Eeeh.... Het is dan ook een realistische racer, waar je niet standaard in een drift gaat....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als leek vind ik hem iets minder mooi als Driveclub en de auto drift niet.
Maar misschien is hun multiplayer wel beter
Er zit geen lokale multiplayer in het spel toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef Friday12 het volgende:
Evolve werkt nog steeds niet op de PS4 terwijl de PC versie al werkt
Je ziet wel wat de prio is van 2K
En wie is dan het monster? En splitscreen met een game als dit werkt toch niet...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zit geen lokale multiplayer in het spel toch?
Man, hoe vet had het geweest als je gewoon met zijn vieren op de bank kon jagen op een monster.
In theorie zou dat juist perfect werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En wie is dan het monster? En splitscreen met een game als dit werkt toch niet...
Er komt weer een patch voor de PS4 versie![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
FPS splitscreen voor local coop? No... just no
halo op de xbox was anders echt master 4 player split screenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
halo nooit gespeeld?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Jimboquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:43 schreef RRuben het volgende:
Wie heeft me trouwens over gehaald die xbone stickjes te kopen? Ze bijven telkens haken, ben al zovaak dood gegaan daardoor
hoi?quote:
echt nog nooit last van gehad ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:43 schreef RRuben het volgende:
Wie heeft me trouwens over gehaald die xbone stickjes te kopen? Ze bijven telkens haken, ben al zovaak dood gegaan daardoor
lulquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
die alpha van evolve ziet er vet uit, maar vergeten een key te regelen
morgen bier?quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
evolve + Sony= fail
door de update werkt het niet en gaat niet meer door dit weekend.
Dat is alweer een min punt voor Sony.
topquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
kom maybe naar varkenoord, de don zijn kaart is over
effe kijken
Want het is de schuld van Sony dat een developer zn zaakjes niet in orde heeft?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:25 schreef Donderjagers het volgende:
En bedankt Sony
http://evolvegame.com/new(...)news-for-ps4-players
Dat blijf ik ook zeggen maar mongolen blijven mongolenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Want het is de schuld van Sony dat een developer zn zaakjes niet in orde heeft?
Het is niet dat de developers pas sinds dinsdag te maken hebben met die firmware, waar denk je dat ze devkits voor hebben.....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook zeggen maar mongolen blijven mongolen![]()
Sony update een product een 2K niet dus het is niet de schuld van Sony![]()
Als ze echt een goed bedrijf zijn dan moeten ze later de alpha voor de PS4 doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het is niet dat de developers pas sinds dinsdag te maken hebben met die firmware, waar denk je dat ze devkits voor hebben.....
Gok dat het online framework er wat anders uitziet waardoor shareplay mogelijk is (en goed werkt), en het developers moeite kost om zich daarop in te stellen.
Devkits krijgen niet heel veel eerder de firmware updates. Sterker nog, die lopen meestal achter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het is niet dat de developers pas sinds dinsdag te maken hebben met die firmware, waar denk je dat ze devkits voor hebben.....
En toch is het kut... Keek er wel naar uit om het te proberenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Devkits krijgen niet heel veel eerder de firmware updates. Sterker nog, die lopen meestal achter.
Ik ook. De eerdere potjes die ik heb gedaan waren tof. ik baal al dat ie uitgesteld is. Eerst zou het namelijk nu al uit zijn...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En toch is het kut... Keek er wel naar uit om het te proberen
Daarom ik hoop dat ik het nog een keer kan proberen voordat het echt uit komt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. De eerdere potjes die ik heb gedaan waren tof. ik baal al dat ie uitgesteld is. Eerst zou het namelijk nu al uit zijn...
Vooral dat. Uitstel, hopelijk geen afstel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ach, dan is die Evolve alpha even uitgesteld, geen probleem toch? Hij komt er iig wel als ik het allemaal zo lees, alleen wat later.
Ik hoop het anders vind ik de devs meteen een stuk minderquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat. Uitstel, hopelijk geen afstel.
Erger dan Driveclub zal het wel niet worden, man wat is dat een fiasco zeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat. Uitstel, hopelijk geen afstel.
Laten we obama de schuld gevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:25 schreef Donderjagers het volgende:
En bedankt Sony
Ik ging van 20 mbit naar 200quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Hmph, vandaag mn internet geupgrade (yay 100mbit)
heb ik niks groots qua games meer te downloaden
#First-world-problems
200???quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ging van 20 mbit naar 200
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was echt zo blij want 50gig game ofzo downloaden duurde zo lang
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:25 schreef Donderjagers het volgende:
En bedankt Sony
wat dan ? vdsl pairbonded ?quote:
Die van mij bleef vandaag op een pulserend oranje licht hangen op de console,kwam niet uit rest mode.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daarom ik hoop dat ik het nog een keer kan proberen voordat het echt uit komt.
Trouwens vet vaag ik start net mijn PS4 en hij bleef hangen op die blauwe swirly shit
alleen gamen, en niet eens zoveel. Heb controller wel geverfd, misschien heeft dat er wat mee te maken. Morgen maar eem kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echt nog nooit last van gehad ?
wat doe jij met die dingen ?
vdsl 2 neem ik aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat dan ? vdsl pairbonded ?
of google fiber?
geen ideequote:
hele avond al online, geen problemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:05 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt het aan mij of doet PSN kut vanavond? Of EA's servers? Vanmiddag geen enkel probleem met online,en nu 2x achter elkaar een disconnect met FIFA.
Bij mij is het vdsl2 bedoelde ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee
1 geloof ik zelfs, woon in een gehucht
Ben je nog online?quote:
zo weer ff denk ik, maar destiny trekt me niet meer zo merk ikquote:
Mij ook niet echt maar weet niet wat ik anders moet spelenquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo weer ff denk ik, maar destiny trekt me niet meer zo merk ik
18nov littlebigplanet 3quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mij ook niet echt maar weet niet wat ik anders moet spelenben te lui om iets nieuws te leren
Geluid omhoog? op je headsetquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
Hoe krijg ik die Sony Headset nu aan de praat draadloos op mijn PC?
Dit zou hem moeten zijn, maar ik hoor niks als ik muziek aan zet of op 'testen' e.d. druk .
[ afbeelding ]
Stoer hoor hacked itemsquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:38 schreef lel86 het volgende:
Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Editi…:
Dubbel xp gaat wel heel hard:)
hij zou ook een piepje moeten geven als ik hem harder zet, dat doet hij ook nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geluid omhoog? op je headset
[..]
Stoer hoor hacked items![]()
Ohhhhh,ik heb geen hacked items.maar dan zal die andere dat indd hebben.ik wist niet eens dat dat kon.vond het al vreemd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geluid omhoog? op je headset
[..]
Stoer hoor hacked items![]()
http://www.joystiq.com/20(...)s4-rest-mode-issues/quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die van mij bleef vandaag op een pulserend oranje licht hangen op de console,kwam niet uit rest mode.
Is te merken dat de firmware update goed is getest
Heb het net even geprobeerd, maar bij mij pakt hij automatisch de koptelefoon. Hoef er verder niks voor te doen. Heb hem wel op '2' staan, weet niet of dat iets uitmaakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
Hoe krijg ik die Sony Headset nu aan de praat draadloos op mijn PC?
Dit zou hem moeten zijn, maar ik hoor niks als ik muziek aan zet of op 'testen' e.d. druk .
[ afbeelding ]
Ik kreeg er op Ebay nog ¤ 25,— voor, werkt beter dan hier te koop aanbieden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:02 schreef MMaRsu het volgende:
V&A / [tk][Ps4] Wolfenstein The New Order
any1?
Staat in de pre-orderquote:
Lijkt mij, als Demon's Souls/Dark Souls liefhebber zijnde, een toffe game.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Staat in de pre-order
Ben nu aan het genieten van Lords of the Fallen. Het is geen Dark Souls ok. Maar het zit weer lekker in elkaar
quote:Op zaterdag 1 november 2014 05:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De hele avond towerfall gespeeld, couch co-op met 4 man... echt met afstand de vetste partygame op de ps4, die shit is fucking intens
GTAquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:54 schreef maniack28 het volgende:
Ik moet Destiny nog terug brengen naar GM en inruilen voor een andere pre order. Wat denken jullie? AC? Het lijkt mij toch weer veel van hetzelfde te worden..
gta 5quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:54 schreef maniack28 het volgende:
Ik moet Destiny nog terug brengen naar GM en inruilen voor een andere pre order. Wat denken jullie? AC? Het lijkt mij toch weer veel van hetzelfde te worden..
Zit ook aan GTA te denken, maar ik vond Watch dogs bijvoorbeeld erg tegenvallen. Watch dogs lijkt heel erg veel op GTA toch?quote:
Ja ik snap het ook niet, was leuk op 360 en alles, maar om nu weer 50 euro neer te gooien om wat mooiere plaatjes te zien...... Die online is gewoon niks dus daar doe je het ook niet voor.quote:
Eerste baas verslagenquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt mij, als Demon's Souls/Dark Souls liefhebber zijnde, een toffe game.
En die game is zelfs een paar dagen vervroegd gereleased, waar het tegenwoordig eerder regel dan uitzondering is dat games juist worden uitgesteld.
Omdat er nooit officieel sprake van is geweestquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:11 schreef Exorbitantes het volgende:
Hoe zit het trouwens met de ps4-versie? Nooit wat over gehoord meer.
Jawel toch? De onlineversiequote:Op zaterdag 1 november 2014 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er nooit officieel sprake van is geweest
Bethesda zal in alle toonaarden ontkennenquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:15 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jawel toch? De onlineversie.
TESO online komt niet meer naar consoles?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bethesda zal in alle toonaarden ontkennen
Waarom de PS3 als ik vragen mag? Ik heb juist veel slechte dingen gehoord over de PS3 versie. Veel freezes en crashes en als je savegame te groot werd dat de game veel vaker ging laggen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:11 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik denk dat ik weer een ps3 ga halen om Skyrim te spelen.
Hoe zit het trouwens met de ps4-versie? Nooit wat over gehoord meer.
Gekke is dat je echt helemaal niets meer van die game hoort of leest. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
TESO online komt niet meer naar consoles?
Denk dat veel mensen er alweer vanaf zijn gestapt. Die willen toch liever een echte TES singleplayer game. Mij heeft het sowieso nooit gepakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gekke is dat je echt helemaal niets meer van die game hoort of leest. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Ik denk het ook. Ik zou ook liever een vervolg op Skyrim zien maar dat zal waarschijnlijk nog wel even duren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen er alweer vanaf zijn gestapt. Die willen toch liever een echte TES singleplayer game. Mij heeft het sowieso nooit gepakt.
Ben daar ook met een grote boog omheen gelopen. Dat is geen TES. Ik wacht rustig af op een zesde deel, maar denk ook dat dat nog wel een jaar of drie kan duren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen er alweer vanaf zijn gestapt. Die willen toch liever een echte TES singleplayer game. Mij heeft het sowieso nooit gepakt.
Yessss pleasequote:Op zaterdag 1 november 2014 14:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Laat die TESO maar zitten en kom maar met Fallout 4
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben daar ook met een grote boog omheen gelopen. Dat is geen TES. Ik wacht rustig af op een zesde deel, maar denk ook dat dat nog wel een jaar of drie kan duren.
Een nieuw deel gaat helaas nog wel een tijd duren. Eerst moet Fallout 4 nog komen en dat gaat ook nog wel een jaar duren volgens mijquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik zou ook liever een vervolg op Skyrim zien maar dat zal waarschijnlijk nog wel even duren.
Ik denk het ook helaas. Ze hebben zich flink in de vingers gesneden door met die online multiplayer hype rotzooi mee te gaan. Blijkbaar hebben ze geen idee wat een game als Skyrim zo aantrekkelijk maakt. Is best vaag toch? Je verwacht dat een developer toch wel de ins en out van de doelgroep in het oog heeft.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben daar ook met een grote boog omheen gelopen. Dat is geen TES. Ik wacht rustig af op een zesde deel, maar denk ook dat dat nog wel een jaar of drie kan duren.
Inderdaad, toch schijnen ze er nog aan te werken, en is de game nog niet officieel gecancelled.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gekke is dat je echt helemaal niets meer van die game hoort of leest. Lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Ik kom terug op mijn vorige uitspraak. Dit is NET ZO frustrerend. Monster mep je lekker makkelijk weg maar owee als je een keer misdrukt. Kun je weer van vorige save punt af beginnen. Ben al 4x 5000+ xp kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt mij, als Demon's Souls/Dark Souls liefhebber zijnde, een toffe game.
En die game is zelfs een paar dagen vervroegd gereleased, waar het tegenwoordig eerder regel dan uitzondering is dat games juist worden uitgesteld.
playstation knopje ingedrukt houden en dan adjust devices (ik heb in engels) en dan kan je volume aanpassenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik gebruik voor het eerst dat headset ding, hoe kan ik hem harder zetten hoor namelijk geen fuck erdoor?
thx^O^quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
playstation knopje ingedrukt houden en dan adjust devices (ik heb in engels) en dan kan je volume aanpassen
Je had het eerst over Skyrim, vandaar. TESO komt gewoon nog uit, maar Bethesda is altijd erg stil. Net zoals over een nieuwe Fall-out. Zelfs mijn moeder snapt dat dat in ontwikkeling is, maar Bethesda blijft strak ontkennen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:15 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jawel toch? De onlineversie.
Moet volgens mij beter kunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef Breach het volgende:
Is 80 euro vangen voor een tweedehands PlayStation 3 een goede deal? Model slim 160 GB.
Er is toch al een nieuwere versie uit? Dan zijn ze al minder waard...quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:44 schreef n8n het volgende:
Is >5 jaar oud? Blijven lekker waardevast
Volgens mij zit in de bundel van The Last of Us het nieuwe model. Maar qua performance maakt het geen flikker uit.quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef CoExist het volgende:
Is het al bekend wanneer het nieuw PS4 model, CUH-1100 in de winkels ligt. Koop niet graag een oud model namelijk.
Ik heb mn xbox 360 met 20 spellen al niet kwijt kunnen raken voor 160 pleuroquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Valt wel mee het is een ouder model en niet veel schijfruimte...
alleen in gewicht en iets betere WiFi. Het is vooral goedkopere indeling of onderdelen, zodat Sony er weer iets meer op verdient.quote:Op zondag 2 november 2014 03:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens mij zit in de bundel van The Last of Us het nieuwe model. Maar qua performance maakt het geen flikker uit.
Werkelijk alles wat ik heb gezien Is nieuw. Ook I'm diverse winkels en ook bijv driveclub bundelquote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef CoExist het volgende:
Is het al bekend wanneer het nieuw PS4 model, CUH-1100 in de winkels ligt. Koop niet graag een oud model namelijk.
Mijn ps4 (white) van een maand geleden heeft dit serie nummer al.quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef CoExist het volgende:
Gaat het om de golden headset? Dan moet je misschien nog iets aanpassen want als ik hem op max zou zetten zou ik doof wordenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
thx^O^
Tevens best zacht geluid, staat gewoon op max
vandaag ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:17 schreef n8n het volgende:
Bf4 klapt er vet vaak uit na een potje. Lame
allemaal mensen met crappy routers aan het jankenquote:Op zondag 2 november 2014 10:33 schreef videonatic het volgende:
https://play.google.com/s(...)aystation.remoteplay
De android app voor Remote Play is er
Hier heb ik 40 download en 12 upload via wifi en heb ook last van verbindingsproblemen. Maar de enkele keren dat het werkte, werkte het wel fijnquote:Op zondag 2 november 2014 13:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
allemaal mensen met crappy routers aan het janken
Weet niet het is van Ubisoft... ik denk dat het beetje hetzelfde is zoals de andere gamesquote:Op zondag 2 november 2014 13:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
Wat kunnen we van Farcry 4 verwachten? Een topper denken jullie?
Farcry 2 was een topper en Farcry 3 viel tegen, dat vond ik tenminste. Misschien dat Farcry 4 weer een topper wordt.quote:Op zondag 2 november 2014 13:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
meer van hetzelfde (3).quote:Op zondag 2 november 2014 13:28 schreef janrad het volgende:
[..]
Farcry 2 was een topper en Farcry 3 viel tegen, dat vond ik tenminste. Misschien dat Farcry 4 weer een topper wordt.
zat gister op een gegeven moment met 3 tegen 12 conquest te spelenquote:
Dat is toch al oud nieuws.....quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef n8n het volgende:
Playstation wordt niet meer wakker. Wat de neuk Sony.
kom er net pas achter. Had gister pas de update, leuk dat ze dan alsnog de updste pushen zonder verdere waarschuwing.quote:
Zoals gezegd dat was allemaal al bekend, als het de playstation zou bricken hadden ze hem al lang niet meer gepushedquote:Op zondag 2 november 2014 15:38 schreef n8n het volgende:
Gaat weer aan: http://www.pushsquare.com(...)are_update_200_issue
Niet bricked gelukkig.
ps3 van een maat was van de week bricked in safe mode dus dan zweet je wel ffquote:Op zondag 2 november 2014 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zoals gezegd dat was allemaal al bekend, als het de playstation zou bricken hadden ze hem al lang niet meer gepushed
Farcry 2 een topper?quote:Op zondag 2 november 2014 13:28 schreef janrad het volgende:
[..]
Farcry 2 was een topper en Farcry 3 viel tegen, dat vond ik tenminste. Misschien dat Farcry 4 weer een topper wordt.
Beetje hetzelfde als far cry 3 denk ik, alleen dan ziet het er op de nieuwe consoles allemaal iets mooier eruit en loopt het iets soepeler. Opzich vond ik far cry 3 gewoon een goed spel, dus zal deze ook wel goed worden, maar niet echt een topper. Of het verhaal moet ineens heel goed zijn uitgewerkt, maar dat verwacht ik niet in zo'n korte tijd en van ubisoft.quote:Op zondag 2 november 2014 13:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik moet het vooral van de multi player hebben... hopelijk is dat iets in deel 4.quote:Op zondag 2 november 2014 16:03 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als far cry 3 denk ik, alleen dan ziet het er op de nieuwe consoles allemaal iets mooier eruit en loopt het iets soepeler. Opzich vond ik far cry 3 gewoon een goed spel, dus zal deze ook wel goed worden, maar niet echt een topper. Of het verhaal moet ineens heel goed zijn uitgewerkt, maar dat verwacht ik niet in zo'n korte tijd en van ubisoft.
online elke keer niks van dat spel. Als je dat spel haalt moet het imo echt puur voor de sp zijn, anders zonde van je geldquote:Op zondag 2 november 2014 18:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik moet het vooral van de multi player hebben... hopelijk is dat iets in deel 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |