Ik ook zoietsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:23 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Afgelopen twee dagen om half 4 pas gaan slapen en om half 2 's middags eruit
Valt mee. Dat is één per minuut ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:26 schreef d4v1d het volgende:
Aantal posts voor DrNick voor vandaag tot nu toe: 140
godver.
ééntje maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Valt mee. Dat is één per minuut ofzo.
Dit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:27 schreef DrNick het volgende:
Ik moet zeggen, je zit echt ontiegelijk snel aan veel posts, zo 's nachts.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WP is "anders"..
GTA 4 met mods*quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
jij bent dezelfde guy die GTA IV leuker vind dan GTA V dus is sowieso het discussiëren over games niet waard
grauwe grijze kutstad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
GTA 4 met mods*
Zonder mods is er weinig aan ja.
Speel je t op PC?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat hebben. Maar ik ben zelf ook grauw en negatief.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:29 schreef d4v1d het volgende:
Wat is dit voor longcatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WP is "anders"..![]()
of die anal shitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:34 schreef DrNick het volgende:
kijk je nog
"I'm not putting the pumpkin pn my head guys!"
Kun je je tijd beter besteden dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:34 schreef d4v1d het volgende:
WP kijkt meisjes die pompoentjes fisten om half 2 's nachts
slapen jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kun je je tijd beter besteden dan?
Ja iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of die anal shit
moest hardop lachen
WP!quote:
Whats up broeder?quote:
Netjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben stream aan het kijken met nickje
mur zag ik laatst nog posten in klbsc en vas al hele tijd niet gezienquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Netjes
3==D~~
Waar zijn Vas_ enzo?
Heb ff ge-sherlock'd, ze is al 2 weken doodquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mur zag ik laatst nog posten in klbsc en vas al hele tijd niet gezien
sherlock is kapotquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb ff ge-sherlock'd, ze is al 2 weken dood
Ja ik merkte het, ik ging gewoon de URL gokken.quote:
bovenaan heb je ook een linkje hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja ik merkte het, ik ging gewoon de URL gokken.
zoeken.fok.nl
sint en witte piet zaten te denken wat ze (naam persoon) dit jaar eens zouden schenkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:03 schreef d4v1d het volgende:
Ik probeer hier een sinterklaas gedicht te maken maar ik bak er niks van
stroopwafelpiet*quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sint en witte piet zaten te denken wat ze (naam persoon) dit jaar eens zouden schenken
en dan heel cheesy gaan rijmen
Sint en piet zaten te denkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sint en witte piet zaten te denken wat ze (naam persoon) dit jaar eens zouden schenken
en dan heel cheesy gaan rijmen
Werk in blokken van 2 of 4 regelsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sint en piet zaten te denken
Wat voor origineel gedicht ze ... zouden schenken
Dit gedicht is eigenlijk best cliché
Heb ik je daarmee?
Sint weet het niet
En vroeg het aan piet
Piet wist het ook niet
En vroeg het aan David
David wist het ook niet en maak nu snel de doos open want je cadeau is veel beter dan dit kutgedicht. Doei.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sint en piet zaten te denken
Wat voor origineel gedicht ze ... zouden schenken
Dit gedicht is eigenlijk best cliché
Heb ik je daarmee?
Sint weet het niet
En vroeg het aan piet
Piet wist het ook niet
En vroeg het aan wietparkiet
wietparkiet wist het ook niet
dus maak nu die doos snel open, anders moet sinterklaas je ziel verkopen
Mehquote:
Ik vind hem wel leuk. Niet heel veel meer dan dat, maar tochquote:
Nopequote:
okequote:
Ik wil even benadrukken dat vooral Giel moet opbokken, die gast is echt overalquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
tevens een klacht:
kan giel niet ff lekker opbokken met zn jett rebel
dat ook jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil even benadrukken dat vooral Giel moet opbokken, die gast is echt overal
Nee maar echt overal waar je kijkt is hij, gekkenwerk. Meestal konden ze hem een weekje per jaar op dezelfde plek houden, maar dit jaar wandelt hij vrij rond tijden Serious Request.quote:
dat valt op zich nog wel mee. al vermijd ik wel bewust programma's als dwddquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee maar echt overal waar je kijkt is hij, gekkenwerk. Meestal konden ze hem een weekje per jaar op dezelfde plek houden, maar dit jaar wandelt hij vrij rond tijden Serious Request.
Ik had vannacht gedroomd dat ik een kitten hadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahhahaahahha godverdomme![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |