SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Guard op 01-11-2014 18:00:09 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zeker!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:05 schreef YUR het volgende:
Guard, zet jij dan Peach ff bij de CPC 5km?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@TT: wel willen, maar niet kunnen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Er is zondag bij de lvml een peuterloop voor kinderen van 0tot4 jaar. Tempting
F means you're fucked![]()
350 meterquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:33 schreef YUR het volgende:
Er is zondag bij de lvml een peuterloop voor kinderen van 0tot4 jaar. Tempting![]()
![]()
Mini kan toch al zelf lopen, dus waarom niet?
Verzorgingspost inrichten halfweg, en lopen maar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kleine hardloopschoentjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:33 schreef YUR het volgende:
Er is zondag bij de lvml een peuterloop voor kinderen van 0tot4 jaar. TemptingDie moet je dan wel laten bronzeren!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hij kan een meter of 5 lopen, áls ie er zin in heeft
We wachten wel gewoon tot ie het hele stuk zelf kan lopen...F means you're fucked![]()
Ja tof!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kleine hardloopschoentjesDie moet je dan wel laten bronzeren!
En hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze op die leeftijd al een marathon hebben gelopen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:38 schreef GotC het volgende:
Ik geloof dat 350 meter een marathon is voor hem
Nee, dan is het wel verstandig om te wachten. Kan me ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die hun kind van een paar maanden of amper een jaar inschrijven
Gewoon in de hardloopbuggy en winnen die racequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
En hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze op die leeftijd al een marathon hebben gelopen?
Nee, dan is het wel verstandig om te wachten. Kan me ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die hun kind van een paar maanden of amper een jaar inschrijven
Maar wat als je niet wint?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon in de hardloopbuggy en winnen die race
@Mossel, vervelend dat je nog steeds last hebt. Ik heb met hardlopen zelf geen last maar merk wel dat ik af en toe gewoon iets moeier ben dan normaal, en de 8 trappen hier gaan me toch wat zwaarder af dan ik zou hopen
De na-marathon 2kg van Guard herken ik helaas ook
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die 2 kg was van een galafeest weekendje, bovenop de post-marathon 2 kgquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:46 schreef La_Tramposa het volgende:
@Mossel, vervelend dat je nog steeds last hebt. Ik heb met hardlopen zelf geen last maar merk wel dat ik af en toe gewoon iets moeier ben dan normaal, en de 8 trappen hier gaan me toch wat zwaarder af dan ik zou hopen
De na-marathon 2kg van Guard herken ik helaas ook
Ik ben ook alweer een kilo of 3 zwaarder geworden de laatste weken...
Voor de Eiger ga ik maar eens een serieus schema op (laten) stellen met daarin looptraining en krachttraining. Voeding weer een beetje aanpassen, en dan moet ik als het goed is over een paar maanden prima in orde zijn om zo sterk mogelijk zo min mogelijk kilo's die bergen over te slepen.
Maar zondag eerst maar eens mijn eerste trailclinic volgen
Vanavond jongste dochter in het donker wandelen naar de scouting, haloweenfeestje, en gaat papa erna nog even heel rustig door het donker hobbelen. Zin in
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga vanmiddag mijn tweede poging doen om het Haagse bos te vinden
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag deze er ook nog even bij?
[code]1 november 2015 - TCS New York City Marathon (New York)
• Devv - marathon[/code ]![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:18 schreef Devv het volgende:
Mag deze er ook nog even bij?
[code]1 november 2015 - TCS New York City Marathon (New York)
• Devv - marathon[/code ]ik heb de OP gemold...
Wat is iedereen er vroeg bij, ik vond vorig jaar maart (o.i.d.) al vroeg toen ik me opgaf voor AmsterdamMooie plannen!
Knippen en plakken uit het oude topic geen optie?quote:"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:22 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Knippen en plakken uit het oude topic geen optie?Een oplossing briljant door zijn eenvoud
Heeft er iemand ervaring met het laten bedrukken van hardloopshirts? Kost dat ongeveer? Wellicht dat ik een businessrun kan organiseren op m'n werk, we moeten er natuurlijk wel een beetje puik bijlopen![]()
![]()
Daar zijn zo veel verschillende opties in... Neem ff contact op met een hardlooptokoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:32 schreef Tarahumara het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het laten bedrukken van hardloopshirts? Kost dat ongeveer? Wellicht dat ik een businessrun kan organiseren op m'n werk, we moeten er natuurlijk wel een beetje puik bijlopen
Zo, bijgeslapen en bijgelezen.. en nu moet ik dan ook maar weer eens gaan bijlopen
Nu je toch zo goed bezig bent, kun je mij bij de Laan van Meerdervoortloop van zondag zetten (10km). En bij de Linschotenloop van 20 december (HM)?quote:![]()
Dan ga ik je twee keer aanmoedigenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:41 schreef Mr.B. het volgende:
Zo, bijgeslapen en bijgelezen.. en nu moet ik dan ook maar weer eens gaan bijlopen
[..]
Nu je toch zo goed bezig bent, kun je mij bij de Laan van Meerdervoortloop van zondag zetten (10km). En bij de Linschotenloop van 20 december (HM)?
Zowaar gelukt zonder de OP te verklotenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:41 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Nu je toch zo goed bezig bent, kun je mij bij de Laan van Meerdervoortloop van zondag zetten (10km). En bij de Linschotenloop van 20 december (HM)?
Huldequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Zowaar gelukt zonder de OP te verkloten
Chapeau, ik ben u zeer erkentelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Zowaar gelukt zonder de OP te verkloten![]()
![]()
Als Hagenees blijf ik dit raar vinden klinkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Vroegâh kon je het namelijk 'knakûh rapûh'
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
En nu vertaald?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als Hagenees blijf ik dit raar vinden klinken
Vroegâh kon je het namelijk 'knakûh rapûh'
Heameu ontmoetingsplaatsquote:Trek eens aan mijn vinger?
Ah, nou dan hoef ik nergens bang voor te zijn toch
Nee hoor, dat was vroeger toen de wegen nog kuilen hadden ipv drempelsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Wordt zelfs redelijk veel in hardgelopen tussen de middag. Zwaai je ff als je langshuppelt?
Waar hang je nu uit dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Het bos is niet echt te missen maar zit deels wel verstopt achter gebouwen...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vlakbij, maar vorige keer was ik vanuit mijn kantoor linea recta de verkeerde kant uit gelopen. Realiseerde het me op een gegeven moment wel, maar toen vond ik het handiger om gewoon in Voorburg een rondje te doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar hang je nu uit dan?
Het bos is niet echt te missen maar zit deels wel verstopt achter gebouwen...
Oh haha!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vlakbij, maar vorige keer was ik vanuit mijn kantoor linea recta de verkeerde kant uit gelopen. Realiseerde het me op een gegeven moment wel, maar toen vond ik het handiger om gewoon in Voorburg een rondje te doen
Jep, laan van noi de andere kant op volgendan kan je na een paar 100 m links of rechtsaf het bos in. Rechts is wel leuk, om het water heen. Rondje is klein maar wel uit te breiden
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het is een verslavingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is iedereen er vroeg bij, ik vond vorig jaar maart (o.i.d.) al vroeg toen ik me opgaf voor AmsterdamMooie plannen!
.
![]()
Dan ben je nu klaar voor een grotere uitdaging.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Zowaar gelukt zonder de OP te verkloten
Kan je mij bij de 7H verplaatsen van 15 naar 16 november?Toen ik 10 jaar geleden begon met hardlopen, heb ik geGoogled op "hardlopen Haagse bos".quote:
Een van de eerste links was naar een review-site van cruise-plekken. "Het Haagse bos was een geweldige locatie, maar het stikt nu helaas van de hardlopers," was zo'n beetje de strekking.![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan ben je nu klaar voor een grotere uitdaging.
Kan je mij bij de 7H verplaatsen van 15 naar 16 november?
[..]
Toen ik 10 jaar geleden begon met hardlopen, heb ik geGoogled op "hardlopen Haagse bos".
Een van de eerste links was naar een review-site van cruise-plekken. "Het Haagse bos was een geweldige locatie, maar het stikt nu helaas van de hardlopers," was zo'n beetje de strekking.
Zeg maak het guard niet zo moeilijk zegSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga een plan van aanpak makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan ben je nu klaar voor een grotere uitdaging.
Kan je mij bij de 7H verplaatsen van 15 naar 16 november?
[..]
Projectplan schrijven.quote:
Parafen verzamelen.
Project starten.
Knippen.
Plakken.
Evaluatie en lessons learned.
Zoiets.
Bedankt!![]()
Oh dat zal vast, maar dan niet zo'n geval als ik hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Camelbak is juist ideaal voor de echte lange duurlopen.:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2014 11:17:07 ]![]()
Wordt trouwens een rustig nachtje, qua Fok!ers, daar in NoviomagusMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh dat zal vast, maar dan niet zo'n geval als ik heb:
niet echt, dat is een daypackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Was een verkeerde afbeelding. Heb m gewijzigd. Deze lijkt er meer op, maar dan zonder helm uiteraardquote:![]()
![]()
Gewoon een keer proberen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Was een verkeerde afbeelding. Heb m gewijzigd. Deze lijkt er meer op, maar dan zonder helm uiteraard
Met skiën kwam ie in ieder geval goed van pas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen zou ik zeggen![]()
hmm dat ding heeft een soort van plastic frame?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Was een verkeerde afbeelding. Heb m gewijzigd. Deze lijkt er meer op, maar dan zonder helm uiteraard
Dat lijkt me echt niet fijn tijdens het lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klopt. Het is zo gemaakt dat de tas minimaal tegen je rug aanzit. Zo heb je dus niet zo'n last van een zeiknatte rug, is het idee. De tas "steunt" als het ware ook op je heupen zodat je haast niet voelt dat je een tas op je rug hebt. Tenminste, dat is mijn ervaring met mountainbiken en skiën.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:19 schreef Guard het volgende:
hmm dat ding heeft een soort van plastic frame?
Dat lijkt me echt niet fijn tijdens het lopen
Ik ga het wel eens een keer proberen. Is het niks, dan gaat ie gewoon de kast weer in.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2014 11:23:33 ]![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:06 schreef pijll het volgende:
Toen ik 10 jaar geleden begon met hardlopen, heb ik geGoogled op "hardlopen Haagse bos".Een van de eerste links was naar een review-site van cruise-plekken. "Het Haagse bos was een geweldige locatie, maar het stikt nu helaas van de hardlopers," was zo'n beetje de strekking.Hardlopers
En dan zeker ook nog langzaam lopen om 'sneller' te worden
Of nog erger: trailersquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]Hardlopers
En dan zeker ook nog langzaam lopen om 'sneller' te worden
Of funglowelectricobstaclerunners
En dan van die te strakke broeken aan
Nee, ik denk dat ze die wel konden waarderen, op die site.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En dan van die te strakke broeken aan![]()
Ik heb zelf een daypack voor hikes en ben aan mijn tweede hydration backpack voor het lopen, en hoe mooi de marketeers de "technologieën" ook noemen, een natte rug krijg je toch.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Het is zo gemaakt dat de tas minimaal tegen je rug aanzit. Zo heb je dus niet zo'n last van een zeiknatte rug, is het idee. De tas "steunt" als het ware ook op je heupen zodat je haast niet voelt dat je een tas op je rug hebt. Tenminste, dat is mijn ervaring met mountainbiken en skiën.
Ik ga het wel eens een keer proberen. Is het niks, dan gaat ie gewoon de kast weer in.
Ok minder als bij een rugzak die op je rug rust, maar droog blijf je nooit.
Tip: doe niet je beste, mooiste, meeste geliefde technische shirt aan als je hem gaat proberen, zo'n ding kan je shirt best toetakelen als het een beetje langs dat polyester schuurt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben ook nog op zoek naar een fijne hardloop-rugtas, als cadeau voor meneer Y. En dan het liefst een die niet honderd miljoen miljard euro kost
En even volstrekt off-topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Leuk yuki!
Zowel het kadootje als het studieplan. Wat heb je op t oog?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:35 schreef Yuki het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar een fijne hardloop-rugtas, als cadeau voor meneer Y. En dan het liefst een die niet honderd miljoen miljard euro kost
En even volstrekt off-topic:Ik zie steeds meer mensen met rugzakken van Kalenji lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep! Zit nu ff op hun site te kijken, keuze genoeg voor een mooie prijs. Ook bijv. Quechuaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:11 schreef cafca het volgende:
Kalenji is toch het huismerk van de Decathlon?F means you're fucked![]()
Ik ook, maar die lopen altijd te klotsen en die dingen hangen scheef op hun rug...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mensen met rugzakken van Kalenji lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klotsen komt door het niet goed ontluchten van de zak voor je 'm er in steekt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ook, maar die lopen altijd te klotsen en die dingen hangen scheef op hun rug...
Mo heeft geloof ik deze: http://www.decathlon.co.uk/trail-bag-small-id_8312248.htmlNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik weet hoe het komt, maar het komt gewoon het meeste voor bij die zakken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:19 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Klotsen komt door het niet goed ontluchten van de zak voor je 'm er in steekt.
Mo heeft geloof ik deze: http://www.decathlon.co.uk/trail-bag-small-id_8312248.htmlMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En even volstrekt off-topic:Laat me weten als je een keus hebt gemaakt. Ik ben ook op zoek naar zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om een aantal kleine dingen in mee te nemen, dus niet voor water. Is dat ook wat jij/hij bedoelt?
Ik zie nu deze, best ok
Benieuwd naar je plannen verder!
[ Bericht 6% gewijzigd door Quoi op 31-10-2014 12:52:14 ]![]()
Is het dan niet handiger om er eentje te zoeken waar eventueel wel een reservoir inkan, mocht je dat ooit willen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Laat me weten als je een keus hebt gemaakt. Ik ben ook op zoek naar zoietsOm een aantal kleine dingen in mee te nemen, dus niet voor water. Is dat ook wat jij/hij bedoelt?
Ik zie nu deze, best ok
Benieuwd naar je plannen verder!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kan bij deze, mocht je dat willenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger om er eentje te zoeken waar eventueel wel een reservoir inkan, mocht je dat ooit willen?Tenminste, volgens het videootje.
![]()
En even volstrekt off-topic:Benieuwd naar je plannen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.deondernemer.n(...)l-fit-personeel.htmlquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
We kunnen bijna wel een loopbaan-thread openen naast dit topic
Gelukkig is het nog enigszins gerelateerd
Dat is idd wat hij bedoeltquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Laat me weten als je een keus hebt gemaakt. Ik ben ook op zoek naar zoietsOm een aantal kleine dingen in mee te nemen, dus niet voor water. Is dat ook wat jij/hij bedoelt?
Ik zie nu deze, best ok
Benieuwd naar je plannen verder!
Ziet er goed uit. Eens polsen of het in de smaak valt.
Thanks!!
@Guard: wat heb jij voor tas? Zit goed, klotst niet, etc?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Loopbaan..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
We kunnen bijna wel een loopbaan-thread openen naast dit topic
hihaho
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2014 13:41:24 ]![]()
Herkenbaar!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:47 schreef Gogo83 het volgende:
Hmz, vertrouwen voor de 7^^ is even wat minder...SPOILER: pas op, goor verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, al met al schept dit geen vertrouwen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Herkenbaar!Nog ruim 2 weken, komt goed! Veel water blijven drinkenSPOILER: pas op, goor verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, al met al schept dit geen vertrouwen...
[..]
Herkenbaar!Oei! BeterschapSPOILER: pas op, goor verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, al met al schept dit geen vertrouwen...
[..]
Herkenbaar!In al de ebola angst niet eens in quarantaine gezet?SPOILER: pas op, goor verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, al met al schept dit geen vertrouwen...
Beterschap
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hahaha, dat zou wat zijn! Nee, Maleisië hoort nog niet tot de risico-gebiedenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In al de ebola angst niet eens in quarantaine gezet?
Beterschap![]()
Het komt vast wel goed! Die 7^^ zou toch al geen makkie worden, dus dit kan er ook nog wel bij!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb überhaupt nog geen training op snelheid gedaan voor de 7h, de laatste keer serieuze intervallen is denk ik 2 maanden geleden
Na afgelopen zondag alles gegevens te hebben op de 10KM ben ik vandaag voor de eerste dag weer spierpijn vrij![]()
Nu even rustig en daarna opbouwen naar de HM![]()
Beterschap guppy
LT: 15 km is voor jou een rondje uitlopen, niet piepen
Zo zou ik het in kunnen gaan ja, maar ik zou het ook wel weer heel leuk vinden om weer eens voluit te vlammen. Dat heb ik toch weinig mogen doen de laatste 4 maandenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Murmeli het volgende:
Beterschap guppy
LT: 15 km is voor jou een rondje uitlopen, niet piepen
Deze:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is idd wat hij bedoelt
Ziet er goed uit. Eens polsen of het in de smaak valt.
Thanks!!
@Guard: wat heb jij voor tas? Zit goed, klotst niet, etc?
http://www.scarabee-sport(...)ro-3-set-359812.html
Wel duur, maar verder prima tassie
Die of net een andere heb ik ook geprobeerd, zit echt heel fijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Deze:
Wel duur, maar verder prima tassie
Maar mijn Dakine was was afgeprijsd naar 45 euro en voldoet ook prima. Ware het niet dat ik dus het reservoir had laten smelten en een nieuwe moest kopen
Beterschap gup! Klinkt niet lekker. Hopelijk is het net zo snel weer verdwenen als dat het gekomen is!![]()
Daar is ook wat voor te zeggen ja. Niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo zou ik het in kunnen gaan ja, maar ik zou het ook wel weer heel leuk vinden om weer eens voluit te vlammen. Dat heb ik toch weinig mogen doen de laatste 4 maandenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik had als eerste ook een Dakine besteld, maar die zijn ze onderweg kwijt geraakt, samen met mijn schoenen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die of net een andere heb ik ook geprobeerd, zit echt heel fijn.
Maar mijn Dakine was was afgeprijsd naar 45 euro en voldoet ook prima. Ware het niet dat ik dus het reservoir had laten smelten en een nieuwe moest kopen
Geld terug gehad voor de Dakine en mijn schoenen met flinke korting alsnog gekregen
Tweede pack was van een merk waar ik nu de naam alweer van vergeten benGing het ventiel tijdens de 5e keer gebruik van lekken, volledige refund gehad en hoop dus nu dat ik met de Salamon wel een winnaar heb.
Wat een prachtig hardloopweerNiet te warm, niet te koud en een zacht briesje
Jaaaaaaa, duurquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Deze:
Wel duur, maar verder prima tassie![]()
Ik vind meneer Y heel lief, maar dit is 2x het budget
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik had hem mezelf cadeau gedaan, unlimited budget in dat gevalquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, duur![]()
Ik vind meneer Y heel lief, maar dit is 2x het budget(nou ja, unlimited, zo ver het saldo van de lopende rekening reikt).
quote:Complimenten.
@Gups beterschap. Ik heb ff niet je spoiler gelezen want ik zit een lekker chipje te kanen. Ik kan wel een beetje raden wat er scheeltLekker uitrusten. 7hl duurt nog ff
![]()
![]()
Hoeveel spullen kan je daarin kwijt? Vast niet voor een nachtje slapen en een setje kleding, of wel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik had hem mezelf cadeau gedaan, unlimited budget in dat geval(nou ja, unlimited, zo ver het saldo van de lopende rekening reikt).
@yuki: idd veel geld voor een verjaarskado. Maar, stel dat er niet iets goedkopers is dat echt goed is, zou meneer Y dan een stukje willen meebetalen? Ik zou daar zelf denk ik geen probleem mee hebben. Mits geld op de rekening natuurlijk!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat is inderdaad wel erg mooi. De waterzak is wel slechts anderhalve liter, maar dat moet wel voldoende zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Deze:
Wel duur, maar verder prima tassie![]()
Nee, veel past er niet in, maar het is dan ook geen daypack.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoeveel spullen kan je daarin kwijt? Vast niet voor een nachtje slapen en een setje kleding, of wel?
@yuki: idd veel geld voor een verjaarskado. Maar, stel dat er niet iets goedkopers is dat echt goed is, zou meneer Y dan een stukje willen meebetalen? Ik zou daar zelf denk ik geen probleem mee hebben. Mits geld op de rekening natuurlijk!
Gewoon, anderhalve liter water, een (licht) jasje, handschoenen wat gelletjes en dan zit ie wel een end volMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, of dat Yuki hem een cadeaubon geeft voor die webwinkel (of een zelfgemaakte tegoedbonquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoeveel spullen kan je daarin kwijt? Vast niet voor een nachtje slapen en een setje kleding, of wel?
@yuki: idd veel geld voor een verjaarskado. Maar, stel dat er niet iets goedkopers is dat echt goed is, zou meneer Y dan een stukje willen meebetalen? Ik zou daar zelf denk ik geen probleem mee hebben. Mits geld op de rekening natuurlijk!)
Het is voor die oude grijsaardquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
@yuki: idd veel geld voor een verjaarskado. Maar, stel dat er niet iets goedkopers is dat echt goed is, zou meneer Y dan een stukje willen meebetalen? Ik zou daar zelf denk ik geen probleem mee hebben. Mits geld op de rekening natuurlijk!en vind het leuker om helemaal zelf te geven... Maar ja, als die ene echt beter is.
Ik ga ze wel ff doornemen. Mag hij zelf kiezen
Qua capaciteit is het wel precies wat hij zoekt...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Lever je, na voor je gevoel driehonderdduizendmiljoen jaar, de hopelijk definitieve versie van je scriptie in, krijg je terug dat je begeleider de komende 2 maanden eigenlijk geen tijd heeft om het na te kijkenEn niks mogen eisen omdat je er honderdduizendmiljoen jaar te lang over hebt gedaan
En mijn lift naar het loopje zondag reageert ook niet![]()
Tijd voor weekend en een biertje![]()
![]()
Iemand een startnummer voor de 7H nodig?
1
2
3Beste Stephan,
Gefeliciteerd, je hebt een startbewijs gewonnen voor de Zevenheuvelenloop!
Ik bedacht me later dat ik helemaal niet kan lopen dan
Ik zit overigens al soort van half-klaar in mijn hardloopkloffie. Als ik dan toch vanavond ga lopen en het zit zo lekker, dan kan ik het net zo goed alvast aantrekken, dacht ik. Nog even tot 19:30 wachten
Benen hebben er wel weer zin in. Heb zwaar getwijfeld over vanavond vanwege extreme moeheid in benen en een overvloed aan kleine pijntjes. Een daarvan is een 'zeurend' gevoel in beide liezen, al weken eigenlijk, na een loopje. Vandaag is de eerste dag na dinsdag dat alles weer een beetje normaal aanvoelt. Afijn, kleinigheidjes![]()
![]()
Proost!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:09 schreef hatsaflats het volgende:
Lever je, na voor je gevoel driehonderdduizendmiljoen jaar, de hopelijk definitieve versie van je scriptie in, krijg je terug dat je begeleider de komende 2 maanden eigenlijk geen tijd heeft om het na te kijkenEn niks mogen eisen omdat je er honderdduizendmiljoen jaar te lang over hebt gedaan
Tijd voor weekend en een biertjeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh wat super dat 'ie iig van jouw bordje af is!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:09 schreef hatsaflats het volgende:
Tijd voor weekend en een biertje
Zit er één of ander VIP treatment bij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik bedacht me later dat ik helemaal niet kan lopen dan![]()
![]()
Nee je zal hem helemaal zelf moeten lopenquote:
(via looptijden.nl gewonnen, dacht dat LT met de link kwam)Trek eens aan mijn vinger?
Denk niet dat ik dat vol ga houdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik bedacht me later dat ik helemaal niet kan lopen danAnders had ik hem graag overgenomen
volgend jaar own je hemquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat vol ga houdenAnders had ik hem graag overgenomen
![]()
Dan ben ik er denk ik ook wel bij. Dit jaar gaat net niet passen als ik om 15:00 weer fris in DH moet zijn.
Mocht iemand interesse hebben > PM volgens FIFO systeem en natuurlijk LVN (Lekker Voor Niks)Trek eens aan mijn vinger?
Hoe PM je op mobiel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee je zal hem helemaal zelf moeten lopen
(via looptijden.nl gewonnen, dacht dat LT met de link kwam), wel interesse, alleen even kijken of het qua datum kan.
![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:24 schreef thelaudprince het volgende:
Ik ga zo even lopen![]()
hola people !![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoe PM je op mobiel?, wel interesse, alleen even kijken of het qua datum kan.
verkocht (volgens mij )
Vind ik een mooi doelquote:Zet het in m'n agenda
![]()
Kan me dan nog altijd inschrijven voor de 7km
Gezellig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:48 schreef _Peach_ het volgende:
Hah, maraca, dan doe ik mee mer de 7 km
Ik wel, geen idee van Maraca, had zo'n vermoeden omdat ze bij twee lopen in Dordrecht staat, al zegt dat in principe niets natuurlijk![]()
![]()
Je vermoeden is goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:19 schreef _Peach_ het volgende:
Ik wel, geen idee van Maraca, had zo'n vermoeden omdat ze bij twee lopen in Dordrecht staat, al zegt dat in principe niets natuurlijkWoon inderdaad in Dordt
KaiN: jij had toch zo'n vliegtijd pas geleden? Dan is dordtenaren aan de top toch niet zo buiten bereik misschien :p![]()
Haha, hoop hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:30 schreef Murmeli het volgende:
Over een jaar doen jullie die 7 km slapendEerst maar even de 5km aantikken
Ik heb het bos gevonden! En heeeerlijk gelopen in het zonnetje, op volgens mij de mooiste herfstdag van het jaar. D2 is nog wel een uitdaging voor mijn benen, maar och.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
700km op mijn huidige schoenen trouwens, ik ga binnenkort maar eens op zoek naar een tweede paar om vast af te wisselen. Ik zit nu toch echt in een 2 paar per jaar mileage
Zou ook wel een keer hippe ander soort schoenen willen proberen, maar ik kom toch steeds weer bij degelijke, saai gekleurde antipronatieschoenen uit
Never change a winning team!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
700km op mijn huidige schoenen trouwens, ik ga binnenkort maar eens op zoek naar een tweede paar om vast af te wisselen. Ik zit nu toch echt in een 2 paar per jaar mileage
Zou ook wel een keer hippe ander soort schoenen willen proberen, maar ik kom toch steeds weer bij degelijke, saai gekleurde antipronatieschoenen uit[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mja ik weet niet, ik heb er geen pijntjes mee of zo maar de perfecte schoen heb ik imo nog niet gevondenquote:Maar misschien bestaat die ook niet
lopen ging redelijk vandaag, een oudere man die langs kwam fietsen zei : nou nou, het tempo zit er aardig in ! Ik antwoordde dat ik moet blijven trainen om de kenianen voor te blijven![]()
![]()
Ben jij wel eens bij run inn geweest?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik weet niet, ik heb er geen pijntjes mee of zo maar de perfecte schoen heb ik imo nog niet gevondenMaar misschien bestaat die ook niet
http://www.runinn-utrecht.nl![]()
Nee, ziet er interessant uit!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij run inn geweest?
http://www.runinn-utrecht.nlIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Op 31 oktober met dit weer hardlopend naar de zonsondergang op het strand kijken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:04 schreef YUR het volgende:
Op 31 oktober met dit weer hardlopend naar de zonsondergang op het strand kijken
denk je eens in... al de high fives die je op maandagmorgen krijg op peuterspeelzaal, plezier van het kind is maar bijzaakquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:40 schreef Maraca het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wat plaatjes van mijn loopje van daarnet. Wat een superweertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
daar heb je opeens L_T's perfecte schoenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ze hebben Altra's heb ik vernomen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:35 schreef YUR het volgende:
Wat plaatjes van mijn loopje van daarnet. Wat een superweertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Wat plaatjes van mijn loopje van daarnet. Wat een superweertjeik ben helemaal niet jaloers ingesteld... ik hoop alleen dat het normale patroon zich aanhoudt en onze zomer op die van jullie lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat plaatjes van mijn loopje van daarnet. Wat een superweertjeDat ziet er uit als : genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga straks in het donker lopen , kan ik m'n nieuwe reflectie hesje testen.![]()
Alles voor de plaatjes hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:52 schreef mosselmossel het volgende:
loopje, zegt-ie. Ik zie alleen voeten van een liggend iemand...
Over inschrijven, Yur en GotC... De dochter van mijn vriendin was tijdens de afgelopen Golden Tenloop de jongste deelnemer met haar 1 jaar![]()
En ze werd geen laatste (met wat hulp van haar moeder)![]()
![]()
1 jaar en 11 maanden moet ook wel kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef Quoi het volgende:
Over inschrijven, Yur en GotC... De dochter van mijn vriendin was tijdens de afgelopen Golden Tenloop de jongste deelnemer met haar 1 jaar![]()
En ze werd geen laatste (met wat hulp van haar moeder)
ik heb vandaag te horen gekregen dat ik astma heb![]()
Ik weet dat je er gewoon mee kan hardlopen hoor... en dat het gewoon goed is voor je longen.. en dat dit dus ook de reden is van mijn gepiep en waarom mijn benen vaak nog wel kunnen maar mijn longen niet meer.. en dat het allemaal straks beter gaat zijn.. maar toch baal ik dat het niet gewoon een flinke verkoudheid is.. zoals ik dacht
Hier andere lopers met ervaring?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2014 19:49:03 ]![]()
Tof!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:44 schreef YUR het volgende:
Ik heb net mijn inschrijfformulier opgestuurd naar MudSweatTrails. Best eng
Mooi loopje ook, heerlijk!
Ik heb al 5 dagen niet kunnen lopen door overwerk. Half 9 thuis en dan ook nog eten enzo, terwijl wekker om 6 uur weer gaat. Nou ja, nu weekend en dus even inhalen. Trainen voor de 7^^. Super bedankt Calex!!!![]()
![]()
Ai, dat is wel vervelend ja .quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:48 schreef Danter het volgende:
Ik weet dat je er gewoon mee kan hardlopen hoor... en dat het gewoon goed is voor je longen.. en dat dit dus ook de reden is van mijn gepiep en waarom mijn benen vaak nog wel kunnen maar mijn longen niet meer.. en dat het allemaal straks beter gaat zijn.. maar toch baal ik dat het niet gewoon een flinke verkoudheid is.. zoals ik dacht
Hier andere lopers met ervaring?nu pufjes die moeten helpen? Wel goed dat je hardloopt dan. Zal wel wat ertegen helpen
![]()
![]()
Ja nu "standaard dosering" pufjes.. woensdag een nieuwe longcapaciteiten test doen om een juiste dosering etc. te bepalen.. ben erg benieuwd of het nu dus beter gaat!![]()
weet je nog hoe eng je eerste afspraakje met GotC was?? en dat is achteraf ook goed gekomen!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:44 schreef YUR het volgende:
Ik heb net mijn inschrijfformulier opgestuurd naar MudSweatTrails. Best eng'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor je geruststelling, het aantal gediagnosticeerde mensen mensen met (inspannings)astma is hoger onder topsporters dan onder de rest vd bevolking. Zo'n pufje schijnt zelfs als een soort doping te werkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:00 schreef Danter het volgende:
Ja nu "standaard dosering" pufjes.. woensdag een nieuwe longcapaciteiten test doen om een juiste dosering etc. te bepalen.. ben erg benieuwd of het nu dus beter gaat!
Dat was niet eng hoor...we ontmoetten elkaar toen we alletwee kacheltje lam warenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weet je nog hoe eng je eerste afspraakje met GotC was?? en dat is achteraf ook goed gekomen!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat was niet eng hoor...we ontmoetten elkaar toen we alletwee kacheltje lam waren
De eerste keer daarna dan
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
ware liefde!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat was niet eng hoor...we ontmoetten elkaar toen we alletwee kacheltje lam waren
Hihi!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was dat?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat een heerlijk hobbel weertje zeg
Heeeeeell langzaam gelopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik liep zo langzaam dat mijn Garmin naar de spaarstand gingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
Wat een heerlijk hobbel weertje zeg
Heeeeeell langzaam gelopen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik ging zo langzaam dat ik terug ging in de tijd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik liep zo langzaam dat mijn Garmin naar de spaarstand ging
Oeh en weer eens een vette badge op de valreep!
http://smashrun.com/kluizenaar/badges/2/140Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Clubgenoot heeft het ook. Die heeft altijd z'n inhaler bij zich. Als hij te veel begint te piepen neemt ie een puf, en dan kan hij gewoon verder. Het houdt hem in elke geval niet tegen. En hij heeft er zelfs een marathon mee gelopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:48 schreef Danter het volgende:
Hier andere lopers met ervaring?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb/had ook astma. Ik loop zonder pufje, maar merkte wel verschil toen ik pufje had genomen van m'n maat bij de strongmanrun. Dan kun je gewoon dieper doorademen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geen astma, maar ik heb lately na een training en wedstrijd direct een soort zwaar gevoel/spierpijn in beide liezen. Iemand dit weleens gehad?
Misschien volgende week een rustiger weekje doen![]()
@Danter, succes met het omgaan ermee. Valt even tegen, lijkt me. Toch ook fijndat je er nu iets mee kunt![]()
![]()
Probeer eens magnesium. RD had toen ook last en had volgens mij baat bij magnesium.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:30 schreef Quoi het volgende:
Geen astma, maar ik heb lately na een training en wedstrijd direct een soort zwaar gevoel/spierpijn in beide liezen. Iemand dit weleens gehad?
Misschien volgende week een rustiger weekje doen![]()
@Danter, succes met het omgaan ermee. Valt even tegen, lijkt me. Toch ook fijndat je er nu iets mee kuntJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Áls magnesium al werkt, dan is het voorkómend en dan na langdurig gebruik, maar zal het geen pijntjes wegnemen. Denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Probeer eens magnesium. RD had toen ook last en had volgens mij baat bij magnesium.Maar thanks voor meedenken
![]()
![]()
Ok. Dan is het even wachten op RD.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Áls magnesium al werkt, dan is het voorkómend en dan na langdurig gebruik, maar zal het geen pijntjes wegnemen. Denk ikMaar thanks voor meedenken
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ja hier, zonder 85 met 108 index cijfer ( longinhoud icm leeftijd gewicht en lengte) met mijn sporten had ik volgens de dokter boven de 120 uit moeten komen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:48 schreef Danter het volgende:
Hier andere lopers met ervaring?
Puf nauwelijks,alleen in de zomer als ik ook last heb van de hooikoorts.Trek eens aan mijn vinger?
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:44 schreef Guard het volgende:
Eens kijken of ik een beetje kan planken... Want ja wedstrijd morgen dus stuiter de stuiter
[ afbeelding ]
Succes morgen! Maak gehakt van je PR!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:44 schreef Guard het volgende:
Eens kijken of ik een beetje kan planken... Want ja wedstrijd morgen dus stuiter de stuiter
[ afbeelding ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Bedankt iedereen voor de reacties! Het is allemaal inderdaad even wennen maar ik hoop snel gewoon weer te kunnen lopen zonder gepiep.. en t stelt mij gerust dat er dus inderdaad ook andere lopers zijn met astma![]()
geen zwaar gevoel maar vooral helse kramp in mijn kuiten waar ik 's nachts gewoon wakker van wordt en mjin bed uit moet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Probeer eens magnesium. RD had toen ook last en had volgens mij baat bij magnesium.
voor de moeders onder ons, een dame herkende dit laatst als de kramp die ze's nachts tijdens haar zwangerschappen in haar kuiten voelde, maar daar kan ik niet over oordelen![]()
Het is nu zo dat ik hier nagenoeg geen last meer van heb sinds ik magnesium slik en had binnen zeer korte duur (ongeveer een dag of 10) baat hier bij maar zodra ik het een tijdje niet neem (ongeveer een week) in een tijd van intensieve training komt het gegarandeert terug.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben ook een beetje vroeg wakker vandaag![]()
Pas om 14.00 startschot....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gewoon ritme, werd wakker op ongeveer zelfde tijd als de wekker afgaat om te gaan werken.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah ok.
Ikke niet. Moest om 5.30 op, dat werd 5.45. Evengoed vruug voor mij. Normaal staat de wekker op 6.30Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
GoedemorgenSucces aan alle wedstrijdlopers
Hier ook nog steeds niet in orde. Mr. Gup is zelfs maar alleen boodschappen doen, terwijl ik dat altijd zo leuk vind. Maar het leek me niet verstandig om in de AH te gaan lopen, met die tijdbom die ik op dit moment ben![]()
Nu dus maar een beetje door het huis scharrelen en de vakantie-shizzle opruimen.
"Gelukkig" ben ik nog een weer vrij, dus heb ik tijd genoeg om ziek te zijn. Wat zou je anders ook met die vrije week moeten he
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gupsquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier ook nog steeds niet in orde. Mr. Gup is zelfs maar alleen boodschappen doen, terwijl ik dat altijd zo leuk vind. Maar het leek me niet verstandig om in de AH te gaan lopen, met die tijdbom die ik op dit moment ben![]()
Nu dus maar een beetje door het huis scharrelen en de vakantie-shizzle opruimen.
"Gelukkig" ben ik nog een weer vrij, dus heb ik tijd genoeg om ziek te zijn. Wat zou je anders ook met die vrije week moeten he
Je weet trouwens dat je je ook ziek kunt melden in je vakantie? Anders raak je vakantiedagen kwijt en dat is ook weer zonde.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Lang leve polsbandjesquote:
Klopt, dat weet ik. Maar het is nu zaterdag (dat moest ik even checkenquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gups
Je weet trouwens dat je je ook ziek kunt melden in je vakantie? Anders raak je vakantiedagen kwijt en dat is ook weer zonde.), en dus heb ik vandaag en zondag nog. En maandag voel ik me vast weer beter en kan ik leuke dingen gaan doen! Zo staat er maandag een bezoekje aan de tandarts op het programma (jolly!!
)
Wat een feestquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik. Maar het is nu zaterdag (dat moest ik even checken), en dus heb ik vandaag en zondag nog. En maandag voel ik me vast weer beter en kan ik leuke dingen gaan doen! Zo staat er maandag een bezoekje aan de tandarts op het programma (jolly!!
)
Hopelijk heb je gelijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik. Maar het is nu zaterdag (dat moest ik even checken), en dus heb ik vandaag en zondag nog. En maandag voel ik me vast weer beter en kan ik leuke dingen gaan doen! Zo staat er maandag een bezoekje aan de tandarts op het programma (jolly!!
)
Ja, en ik ben dus eigenlijk ècht nooit ziek. Niet ziek zoals nu, met allerhande smerigheid. Plus een jetlag. En dus voel ik me nu extra sneu-zieligquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:17 schreef GotC het volgende:
Ohh Guppert..Wat kan je je dan rot voelen he. Beterschaapjes
![]()
Gelukkig slaat de paracetamol al aan, en zonder die bonzende hoofdpijn functioneer ik zelfs nog wel aardig! Alleen heb ik graag het toilet nog wel even binnen handbereik
We know fun!quote:
Beterschap Gup! En Yuki, jij natuurlijk ook, maar Gup klinkt wel veel zieliger hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, en ik ben dus eigenlijk ècht nooit ziek. Niet ziek zoals nu, met allerhande smerigheid. Plus een jetlag. En dus voel ik me nu extra sneu-zielig![]()
Gelukkig slaat de paracetamol al aan, en zonder die bonzende hoofdpijn functioneer ik zelfs nog wel aardig! Alleen heb ik graag het toilet nog wel even binnen handbereik
[..]
We know fun!
Ik heb alleen een beetje hoofdpijn, van de scriptie-klaar-biertjes van gisteren![]()
![]()
Ik ben ook niet zieligquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Beterschap Gup! En Yuki, jij natuurlijk ook, maar Gup klinkt wel veel zieliger hoor
Ik heb alleen een beetje hoofdpijn, van de scriptie-klaar-biertjes van gisterendus dat scheelt.
Sterkte met je hoofd
Open dag zometeen! *bounce*♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Incl. trappen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:47 schreef YUR het volgende:
Ingeschreven voor de Puinduinrun!
Beterschap dames!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kennen jullie elkaar van Fok!?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En we zaten allebei al op Fok voor we elkaar kenden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
![]()
[ Bericht 53% gewijzigd door Guppy op 01-11-2014 08:56:04 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Godsamme!!
Hoe kwamen jullie erachter dat jullie allebei op FOK! zaten?quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Nope, het was puur toeval dat we allebei op Fok! zaten
Ik herkende de smilies in haar berichtjesquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kwamen jullie erachter dat jullie allebei op FOK! zaten?En toen ben ik een beetje verbanden gaan leggen, en zo kwam ik erachter wat haar nick hier was.
Zonder dat ze wist dat ik ook op Fok! zat, stuurde ik haar toen een bericht: Ik weet wie jij bent op Fok!
isdit niet al een hele tijd geleden veranderd?quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gups
Je weet trouwens dat je je ook ziek kunt melden in je vakantie? Anders raak je vakantiedagen kwijt en dat is ook weer zonde.![]()
"Psst meisje...., Ik weet waar jouw Fok woont"quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik herkende de smilies in haar berichtjesEn toen ben ik een beetje verbanden gaan leggen, en zo kwam ik erachter wat haar nick hier was.
Zonder dat ze wist dat ik ook op Fok! zat, stuurde ik haar toen een bericht: Ik weet wie jij bent op Fok!![]()
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Psst meisje...., Ik weet waar jouw Fok woont"
Geen ideequote:Op zaterdag 1 november 2014 09:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
isdit niet al een hele tijd geleden veranderd?Op mijn werk kan dit gewoon.. zou het eigenlijk ook vreemd vinden als je je niet ziek kunt melden, puur omdat je vakantie hebt.
Volgens mij moet je wel iets van ' bewijs ' kunnen overleggen als de baas er naar vraagt... Dus dokters bezoek of zo...quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen ideeOp mijn werk kan dit gewoon.. zou het eigenlijk ook vreemd vinden als je je niet ziek kunt melden, puur omdat je vakantie hebt.
Zo, dadelijk lekker het 11 km rondje lopen in kort/kort![]()
![]()
Beterschap voor wie dat kan gebruiken .
Naar Gup om in je vakantie ziek te zijn.
Guard, succes en natuurlijk veel plezier vandaag.
Liesje, veel plezier .![]()
Ik ga voor mijn eerste LDL! iig 15km tot het huis van een vriendin, daar even een korte gezellige stop, en een ov kaart mee afhankelijk van of ik daarna nog 4km wil lopen of niet
quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga voor mijn eerste LDL! iig 15km tot het huis van een vriendin, daar even een korte gezellige stop, en een ov kaart mee afhankelijk van of ik daarna nog 4km wil lopen of niet![]()
![]()
Maar dat is toch altijd in het geval van twijfel? Dat staat volgens mij los van een ziekmelding in een vakantie of in een werkweek. Alhoewel huisartsen geen briefjes meer schrijven (kan ook niet, want ze zijn niet onafhankelijk en mogen niet bepalen of je al dan niet in staat bent om te werken), dus dat zal een bedrijfsarts moeten bepalen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:28 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wel iets van ' bewijs ' kunnen overleggen als de baas er naar vraagt... Dus dokters bezoek of zo...
Zo, dadelijk lekker het 11 km rondje lopen in kort/kortWaarom niet?quote:
Pfft die 4 km, die doe je er natuurlijk even bijquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga voor mijn eerste LDL! iig 15km tot het huis van een vriendin, daar even een korte gezellige stop, en een ov kaart mee afhankelijk van of ik daarna nog 4km wil lopen of niet
Succes allemaal! Misschien dat ik straks eens evem het strand op zoek, zulk mooi weer! November huh....![]()
Geen zin in vollopende benen na 4 kilometer en allerhande kleine kutpijntjes.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is inderdaad een stuk minderquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen zin in vollopende benen na 4 kilometer en allerhande kleine kutpijntjes.hoe is dat zo gekomen?
Groot gelijk mossel, doe voorlopig nog even lekker kalm aan. Tussendoor even een PR zetten op de 7HL (stel dat je nu goed herstelt, dan schat ik je in op sub 1:20) en dan vlammen in Rotterdam (of deed je niet mee?)
Morgen de LVML. Zin in, ondanks windkracht 5 tegen en mul zand. Het blijft wel droog en het is warm genoeg voor kort-kort. Ik weet al dat ik support ga krijgen van Corniel (die een duurloopje doet naar Kijkduin) en mevrouw Z. Niet dat dat gaat helpen. Ik hoop sneller te lopen dan vorig jaar, toen ik 58-hoog liep. Maar als dat niet lukt is het ook goed.![]()
Ik support ook!quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Groot gelijk mossel, doe voorlopig nog even lekker kalm aan. Tussendoor even een PR zetten op de 7HL (stel dat je nu goed herstelt, dan schat ik je in op sub 1:20) en dan vlammen in Rotterdam (of deed je niet mee?)
Morgen de LVML. Zin in, ondanks windkracht 5 tegen en mul zand. Het blijft wel droog en het is warm genoeg voor kort-kort. Ik weet al dat ik support ga krijgen van Corniel (die een duurloopje doet naar Kijkduin) en mevrouw Z. Niet dat dat gaat helpen. Ik hoop sneller te lopen dan vorig jaar, toen ik 58-hoog liep. Maar als dat niet lukt is het ook goed.F means you're fucked![]()
Ik wil looohooopeeeeeen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wordt 't mul zand, ja? Dan wordt de voorgenomen 'rustige' 50:00 nog een mooie uitdagingquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Morgen de LVML. Zin in, ondanks windkracht 5 tegen en mul zand. Het blijft wel droog en het is warm genoeg voor kort-kort. Ik weet al dat ik support ga krijgen van Corniel (die een duurloopje doet naar Kijkduin) en mevrouw Z. Niet dat dat gaat helpen. Ik hoop sneller te lopen dan vorig jaar, toen ik 58-hoog liep. Maar als dat niet lukt is het ook goed..
Get stoned![]()
Wind tegen en mul zand?![]()
Ik maak het mezelf niet te moeilijk. Mijn doel wordt het verbeteren van mijn 2012 tijd (1u07)
Mevrouw Z![]()
![]()
ik ook. ik mag niet van stream. is niet verstandig volgens hem om 3 dagen elkaar te lopen.quote:Klote stream.
![]()
Is het die tijd van de maand?quote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dan luister je niet naar Stream...quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik ook. ik mag niet van stream. is niet verstandig volgens hem om 3 dagen elkaar te lopen.Klote stream.
Die marathon heeft er goed ingehakt bij jou of niet?quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen zin in vollopende benen na 4 kilometer en allerhande kleine kutpijntjes.![]()
Van die doktersverklaring is alleen als je op vakantie bent en je ziek meldt. De arbo arts komt over het algemeen niet naar het buitenland(dan is het ook geen verklaring dat je niet kunt werken maar enkel een bewijs dat je met klachten een arts hebt bezocht)
Als je in NL verblijft is het geen enkel probleem.![]()
Ja, nee.. ging er inderdaad uit van de situatie van Gup die weer in Nederland is. Verwacht inderdaad niet dat een bedrijfsarts even het vliegtuig paktquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:28 schreef Serinde het volgende:
Van die doktersverklaring is alleen als je op vakantie bent en je ziek meldt. De arbo arts komt over het algemeen niet naar het buitenland![]()
Als je in NL verblijft is het geen enkel probleem.
Dat begreep ik, was meer voor de twijfelaars of je je ziek kon meldenquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, nee.. ging er inderdaad uit van de situatie van Gup die weer in Nederland is. Verwacht inderdaad niet dat een bedrijfsarts even het vliegtuig pakt![]()
![]()
Maar ik wil helemaal geen doktersverklaring of arbo-arts jongens! De planning is dat ik maandag gewoon weer beter ben hoor!
Gezelliequote:Het is kort na hoog water, dus ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:16 schreef Hinder het volgende:
[..]
Wordt 't mul zand, ja? Dan wordt de voorgenomen 'rustige' 50:00 nog een mooie uitdaging.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:17 schreef Quoi het volgende:
Wind tegen en mul zand?![]()
Ik maak het mezelf niet te moeilijk. Mijn doel wordt het verbeteren van mijn 2012 tijd (1u07)
Mevrouw Z
De LVML is gewoon leuk. Voor 30% cross, maar dat is okee.Touché, geniaal.quote:![]()
Ik heb nieuwe schoenen. We gaan effe uitproberen wat voor schoen voor mij gaat werken, dus ben benieuwd. Volgende paar is al besteld
![]()
![]()
Zeg! En doe eens een foto dan!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:18 schreef GotC het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen. We gaan effe uitproberen wat voor schoen voor mij gaat werken, dus ben benieuwd. Volgende paar is al besteld
Toch tegen beter weten in mijn hardloopschoenen in de koffer gedaan... heb tot nu toe elke keer dat ik in Houston zat daar gelopen (grappig in van die kaartoverzichten zoals in veloviewer), dus wellicht deze keer weer
Pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:18 schreef GotC het volgende:
![]()
Ja is gelukt, de eerste helft heb ik wel wat ingekort omdat het begin nogal slecht ging. Na 6 km ging mijn hartslag pas weer naar normale hoogte, toen ging het steeds lekkerder maar toen was ik al bij het huis van mijn vriendinquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Pfft die 4 km, die doe je er natuurlijk even bijDaar een appel en een paar speculaasjes gegeten, en toen was op de terugweg toch mijn hartslag weer snel hoog. Ik loop toch het beste op lege maag, en het herstel lijkt ook nog niet volledig te zijn, maar goed, de eerste 15km+ zit er weer op!
Lekker warm trouwens!!
Alleen op een of andere manier zijn de loopjes wel gesynchroniseerd naar Garmin Connect en Strava, maar niet naar Endomondo.. even fixen.
Succes wedstrijdlopers van vandaag! Het is geen PR weer maar wel geniet-weer!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb me ook ingeschreven!quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:47 schreef YUR het volgende:
Ingeschreven voor de Puinduinrun!
Beterschap dames!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Over anderhalf uur van start
Sowieso een pijl-proof PR lopen
Heb er zin in, hoop binnen het uur te finishen.![]()
Oooooh!!
Zo, het beoogde rondje ( wat geen 12km was maar een kleine 11km) in een rustig tempo werd het niet vandaag. Het ging lekker dus heb er een klein rondje aan vast geplakt. Ziedaar, voor het eerst 14km in een rustig tempo![]()
Zelfs Garmin was tevreden met een trainingseffect van 3,8( for what it's worth )
http://connect.garmin.com/modern/activity/624280950
Had spijt dat ik geen tanktop aan had gedaan. Waarschijnlijk de laatste mogelijkheid van t jaar...![]()
Goed bezig! Waar zie je dat trainingseffect?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:25 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, het beoogde rondje ( wat geen 12km was maar een kleine 11km) in een rustig werd het niet vandaag. Het ging lekker dus heb er een klein rondje aan vast geplakt. Ziedaar, voor het eerst 14km in een rustig tempo![]()
Zelfs Garmin was tevreden met een trainingseffect van 3,8( for what it's worth )
http://connect.garmin.com/modern/activity/624280950
Had spijt dat ik geen tanktop aan had gedaan. Waarschijnlijk de laatste mogelijkheid van t jaar...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bij de info over heartrate...quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed bezig! Waar zie je dat trainingseffect?![]()
Oh dat zijn die zones van 1 tot 5?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Yupquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh dat zijn die zones van 1 tot 5?![]()
![]()
Ondanks dit mooie weer toch even hardloophandschoenen gehaald. Ze waren verkrijgbaar bij de Kruidvat voor 4 euro, dus ach
Oke, daar zou ik niet al teveel van aflezen dan een hoger 'trainingseffect' is dan puur een hogere hartslag, dat lijkt me niet altijd beterquote:
Net even langs geweest niet de gemiddelde hardloopwinkel, duidelijk eentje met zijn eigen filosofie. Die filosofie voorvoetlanding. Hier kan ik prima terecht als ik weer eens wat anders zoek. Zeker wel interessant om eens langs te gaan.quote:
Schoenmerken als Altra, inov8, pearl izumi en de ook nog wat van de eerste versie van de brooks pure series.![]()
Mooie schoentjes!quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Huuu nee
De nieuwste, Triumph Iso. Vanaf vandaag verkrijgbaar.Saucony is daar goed in! Net als de inov8s van strip, ook leuke schoentjes! Dat zijn qua looks wel mijn 2 favo merken eigenlijk. Ik zou nog wel de inov-8 baregrip willen hebben voor de obstacleruns vooral.
Vandaag dan toch eindelijk weer kunnen rennen! Moet ook wel met dit weer! Wat een prachtige dag!Ben in Zutphen bij schoonouders dus heb leuk een 6x1000 gedaan langs de ijssel. Was wel leuk, gezellig druk. Beetje fietsers inhalen enzo. Mensen die op bankje zaten hebben mij 6x voorbij zien komen, die zullen wel denken dat ik gek ben. Maar super gelopen! Allemaal in 1 seconden rond de 3'30. Alleen de laatste in 3'26. Erg tevreden mee. Zevenheuvelenloop kom maar op!
![]()
![]()
Was ook bij m'n schoonouders, ook in Zutphenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooie schoentjes!Saucony is daar goed in! Net als de inov8s van strip, ook leuke schoentjes! Dat zijn qua looks wel mijn 2 favo merken eigenlijk. Ik zou nog wel de inov-8 baregrip willen hebben voor de obstacleruns vooral.
Vandaag dan toch eindelijk weer kunnen rennen! Moet ook wel met dit weer! Wat een prachtige dag!Ben in Zutphen bij schoonouders dus heb leuk een 6x1000 gedaan langs de ijssel. Was wel leuk, gezellig druk. Beetje fietsers inhalen enzo. Mensen die op bankje zaten hebben mij 6x voorbij zien komen, die zullen wel denken dat ik gek ben. Maar super gelopen! Allemaal in 1 seconden rond de 3'30. Alleen de laatste in 3'26. Erg tevreden mee. Zevenheuvelenloop kom maar op!
![]()
http://www.strava.com/activities/214243104 (endomondo heeft kuren)
Ik liep rond 11.30 -12.00 langs de IJssel. Was heerlijk weer inderdaad, gewoon warm en dat in November. Ik zag een hoop mensen in lang-lang lopen![]()
![]()
![]()
1:45:30half minuutje boven de tijd waarop ik wegging.
Dik en dik tevreden
Mooie tijd!quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:27 schreef Guard het volgende:
Dik en dik tevreden
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:27 schreef Guard het volgende:
Dik en dik tevreden
Ik wil m graag nog een keer lopen, toen ik 'm liep was het laatste stuk niet toegankelijk ivm een of ander motorcrossgebeuren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:11 schreef YUR het volgende:
http://mudsweattrails.nl/UHT_opening2014
Tijd voor een loopmeet![]()
Nice! Jouw herstel lijkt ook echt supervlot te zijn gegaan, nu alweer zo'n mooie tijd op een HM!quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:27 schreef Guard het volgende:
Dik en dik tevredenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Keurig meneer!quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:27 schreef Guard het volgende:
Dik en dik tevreden![]()
Als ik m ga lopen, ga ik het vooral lekker rustig aan doenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:30 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik wil m graag nog een keer lopen, toen ik 'm liep was het laatste stuk niet toegankelijk ivm een of ander motorcrossgebeuren.
Nicequote:Op zaterdag 1 november 2014 16:27 schreef Guard het volgende:
Dik en dik tevreden![]()
![]()
verstandig, want het is best een pleuriseind en de heuvels moet je ook niet onderschatten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik m ga lopen, ga ik het vooral lekker rustig aan doen![]()
Ook datquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:35 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
verstandig, want het is best een pleuriseind en de heuvels moet je ook niet onderschatten.Het wordt een aardige training in ieder geval
Ik vind de UHT een goed idee!als ik kan wil ik zeker meehobbelen. Meteen parkoersverkenning voor als ik een tijd wil neerzetten
En lekker guard!Erg nette tijd gelopen!! Dat met dit weer.
![]()
Ik pas om 3 uur ofzo. Jammerquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:19 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Was ook bij m'n schoonouders, ook in Zutphen![]()
http://www.strava.com/activities/214243104 (endomondo heeft kuren)
Ik liep rond 11.30 -12.00 langs de IJssel. Was heerlijk weer inderdaad, gewoon warm en dat in November. Ik zag een hoop mensen in lang-lang lopen![]()
. Ziet er uit als een leuk rondje! En de 3 andere hardlopers die ik tegenkwam hadden gelukkig wel kort/kort aan geloof ik. Ik was zelf een beetje druk.
5 november opent een decathlon in Apeldoorn!![]()
![]()
Ik ga straks al mn loopplannen ff een rijtje zetten, en dan hoop ik met wat mogelijke data te komen voor de UHT
En niet vergeten dat de inschrijving voor de Sallandtrail opent om 20.00 uur he?F means you're fucked![]()
Wekker is gezet! Het wordt toch de 25. Maatje wou hem ook lopen dus dan kunnen we mooi samen. Denk ook wel zo verstandig aangezien ik de M heb een maand later.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat wordt de random reader meenemen naar het casino. Hopen dat het via mobiel een beetje werkt die inschrijving.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:00 schreef YUR het volgende:
En niet vergeten dat de inschrijving voor de Sallandtrail opent om 20.00 uur he?![]()
![]()
Volgens mij hoef je niet gelijk te betalen, maar je moet wel je iban weten. Maar neem voor de zekerheid het zooitje wel mee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat wordt de random reader meenemen naar het casino. Hopen dat het via mobiel een beetje werkt die inschrijving.
Mocht het niet lukken, app mij dan, dan regel ik 't ff.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nette tijdquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:27 schreef Guard het volgende:
Dik en dik tevreden![]()
Als je goed van de marathon hersteld bent, kun je volgens mij daarna nog goed profiteren van die conditie op andere afstanden. Dat worden dus nog wel wat PR's![]()
![]()
Wat is jouw streeftijd voor de 7^^? Ik zie je vast wel voorin het eerste vak? Kijken hoe lang we samen kunnen lopen misschien, of loop je sowieso liever je eigen race?quote:![]()
Een lage 55'er denk ik. Of heel stiekem, als het lekker gaat < 55 minuten. Samen lopen zo lang lijkt me prima, dan kun je evt nog aan de ander optrekken. Leuk dat je ook meedoet! Wat had jij in gedachten als tijd?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat is jouw streeftijd voor de 7^^? Ik zie je vast wel voorin het eerste vak? Kijken hoe lang we samen kunnen lopen misschien, of loop je sowieso liever je eigen race?![]()
Een lage 55'er, als alles goed gaat een sub55quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:25 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Een lage 55'er denk ik. Of heel stiekem, als het lekker gaat < 55 minuten. Samen lopen zo lang lijkt me prima, dan kun je evt nog aan de ander optrekken. Leuk dat je ook meedoet! Wat had jij in gedachten als tijd?![]()
Hopen dat ik het trek. Vind het ook redelijk lastig tempo bepalen met de heuveltjes en het vals plat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: