloos saai. De missies waren allemaal hetzelfde, dood zoveel vijanden en verzamel alle hutsefrutsels en dat wordt dan eindeloos herhaald. Het erge is dat er binnenkort DLC uitkomt waar ook nog eens grof voor moet worden betaald.
Nee niet uitgespeeld, ik was er klaar mee omdat ik niet echt anderen had om de game mee te spelenquote:Op maandag 3 november 2014 14:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben jij niet die meneer die dacht op lvl 70 het spel uitgespeeld te hebben en hem toen maar direct verkocht?
Kwam hem nu toevallig tegen via Fok! iemand die er vanaf wil en 10km verderop woont![]()
Zal hier ook wel een probleem worden gok ikquote:Op maandag 3 november 2014 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee niet uitgespeeld, ik was er klaar mee omdat ik niet echt anderen had om de game mee te spelen
So much to play! So little time!quote:Op maandag 3 november 2014 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Zal hier ook wel een probleem worden gok ik... Maar jij verkoopt alles direct weer dus geef je andere ook niet de kans
Kwaliteit van leven > geldquote:Op maandag 3 november 2014 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
So much to play! So little time!
Plus als je alles tweedehands koopt en binnen 1 a 2 weken weer verkoopt voor dezelfde prijs dan game je effectief zowat gratis
hij lagtquote:
Ik zat op de PC van de week gewoon in een groep met mics.... En gewoon met vrienden/mensen van fok spelen die wel een mic gebruikenquote:Op maandag 3 november 2014 17:36 schreef KneusTeun het volgende:
Evolve alpha is ook beetje saai, niemand gebruikt mic waardoor de game eigenlijk waardeloos wordt.
Ja het is een playstation ding om zonder mic te spelen geloof ik.quote:Op maandag 3 november 2014 17:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zat op de PC van de week gewoon in een groep met mics.... En gewoon met vrienden/mensen van fok spelen die wel een mic gebruiken
Ik speel destiny ofzo meestal met mic...quote:Op maandag 3 november 2014 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is een playstation ding om zonder mic te spelen geloof ik.
Omdat bij PS3 destijds er standaard geen bij in het pakket zat weten de sony spelers even niet meer waar dat oordopje voor is
Ja en dat is net de game die het ook weer onmogelijk maakt om beetje samen te werken door geen teamchat te doen in cruciblequote:Op maandag 3 november 2014 17:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik speel destiny ofzo meestal met mic...
dat ding wat er bij zat als mic gebruikenquote:Op maandag 3 november 2014 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is een playstation ding om zonder mic te spelen geloof ik.
Omdat bij PS3 destijds er standaard geen bij in het pakket zat weten de sony spelers even niet meer waar dat oordopje voor is
Dat altijd nog beter dan al die josti's die niks doen.quote:Op maandag 3 november 2014 17:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
dat ding wat er bij zat als mic gebruiken
Doet het prima hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 17:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
dat ding wat er bij zat als mic gebruiken
Komt nogquote:Op maandag 3 november 2014 18:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar ik mij het meest aan stoor in Destiny is dat het niet eens mogelijk is om met mensen buiten je teamleden om te communiceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |