Yup, totdat het te lang duurt (2 minuten als ik net in het topic zit), dan doe ik het zelf welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:29 schreef SharQueDo het volgende:
Diegene die de lapo maakt dient het nieuwe topique te openen, toch?
Ja godver. Welke klootviool is dat vergeten dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[..]
Diegene die de lapo maakt dient het nieuwe topique te openen, toch?![]()
Sorryquote:
Ja was mijn beschrijving van mijn alternatiefdaten.nl date zo hoopvol?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:45 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Sorry
Gister maar een account gemaakt op alternatiefdaten. Komend weekend mijn profiel bijschaven en wat mooie foto's maken. Dan maar zien wat eruit komt.![]()
Jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja was mijn beschrijving van mijn alternatiefdaten.nl date zo hoopvol?
Als je eeuwige blijheid wil moet je 'm in Nikkie steken. Doe mij maar een lekkere chagrijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Diegene die de OP geschreven heeft pist zeker blauwzuur? Wat een chagrijn.
Tis de harde waarheid wat er staatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zalig.quote:
Waarom wil je het dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:16 schreef Trankilo het volgende:
Ik ben best nieuwsgierig hoe zo'n datingsite nu precies gaat, behalve Tinder heb ik er totaal geen ervaring mee.
Maar als ik een account aanmaak, krijg ik vast een trap in mijn zak van mijn vriendin.
Dilemma's, dilemma's, dilemma's....
Wel kut dat ik nu niet meer weet wat de place2b in Den Haag is. Sowieso de Zwarthoed, maar verder?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Staat er tochquote:
Hoe mysterieus kan een datingsite zijn? Men ziet foto's en profielen, men stuurt berichten naar elkaar, men zit al dan niet aan elkaars geslachtsdelen. "Ben benieuwd hoe het op een datingsite eraan toe gaat" is in ieder geval een debiel excuus. Dus, als je al een vriendin hebt, wat is dan de echte reden om je in te schrijven?quote:
Hij wil gewoon even de groenheid van het gras bij de buren testen. Snap dat dan!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe mysterieus kan een datingsite zijn? Men ziet foto's en profielen, men stuurt berichten naar elkaar, men zit al dan niet aan elkaars geslachtsdelen. "Ben benieuwd hoe het op een datingsite eraan toe gaat" is in ieder geval een debiel excuus.
Dan verdien je inderdaad een trap in je zak.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even de groenheid van het gras bij de buren testen. Snap dat dan!
Dat sowieso... Maar misschien kickt hij er wel op? Het is immers FOK!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan verdien je inderdaad een trap in je zak.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:16 schreef Trankilo het volgende:
Ik ben best nieuwsgierig hoe zo'n datingsite nu precies gaat, behalve Tinder heb ik er totaal geen ervaring mee.
Maar als ik een account aanmaak, krijg ik vast een trap in mijn zak van mijn vriendin.
Dilemma's, dilemma's, dilemma's....
Puur nieuwsgierigheid naar de types die op dergelijke sites staan ingeschreven. Tsja, ik heb behoorlijk wat vooroordelen hierover.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe mysterieus kan een datingsite zijn? Men ziet foto's en profielen, men stuurt berichten naar elkaar, men zit al dan niet aan elkaars geslachtsdelen. "Ben benieuwd hoe het op een datingsite eraan toe gaat" is in ieder geval een debiel excuus. Dus, als je al een vriendin hebt, wat is dan de echte reden om je in te schrijven?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat sowieso... Maar misschien kickt hij er wel op? Het is immers FOK!
Als het echt alleen nieuwsgierigheid zou zijn waarom zou je vriendin je dan een trap in je zak geven?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:48 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Puur nieuwsgierigheid naar de types die op dergelijke sites staan ingeschreven. Tsja, ik heb behoorlijk wat vooroordelen hierover.
Ook ben ik nieuwsgierig naar hoe het contact verloopt en of de geplande dates hetzelfde zijn als wat ik gewend ben.
Als ik vrijgezel was had ik het ook gedaan. Niet zo zeer als zoekende naar een relatie, maar natuurlijk, alle opties houd ik dan wel open. Ik verbaas mij erover hoeveel nieuwe relaties via online dating ontstaan, daar zou ik dan ook wel van willen ‘proeven’.
Kort samengevat: nieuwsgierig. Zo debiel is dat niet, clown... Er zijn toch ook tientallen verschillende sites, waar zitten de verschillen? Veel bewerkte foto's of nepprofielen? In hoeverre werkt het 'matching' systeem? Ik kan zo nog wel meer vragen bedenken.
Ja, dat van dilemma's is natuurlijk niet serieus. Ik sta ook nergens ingeschreven omdat ik blij ben met mijn vriendin.
Ook aantal keer meegemaakt. Ik negeer die verzoeken gewoon. Vond het maar weird.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:15 schreef Wolken het volgende:
[..]
Helaas loopt er wel heel veel damaged goods rond. Nu weer iemand die op basis van mijn naam en woonplaats heeft lopen googlen en me wilt toevoegen op Facebook na 2 zinnen met hem te hebben gewisseld.
Haar kennende, zou ze het niet leuk vinden en zou ze bang worden dat ik een rondje zou schaatsen, op een scheve schaats.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als het echt alleen nieuwsgierigheid zou zijn waarom zou je vriendin je dan een trap in je zak geven?
Nikkiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je eeuwige blijheid wil moet je 'm in Nikkie steken. Doe mij maar een lekkere chagrijn.
Doe het dan ook niet domme idioot.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:58 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Haar kennende, zou ze het niet leuk vinden en zou ze bang worden dat ik een rondje zou schaatsen, op een scheve schaats.
Hoe lang hebben jullie al met elkaar, en hoe oud zijn jullie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:58 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Haar kennende, zou ze het niet leuk vinden en zou ze bang worden dat ik een rondje zou schaatsen, op een scheve schaats.
Swag kleurtje dat rozequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie al met elkaar, en hoe oud zijn jullie?
Dat matcht mooi met die zure slootquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je eeuwige blijheid wil moet je 'm in Nikkie steken. Doe mij maar een lekkere chagrijn.
Bron?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:48 schreef Trankilo het volgende:
Ik verbaas mij erover hoeveel nieuwe relaties via online dating ontstaan
Heb dat nu ook gedaan, beetje freaky.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ook aantal keer meegemaakt. Ik negeer die verzoeken gewoon. Vond het maar weird.
Fokker?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:36 schreef Wolken het volgende:
[..]
Heb dat nu ook gedaan, beetje freaky.
Date van zondag is verzet naar vanavond. Dan heb ik iig niet het hele weekend om nerveus te zijn iig. We gaan even een drankje doen. Gaat mijn eerste internet date worden.
Dat heb ik ook niet gedaan. Eerst lezen El_Snotaap.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet domme idioot.
Ik ben 25, we zijn nog niet lang samen, ca. driekwart jaar. Vanwaar de vraag? Ik heb al wel een idee; je denkt dat we een stelletje jaloerse pubers zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie al met elkaar, en hoe oud zijn jullie?
Ik ben niet achterlijk, je mag best aannemen dat ik dit niet zomaar uit mijn duim zuig en er wel een relevante bron voor heb gelezen. In dit geval is de bron het Centraal Bureau voor de Statistiek, onderzoek van afgelopen zomer. Er staat o.a. dat van de personen die ooit samenwoonden of getrouwd waren, 21% hun huidige (nieuwe) partner via internet hebben gevonden. Dat vind ik behoorlijk veel, meer dan ik had verwacht in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel meer dan in 1940, en dat zonder bron
Of je het nu onder een valse of je eigen naam doet, je staat dan gewoon ingeschreven. dus dan klopt het "en schrijf ik me ook niet in om eventjes te checken" niet meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef Trankilo het volgende:
Maar zou jij het leuk vinden als je vriend staat ingeschreven op een datingsite? Ik niet, daarom snap ik dat van haar ook en schrijf ik me ook niet in om eventjes te checken. Onder een valse naam zou kunnen, maar dat is ook weer zo:
Dat dacht ik niet. Wil je je aannames voortaan in je reet steken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef Trankilo het volgende:
Ik ben 25, we zijn nog niet lang samen, ca. driekwart jaar. Vanwaar de vraag? Ik heb al wel een idee; je denkt dat we een stelletje jaloerse pubers zijn.
Maar zou jij het leuk vinden als je vriend staat ingeschreven op een datingsite? Ik niet, daarom snap ik dat van haar ook en schrijf ik me ook niet in om eventjes te checken. Onder een valse naam zou kunnen, maar dat is ook weer zo:
Aangezien mijn vriend niet liegt tegen mij en ik hem vertrouw zou het mij geen reet uit makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Ik ben 25, we zijn nog niet lang samen, ca. driekwart jaar. Vanwaar de vraag? Ik heb al wel een idee; je denkt dat we een stelletje jaloerse pubers zijn.
[..]
Ik denk dat we wel mogen aannemen dat het aantal open relaties behoorlijk minder is dan het aantal monogame relaties. Dus wat dat betreft ben je wel een beetje een uitzondering.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet. Wil je je aannames voortaan in je reet steken?
Ik heb een open relatie en mijn vriendin staat ook ingeschreven op een datingsite.
Is er iets anders waar mee ik je kan helpen?
Goh, ik zou het niet leuk vinden dus ik kan me wel in haar mening vinden. Maar goed ieder zijn mening. Zijn er - denk je - veel mensen 'stiekem' lid van een datingsite terwijl ze een monogame relatie hebben? Dan bedoel ik de 'normale' datingsites, geen secondlove of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Aangezien mijn vriend niet liegt tegen mij en ik hem vertrouw zou het mij geen reet uit maken
Ik hoop dat zijn nieuwsgierigheid bevredigd word en hij veel plezier heeft
Ik sluit het niet uit maar het is via Paiqquote:
Laat mij die op maar eens bewerken met het geweldige toffe Den Haag! En zwarthoed? Zwarte ruiter bedoel je vastquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wel kut dat ik nu niet meer weet wat de place2b in Den Haag is. Sowieso de Zwarthoed, maar verder?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat mij die op maar eens bewerken met het geweldige toffe Den Haag! En zwarthoed? Zwarte ruiter bedoel je vast
ja ik kom ze continu tegenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:34 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Goh, ik zou het niet leuk vinden dus ik kan me wel in haar mening vinden. Maar goed ieder zijn mening. Zijn er - denk je - veel mensen 'stiekem' lid van een datingsite terwijl ze een monogame relatie hebben? Dan bedoel ik de 'normale' datingsites, geen secondlove of iets dergelijks.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:36 schreef Wolken het volgende:
[..]
Date van zondag is verzet naar vanavond. Dan heb ik iig niet het hele weekend om nerveus te zijn iig. We gaan even een drankje doen. Gaat mijn eerste internet date worden.
quote:
Nee maar een catfish spreekt ook niet af want dan is de bubble meteen lekquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef Trankilo het volgende:
[..]had ik dus niet verwacht, zullen ook wel nieuwsgierig zijn
. En heb je wel eens een date gehad via zo'n site en bleek dat de persoon totaal niet op zijn profielfoto leek? Soort van catfish idee.
Ach veelsteveel mannen die vreemd gaan. Net zoveel vrouwen die op zo'n vreemdgaande man ingaan.. Ook andersom, vrouwen die vreemdgaan via een datingsite. Vrouwen zijn nou niet perse heiligerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef Trankilo het volgende:
[..]had ik dus niet verwacht, zullen ook wel nieuwsgierig zijn
. En heb je wel eens een date gehad via zo'n site en bleek dat de persoon totaal niet op zijn profielfoto leek? Soort van catfish idee.
Omdat ik zelf niet single ben trek ik ze echt aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach veelsteveel mannen die vreemd gaan. Net zoveel vrouwen die op zo'n vreemdgaande man ingaan.. Ook andersom, vrouwen die vreemdgaan via een datingsite. Vrouwen zijn nou niet perse heiliger
Er zijn al veel mooie verhalen hierover op FOK! gepost en ik heb ze ook IRL gehoord
50/50 toch? Dan weet ik dat ook weer voor vanavond.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:00 schreef Weissman het volgende:
Trankilo ga je ook nog vragen hoe het met de rekening zit op de 1e date?
Als je hem dist 50/50, als je hem leuk vindt laat je hem betalen en betaal je de volgende keer. Zodat zijn ego ook weer gestreelt isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:04 schreef Wolken het volgende:
[..]
50/50 toch? Dan weet ik dat ook weer voor vanavond.
Heel herkenbaar verhaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat ik zelf niet single ben trek ik ze echt aan
Op paiq zijn 9 uit 10 matches niet single, van de speeddates 8 uit 10 of zo
Ik vind paiq wel de ergste qua vreemdgangers maar ik kom er ook veel tegen op tinder. Op Okc het minst. Daar wel veel mensen die gewoon niet monogaam zijn
Je biedt idd aan de volgende keer te betalen...Uiteindelijk betaalt hij de volgende keer ook...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je hem dist 50/50, als je hem leuk vindt laat je hem betalen en betaal je de volgende keer. Zodat zijn ego ook weer gestreelt is
Het is maar net in wat voor kringen je je begeeft volgens mij... .Internet is natuurlijk een paradijs voor polygame mensen dus verzamelen ze zich ook daar....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar verhaal.
Volgens mij is de monogamie tegenwoordig sowieso heel erg ver te zoeken.
Dimmen Weiss, anders kom ik eventjes afrekenen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:00 schreef Weissman het volgende:
Trankilo ga je ook nog vragen hoe het met de rekening zit op de 1e date?
Ik denk dat polygamie wel meer voor komt. Andere levensstijlen (en dus anders dan monogamie) zijn meer bespreekbaar dan 'vroeger'. Ik denk dat je best wat ballen moest hebben om het vroeger aan je liefje voor te stellen. Wat 'men' daar van dacht was toen veel erger dan nu lijkt mequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is maar net in wat voor kringen je je begeeft volgens mij... .Internet is natuurlijk een paradijs voor polygame mensen dus verzamelen ze zich ook daar....
Ik denk niet dat het meer of minder is in aantallen dan vroeger... het is alleen wat makkelijker/toegankelijker
Als ik kijk naar de mijne zie ik het helemaal niet...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat polygamie wel meer voor komt. Andere levensstijlen (en dus anders dan monogamie) zijn meer bespreekbaar dan 'vroeger'. Ik denk dat je best wat ballen moest hebben om het vroeger aan je liefje voor te stellen. Wat 'men' daar van dacht was toen veel erger dan nu lijkt me
Als ik kijk naar de mensen in mijn omgeving zie ik het best veel
Het werkt echt precies het zelfde als met offline daten hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:15 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Dimmen Weiss, anders kom ik eventjes afrekenen.
Ik vind het interessant om mee te lezen en ja, ik vraag ook wel eens wat. In mijn directe omgeving zit er (volgens mij) niemand op een datingsite dus voor mij is het een ver-van-mijn-bed-show. Tuurlijk heb ik ook wel gedate, behoorlijk wat, maar dat zijn allemaal dates geweest die ik offline heb ontmoet. Door dit topic kreeg ik het idee dat het wel erg populair is, wat bevestigd werd door eventjes Googlen.
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat er mensen in jouw omgeving niet monogaam zijn maar dit niet aan de grote klok hangenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de mijne zie ik het helemaal niet...
T'is maar net met wie je omgaat dus...
Ik denk wel dat er meer gescharreld wordt dan vroeger en dat mensen vaak meerder scharrels hebben en er dus in zekere zin wel mee polygamie is dan vroeger. Er wordt in ieder geval wel een stuk openlijker over gesproken dan vroeger....
Wat?!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:15 schreef Trankilo het volgende:
Dimmen Weiss, anders kom ik eventjes afrekenen.
Daarom...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat er mensen in jouw omgeving niet monogaam zijn maar dit niet aan de grote klok hangen
Van mijn vrienden weet ook maar een handje vol mensen het
Je snapt serieus de woordgrap van hem niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat?!![]()
Begrijp ik nou goed dat je mij probeert te bedreigen?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat?!![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef Trankilo het volgende:
[..]x 1.000.000
Kom op Weiss, ik doe elke poging van je om mij belachelijk te maken (in je reet steken / afrekenen) af met een grapje om de lieve vrede te bewaren. Natuurlijk bedreig ik je niet. Ik ben serieus geïnteresseerd in de verhalen hier en heb geen zin in dit gedoe van je, nu is het wel klaar.
Gew excel sheet bijhouden toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jongen, je bent er echt veel te berekenend mee bezig. Alsof je bij moet houden wie/wanneer/hoe praat op de zoveelste dag. Lijkt me dodelijk vermoeiend.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:56 schreef Deezertje het volgende:
Is bij jullie de derde dag ook altijd cruciaal voor het in stand houden van leuk contact op sites / Tinder? Eerste dag ontmoet je iemand, lekker praten. Tweede dag praat je al wat langer. Maar de derde dag weet je pas of je nog steeds zo leuk bent. Ondertussen is ze namelijk 2 keer online gekomen op Tinder nadat ik mijn bericht gestuurd had en hebben we al zo'n 8 uur totaal gechat dus niet echt weinig. Wacht zelf wel tot vanavond laat want als je pusht weet je sowieso dat ze niet reageert. En bij Tinder online komen is minimaal de app openen (dus niet stand-by).
is t ook es andersom. . Normaal ben jij hier thaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat?!![]()
Tja, offline aanspreken ben ik geen held in. Zie in bijvoorbeeld de sportschool vaal genoeg dezelfde dames. Gesprekje aanknopen lijkt simpel dan, maar altijd net op het punt dat ik ze wil aanspreken is d'r vriend ineens mee sporten. Weet je dat je kansloos bent.. En de vrijgezelle dames durven blijkbaar ook niet zomaar op je af te stappen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jongen, je bent er echt veel te berekenend mee bezig. Alsof je bij moet houden wie/wanneer/hoe praat op de zoveelste dag. Lijkt me dodelijk vermoeiend.
Goeie instelling. Ga gewoon met ze praten ongeacht of iemand bezet is of niet. Leer gewoon eerst sociaal vaardig te worden. Lekker boeiend of iemand bezet is of niet. Weet je toch nooit van te voren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, offline aanspreken ben ik geen held in. Zie in bijvoorbeeld de sportschool vaal genoeg dezelfde dames. Gesprekje aanknopen lijkt simpel dan, maar altijd net op het punt dat ik ze wil aanspreken is d'r vriend ineens mee sporten. Weet je dat je kansloos bent.. En de vrijgezelle dames durven blijkbaar ook niet zomaar op je af te stappen.
Maar, tindermeisje is weer actief!
Ik heb eerder het idee dat je net zolang wacht tot er een bepaalde omstandigheid is waardoor je het uiteindelijk niet hoeft te doen. Kan dat kloppen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, offline aanspreken ben ik geen held in. Zie in bijvoorbeeld de sportschool vaal genoeg dezelfde dames. Gesprekje aanknopen lijkt simpel dan, maar altijd net op het punt dat ik ze wil aanspreken is d'r vriend ineens mee sporten. Weet je dat je kansloos bent.. En de vrijgezelle dames durven blijkbaar ook niet zomaar op je af te stappen.
Ik denk ook niet dat veel meiden in de sportschool zitten te wachten op een gesprek. Waarschijnlijk vinden ze het alleen maar irritant. Maar goed, je kunt het altijd proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
dat ja..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef Wolken het volgende:
Het leukste is een contact die je niet in stand hoeft te houden, dat het vanzelf gaat. Misschien is ze gewoon ff druk met andere dingen en begint ze vanzelf wel weer als ze de tijd heeft gevonden om te reageren. Niks zo irritant als opdringerige mensen die iedere dag uren met je wilt chatten. Daar heb ik niet eens tijd voor.
Nee hoor, als ik iemand echt leuk genoeg vindt knoop ik een gesprek aan. Al paar keer gedaan maar na twee antwoorden gaan ze naar een ander toestel of kijken ongemakkelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat je net zolang wacht tot er een bepaalde omstandigheid is waardoor je het uiteindelijk niet hoeft te doen. Kan dat kloppen?
Dat zegt niks. Ik heb ook weleens een lesbienne gedate. Maar ik zou in jouw geval wat rustiger aan beginnen. Oude vrouwtjes helpen met oversteken om mad skills op te doen enzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik iemand echt leuk genoeg vindt knoop ik een gesprek aan. Al paar keer gedaan maar na twee antwoorden gaan ze naar een ander toestel of kijken ongemakkelijken de vorige keer was iemand die de hele tijd flirtsignalen gaf en ik leuk had mee staan praten de hele workout achteraf lesbisch..
Gewoon zeggen dat je ook lesbisch bent, probleem weer opgelostquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik iemand echt leuk genoeg vindt knoop ik een gesprek aan. Al paar keer gedaan maar na twee antwoorden gaan ze naar een ander toestel of kijken ongemakkelijken de vorige keer was iemand die de hele tijd flirtsignalen gaf en ik leuk had mee staan praten de hele workout achteraf lesbisch..
Denk nooit voor anderen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat veel meiden in de sportschool zitten te wachten op een gesprek. Waarschijnlijk vinden ze het alleen maar irritant. Maar goed, je kunt het altijd proberen natuurlijk.
Ik moest er iig om lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ook lesbisch bent, probleem weer opgelost
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:31 schreef S15 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook "Ik denk"
Verder ga ik naar de sportschool om te sporten, verder niet.
Ditquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie instelling. Ga gewoon met ze praten ongeacht of iemand bezet is of niet. Leer gewoon eerst sociaal vaardig te worden. Lekker boeiend of iemand bezet is of niet. Weet je toch nooit van te voren.
Doe anders net of je tegen een vent praat, misschien helpt dat.
Ditquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat veel meiden in de sportschool zitten te wachten op een gesprek. Waarschijnlijk vinden ze het alleen maar irritant. Maar goed, je kunt het altijd proberen natuurlijk.
En dit!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:21 schreef Weissman het volgende:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #179
Tuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen (meisjes?) in de sportschool komen om te flirten. Vast wel een paar, maar als ze iemand iedere keer met een andere meid zien flirten, dan schiet dat niet op denk ik. En bij Deezertje heb ik vooral het idee dat hij alleen naar de sportschool gaat om met vrouwen te flirten. Je flink uitsloven in de sportschool levert waarschijnlijk meer op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]je begrijpt wel wat ik bedoel
Ja op een paar uitzonderingen na heb je gelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen (meisjes?) in de sportschool komen om te flirten. Vast wel een paar, maar als ze iemand iedere keer met een andere meid zien flirten, dan schiet dat niet op denk ik. En bij Deezertje heb ik vooral het idee dat hij alleen naar de sportschool gaat om met vrouwen te flirten. Je flink uitsloven in de sportschool levert waarschijnlijk meer op.
Die Russische laat niets meer van zich horen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:55 schreef Feddd het volgende:
Even mijn date (tinder) ervaringen tot nu toe de afgelopen 3 maanden sinds ik vrijgezel ben:
Eerste date was met een aardige meid uit het midden van het land, 2 keer mee afgesproken. maar de vonk sloeg niet over dus daar is het bij gebleven.
Niet lang daarna met een meid hier wat dichter in de buurt afgesproken, veel leuke gesprekken mee gehad op tinder. De week dat onze date zou zijn (vrijdag) was ze niet meer op tinder geweest, dus donderdags stuur ik nog een berichtje of ze het druk heeft en of onze date nog doorgaat. 1 uur later kijk ik nog een keer en zie ik dat ze uit m'n lijst is verdwenen![]()
Les voor de volgende keer vraag om mobielnummer![]()
We geven de moed niet op en spreken af met een leuke Russische studente.
Ik daar naar toe, helemaal overrompeld over hoe veel beter ze er nog uit ziet dan op de foto's
Mede door het moeizame gesprek wat in het Engels werd gevoerd en mijn faalangst als het om vrouwen zoenen gaat op niks uitgedraaid.![]()
Paar dagen daarna met nog een meid afgesproken, een hele zondag mee doorgebracht. Klikte ontzettend goed wat mij betreft.
Aanstaande zondag krijgt het een vervolg dan ga ik naar haar toe, en ik hoop dat het dan net zo goed gaat als de vorige date samen![]()
Zo niet dan gaan we weer gewoon verder Tinderen
Jij hebt er vandaag toch 1? Moet je niet de trein halen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Zijn er nog mensen die op date gaan dit weekend?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen date met een fokmeisje. Kijken of we gaan scharen.
Als ik het één keer probeer ben ik niet meteen lesbisch toch?quote:
Kom ik je er persoonlijk uitvissen. Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:24 schreef Wolken het volgende:
Oke, alles geknipt, geschoren en gewaxt dus klaar om te gaan. Mocht ik me overmorgen nog niks van me heb laten horen lig ik ergens in een greppel in de buurt van Leiden.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:36 schreef Wolken het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:24 schreef Wolken het volgende:
Oke, alles geknipt, geschoren en gewaxt dus klaar om te gaan. Mocht ik me overmorgen nog niks van me heb laten horen lig ik ergens in een greppel in de buurt van Leiden.
Dat laatste is herkenbaar. Dat komt volgens mij nog best geregeld voor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar een catfish spreekt ook niet af want dan is de bubble meteen lek
Er zijn hier wel mensen die wel eens zoiets hebben gehad van 'hmmm die foto's waren wel duidelijk op je beste dag gemaakt'
Nee,eigenlijk niet. Ik ouwehoer sowieso veel,ongeacht hoe lang/kort ik iemand ken. En soms word dat op prijs gesteld, en soms ook niet. Ik kan je alleen aanraden om er gewoon eens wat relaxter mee om te gaan i.p.v. dat 'moeten'. Dat scheelt jezelf veel onnodige stress/irritatie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:56 schreef Deezertje het volgende:
Is bij jullie de derde dag ook altijd cruciaal voor het in stand houden van leuk contact op sites / Tinder? Eerste dag ontmoet je iemand, lekker praten. Tweede dag praat je al wat langer. Maar de derde dag weet je pas of je nog steeds zo leuk bent. Ondertussen is ze namelijk 2 keer online gekomen op Tinder nadat ik mijn bericht gestuurd had en hebben we al zo'n 8 uur totaal gechat dus niet echt weinig. Wacht zelf wel tot vanavond laat want als je pusht weet je sowieso dat ze niet reageert. En bij Tinder online komen is minimaal de app openen (dus niet stand-by).
Dat dus...Dat terwijl er weinig simpelers is dan gesprekken aanknopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat je net zolang wacht tot er een bepaalde omstandigheid is waardoor je het uiteindelijk niet hoeft te doen. Kan dat kloppen?
Dat zeggen werkt prima. Weinig vrouwen die dan niet lachen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ook lesbisch bent, probleem weer opgelost
Zondag een koffiedate met een fokker. En ik drink niet eens koffie. Hellup...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Zijn er nog mensen die op date gaan dit weekend?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Zondag een koffiedate met een fokker. En ik drink niet eens koffie. Hellup...
Dan ga je wat anders drinkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Veel plezier Wolken!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:24 schreef Wolken het volgende:
Miss had je een fokster moeten datem. Die drinken vooral theequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, zin om thee te komen drinken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Miss had je een fokster moeten daten. Die drinken vooral thee
Als t in Afoort is, wil ik best langskomenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, zin om thee te komen drinken?
p.s. ik ken de bewuste fokker al een lange tijd en het is al jaren een goede vriend van me
Eh, zondag niet. Dat is in Utrecht. Maar ik wil best eens in Amersfoort thee komen drinken. De laatste keer Amersfoort beviel me prima.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als t in Afoort is, wil ik best langskomen
Doe niet aan 1 op 1 meest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, zondag niet. Dat is in Utrecht. Maar ik wil best eens in Amersfoort thee komen drinken. De laatste keer Amersfoort beviel me prima.
Ouch...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe niet aan 1 op 1 meest.
Daarbij zonde van je tijd als uiteindelijk toch besluit niet te gaan
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valt mee, ik wist al dat cue niet 1 op 1 meet.quote:
Hoezo zonde van de tijd? Ik vind Amersfoort best een mooi centrum hebben waarvan ik helaas maar een klein stukje gezien heb. Ik kom er sowieso nog wel een keer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets ouch aan. Hij kent mn mening al.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen. Maar zoals ik zei, ik wist al hoe je daar over dacht.quote:
Lees je de verhalen hier niet? Met al die horrordates?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen. Maar zoals ik zei, ik wist al hoe je daar over dacht.
Ja hoor, en ik heb ze zelf ook wel gehad. Alleen blijf ik altijd van het goede uit gaan en ben ik natuurlijk een awesome (gezellige) datequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lees je de verhalen hier niet? Met al die horrordates?
Kwaliteit in de communicatie wel. In de dates is maar bezien..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:54 schreef Vervelendiets het volgende:
Ik hoor veel goede verhalen over Lexa! Alleen moet je wel voor alles betalen, hopelijk betaalt dat zich terug in kwaliteit..
Als het een FOK! date is kom je vaak wel mee weg!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:57 schreef Vervelendiets het volgende:
Ik heb altijd een extra soort van 'euvel'. Ik heb een lichte vorm van autisme, wat je niet merkt op het eerste gezicht... Maar ik vind het toch altijd lastig als ik een tijdje date om te zeggen: 'owja ik ben autist'. ( ik wil graag eerlijk zijn dusja)
Ik twijfel altijd wanneer een goed moment is om zoiets naar voren te brengen.
In deze reeks heb je een euvel als je normaal bent. Negen op de tien users hier is autist, dus je zit wel goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:57 schreef Vervelendiets het volgende:
Ik heb altijd een extra soort van 'euvel'. Ik heb een lichte vorm van autisme, wat je niet merkt op het eerste gezicht... Maar ik vind het toch altijd lastig als ik een tijdje date om te zeggen: 'owja ik ben autist'. ( ik wil graag eerlijk zijn dusja)
Ik twijfel altijd wanneer een goed moment is om zoiets naar voren te brengen.
Dit. Half FOK! is autistquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als het een FOK! date is kom je vaak wel mee weg!
Succes
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een gezellige date. Daar doe je het toch voor, zou je zeggen.
Dat dus. In welke categorie val jij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
en de andere helft heeft andere issues
Mensen die zeggen goed in bed te zijn vallen ook altijd tegen, heb t zelfde idee bij dit soort uitsprakenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja hoor, en ik heb ze zelf ook wel gehad. Alleen blijf ik altijd van het goede uit gaan en ben ik natuurlijk een awesome (gezellige) date
Ben geen autistquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]Je snapt wel wat ik bedoel HJ. Niets ergers dan dates die weinig/niets zeggen en waar je echt alles uit moet trekken. Daar kunnen dates mij nooit van beschuldigen gelukkig.
[..]
Dat dus. In welke categorie val jij?
Daarom zeg ik ook altijd dat ik slecht ben in bed. Altijd eerlijk zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen die zeggen goed in bed te zijn vallen ook altijd tegen, heb t zelfde idee bij dit soort uitspraken
Ik zeg altijd dat ik een lousy fuck ben. En zelfs dan val ik altijd tegenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen die zeggen goed in bed te zijn vallen ook altijd tegen, heb t zelfde idee bij dit soort uitspraken
Hedonistquote:
Dat eerste zul je mij niet horen zeggen. Dat zouden mensen die dat interesseert aan mijn ex-bedpartners moeten vragen. Maar ik durf de uitspraak gerust te doen. Genoeg fokkers/foksters die dat kunnen bevestigen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wait, whut? Hoeveel fok dames heb je al geneukt dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste zul je mij niet horen zeggen. Dat zouden mensen die dat interesseert aan mijn ex-bedpartners moeten vragen. Maar ik durf de uitspraak gerust te doen. Genoeg fokkers/foksters die dat kunnen bevestigen.
Klopt, zullen ze vast doen. Zullen ze ook zeker vinden. Ik vind alleen zo weinig mensen interessant / leuk dat ik zelden uitgave van wat anderen vinden. Klopt tovh nooit met mijn eigen bevindingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste zul je mij niet horen zeggen. Dat zouden mensen die dat interesseert aan mijn ex-bedpartners moeten vragen. Maar ik durf de uitspraak gerust te doen. Genoeg fokkers/foksters die dat kunnen bevestigen.
Niet alles draait om seks weiss. En nee, je krijgt geen getal van me. En nee, zoveel zijn het echt niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wait, whut? Hoeveel fok dames heb je al geneukt dan?
Ik wist wel dat je vroeg of laat een Faxie' tje zou pullen
Doesn't matter, had sexquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik een lousy fuck ben. En zelfs dan val ik altijd tegen
Amen, herkenning +1.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, zullen ze vast doen. Zullen ze ook zeker vinden. Ik vind alleen zo weinig mensen interessant / leuk dat ik zelden uitgave van wat anderen vinden. Klopt tovh nooit met mijn eigen bevindingen.
Wow, echt. Fakkin' wow gew. Wat hebben Faxie en jij wel, wat ik niet heb?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:26 schreef yats het volgende:
Niet alles draait om seks weiss. En nee, je krijgt geen getal van me. En nee, zoveel zijn het echt niet.
skillsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wow, echt. Fakkin' wow gew. Wat hebben Faxie en jij wel, wat ik niet heb?
Amen 2. Liever iets te bescheiden en leuker in het echt dan zo'n tegenvaller in het echt. Geldt al helemaal voor seks trouwens. Daar moet je niet teveel over praten.quote:
Hey, Eefje. Snel weer terug zoals ik al verwachttequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Amen 2. Liever iets te bescheiden en leuker in het echt dan zo'n tegenvaller in het echt. Geldt al helemaal voor seks trouwens. Daar moet je niet teveel over praten.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hey, Eefje. Snel weer terug zoals ik al verwachtte
Juist wel. Praten kan ik goed, neuken niet. Dus dan maar praten over neuken om te compenserenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Amen 2. Liever iets te bescheiden en leuker in het echt dan zo'n tegenvaller in het echt. Geldt al helemaal voor seks trouwens. Daar moet je niet teveel over praten.
Zeggen dat je niet kan neuken is ook niet echt slimquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Juist wel. Praten kan ik goed, neuken niet. Dus dan maar praten over neuken om te compenseren
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hey, Eefje. Snel weer terug zoals ik al verwachtte
Shit, eigen ramen ingegooid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet kan neuken is ook niet echt slim
Gewoon niet over praten
Amersfoort is wel in de buurtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als t in Afoort is, wil ik best langskomen
Ja, en je bleef meelezen he? Waardoor je toch weer de neiging kreeg om te reageren op iets wat gezegd werd. Dat gebeurt in 9 van de 10 gevallen als iemand stampvoetend vertrekt. Maar welcome back enzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh ja, ik deed een Spezzaaatje. Was gewoon echt even de negativiteit hier beu. Ken gebeure. Ik miste jullie
Maar ik ga mooi wel morgen op date! Lekker makkelijk, oude bekende dit dat en films, bier etc. zijn al ingeslagen hoorde ik. Eigenlijk vooral veel zin in lepelen (hallo herfst) dus hoop niet dat hij teleurgesteld is
Van wie is die zin ook alweer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, en je bleef meelezen he? Waardoor je toch weer de neiging kreeg om te reageren op iets wat gezegd werd. Dat gebeurt in 9 van de 10 gevallen als iemand stampvoetend vertrekt. Maar welcome back enzo.
"you can check out anytime you like, but you can never leave"
The Eagles, Hotel Californiaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Van wie is die zin ook alweer?
Ja gvd ik zat echt zó op mijn handen! Vooral na die vraag van Spirit waar van die antwoorden van lik me vestje op kwamen..Stampvoetend viel ook wel weer mee trouwens. Die spiegel die dit topic je soms voorhoudt over je eigen zuurtegraad was nogal confronterend
Voel me net Bill Murray maar dat is dan wel weer tof.
Als miserabele klootzak zijnde kan ik dat alleen maar beamen. Maar laten we niet op de positieve toer gaan zoals een of andere n00b afgelopen week wilde. Ik laaf me aan de horrorverhalen als ware het zoete nectar. Voor gezapigheid hebben we de relatie sc.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Van wie is die zin ook alweer?
Ja gvd ik zat echt zó op mijn handen! Vooral na die vraag van Spirit waar van die antwoorden van lik me vestje op kwamen..Stampvoetend viel ook wel weer mee trouwens. Die spiegel die dit topic je soms voorhoudt over je eigen zuurtegraad was nogal confronterend
Voel me net Bill Murray maar dat is dan wel weer tof.
ofquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als miserabele klootzak zijnde kan ik dat alleen maar beamen. Maar laten we niet op de positieve toer gaan zoals een of andere n00b afgelopen week wilde. Ik laaf me aan de horrorverhalen als ware het zoete nectar. Voor gezapigheid hebben we de relatie sc.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als miserabele klootzak zijnde kan ik dat alleen maar beamen. Maar laten we niet op de positieve toer gaan zoals een of andere n00b afgelopen week wilde. Ik laaf me aan de horrorverhalen als ware het zoete nectar. Voor gezapigheid hebben we de relatie sc.
Neem mijn posts toch eens niet zo serieus man.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wow, echt. Fakkin' wow gew. Wat hebben Faxie en jij wel, wat ik niet heb?
He eefje, hoe is het daar in het noorden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het doen is ook leuker dan erover praten natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet kan neuken is ook niet echt slim
Gewoon niet over praten
Het is hier goed. Geen files enzo, beetje norse lui bij de Action en veel te warm voor oktober.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Neem mijn posts toch eens niet zo serieus man.
[..]
He eefje, hoe is het daar in het noorden?
[..]
Het doen is ook leuker dan erover praten natuurlijk.
Afgelopen week een date gehad met Meurende Kut. Ging allemaal prima zolang ze haar kleren aanhield en haar mond vooral gebruikte voor andere dingen dan er stront uit te ventileren. Ik denk niet dat het relatiemateriaal is, maar we zien wel waar het heengaat.quote:
Ik word het vrouwelijke equivalent van die Ronnie Wood kloonquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:54 schreef eefje801 het volgende:
En Phoebs zie ik als een soort Hanneke Groenteman op haar zestigste nog vrijgezel hip jong snel en wild dansen in Rotterdam, no pun intendend.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Feebs. M'n meisjescrush, m'n heldin
.
Files, begin er maar niet over. Ik heb vandaag een uur lang letterlijk stil gestaan. Veel plezier morgen in ieder geval! En zondag word vast gezellig aangezien ik al jaren bevriend met hem ben. Dat laatste ga ik maar niet op inquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is hier goed. Geen files enzo, beetje norse lui bij de Action en veel te warm voor oktober.
En verder ga ik morgen afreizen naar het zuiden (niet zo ver) voor een leuke date. Appen alweer een tijdje en kennen elkaar al dus voorzie helaas geen horrorverhaal. Om de mensen die graag ook leuke dateverhalen (nu jinx ik het) lezen te voorzien zal ik uitgebreid verslag doen.
Jij vast veel plezier met je mannelijke fokker en ga them chickies scoren.
Nope... had nog wel geappt, maar geen reactie meer gehad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die Russische laat niets meer van zich horen?
Als dat echt zo was dan weet ik niet of ik dit nu deprimerend vind of dat ik me verbaas dat je dan niet even een washandje toewerpt, demonstratiefquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Afgelopen week een date gehad met Meurende Kut. Ging allemaal prima zolang ze haar kleren aanhield en haar mond vooral gebruikte voor andere dingen dan er stront uit te ventileren. Ik denk niet dat het relatiemateriaal is, maar we zien wel waar het heengaat.
Zoiets?
Die knipoog is veelzeggend. Maar eh, dolletjes enzo. Have fun!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Files, begin er maar niet over. Ik heb vandaag een uur lang letterlijk stil gestaan. Veel plezier morgen in ieder geval! En zondag word vast gezellig aangezien ik al jaren bevriend met hem ben. Dat laatste ga ik maar niet op in
Het was slechts een voorbeeld. Ik ben datingmoe.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als dat echt zo was dan weet ik niet of ik dit nu deprimerend vind of dat ik me verbaas dat je dan niet even een washandje toewerpt, demonstratief
Thanks, gaat vast lukken want hij heeft Netflix. Eh ik bedoel ik ga heel gezellig maken en mooi zitten zijn gewaxt en bevallig en neem mijn tandenborstel mee, just in case.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Files, begin er maar niet over. Ik heb vandaag een uur lang letterlijk stil gestaan. Veel plezier morgen in ieder geval! En zondag word vast gezellig aangezien ik al jaren bevriend met hem ben. Dat laatste ga ik maar niet op in
HJ toch. Nogmaals, je weet wat ik je laatst stuurde toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die knipoog is veelzeggend. Maar eh, dolletjes enzo. Have fun!
Ja, en ik heb het maar gelaten voor wat het was omdat ik het nogal in twijfel trok en geen zin had in een welles/nietes discussie verder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
HJ toch. Nogmaals, je weet wat ik je laatst stuurde toch?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Neem mijn posts toch eens niet zo serieus man.
Zie en daarom kan ik er dus niks van dat daten via internet ik lees te letterlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het was slechts een voorbeeld. Ik ben datingmoe.
Nooit twijfelen. Zoals ik je stuurde, ik snap best wat je bedoelde. Daar hoef je echt geen serial dater voor te zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, en ik heb het maar gelaten voor wat het was omdat ik het nogal in twijfel trok en geen zin had in een welles/nietes discussie verder.
Wat jij te weinig hebt, heb ik juist weer teveel. Wat dat aanvoelen betreft, tussen de regels doorlezen. Dingen zien die anderen niet zien. Ik voel me net dat ventje uit The Sixth Sense af en toe. Serieusquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zie en daarom kan ik er dus niks van dat daten via internet ik lees te letterlijkDat wordt overigens ook wel eens tijd dat jij datingmoe bent, misschien wel juist het moment bij uitstek om het heerlijk te gaan vinden om vrijgezel te zijn en dan binnen twee maand tegen een geweldige vrouw aan te lopen, zul je altijd zien.
Ik was en ben dat overigens ook, hoor. Maar wil eventjes doen alsof, en dat gaat makkelijk met iemand die diezelfde behoefte voelt. Datingsites raak ik bijna niet meer aan. En dan begin ik en denk ik halverwege: jadiejadiejada hoe vaak heb ik dit "kunstje" nu al gedaan er is ook geen kunst aan. Eigenlijk een soort tegenovergestelde van mensen die maar geen date vinden. Eigenlijk is dat fijner want dan is het extra leuk als het wel eens raak is
Nou ja, stel dat het zo is, prima verder toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit twijfelen. Zoals ik je stuurde, ik snap best wat je bedoelde. Daar hoef je echt geen serial dater voor te zijn.
Het ging over de date-moeheid van HJ. Ik weet verder niet wat HJ daarover kwijt wil dus laat dat verder aan hem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:19 schreef eefje801 het volgende:
Wat een mysterie Nou yats, voor de draad ermee.
Zekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, stel dat het zo is, prima verder toch?
Een leuke om op de oncologische afdeling op te hangen. "Nee kindjes, die hersentumoren houden op met bestaan zodra jullie genoeg liefde krijgen".quote:
Jij bent een mooie. Wel (om wat voor reden dan ook) meermaals in dit topic benadrukken dat jij mij dmde over *iets geheimzinnigs*, maar vervolgens als mensen er naar gaan gissen de lading bij mij neerleggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Het ging over de date-moeheid van HJ. Ik weet verder niet wat HJ daarover kwijt wil dus laat dat verder aan hem.
[..]
Zeker
Mja, ik voel wel dingen aan maar niet op basis van tekst inderdaad, die letters zitten in de weg. Doe mij maar lichaamstaal of mimiek. Jij ziet het af en toe een beetje spoken ja, soms denk ik ook wel dat je dingen ziet die er niet zijn. Ik vind nog steeds dat je dat voor iets anders moet gebruiken maar wie ben ik en dit is niet het topic daarvoor. De schrijfwedstrijd komt er weer aan, zeg maar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat jij te weinig hebt, heb ik juist weer teveel. Wat dat aanvoelen betreft, tussen de regels doorlezen. Dingen zien die anderen niet zien. Ik voel me net dat ventje uit The Sixth Sense af en toe. SerieusAl beginnen die gesprekken inmiddels ook hier als een kunstje te voelen, dat herken ik wel.
Enfin, morgen weer ouderwetsch richting kroeg. We zien het wel weer.
En ik meen te interpreteren dat yats als eerste kwam, maar dat hij nu anders wil doen geloven...?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik eruit begrijp is dat yats aan HJ's piemel wil zitten. En zolang het niet duidelijker wordt, neem ik dat maar aan als waarheid.
Ja sorry hoor. Ik kan wel aangeven wat je mij dm'de, maar ik heb geen zin om dingen te openbaren van anderen als ik niet weet of en in hoeverre dat openbaar mag. Ik heb mijn lesje wel geleerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent een mooie. Wel (om wat voor reden dan ook) meermaals in dit topic benadrukken dat jij mij dmde over *iets geheimzinnigs*, maar vervolgens als mensen er naar gaan gissen de lading bij mij neerleggen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik eruit begrijp is dat yats aan HJ's piemel wil zitten. En zolang het niet duidelijker wordt, neem ik dat maar aan als waarheid.
Kap gewoon met dat achterlijke gelul man, alsof iemand in dit topic hier op zit te wachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik kan wel aangeven wat je mij dm'de, maar ik heb geen zin om dingen te openbaren van anderen als ik niet weet of en in hoeverre dat openbaar mag. Ik heb mijn lesje wel geleerd.
Aha dankje, dat is een beeld dat zowel raar als heet is ik moet echt morgen die date niet afzeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een open boek. Voor mijn part post je het hier, totaal geen moeite mee. Maar dan wel het volledige gesprek he? Dus ook van jouw kant. Dat is het deel wat ik in twijfel trok, zeg maar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik kan wel aangeven wat je mij dm'de, maar ik heb geen zin om dingen te openbaren van anderen als ik niet weet of en in hoeverre dat openbaar mag. Ik heb mijn lesje wel geleerd.
Anders heb je dat beeld om jezelf morgen mee te verwennenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aha dankje, dat is een beeld dat zowel raar als heet is ik moet echt morgen die date niet afzeggen.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Kap gewoon met dat achterlijke gelul man, alsof iemand in dit topic hier op zit te wachten
Feebs, de primark heeft onderbroekjes met pinguins. Voor de eenzame dagen met Ben & Jerry's en Tom Hanks filmsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik plaste zojuist een beetje in mn heupslip van de anticipatie
Ik kan me ook niet herinneren dat ik je wat stuurde. Beetje wat Cue_ eerder zei.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik ben niet boeiend genoeg om mee te DMen, dus blijf dat maar met yats doen.
Ook een goed ideequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anders heb je dat beeld om jezelf morgen mee te verwennen.
Uhm nee je hebt mij godzijdank niks geDM'd, Cue ook niet trouwensquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ik je wat stuurde. Beetje wat Cue_ eerder zei.
zit in Utrecht tussen de schnoelen maar 1st things 1stquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:41 schreef Weissman het volgende:
Wat zijn je stats Deezertje? SQ, DL, BP, OHP ?
Dat ging over mensen die je niet interessant leken. Verder eens hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:49 schreef S15 het volgende:
[..]
Uhm nee je hebt mij godzijdank niks geDM'd, Cue ook niet trouwens
Dus ik heb geen idee waar je het over hebt.
Maar wat jij en yats in DM bespreken hoeft toch niet hier in dit topic? En al helemaal niet dat half geheimzinnige, daar zit lijkt mij niemand op te wachten.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie hebben echt te weinig (of juist teveel) seks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En ik meen te interpreteren dat yats als eerste kwam, maar dat hij nu anders wil doen geloven...?
Te weinig. Maar nu weet ik wat het is en snap niet dat dat zo geheimzinnig moet maar wel genoemd moet worden. Dan had je het eigenlijk niet moeten noemen. *kommaneukermodus uit*quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben echt te weinig (of juist teveel) seks.
Maar laat maar. Ik date niet met HJ, en ga dat ook niet doen. Ik hou er verder wel over op.
ha ha ha natuurlijk loopt ze er wel zo bijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Voor de grap eens reviews over Badoo gelezen want ik dacht altijd dat dit toch ook een van de betere sites zou zijn. De site heeft een score van 1 ster dus dat viel even vies tegen. In de reviews word onder andere gewaarschuwd voor gestoorde vrouwen en volgens mij is dat niet gelogen. Ik heb hier een foto op het scherm van een chick met supervette getekende wenkbrauwen en een soort driehoek op d`r voorhoofd. Ik hoop van harte dat ze er in het echt zo niet bijloopt.
Wait whut?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ga je trouwens midgetgolfen met El_Thijs?
Nou, onder die petjes zit best soms wat leuks hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Badoo is ook wel het afvoerputje van de datingsites natuurlijk. Maar petjes-fetisjisten komen er wel aan hun trekken.
Ik ben wel een voorstander van de wat actievere dates ja, dat klopt. Maar met C_C, dat is nieuw voor me.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij gaat toch altijd midgetgolfen enzo
Niks mis met midgetgolfenquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij gaat toch altijd midgetgolfen enzo
fucking naapers zijn het. En hij heet silenus. Of Thijs dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Silenius en HJ date-moe.... nooit gedacht dat ik de dag zou meemaken... Ik weet nog niet goed hoe ik me er onder voel. Het moet een plekje krijgen.
Zelden ben je zo zinnig geweest als nu, Fax.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:15 schreef Faxie het volgende:
DP en c_c zouden eens een goede schaarsessie moeten houden
Ik ben altijd waanzinnigquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zelden ben je zo zinnig geweest als nu, Fax.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:15 schreef Faxie het volgende:
DP en c_c zouden eens een goede schaarsessie moeten houden
Jij. Niet doen.quote:
Noh cc jij doet van alles met me, wat faxie weer weet te.. euh ja... on-doen..quote:
Ik zal niet meer cuntblocken sorryquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Noh cc jij doet van alles met me, wat faxie weer weet te.. euh ja... on-doen..
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:22 schreef Cue_ het volgende:
slowchat over scharende users wat nooit gebeurd... Het was ooit interessanter hier.
Je weet hoe het met de mannen in dit topic is gesteld, wanneer de vrouwen met elkaar willen gaan scharen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:22 schreef Cue_ het volgende:
Pff yats die geheimzinnig doet, slowchat over scharende users wat nooit gebeurd... Het was ooit interessanter hier.
Toch jammer dat de serialdaters datemoe zijn
Heuyy, dat heb ik ook een keer gedaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Feebs, de primark heeft onderbroekjes met pinguins. Voor de eenzame dagen met Ben & Jerry's en Tom Hanks films.
Ik ga binnenkort trouwens midgetgolfen als dateNog nooit gedaan, ben benieuwd hoeveel mensen ik op de EHBO sla
.
Dit is een overdekte glow in the dark baan, waar ik heen ga. Donkere hoekjes en alles. Ik ben enthousiaster dan logisch isquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heuyy, dat heb ik ook een keer gedaan.
Alleen regende het heeel hard en moesten we toen de overdekte midgetgolfbanen gebruiken. Die zijn toch minder leuk.
Oooh, ik wil zo graag nog een keer glow in the dark midgetgolven! Jaloerss, haha. Snap heel goed dat je er zoveel zin in hebt!quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is een overdekte glow in the dark baan, waar ik heen ga. Donkere hoekjes en alles. Ik ben enthousiaster dan logisch is.
Fax wil wel met je golven hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, ik wil zo graag nog een keer glow in the dark midgetgolven! Jaloerss, haha. Snap heel goed dat je er zoveel zin in hebt!Maar misschien zegt dat meer over mij dan over de date.
Is het een eerste date?
Is de voorbereiding en anticipatie niet al een ervaring op zich? Tenminste, ik zie reacties over een minigolfdate.quote:
die je vervolgens ook gaat verkloten?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:09 schreef Weissman het volgende:
Al denk ik dat we nu allemaal splinter-reeksen gaan krijgen op het gebied van daten net zoals bij de dieetclup/ gezellig lijnen/ slank gebeurde afgelopen week.
Nee meer als in dat toch niet iedereen hier zo goed bij elkaar past in 1 reeks.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
die je vervolgens ook gaat verkloten?
er is een reeks over dating(sites) dat is deze, geen versplintering en dus geen SC, zo verdomd moeilijk is dat toch niet om te begrijpen (algemene opmerking dit)
sorry, dit is geen LIF, blijf uit elkaars haren en SC in de desbetreffende topics, echt moeilijk is het niet hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee meer als in dat toch niet iedereen hier zo goed bij elkaar past in 1 reeks.
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee meer als in dat toch niet iedereen hier zo goed bij elkaar past in 1 reeks.
Regular daters, 2x p/j daters, Tinder-PUA"s, mensen die echt op zoek zijn naar een serieuze relatie, mensen uit de AVNMZG-reeks, open relatie wezens, mensen die ''voor de lol'' op een datingsite staan, mensen die gew willen neuken en mensen die alleen maar nieuwsgierig zijn naar datingsites en hoe het er aan toe gaat. Oh en vergeet de mensen niet die hier alleen zijn om anderen af te zeiken/ advies te geven.
En dan hebben we nog Faxie, dat is een geval apart.
Had ze ergens afgelopen week al gestuurd. Nu moest ik weg, dus geen zin om gelijk te antwoorden en ik wil weer uitloggen. Zie ik haar online springen en onmiddelijk een bericht tikken.quote:Hey. Hoe ist? Lekkere avond?
Je gaat je afvragen wat ze daar zoal schenken op het terras dat mensen hun eigen vragen beantwoorden, dat wel.quote:Hoi... ja zeker. lekker dagje in de zon gehad. net thuis van t terras![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen wat ze daar zoal schenken op het terras dat mensen hun eigen vragen beantwoorden, dat wel.
Ik kan niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebbenquote:
Uh.. wat is een lippenbijter?quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebben.
Nog geen puf trouwens om te gaan daten, maar wel weer gezellig hier meelezen en al gezien dat er een nieuw fenomeen op datingmarkt is *Komt onder haar steen vandaan*.
Zachtjes sensueel kan wel lekker zijn toch?quote:Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef Chawi het volgende:
Ik mag hier ook weer meepraten.
Niet zozeer een date gisteren, maar wel tegen een lippenbijter aangelopen.
Waarom, waarom?
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef Chawi het volgende:
Ik mag hier ook weer meepraten.
Niet zozeer een date gisteren, maar wel tegen een lippenbijter aangelopen.
Waarom, waarom?
Mja oke harder doe je tijdens het seksen ofzo. Niet tijdens een sensuele zoenquote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Chawi het volgende:
Met de nadruk op zachtjes.
Dat was het gisteren absoluut niet .
quote:
Zachtjes is het wel fijn ja, maar je moet niet het gevoel hebben dat iemand je lip letterlijk op wil eten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Chawi het volgende:
Met de nadruk op zachtjes.
Dat was het gisteren absoluut niet .
Nou meid, het is wat!quote:Op maandag 3 november 2014 09:41 schreef Deezertje het volgende:
Tinder uitgezet nu ik de deur uitben.
Vorige keer was mijn accu binnen 2 uur leeg omdat ie de hele tijd op de achtergrond met de locatie bleef kloten...
Is dat niet gewoon stalken? Want waarom staat je nummer op Facebook? Kan je afschermen hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 09:47 schreef Wolken het volgende:
Gisteren kreeg ik opeens een whattsapp van iemand die via Facebook mijn telefoonnummer had opgezocht. Vleiend, maar geen date potentie.
Komend weekend een date met de jongere Brabo gozer.
"He waarom lachte je vorige week zo overdreven naar mij???"quote:Op maandag 3 november 2014 14:36 schreef Deezertje het volgende:
Tijdens het sporten lachte er een meid overdreven naar me toen ze klaar was... weet niet of dat haar flirtmove was of niet, volgende keer even vragen! Zie d'r vaker. Kan ook juist zo'n fuckoff smile zijn
Oh en blender is wel grappig als je zoals ik heel dicht bij de supermarkt woont. Leuke kassameisjes ronselen!
she wants the D.quote:Op maandag 3 november 2014 14:36 schreef Deezertje het volgende:
Tijdens het sporten lachte er een meid overdreven naar me toen ze klaar was... weet niet of dat haar flirtmove was of niet, volgende keer even vragen! Zie d'r vaker. Kan ook juist zo'n fuckoff smile zijn
Het lijkt mij vervelender dat iemand me tijdens het sporten de hele tijd loopt aan te staren. Een wattsappje vind ik dan nog niet zo een probleem.quote:Op maandag 3 november 2014 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon stalken? Want waarom staat je nummer op Facebook? Kan je afschermen hoor.
nee die wil jou alleen palenquote:Op maandag 3 november 2014 14:53 schreef Chawi het volgende:
De glazenwasser op kantoor lachte net naar me. Zou hij willen trouwen?
Al babynamen uitgekozen?quote:Op maandag 3 november 2014 14:53 schreef Chawi het volgende:
De glazenwasser op kantoor lachte net naar me. Zou hij willen trouwen?
Of mss is het gew een trollquote:Op maandag 3 november 2014 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind Deezertje wel echt een enigma
De ene dag zit hij in de categorie 'oh jongen, laat vrouwen toch gewoon met rust tot dat je weet hoe je met ze om moet gaan' en de volgende dag scoort hij een quick fuck op tinder?
Misschien was dat laatste met een ander enigma....
Tja, ene dag heb ik leuke gesprekken op Tinder en in real life en de volgende dag is het akelig stil... Heb afgelopen week meerdere dagen gepraat met een leuke dame op Tinder klikte goed, maar die is nu 2 dagen niet meer online gekomen. Kan prima natuurlijk geen tijd geen zin etc, maar als het rond woensdagn nog steeds zo is moet ik me wel inhouden om haar niet toe te voegen op Facebook.. hoe desperate dat ook klinkt.quote:Op maandag 3 november 2014 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind Deezertje wel echt een enigma
De ene dag zit hij in de categorie 'oh jongen, laat vrouwen toch gewoon met rust tot dat je weet hoe je met ze om moet gaan' en de volgende dag scoort hij een quick fuck op tinder?
Misschien was dat laatste met een ander enigma....
Waarom zou je dat doen? Ze vindt je blijkbaar niet interessant genoeg om tegen aan te lullen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:06 schreef Deezertje het volgende:
maar als het rond woensdagn nog steeds zo is moet ik me wel inhouden om haar niet toe te voegen op Facebook
nee is niet deperate. Gewoon doen. Wat moet dat moet hè.quote:Op maandag 3 november 2014 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, ene dag heb ik leuke gesprekken op Tinder en in real life en de volgende dag is het akelig stil... Heb afgelopen week meerdere dagen gepraat met een leuke dame op Tinder klikte goed, maar die is nu 2 dagen niet meer online gekomen. Kan prima natuurlijk geen tijd geen zin etc, maar als het rond woensdagn nog steeds zo is moet ik me wel inhouden om haar niet toe te voegen op Facebook.. hoe desperate dat ook klinkt.
Vrouwen vallen op stalkers tochquote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ze vindt je blijkbaar niet interessant genoeg om tegen aan te lullen.
Wat heeft toevoegen op FB dan voor zin?
Ze gaf wel aan dat ze het erg druk met school had dus vandaar. En waarom zou ze anders paar avonden urenlang met mij tinderen? Kan ook zijn dat ze Tinder heeft verwijderd.quote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ze vindt je blijkbaar niet interessant genoeg om tegen aan te lullen.
Wat heeft toevoegen op FB dan voor zin?
Als ze Tinder verwijderd heeft staat ze ook niet meer in je contactenlijst.quote:Op maandag 3 november 2014 15:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze gaf wel aan dat ze het erg druk met school had dus vandaar. En waarom zou ze anders paar avonden urenlang met mij tinderen? Kan ook zijn dat ze Tinder heeft verwijderd.
Maar als ze jou de moeite waard vond had ze toch wel een nummer gevraagd of zo?quote:Op maandag 3 november 2014 15:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze gaf wel aan dat ze het erg druk met school had dus vandaar. En waarom zou ze anders paar avonden urenlang met mij tinderen? Kan ook zijn dat ze Tinder heeft verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |