met een koekje?quote:
Stahp pls.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met een koekje?
op een meergranen broodje met camembert, nootjes, en honing.
of een stokbroodje met kipsalalade
of of of
Koekjes van subway zijn baasquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met een koekje?
op een meergranen broodje met camembert, nootjes, en honing.
of een stokbroodje met kipsalalade
of of of
geen idee, ik kom echt bijna nooit bij de subwayquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Koekjes van subway zijn baas...
camembert en notengrut gaat mij te ver man.
Ga ook een broodje eten dannn!quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer dat het metalen bandje er toch niet zo uitziet.
Watquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben nog nooit bij de subway geweest.![]()
niets bijzonders ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:30 schreef BBQSausage het volgende:
Dat wil ik ook, maar is nog 40 minuten lopen. Wel lekker met beenham.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben niet zo kazig en hip.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kom echt bijna nooit bij de subway
en oke
ik hou van kaasquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kazig en hip.
Ik ben redelijk basic met voeder
En ik loop nu langs een kebabtent.. bohh broodje döner klinkt ook wel goed
lekker met sla en rode koool en wortelmuk en samblalal en knoflooksausquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou van kaas
hou op. nu wil ik een durum
nu overdrijf je gewoonquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
lekker met sla en rode koool en wortelmuk en samblalal en knoflooksaus.
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre er relevante cards in Nederland te tonen zijn op de Moto.
Wat decadent :p.quote:
Dat vind ik gewoon lekkerquote:
ik ben meer een carnivoorquote:
Wat kom je doen dan met je camembert notenquote:
ik ben ook een kaasnivoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat kom je doen dan met je camembert noten?
Pindakaas en hagelslag hierquote:
223 euro kan ik niet betalen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:47 schreef d4v1d het volgende:
Stop met geilen op die horloges fylax, je kan ze toch niet betalen.
UNFquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pindakaas en hagelslag hier
Wel door vriendje gesmeerddan smaakt t al lekkerder
Koop er dan gewoon 1, dan kan je er de hele dag naar kijken en hoef je hier geen plaatjes te blijven spammen.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had vannacht gedroomd dat ik een kitten had
alles goed met u?quote:
Is nog niet beschikbaar in Nederlandquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Koop er dan gewoon 1, dan kan je er de hele dag naar kijken en hoef je hier geen plaatjes te blijven spammen.
Ernstig toe aan weekend en begin last van mn keel te krijgen. Verder wel ok. Jouw week na het weekend en de maandag al wat bijgetrokken?quote:
Kleuren van je UI denk ikquote:
Via internet kan je alles kopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is nog niet beschikbaar in Nederland
ja, op zich wel. heb mn nieuwe bril, heb weer een werkende cv ketel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ernstig toe aan weekend en begin last van mn keel te krijgen. Verder wel ok. Jouw week na het weekend en de maandag al wat bijgetrokken?
het is Halloweenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op zich wel. heb mn nieuwe bril, heb weer een werkende cv ketel.
alleen geen geld
Woon je in flevoland?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo vrijwillig is het anders niet.
Ik koop niet iets vanuit het buitenland.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kleuren van je UI denk ik
[..]
Via internet kan je alles kopen.
Ik ben ook op zoek naar een boxspring voor mn nieuwe huis. Duur?quote:
okquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik koop niet iets vanuit het buitenland.
Ach, je leeft nog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet erger kan idd.
Hoe oud ben je? Of woon je al op jezelf?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog wel. Weet niet hoe lang ik het hier nog uithoud.
quote:
ga je je verkleden?quote:
Nee vanavond sporten en dan op de bank enge, foute films kijken. En Intro moet meekijken, dat heeft ie beloofdquote:
23. En nee, ik wil het mezelf niet aandoen om op mezelf te wonen hier, of hier in de buurt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Of woon je al op jezelf?
verdommequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee vanavond sporten en dan op de bank enge, foute films kijken. En Intro moet meekijken, dat heeft ie beloofd
Waarom dan niet ergens anders?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
23. En nee, ik wil het mezelf niet aandoen om op mezelf te wonen hier, of hier in de buurt.Mja, keuzes, keuzes.
Omdat werk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom dan niet ergens anders?
RIP.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
23. En nee, ik wil het mezelf niet aandoen om op mezelf te wonen hier, of hier in de buurt.Mja, keuzes, keuzes.
Vind je ergens anders ook wel.quote:
Ik vind de randstad dus eigenlijk ook best wel kut. Nou ja... de fietsafstand naar Den Haag en de 10 minuten OV voor Rotterdam is nog wel prettig op zijn tijd maar verder...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Liever op het platteland?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de randstad dus eigenlijk ook best wel kut. Nou ja... de fietsafstand naar Den Haag en de 10 minuten OV voor Rotterdam is nog wel prettig op zijn tijd maar verder...
Oh, ik dacht dat je een vrouwmensch was. Ik sla even over dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:18 schreef Casaa het volgende:
[..]
Prima. Minimaal +4 vrouwelijk schoon.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de randstad dus eigenlijk ook best wel kut. Nou ja... de fietsafstand naar Den Haag en de 10 minuten OV voor Rotterdam is nog wel prettig op zijn tijd maar verder...
Zeeland is tof.quote:
Helaas, daarom ook 4 vrouwen erbij, over compensatie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een vrouwmensch was. Ik sla even over dan.
Ja, maar het bevalt me echt meer dan goed hier, qua werk dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vind je ergens anders ook wel.
Als ik me zodanig kut in mijn huidige woonplaats zou voelen zou ik t er wel voor over hebben om ergens anders werk te zoeken
Er bestaan tussenwegen. Al zou ik stiekem het boerenleven best leuk vinden los van het vroege opstaan en nooit vakantie kunnen nemen.quote:
Tegenwoordig is alles te regelen. Ook vakanties en ook vrije dagen. (spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er bestaan tussenwegen. Al zou ik stiekem het boerenleven best leuk vinden los van het vroege opstaan en nooit vakantie kunnen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |