't is ook niet goed hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, ja, ninja-en werkt niet in gifcam hé.
Ik ook, Roomie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Om nog maar te zwijgen over je onderhandelingstalent. In één post krijg je het voor elkaar de huursom met 30% omhoog te krijgen
Ik kijk ernaar uit
Ik dacht dat Fylax dat had gedaanquote:
Ook goed. Ja & met P_z eerst even wat biertjes drinken en dan naar hardstylefeest in Club Cellquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goed RoaldHoe is het met jou? Harde chillings met SV vanavond?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fylax dat had gedaan
HF!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook goed. Ja & met P_z eerst even wat biertjes drinken en dan naar hardstylefeest in Club Cell
Thanks, bier staat al koud te worden.quote:
Nope. Heb net m'n rijbewijs.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Huh jij hebt toch je eigen auto
Als je stopt met het Ally te noemen misschienquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Thanks, bier staat al koud te worden.
Wij moeten ook een keer wat drinken nu je toch weer in Ally 036 woont.
Hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je stopt met het Ally te noemen misschien
Slim. Komt dan in z'n sig te staan, kom je nooit meer vanaf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou eerst zeggen dan koop ik een taart voor hem maar dat ga ik niet doen
Jij ook bedankt voor het blinde geloof in mij overigens. Iemand in huis nemen zonder ook maar te weten hoe deze eruit ziet zegt ook een hoop.quote:
Ebola?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Ro-ald het volgende:
Godver er is een virus uitbraak op mijn werk.
EBOLAquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Ro-ald het volgende:
Godver er is een virus uitbraak op mijn werk.
Right back at ya, toe zeggen ergens te gaan wonen als je de staat van het huis of de medebewoners niet kent verdiend ook enig respect.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor het blinde geloof in mij overigens. Iemand in huis nemen zonder ook zelfs maar te weten hoe deze eruit ziet zegt ook een hoop.
Ik zal het vertrouwen niet beschadigen. Al bijna weekend?
Awquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:30 schreef Ro-ald het volgende:
Een woordvoerder van het ziekenhuis heeft de uitbraak in het revalidatiecentrum bevestigd en zegt dat er maatregelen genomen zijn. Het Norovirus wordt veroorzaakt door voedselvergiftiging en is vooral gevaarlijk voor mensen met een verminderde weerstand, besmette patiënten moeten in quarantaine.
Het norovirus zorgt voor opkomende misselijkheid, braken en diarree. Klachten beginnen tussen 15 en 48 uur nadat iemand het virus binnenkrijgt. Het braken is vaak heftig, en kan heel plotseling optreden. Ook koorts, hoofdpijn, buikpijn en buikkramp komen voor.
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]! Hele LB-knop idee verneukt. Bedankt man.
Hoe weet je dat mijn muzieksmaak kut is? Alleen omdat ik Iron Maiden kut vind?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef d4v1d het volgende:
Nee, heb niks tegen je. Alleen je muzieksmaak is kut
overgrote deel van hardstyle is kutquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mijn muzieksmaak kut is? Alleen omdat ik Iron Maiden kut vind?
Hardstylequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
overgrote deel van hardstyle is kut
Ja inderdaad, daarvoor hoef je me niet quotenquote:
zal ik hem gewoon posten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja BBQ, wat is de code voor zo'n knop?
Dat verdien ik niet.quote:
Zal als ik thuis ben wel even wat sturen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja BBQ, wat is de code voor zo'n knop?
wacht foutjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarvoor hoef je me niet quoten
Jawelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat verdien ik niet.
[..]
Zal als ik thuis ben wel even wat sturen.
Nou je het zegt... Het is dat de deal al is beklonken. Impulsief handelen is zo af en toe louter een positief iets blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Right back at ya, toe zeggen ergens te gaan wonen als je de staat van het huis of de medebewoners niet kent verdiend ook enig respect.
Weekend pas over 2,5u helaas.
Thanksquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat verdien ik niet.
[..]
Zal als ik thuis ben wel even wat sturen.
Jawelquote:
Pussyquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niet tot de SgtPorkbeans sociëteit behoren_!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tot de SgtPorkbeans sociëteit behoren_!
Waar kan ik me inschrijven? Dit lijkt me toch wel een kliekje met enige klasse.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niet tot de SgtPorkbeans sociëteit behoren_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |