• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Succes, met zo'n nick verwacht ik een goed resultaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:02 schreef Accursius het volgende:
En nu richting zerniker voor tentamen rechtsgeschiedenis, hopelijk lukt het
Pax de mod.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:02 schreef Paxcon het volgende:
Normaal geef ik notes voor die fipo, sepo onzin, maar in ben in een goede bui
Haha bedankt, heb dit account ook gemaakt tijdens het bestuderen van rechtsgeschiedenis. Zodoende kwam ik op de naamquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Succes, met zo'n nick verwacht ik een goed resultaat
Wat ik ook ga doen, de planning is toch dat ik in augustus klaar moet zijn. Ik moet in augustus klaar zijn om twee redenen. De eerste reden is dat mijn scriptiebegeleiding dan ophoudt en de tweede reden heeft te maken met collegegeld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En niet te lang luieren he!![]()
Van uitstel komt afstel enzo
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dit:
[ afbeelding ]
doorstreept is wat ik skip
en blauw is waar ik rekening mee moet houden/2de kans van het vak waarvan ik 1ste kans heb gemaakt
rood is een optie.
wordt pittig, maar goed.
ook geen perfecte planning, maar goed. ik moet toch wat.
Geen idee. Neem aan dat het gaat over diefstal van virtuele goederen maar ik ken deze niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
En onze wandelende jurisprudentiebundel: kom der maar in voor de strekking van dit arrest
Tssk.. tot zover de man met de strafrechtfeitjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Neem aan dat het gaat over diefstal van virtuele goederen maar ik ken deze niet.
Met dank aan: Arnoud Engelfrietquote:Met andermans (geraden of afgetroggeld) wachtwoord inloggen op Habbo Hotel is computervredebreuk. En haal je dan die ander zijn meubels naar je eigen account, dan pleeg je heel ouderwets diefstal. Dat bepaalde de rechtbank Amsterdam gisteren in twee grotendeels eensluidende vonnissen (LJN BH9789 en LJN BH9791, via Boek9.nl).
Dit is de Habbo-zaak waarover ik in november 2007(!) berichtte. Twee (veertienjarige) verdachten hadden wachtwoorden van Habbo-gebruikers bemachtigd en vervolgens de meubi’s die bij die accounts hoorden naar hun eigen kamer overgezet. En dat kwalificeert de rechtbank als computervredebreuk (het achterhalen en gebruiken van de wachtwoorden) en diefstal (het overzetten van de virtuele goederen).
De wachtwoorden werden achterhaald middels een fake-site (phishing) waarbij het slachtoffer dacht bij Hotmail in te loggen. Vervolgens werden die Hotmail-inloggegevens gebruikt om de mailbox van de slachtoffers in te zien. Handig, want daar was in de tussentijd net het “u was uw wachtwoord vergeten”-mailtje binnengekomen. En zo kwamen ze dan bij Habbo terecht. Het vonnis noemt nog keyloggers, maar ik zie even niet waar dat is gebruikt. “Hij heeft daartoe zelfs een speciaal programma gedownload waarmee hij op professionele wijze aan de inloggegevens van een ander kon komen” maar een fake-site is toch geen programma?
Vervolgens had men “met het oogmerk van wederrechtelijke toe-eigening” de virtuele meubelen uit deze speelwereld weggenomen uit de macht van de eigenaar. En dat is, zoals ook in het Runescape-vonnis van afgelopen oktober werd bepaald, een standaard gevalletje diefstal.
Het verweer dat het er bij Habbo toch om gaat “om zoveel mogelijk meubels te verzamelen”, wordt verworpen. Veel meubels verzamelen ok, maar dat rechtvaardigt niet dat je andermans meubels afneemt door hun wachtwoorden te raden. Dit heeft “niets meer te maken met de spelregels van het Habbohotel” zoals de rechtbank het terecht formuleert.
Kortom, weinig verrassend wat mij betreft maar wel goed dat deze lijn wordt aangehouden. Want: “Het internet dient daarom gevrijwaard te blijven van het zogenaamde ‘hacken’.” zoals de rechtbank fijntjes opmerkt.
Saai.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tssk.. tot zover de man met de strafrechtfeitjes
[..]
Met dank aan: Arnoud Engelfriet
Leuk is inderdaad het goede woordquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat arrest waar ze die jongen mishandelde net zo lang tot hij zijn wachtwoord gaf was leuker
Nee dan Honden Peter, de vorige TT. Die is bijna net zo zielig als taxibus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat arrest waar ze die jongen mishandelde net zo lang tot hij zijn wachtwoord gaf was leuker
Snap niet dat het slachtoffer niet gewoon verhuisdequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dan Honden Peter, de vorige TT. Die is bijna net zo zielig als taxibus.
Hij werd bedreigd en had nauwelijks geld want moest van zijn eigen uitkering meerdere mensen onderhouden. En ik geloof dat hij ook niet helemaal geestelijk gezond was maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Snap niet dat het slachtoffer niet gewoon verhuisde
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dan Honden Peter, de vorige TT. Die is bijna net zo zielig als taxibus.
is dat aansprakelijkheidsrecht?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Etsu het volgende:
Maar eens verder met schadevergoedingsrecht. Best leuk eigenlijk.
Is dat een apart vak bij jullie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Etsu het volgende:
Maar eens verder met schadevergoedingsrecht. Best leuk eigenlijk.
quote:
Nee en ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
is dat aansprakelijkheidsrecht?
spuit11quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:55 schreef Ties02 het volgende:
Etsu loopt interessant te doen, is gewoon aansprakelijkheidsrecht oftewel Burgerlijk Recht 3
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
is dat aansprakelijkheidsrecht?
quote:
quote:In Burgerlijk Recht 3 staan het (buitencontractuele) aansprakelijkheidsrecht en het recht inzake schadevergoeding centraal. Het vak bouwt voort op Burgerlijk recht 1. Na een globaal rechtsvergelijkend overzicht, komen in het eerste deel van het semester achtereenvolgens de aansprakelijkheid voor eigen onrechtmatig gedrag (afd. 6.3.1 BW) en de aansprakelijkheid voor personen en zaken (afd. 6.3.2 BW) aan de orde. Een greep uit de onderwerpen: onrechtmatigheid en toerekenbaarheid, aansprakelijkheid voor kinderen, aansprakelijkheid voor gebrekkige opstallen. Als afsluiting worden enkele andere verbintenissen uit de wet behandeld, zaakwaarneming, onverschuldigde betaling en ongerechtvaardigde verrijking (titel 6.4 BW). In het tweede deel van het semester komt het schadevergoedingsrecht aan de orde, primair aan de hand van de regeling van de wettelijke verplichtingen tot schadevergoeding (afd. 6.1.10 BW. Onder andere aan bod komen onderwerpen als smartengeld, schrikschade, causaliteit en eigen schuld. Met name wat het eerste onderdeel betreft geldt dat het Nederlandse burgerlijk recht telkens wordt vergeleken met het recht van Frankrijk, België, Duitsland en Engeland. Dezelfde vragen leiden soms tot verschillende oplossingen. Werkwijze: Het vak zal worden gedoceerd aan de hand van hoorcolleges.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:56 schreef Etsu het volgende:
ik kan wel gaan zeggen dat ik aan burgerlijk recht 3 ga, maar dat boeit jullie toch niet
Wat voor zitting dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
Ik heb trouwens maar gewoon de dienstdoende advocaat gebeld van de zitting waar ik bij wilde zijn. Nu weet ik de tijd.
Zou het tof vinden om daarin te verdiepen, weet niet of het een apart is hier. Op UvA wel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je schadevergoedingsrecht zei ja.
Oldenhuis gaf het, maar die is nu met pensioen dus helaas!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou het tof vinden om daarin te verdiepen, weet niet of het een apart is hier. Op UvA wel?
Nee, die gaat pas volgend jaar met pensioen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oldenhuis gaf het, maar die is nu met pensioen dus helaas!
Dat lijkt mij ook een leuk vak. Ik heb het al op de plank liggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Nee en ja.
Burgerlijk Recht 3 is bij ons schadevergoedingsrecht en aansprakelijkheidsrecht in 1 vak.
Nee. Er zijn wel twee verschillende verdiepende aansprakelijkheidsvakken in de privaatrechtmaster, dus die zullen er wel intensief op in gaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou het tof vinden om daarin te verdiepen, weet niet of het een apart is hier. Op UvA wel?
Ze gooien het er snel genoeg weer uit als het schadelijk is, lijkt me. Katten zijn redelijk selectief in wat ze eten. In tegenstelling tot hondenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:59 schreef Yreal het volgende:
Mijn poes zit net zonnebloempitten te eten. Iemand enig idee of dat schadelijk is?
Zorg in elk geval dat ze naar buiten kan om gras te kauwen als ze last van haar maag krijgt, dan moet er verder niet zo veel aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:59 schreef Yreal het volgende:
Mijn poes zit net zonnebloempitten te eten. Iemand enig idee of dat schadelijk is?
Deze weigert eigenlijk bijna altijd om iets anders te eten dan kattensnoepjes of vers vlees...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze gooien het er snel genoeg weer uit als het schadelijk is, lijkt me. Katten zijn redelijk selectief in wat ze eten. In tegenstelling tot honden
de deur is open, heerlijk weertjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zorg in elk geval dat ze naar buiten kan om gras te kauwen als ze last van haar maag krijgt, dan moet er verder niet zo veel aan de hand zijn.
Kun je dat dan helemaal niet in een post op FOK! zetten? Hartstikke leuk die HTML5 GIF-ondersteuning maar dat is irritant.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, kut imgur met hun nieuwe mp4
Ja denk hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je dat dan helemaal niet in een post op FOK! zetten? Hartstikke leuk die HTML5 GIF-ondersteuning maar dat is irritant.
Niet, houd niet van gekookt ei. Maar mijn ouders een minuut of vier voor zacht en iets van 10 voor hard.quote:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:01 schreef hugecooll het volgende:
Godverdomme. Ik wilde (moest) net iets ophalen in Utrecht voor 16.00 uur. Dus ik mooi op tijd weg. Hoppa, treinverkeer tussen Eindhoven en het noorden plat tot minstens 15.30 uur
Tyfuszooi
Ja ik moest een reader ophalen en die reader heb ik weer nodig om een paper(tje?) te tikken voor dinsdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al ben je nog zo snel: de -niet zo netjes- NS vertraagt je welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:01 schreef hugecooll het volgende:
-Niet zo netjes-. Ik wilde (moest) net iets ophalen in Utrecht voor 16.00 uur. Dus ik mooi op tijd weg. Hoppa, treinverkeer tussen Eindhoven en het noorden plat tot minstens 15.30 uur
-Niet zo netjes-
Nuttiger dan een duim, eigenlijk. Met je duim kun je vrijwel niets en hij heeft gewoon twee extra vingers.quote:
Ja, shit man. Ik dacht nog: kut, bus komt om 14:17 aan, trein vertrekt om 14:18, haasten dus!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al ben je nog zo snel: de -niet zo netjes- NS vertraagt je wel
OH JA WANT MET JE PINK KAN JE ZO VEEL MEER DAN MET JE DUIMquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nuttiger dan een duim, eigenlijk. Met je duim kun je vrijwel niets en hij heeft gewoon twee extra vingers.
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
OH JA WANT MET JE PINK KAN JE ZO VEEL MEER DAN MET JE DUIM
Omdat het niet netjes is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:11 schreef hugecooll het volgende:
Wrm zit je me eigenlijk te censureren, Joosie?
Eh geen idee, zo ff kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf zijn ze aan het doen in KLB?nieuwe topics bomvol met KLB topics
Daar modden zou ik wel onmin grappig vinden. Sommige users zouden door mij echt hard aangepakt worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf zijn ze aan het doen in KLB?nieuwe topics bomvol met KLB topics
Ik zou ze geen note geven, maar een bezoekje brengen en dan moeten ze bukken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Daar modden zou ik wel onmin grappig vinden. Sommige users zouden door mij echt hard aangepakt worden.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou ze geen note geven, maar een bezoekje brengen en dan moeten ze bukken.
Heel goed Joosiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al ben je nog zo snel: de -niet zo netjes- NS vertraagt je wel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou ze geen note geven, maar een bezoekje brengen en dan moeten ze bukken.
Ik neem aan dat er passende maatregelen worden genomen, maar dat is geheel aan jou natuurlijk.quote:
Uh, dat heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er passende maatregelen worden genomen, maar dat is geheel aan jou natuurlijk.
Heel goed.quote:
stuur mij even een sv van dat rechtsvergelijking gedoequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heel goed.Nu kan ik rustig zonder stress verder aan schadevergoedingsrecht Burgerlijk Recht 3.
er is niet echt een svquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stuur mij even een sv van dat rechtsvergelijking gedoe
dankje!
Ja hoor, eerst m'n posts aanpassen en dan samenvattingen met mijn naam eronder vragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stuur mij even een sv van dat rechtsvergelijking gedoe
dankje!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ] means [ afbeelding ]
Sowwie
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst m'n posts aanpassen en dan samenvattingen met mijn naam eronder vragen.
Dat dit kan in SES
of zijn dat andere sv's?
quote:
Ga anders eens even lekker DM'en of zo -niet netjes-.quote:
PR gemachtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga anders eens even lekker DM'en of zo boelers.
Dit is een slowchatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga anders eens even lekker DM'en of zo boelers.
Ik kreeg een klacht over je taalgebruik. Om als mod geen gezichtsverlies te lijden moet er dan ingegrepen worden. Maar ik bedoel het goed!quote:
Een klacht van Hugecoollquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kreeg een klacht over je taalgebruik. Om als mod geen gezichtsverlies te lijden moet er dan ingegrepen worden. Maar ik bedoel het goed!
www.ishetaltijdvoorbier.nlquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:41 schreef Accursius het volgende:
Rechtsgeschiedenis ging goednu tijd om te bieren
Ik moest lachenquote:
De Universiteit Utrecht is ook dit jaar met afstand de dichtstbijzijnde universiteit ter wereld. Dat blijkt uit een ranglijst die is opgesteld door de Universiteit Utrecht. Nyenrode Business Universiteit staat opnieuw op plaats twee; de UvA daalde twee plekken en bezet de zesde plaats.
Ook de rest van de top 10 bestaat uit Nederlandse universiteiten. Minister Jet Bussemaker van Onderwijs is verheugd over de goede prestaties: “Internationaal behoren we tot de koplopers. Het is mooi om te zien dat ook de Theologische Universiteit in Apeldoorn gewoon boven Harvard en Skopje staat. Daar mogen we best een beetje trots op zijn.”
De ranglijst is een compliment voor het niveau van de infrastructuur in Nederland, vindt Bussemaker: “Studenten noemen bereikbaarheid als een belangrijke factor bij de keuze voor een universiteit. Dat begint natuurlijk bij de afstand die je moet overbruggen. In dat opzicht kunnen gerenommeerde universiteiten in het buitenland nog iets van ons leren.”
Ondanks de goede cijfers ziet de minister geen reden om achterover te leunen: “De concurrentie is groot: landen als Duitsland, Rusland en Denemarken komen steeds dichterbij en ook België is een inhaalslag aan het maken. Als we de andere landen op afstand willen houden, moeten we er alles aan doen om te blijven waar we nu zijn. Daarnaast kunnen we in het buitenland nog veel meer reclame maken voor het feit dat we verreweg de dichtstbijzijnde universiteiten hebben, want nu is dat nog te weinig bekend.”
De Victoria University of Wellington (Nieuw-Zeeland) scoort net als de afgelopen vijf jaar het slechtst op het gebied van nabijheid. Rector magnificus Ian McKinnon is inmiddels opgestapt omdat zijn positie onhoudbaar was geworden.
meer is beterquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:57 schreef Monnet het volgende:
41 literatuurverwijzingen in een stuk van 2000 woorden, kan dat of is het wat te veel van het goede?
Als ze nuttig zijn en je correct verwijst, waarom niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:57 schreef Monnet het volgende:
41 literatuurverwijzingen in een stuk van 2000 woorden, kan dat of is het wat te veel van het goede?
Dat is wel lichtelijk overdreven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:57 schreef Monnet het volgende:
Showoffquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:57 schreef Monnet het volgende:
Ligt er aan. Als je maar niet elke zin een voetnoot zet ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:57 schreef Monnet het volgende:
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:08 schreef Ties02 het volgende:
Wat is het toch elke dag weer een zoektocht naar 2 dezelfde sokken..
Jij hebt een vriendinquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Terechtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:13 schreef Accursius het volgende:
Hiddema heeft trouwens gelijk gekregen in het kort geding over die cartoon.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)iddema-rectificeren/
Hahahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sssssssssssh. Mijn vrouw leest hier ook mee.
Niemand mag weten dat ie een buitenvrouw heeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sssssssssssh. Mijn vrouw leest hier ook mee.
Wat een onzin. De rechter stelt Hiddema vooral in het gelijk omdat:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:13 schreef Accursius het volgende:
Dit haalde iedereen er toch uit?quote:3.9.
Kennelijk legt [gedaagde 1] in de cartoon [eiser] dus een reactie in de mond op een niet vermelde opmerking van een denkbeeldige derde naar aanleiding van de aangifte van smaad en laster jegens [eiser] door [naam privédetective]. Die reactie houdt in dat het [eiser] niet deert dat men hem ervan beschuldigt louche te zijn, indien men hem er maar niet van beticht dat hij homofiel is. Deze interpretatie van de cartoon is naar het oordeel van de voorzieningenrechter niet direct uit die cartoon te begrijpen, zodat de cartoon een toelichting behoeft, die door [gedaagde 1] pas ter zitting is gegeven.
Weet je waarom het een buitenvrouw heet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niemand mag weten dat ie een buitenvrouw heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weet je waarom het een buitenvrouw heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weet je waarom het een buitenvrouw heet?Ik gok dat je vrouw deze garpen ook erg kan waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er inmiddels aan gewend. Sommige voorzetjes kopt ze zelf al in , om er maar vanaf te zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik gok dat je vrouw deze garpen ook erg kan waarderen
Krijg jij ook wel eens die blik?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die is er inmiddels aan gewend. Sommige voorzetjes kopt ze zelf al in , om er maar vanaf te zijn.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die is er inmiddels aan gewend. Sommige voorzetjes kopt ze zelf al in , om er maar vanaf te zijn.
En kwaliteitsposts waren het, alle 10.000quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag m'n 10.000ste post geplaatst in deze reeks.
[ afbeelding ] Aantal posts per reeks gebruiker "Etsu" van 1-1-2014 t/m 29-10-2014
aantal posts / forum / reeks
23482 General Chat Geen reet te doen
10001 School & Studie SC WO Rechten
Bedankt Spottie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En kwaliteitsposts waren het, alle 10.000
En had Paxcon ook veel minder werk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zonder jou zou Danny het met een servertje minder kunnen doen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:08 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:13 schreef Accursius het volgende:
Waarom dan niet alle CE-vakken toestaanquote:Er komt een kleine overgangsregeling met betrekking tot het volgen van bachelorvakken in de master! Per 1 september 2015 is het niet meer toegestaan om bachelorvakken te volgen in de master. Echter het bestuur heeft gesteld dat 3 vakken voorlopig nog wel gevolgd kunnen worden door masterstudenten. Dit zijn:
- Bestuursrecht 2
- Strafrecht 2 (nieuw materieel strafrecht)
- Burgerlijk Recht 3
Deze vakken kunnen ook door masterstudenten in het eerste blok van collegejaar 2015-2016 gevolgd worden. Deze regeling geldt uitsluitend voor dat collegejaar. Voor alle andere bachelorvakken ben je als masterstudent aangewezen op het contractonderwijs.
Wat een gedoe zeg in die uitspraak. Hebben ze nou niks beters te doen in limboland dan beoordelen of een cartonist wel of niet een advocaat louche mag noemen?quote:
Omdat het allemaal debielen zijn bij de RuG.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom dan niet alle CE-vakken toestaan(dus ook bestuurs 3, straf 3, burgerlijk 2)
Studeer jij rechten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg in die uitspraak. Hebben ze nou niks beters te doen in limboland dan beoordelen of een cartonist wel of niet een advocaat louche mag noemen?
En waarom communiceren ze dit niet via de studentenmailquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat het allemaal debielen zijn bij de RuG.
Het nut van deze 'regel' snap ik ook niet.
Dan weet jij ook dat een rechter niet mag weigeren recht te spreken dus de vraag of de rechtbank niets beters te doen heeft is nogal zinloos.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Natuurlijk. Mag ik dit daarom niet als onzinnig wegzetten?
Zoals ik al zei: het zijn allemaal debielen daar. TBR en Progressief Rechten zijn ook allemaal klunzen die echt helemaal niks kunnen en niks voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En waarom communiceren ze dit niet via de studentenmailWaarom moet ik zulke belangrijke weetjes lezen op Facebook
Ik vroeg dan ook of ze in limboland niks beters te doen hebben, niet per se doelende de rechtbank.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan weet jij ook dat een rechter niet mag weigeren recht te spreken dus de vraag of de rechtbank niets beters te doen heeft is nogal zinloos.
In dat geval aan jou de vraag wie in een rechtszaak de beoordeling doet, als je niet de rechtbank bedoelt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook of ze in limboland niks beters te doen hebben, niet per se doelende de rechtbank.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:02 schreef Yreal het volgende:
niks beters te doen in limboland dan beoordelen
Ik zou zo'n jankbal niet als advocaat hoevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
Ach in navolging van maffiamaatje is een zaak beginnen omwille van of iemand louche is of niet een logisch vervolg. Wat gaat het volgende buzzwoord worden
Het zijn natuurlijk 2 partijen die vinden dat iets wel of niet kan, en daar moet vervolgens een rechter over oordelen. Laat ze gewoon lekker vlaaien bakken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval aan jou de vraag wie in een rechtszaak de beoordeling doet, als je niet de rechtbank bedoelt?
[..]
Ah jankbal it is.. Y-tje mag zich straks verantwoorden tegenover de rechterquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou zo'n jankbal niet als advocaat hoeven
T bedoelt te zeggen dat het woord 'beoordelen' misplaatst is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk 2 partijen die vinden dat iets wel of niet kan, en daar moet vervolgens een rechter over oordelen. Laat ze gewoon lekker vlaaien bakken.
Laat maar komen, ik heb toch geen geldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah jankbal it is.. Y-tje mag zich straks verantwoorden tegenover de rechter
Ja, en mensen moeten ook eens stoppen met zo zeuren om ieder wissewasje...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef Tchock het volgende:
Y is zo iemand die, als je een ernstig ongeluk hebt gehad, vermeldt dat er ook mensen zijn die veel ergere ongelukken hebben.
Zoals ik eerder al heb gezegd denk ik niet dat Hiddema daadwerkelijk zo geschokt is als hij speelt. Perfecte gratis reclame voor zijn boek is dit en hij vijzelt zijn imago op door zo te ageren tegen een lichte belediging.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, en mensen moeten ook eens stoppen met zo zeuren om ieder wissewasje...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het zijn allemaal debielen daar. TBR en Progressief Rechten zijn ook allemaal klunzen die echt helemaal niks kunnen en niks voor elkaar krijgen.
Net als die debielen die alles in die groepen neerplempen: NOG X DAGEN TOT X! SCHRIJF JE IN! En dat 30x per dag.
uh okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geen idee
wel hardop gelachen in ieder geval
Zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geen idee
-niet gepast-
[ Bericht 15% gewijzigd door Etsu op 31-10-2014 17:18:46 (Flink ongepast, belachelijk maken van een mede-user. Note.) ]
Jouw interpretatie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, het "ik wil ook mod zijn"-complex komt weer bovendrijven.
Dan is het goed, helaas kan ik er niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik lachte je niet uit, vond het tekstje gewoon grappig
Tenzij ik iemand letterlijk citeer is het altijd mijn interpretatie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw interpretatie.
Oh en: boehoehoehoe
Uh okquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij ik iemand letterlijk citeer is het altijd mijn interpretatie.
Die spelen helemaal niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:13 schreef Ties02 het volgende:
Stadionverlichting uitgevallen tijdens Fulham - ManU
Oeps, nee tijdje geleden al inderdaad, maar zag net een mooi filmpje ervan voorbij komenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die spelen helemaal niet?Althans, niet dat ik kan vinden.
Noot bij Taxibus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef Tchock het volgende:
Y is zo iemand die, als je een ernstig ongeluk hebt gehad, vermeldt dat er ook mensen zijn die veel ergere ongelukken hebben.
Dat gebeurt meer en meer als je ouder wordt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
Ik ken iemand die jonger is dan ik en is gisteren getrouwd
Meid, tis wat. Toen ik nog op kamers zat was er eentje van 19 die al na twee weken samenwonen met iemand van 18 vol trots aankondigde te gaan trouwen. Ieder zo zijn eigen meugquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meid, tis wat. Toen ik nog op kamers zat was er eentje van 19 die al na twee weken samenwonen met iemand van 18 vol trots aankondigde te gaan trouwen. Ieder zo zijn eigen meug
Mijn opa en oma waren er op hun 18e al vroeg bij. Maarja, dat waren sowieso andere tijden. Samenwonen was not done, eerst trouwen, dan pas samen 1 woning betrekken. Scheiden was ook not done, toch hebben we het pareltje: scheiden van tafel en bed nog er aan te dankenquote:
Tja, mij willen ze iemand aansmeren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
Dan wordt het zaak op te passen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tja, mij willen ze iemand aansmeren.
Je familie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tja, mij willen ze iemand aansmeren.
Ik wist dat zo'n flauwe grap ging komen, maar dat Stadskanaal had ik nog niet eens voor mogelijk gehoudenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet zijn familie Pax. Het is geen Stadskanaal.
Meestal kom ik daarmee inderdaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wist dat zo'n flauwe grap ging komen, maar dat Stadskanaal had ik nog niet eens voor mogelijk gehouden
Stadskanaal. Where, as Einstein would put it, everyone is relative.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wist dat zo'n flauwe grap ging komen, maar dat Stadskanaal had ik nog niet eens voor mogelijk gehouden
Ik wist.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik woon tegenwoordig in Groningen trouwens
Wanneer is de housewarming trouwens?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik woon tegenwoordig in Groningen trouwens
Ik heb zo'n vage indruk dat jij toch niet langs wil komenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wanneer is de housewarming trouwens?
Oh jawel hoor, ik zie ons inmiddels als echte vriendenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vage indruk dat jij toch niet langs wil komen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens heb ik ook nog familie in Stadskanaal. Dat maakt ons bijna broers
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik zie ons inmiddels als echte vrienden
Heeft ze iets leuks voor je uitgezocht?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In dit geval de vriendin van mijn oom.
Fijne boeken inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:22 schreef Ties02 het volgende:
Nicevoor Verbintenissenrecht CS is weer zo'n prachtig SBR reeks boek voorgeschreven
Die dingen zijn echt een verademing qua duidelijkheid en structuur vergeleken bij andere vakken
Hoi!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:27 schreef Vervelendiets het volgende:
Ah leuk! Een centraal rechten topic.
lievelingskleur?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:27 schreef Vervelendiets het volgende:
Ah leuk! Een centraal rechten topic.
Dit moet voor een nieuweling klinken alsof de marsmannetjes geland zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Oke dan
Nou ik ben de Novietenhoeder II, die andere is helaas missing in action
Marsman, wat een flutkeeper is dat zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit moet voor een nieuweling klinken alsof de marsmannetjes geland zijn.
Kneus inderdaad. Is die Stevens niets?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Marsman, wat een flutkeeper is dat zeg
Yrealquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoi!
Waar studeer je? Heb je je P al? Kluwer of Vermande? Favo rechtsgebied?
Prima keeper, ik snap het eindeloze krediet van Marsmannetje niet, keeper van niks, kan niet redden, rare uittrappenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kneus inderdaad. Is die Stevens niets?
Welkomquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:31 schreef Vervelendiets het volgende:
Haha
Utrecht, not yet.... Kluwer ( en dan vooral de tekst&commentaar reeks ) Favo rechtsgebied heb ik NOG niet eigenlijk.
Geniet ervan zolang 't nog kan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Oke dan
Nou ik ben de Novietenhoeder II, die andere is helaas missing in action
quote:
Ik heb geen idee waar je over hebt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Iemand met 55 notes heeft niet heel veel kans om novietenhoeder te worden, dat je het even weet
Mijn smaak en die van haar lopen erg uiteen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft ze iets leuks voor je uitgezocht?
Dus?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn smaak en die van haar lopen erg uiteen.
Oh je bedoelt van degene die voor je regelt en de jouwe?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik probeer wel een serveerster te vinden met brede heupen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh je bedoelt van degene die voor je regelt en de jouwe?
dat deed je alquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
Nadeel aan een vrouwelijke huisgenoot is dat ik ben begonnen met kijken naar wijvenseries.
Om borden op te zetten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik probeer wel een serveerster te vinden met brede heupen.
Jij bent niet de vrouw in de relatie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
Nadeel aan een vrouwelijke huisgenoot is dat ik ben begonnen met kijken naar wijvenseries.
Nee.quote:
Zeker niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jij bent niet de vrouw in de relatie.
I know that feel brah.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
Ja... homo'squote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat voor vrouwen dan? Ken genoeg mannen die 't kijken hoor.
Stop jij dan met zo serieus doen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Tenzij ze me iets moeten vertellen.
Doe niet zo bekrompen.
Soberzo televisieprogramma's aan sexuele oriëntatie koppelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Tenzij ze me iets moeten vertellen.
Doe niet zo bekrompen.
Boze katholieken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Yreal, wat voor soort mensen kijkt Achterwerk In De Kast?
Fitnessinstructeurs?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Fatties die uit de kast moeten komen?
Superplaat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga maar weer eens terug naar het mooie Twente
ben je in barca nu? Rotleven..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:10 schreef Maharbal het volgende:
G&t's in Barcelona. Ik heb een nieuwe favo gin gevonden.![]()
Mag die 4 november wel terug zijn op de Zuidas om met zijn favo gin achter de kiezen naar Ajax Barca te gaan kijken in de arenaquote:
Prive. Ff weekendje beter weer.quote:Op [url=http://fo
rum.fok.nl/topic/2165200/6/50#146169790]vrijdag 31 oktober 2014 22:32[/url] schreef Ties02 het volgende:
Voor werk of privé Mahar?
Ga je nu overal 10en op halen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef Ties02 het volgende:
Toch wel jammer dat er in Enschede super chille studie ruimtes zijn in de bieb (afgesloten ruimte voor jezelf). En in Groningen niet.. Nouja heb ik in ieder geval een mooi plekje voor in de kerstvakantie gevonden.
Dat is wel het doelquote:
Waarom zou je? ajax verliest toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mag die 4 november wel terug zijn op de Zuidas om met zijn favo gin achter de kiezen naar Ajax Barca te gaan kijken in de arena
Vind de UB sowieso afschuwelijk, verwarming staat daar altijd veel te hoog en altijd veel te druk. Kom er alleen om te printenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef Ties02 het volgende:
Toch wel jammer dat er in Enschede super chille studie ruimtes zijn in de bieb (afgesloten ruimte voor jezelf). En in Groningen niet.. Nouja heb ik in ieder geval een mooi plekje voor in de kerstvakantie gevonden.
Ja ik ga ook altijd naar de JB hoor, buiten tentamentijd ook lekker rustigquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:26 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind de UB sowieso afschuwelijk, verwarming staat daar altijd veel te hoog en altijd veel te druk. Kom er alleen om te printen
Zelfs Spot niet? Neem toch een voorbeeld aan mijn en Tchock club: desespereert nimmerquote:
Daar refereerde ik niet aan. Yreal is vooral negatief over Ajax altijd; de kwalificatie fan gaat vrij ver.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zelfs Spot niet? Neem toch een voorbeeld aan mijn en Tchock club: desespereert nimmer
Uh okquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:38 schreef Ties02 het volgende:
Stewards hebben dan ook geen verstand van voetbal, staan ook met de rug naar het veld he
Dit dus. Barca gaat denk ik niet met zijn tweede elftal komen zoals bijvoorbeeld vorig jaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens voorzie ik ook een kansloze nederlaag. Barcelona kan zich in deze fase geen puntverlies permitteren dus cadeaus worden niet gegeven.
Vooruit dan.. als steward is het geen vereiste om perse fan te zijn iddquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar refereerde ik niet aan. Yreal is vooral negatief over Ajax altijd; de kwalificatie fan gaat vrij ver.
True that, zou het daarom al nooit willen zijn. Ik volg graag de wedstrijd welquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:38 schreef Ties02 het volgende:
Stewards hebben dan ook geen verstand van voetbal, staan ook met de rug naar het veld he
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meneer de Ajaxfan gelooft dus niet opnieuw in een stunt?
Ajax geeft nogal veel om hoopvol over te zijn...quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar refereerde ik niet aan. Yreal is vooral negatief over Ajax altijd; de kwalificatie fan gaat vrij ver.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:38 schreef Ties02 het volgende:
Dat is toch dat programma waarmee je colleges moet terugkijken? Echt vreselijk jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:14 schreef Ties02 het volgende:
Man man man wat is dat P2Go toch een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |