't is ook niet goed hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, ja, ninja-en werkt niet in gifcam hé.
Ik ook, Roomie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Om nog maar te zwijgen over je onderhandelingstalent. In één post krijg je het voor elkaar de huursom met 30% omhoog te krijgen
Ik kijk ernaar uit
Ik dacht dat Fylax dat had gedaanquote:
Ook goed. Ja & met P_z eerst even wat biertjes drinken en dan naar hardstylefeest in Club Cellquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goed RoaldHoe is het met jou? Harde chillings met SV vanavond?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fylax dat had gedaan
HF!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook goed. Ja & met P_z eerst even wat biertjes drinken en dan naar hardstylefeest in Club Cell
Thanks, bier staat al koud te worden.quote:
Nope. Heb net m'n rijbewijs.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Huh jij hebt toch je eigen auto
Als je stopt met het Ally te noemen misschienquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Thanks, bier staat al koud te worden.
Wij moeten ook een keer wat drinken nu je toch weer in Ally 036 woont.
Hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je stopt met het Ally te noemen misschien
Slim. Komt dan in z'n sig te staan, kom je nooit meer vanaf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou eerst zeggen dan koop ik een taart voor hem maar dat ga ik niet doen
Jij ook bedankt voor het blinde geloof in mij overigens. Iemand in huis nemen zonder ook maar te weten hoe deze eruit ziet zegt ook een hoop.quote:
Ebola?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Ro-ald het volgende:
Godver er is een virus uitbraak op mijn werk.
EBOLAquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Ro-ald het volgende:
Godver er is een virus uitbraak op mijn werk.
Right back at ya, toe zeggen ergens te gaan wonen als je de staat van het huis of de medebewoners niet kent verdiend ook enig respect.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor het blinde geloof in mij overigens. Iemand in huis nemen zonder ook zelfs maar te weten hoe deze eruit ziet zegt ook een hoop.
Ik zal het vertrouwen niet beschadigen. Al bijna weekend?
Awquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:30 schreef Ro-ald het volgende:
Een woordvoerder van het ziekenhuis heeft de uitbraak in het revalidatiecentrum bevestigd en zegt dat er maatregelen genomen zijn. Het Norovirus wordt veroorzaakt door voedselvergiftiging en is vooral gevaarlijk voor mensen met een verminderde weerstand, besmette patiënten moeten in quarantaine.
Het norovirus zorgt voor opkomende misselijkheid, braken en diarree. Klachten beginnen tussen 15 en 48 uur nadat iemand het virus binnenkrijgt. Het braken is vaak heftig, en kan heel plotseling optreden. Ook koorts, hoofdpijn, buikpijn en buikkramp komen voor.
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]! Hele LB-knop idee verneukt. Bedankt man.
Hoe weet je dat mijn muzieksmaak kut is? Alleen omdat ik Iron Maiden kut vind?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef d4v1d het volgende:
Nee, heb niks tegen je. Alleen je muzieksmaak is kut
overgrote deel van hardstyle is kutquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mijn muzieksmaak kut is? Alleen omdat ik Iron Maiden kut vind?
Hardstylequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
overgrote deel van hardstyle is kut
Ja inderdaad, daarvoor hoef je me niet quotenquote:
zal ik hem gewoon posten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja BBQ, wat is de code voor zo'n knop?
Dat verdien ik niet.quote:
Zal als ik thuis ben wel even wat sturen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja BBQ, wat is de code voor zo'n knop?
wacht foutjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarvoor hoef je me niet quoten
Jawelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat verdien ik niet.
[..]
Zal als ik thuis ben wel even wat sturen.
Nou je het zegt... Het is dat de deal al is beklonken. Impulsief handelen is zo af en toe louter een positief iets blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Right back at ya, toe zeggen ergens te gaan wonen als je de staat van het huis of de medebewoners niet kent verdiend ook enig respect.
Weekend pas over 2,5u helaas.
Thanksquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat verdien ik niet.
[..]
Zal als ik thuis ben wel even wat sturen.
Jawelquote:
Pussyquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niet tot de SgtPorkbeans sociëteit behoren_!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tot de SgtPorkbeans sociëteit behoren_!
Waar kan ik me inschrijven? Dit lijkt me toch wel een kliekje met enige klasse.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niet tot de SgtPorkbeans sociëteit behoren_!
Stuur maar een DMquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven? Dit lijkt me toch wel een kliekje met enige klasse.
Pareltje dat topic.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:38 schreef DrNick het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Hatenquote:
Multitasken is my middle name.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou je het zegt... Het is dat de deal al is beklonken. Impulsief handelen is zo af en toe louter een positief iets blijkt maar weer.
Werkelijk 2,5 actieve uren of kan er zeker wel een uur in FOK! aan vanaf?
Wat een vervelend hoofd heeft die man. Ik zou hem bekritiserend aankijken.quote:
Doe maar vrouwelijk. Ik houd het gewoon bij Peter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Multitasken is my middle name.
quote:
Ben jij Peter Pannekoek van DWDD?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een vervelend hoofd heeft die man. Ik zou hem bekritiserend aankijken.
[..]
Doe maar vrouwelijk. Ik houd het gewoon bij Peter.
quote:
Neenee, het werkt wel, maar ik wil er wat aan aanpassen en ik heb de kennis niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet ik m'n laptopje meenemen morgen?
Ja, dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neenee, het werkt wel, maar ik wil er wat aan aanpassen en ik heb de kennis niet.
Ik denk dat je voornaam Henk-Jan is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, het is maar goed dat je mijn voornaam nu alsnog niet weet :$ :$
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:52 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond Halloweenfeestje ik ga verkleed als FOK!ker hoef ik niet veel voor te doen.
automagischquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:00 schreef d4v1d het volgende:
Hihi, als ik op de KNOp klik verstuurd de dm nu automagisch.
Is nog geheim.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:00 schreef d4v1d het volgende:
LB wordt helemaal ondergespamt door nick en mij binnenkort
Jij hebt het al werkend?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:00 schreef d4v1d het volgende:
Hihi, als ik op de KNOp klik verstuurd de dm nu automagisch.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:03 schreef d4v1d het volgende:
Ik vertrouw dat stukje code niet aan jou toe
.val() en .click()quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zal het verantwoordelijk gebruiken.
Dat weet ik inmiddels. Ik weet alleen niet waar het moet staan.quote:
Dat werkt niet. Want het duurt een paar seconde voor het dm scherm tevoorschijn komt. Dus je kan niet direct die knop en het tekstveld invullen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels. Ik weet alleen niet waar het moet staan.
Ik heb ze nu onder jouw regeltje gezet.
Da's ook bagger. Ik wil dat hele DM-venster niet eens tevoorschijn hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Want het duurt een paar seconde voor het dm scherm tevoorschijn komt. Dus je kan niet direct die knop en het tekstveld invullen.
Bij mij komt die tevoorschijn en verdwijnt na 4 sec weerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Da's ook bagger. Ik wil dat hele DM-venster niet eens tevoorschijn hebben.
Te lang dit. Akelig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij mij komt die tevoorschijn en verdwijnt na 4 sec weer
visibility:none; ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:09 schreef DrNick het volgende:
Ik wil het hele DM-stuur-ding niet in beeld hebben. Kan dat?
Ik kan nu niet veel, laat 't wel zien als ik thuis ben ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:59 schreef DrNick het volgende:
Het werkt nog niet. Waar moet ik dat plakken, BBQ?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:12 schreef PartyHard het volgende:
Overigens,
Goeiemiddag jongens, meisjes, bazen, saucijsjes, alpaca's en dolfijnen!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Prima referentie naar de ONZ-SC Jingle.
Het leven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef d4v1d het volgende:
Stel je voor wat allemaal buiten zou kunnen misgaan
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef d4v1d het volgende:
Stel je voor wat allemaal buiten zou kunnen misgaan
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:18 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/(...)doen/269369919853700_!
Zelden was ik meer teleurgesteld in een filmpje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:28 schreef d4v1d het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)heeft_een_kind_.html
held.
niet gekliktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:28 schreef d4v1d het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)heeft_een_kind_.html
held.
Vloerverwarming.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
Koude vloer tegenwoordig.. ik moet eens pantoffels gaan kopenop blote voeten lopen is niet meer zo chill
Pantoffelsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
Koude vloer tegenwoordig.. ik moet eens pantoffels gaan kopenop blote voeten lopen is niet meer zo chill
haten op pantoffelsquote:
Als het nou Femke Halssema was.. of beter nog Marianne Thiemenquote:
Vloerverwarming voor rijke tatta's is zooo jaren '90.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen rijke tatta, wel een piemel van 21cm maar hey je kan niet alles hebben.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vloerverwarming voor rijke tatta's is zooo jaren '90.![]()
Tegenwoordig heeft elke tokkie wel zo'n systeem in huis.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
quote:
Jawel, maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In een flat kan geen vloerverwarming?
Ik krijg ook vloerverwarmingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben je welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg ook vloerverwarming
maar ik ben geen tokkie
Sjonge jonge wat is dat voor adhd voice overquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pt_alles_kapot_.html![]()
"kijk wat een kankergrote vis. ik steek hem in zijn rug"
geen panterprint leggings enzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
maar ik ben geen tokkie
Het is ook geen vereiste om tokkie te zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
maar ik ben geen tokkie
overloperquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
wat is er jancees wat is er tussen ons gebeurd
niet gekliktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vind hem echt geweldigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sjonge jonge wat is dat voor adhd voice over
Ik moest lachen. Overigens los van het filmpje ook wel een toffe gast en leuke programma'squote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
Mooie schoenen wel. Zou ¤20,- bieden.quote:
oh ik kijk verder geen tv dus ken hem niet echtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Overigens los van het filmpje ook wel een toffe gast en leuke programma's
Ik ook niet. Daarom npo.nlquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik kijk verder geen tv dus ken hem niet echt
Ja die ga ik ook sowieso in de bios kijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ookdie ga ik in de bios kijken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je ook je favoriete wolven shirt aan?
gewoon een zwarte basic aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je ook je favoriete wolven shirt aan?
Patat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eten vanavond? Doe eens suggesties.
Goede smoes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je woont ver weg en ik hou niet van OV.
Ik ben zelfs paar keer naar het dorp van FL geweest met de treinquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
Nee misschien ooit dat ik dan met FL mee rijdt ofso
zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eens. Behalve wp zijn dorp is best chill
Komt omdat het in de provincie utrecht ligtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eens. Behalve wp zijn dorp is best chill
Misschien dat het daardoor komt ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komt omdat het in de provincie utrecht ligt
Okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben zelfs paar keer naar het dorp van FL geweest met de trein
bah 6 dagenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Heerlijk altijd een warme douche na 6 dagen niet gedouched te hebben en slapen in een bed met 3weken oude lakens
Heerlijk dat dit slag mens over het algemeen niet van reizen met het OV houdtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Heerlijk altijd een warme douche na 6 dagen niet gedouched te hebben en slapen in een bed met 3weken oude lakens
Hehequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerlijk dat dit slag mens over het algemeen niet van reizen met het OV houdt
Hey Ronald.quote:
Hihi.quote:
Laat ze huilenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu je hier post komen er ook users van GRTD SC overloper tegen jou zeggen.
Ik heb hier vaker gepost. Stond in myAT.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu je hier post komen er ook users van GRTD SC overloper tegen jou zeggen.
Oh oke.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb hier vaker gepost. Stond in myAT.
Ik ga nasi eten denk ik had ik nog over.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik ga eten.. bijna elke dag weer een dilemma. Misschien toch maar weer terug gaan naar een vast eet schematoen was het leven veel simpler.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga nasi eten denk ik had ik nog over.
Pics.quote:
Oh en mijn lengte dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik val wel op dun maar denk dat ik jou te dun vind Ro-ald
Maakt niet uit. Als je pik maar 30 cm is.quote:
wel langer dan 30 cmquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je pik maar 30 cm is.
Zijn er maar weinig in de wereld.. ik weet ervan dat er 2 zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je pik maar 30 cm is.
autistquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik ga eten.. bijna elke dag weer een dilemma. Misschien toch maar weer terug gaan naar een vast eet schematoen was het leven veel simpler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |