Ik ook zoietsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:23 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Afgelopen twee dagen om half 4 pas gaan slapen en om half 2 's middags eruit
Valt mee. Dat is één per minuut ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:26 schreef d4v1d het volgende:
Aantal posts voor DrNick voor vandaag tot nu toe: 140
godver.
ééntje maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Valt mee. Dat is één per minuut ofzo.
Dit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:27 schreef DrNick het volgende:
Ik moet zeggen, je zit echt ontiegelijk snel aan veel posts, zo 's nachts.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WP is "anders"..
GTA 4 met mods*quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
jij bent dezelfde guy die GTA IV leuker vind dan GTA V dus is sowieso het discussiëren over games niet waard
grauwe grijze kutstad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
GTA 4 met mods*
Zonder mods is er weinig aan ja.
Speel je t op PC?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat hebben. Maar ik ben zelf ook grauw en negatief.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:29 schreef d4v1d het volgende:
Wat is dit voor longcatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WP is "anders"..![]()
of die anal shitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:34 schreef DrNick het volgende:
kijk je nog
"I'm not putting the pumpkin pn my head guys!"
Kun je je tijd beter besteden dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:34 schreef d4v1d het volgende:
WP kijkt meisjes die pompoentjes fisten om half 2 's nachts
slapen jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kun je je tijd beter besteden dan?
Ja iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of die anal shit
moest hardop lachen
WP!quote:
Whats up broeder?quote:
Netjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben stream aan het kijken met nickje
mur zag ik laatst nog posten in klbsc en vas al hele tijd niet gezienquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Netjes
3==D~~
Waar zijn Vas_ enzo?
Heb ff ge-sherlock'd, ze is al 2 weken doodquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mur zag ik laatst nog posten in klbsc en vas al hele tijd niet gezien
sherlock is kapotquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb ff ge-sherlock'd, ze is al 2 weken dood
Ja ik merkte het, ik ging gewoon de URL gokken.quote:
bovenaan heb je ook een linkje hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja ik merkte het, ik ging gewoon de URL gokken.
zoeken.fok.nl
sint en witte piet zaten te denken wat ze (naam persoon) dit jaar eens zouden schenkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:03 schreef d4v1d het volgende:
Ik probeer hier een sinterklaas gedicht te maken maar ik bak er niks van
stroopwafelpiet*quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sint en witte piet zaten te denken wat ze (naam persoon) dit jaar eens zouden schenken
en dan heel cheesy gaan rijmen
Sint en piet zaten te denkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sint en witte piet zaten te denken wat ze (naam persoon) dit jaar eens zouden schenken
en dan heel cheesy gaan rijmen
Werk in blokken van 2 of 4 regelsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sint en piet zaten te denken
Wat voor origineel gedicht ze ... zouden schenken
Dit gedicht is eigenlijk best cliché
Heb ik je daarmee?
Sint weet het niet
En vroeg het aan piet
Piet wist het ook niet
En vroeg het aan David
David wist het ook niet en maak nu snel de doos open want je cadeau is veel beter dan dit kutgedicht. Doei.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sint en piet zaten te denken
Wat voor origineel gedicht ze ... zouden schenken
Dit gedicht is eigenlijk best cliché
Heb ik je daarmee?
Sint weet het niet
En vroeg het aan piet
Piet wist het ook niet
En vroeg het aan wietparkiet
wietparkiet wist het ook niet
dus maak nu die doos snel open, anders moet sinterklaas je ziel verkopen
Mehquote:
Ik vind hem wel leuk. Niet heel veel meer dan dat, maar tochquote:
Nopequote:
okequote:
Ik wil even benadrukken dat vooral Giel moet opbokken, die gast is echt overalquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
tevens een klacht:
kan giel niet ff lekker opbokken met zn jett rebel
dat ook jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil even benadrukken dat vooral Giel moet opbokken, die gast is echt overal
Nee maar echt overal waar je kijkt is hij, gekkenwerk. Meestal konden ze hem een weekje per jaar op dezelfde plek houden, maar dit jaar wandelt hij vrij rond tijden Serious Request.quote:
dat valt op zich nog wel mee. al vermijd ik wel bewust programma's als dwddquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee maar echt overal waar je kijkt is hij, gekkenwerk. Meestal konden ze hem een weekje per jaar op dezelfde plek houden, maar dit jaar wandelt hij vrij rond tijden Serious Request.
Ik had vannacht gedroomd dat ik een kitten hadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahhahaahahha godverdomme![]()
Leuke droomquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had vannacht gedroomd dat ik een kitten had
puppy > kittenquote:
Dat sowiesoquote:
Hallonquote:
Dayummmmmmmmm je bent on a roll vandaagquote:
Altijd altijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dayummmmmmmmm je bent on a roll vandaag
Haastquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Toch veels te vroeg voor deze haast
Ja, dik veel posts maken al! Haastquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Haast
Ik heb lekker geslapen
LB is nu al aan het lapohuntenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dik veel posts maken al! Haast
Oeh, vertel.
Echt he. En dagcijferkrikken alles.quote:
Nee johquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dik veel posts maken al! Haast
Oeh, vertel.
Orly? Vuige junkiesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat hebben DrNick en d4v1d innemen kwartier al
DrNick had 1011 posts gisterenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat hebben DrNick en d4v1d om 00:15 al
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Leuk he, spam? "Would you like to have a 8" cock?"
Nee, dat is 2 meter 14
Kijk mijn editquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij is dat toch ong 20cm
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick had 1011 posts gisteren
Echt die luiquote:
Ja je edit te laatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk mijn edit
8' is 8 voet. 8" is 8 inch
De struggle is realquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:15 schreef Lt.Surge het volgende:
MIJN KAT GOOIT ELKE KEER MIJN GLAS RANJA OM.
Kattenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:15 schreef Lt.Surge het volgende:
MIJN KAT GOOIT ELKE KEER MIJN GLAS RANJA OM.
Best wel. Sinds 08:30 3 maal toe mijn glas moeten bijvullen.quote:
Honden zijn leukerquote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doei
Even ontbijt halen
Daardoor heb ik wel eens flink gezeik gehadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom doet fb messenger altijd m'n locatievoorzieningen aan
Kut Facebookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:27 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb al mailtje terug van Freshcotton, cap wordt gewoon opgestuurd
Cool coolquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb al mailtje terug van Freshcotton, cap wordt gewoon opgestuurd
Vertelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daardoor heb ik wel eens flink gezeik gehad
Ja, hoerig is dat hé. Kaka programma.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:27 schreef LittleBrownie het volgende:
niet mijn smaakquote:
Dat is wel kut jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh zeggen dat je niet thuis bent, terwijl FB zegt van wel
Coolquote:
dus ik mag geen koffie meer drinken, wat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:01 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.nsmbl.nl/waaro(...)s-je-introvert-bent/
Dit is toch logisch?
Ja. Dan sta je de rest van de dag strak en leidt alles je af, wil je van alles doen behalve werken, en geef je opeens nergens meer een neuk om.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit is toch logisch?
Ik val altijd in slaap als ik koffie gedronken heb.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit is toch logisch?
Later op de dag staat erquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus ik mag geen koffie meer drinken, wat?
Ik word wel druk van koffie ja maar ik drink het ook niet zo heel veelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja. Dan sta je de rest van de dag strak en leidt alles je af, wil je van alles doen behalve werken, en geef je opeens nergens meer een neuk om. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oh, later op de dag drink ik ook geen koffie meer. als ik savonds nog koffie drink slaap ik de hele nacht nietquote:
Daar gaat het mis..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:05 schreef BBQSausage het volgende:
En dan drink ik juist nu net een kopje koffie.
Idem. Ik was gestopt met drinken, maar moest weer even afwisseling hebben op werk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik word wel druk van koffie ja maar ik drink het ook niet zo heel veel
Het is ochtend bbqquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem. Ik was gestopt met drinken, maar moest weer even afwisseling hebben op werk.
's middags drink ik het expres niet.
Hey hey, het is vrijdagquote:
goede morgen mevrouw pixelquote:
FRIDAY, FRIDAY, GOTTA GET DOWN ON FRIDAYquote:
Sup giquote:
Damnitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FRIDAY, FRIDAY, GOTTA GET DOWN ON FRIDAY
Weekenden zijn hemelschquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:14 schreef BBQSausage het volgende:
Weet alleen nog niet of het weekend minder faal gaat worden, maar dat zien we dan wel weer.
succes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Weekenden zijn hemelsch.. zometeen nog ff een tentamen maken en dan ga ik lossssch
!!
Nederlandsquote:
quote:
Meh, begint wel wat te vervelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Weekenden zijn hemelsch.. zometeen nog ff een tentamen maken en dan ga ik lossssch
!!
Ik studeer informaticaquote:
had het kunnen wetenquote:
Nederlands is zo'n kutvak en alles wat ik doe is in het Engelsquote:
Spamhoerquote:
Is het om mijn usernamequote:
HBO! Jij ?quote:
Oh, zo. Ja. Terechte klacht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nederlands is zo'n kutvak en alles wat ik doe is in het Engels.
* pixelbitty geeft nick een aaitje over zijn bolletjequote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
* pixelbitty geeft nick een aaitje over zijn bolletje
Same! Eerste jaar pas, maar ik heb geen Nederlands gehadquote:
Ik faalde dat al hard op de basisschool. Mijn beheersing van de Nederlandse taal is grammaticaal gezien echt verschrikkelijkquote:
oh, nog helemaal niet naar je pohi gekeken. maar omdat je gisteravond al zo over gamen bezig was enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Is het om mijn username? Of omdat ik ook in DIG en GAM post :p
bij mij is dat alleen maar slechter geworden na de middelbare schoolquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik faalde dat al hard op de basisschool. Mijn beheersing van de Nederlandse taal is grammaticaal gezien echt verschrikkelijk..
Lucky youquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same! Eerste jaar pas, maar ik heb geen Nederlands gehadWel taaltoets, maar dat is eenmalig
Welke hogeschool zit je danquote:
Ich liebe Deutschlandquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij is dat alleen maar slechter geworden na de middelbare school
misschien omdat ik 3 jaar in duitsland heb gezeten
ja, daar kan ik nog steeds niks vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ich liebe Deutschland.
Maar jezus die grammer is nog wel even een stuk irritanter..
engels is makkelijkerquote:
Zaanstreek :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar kan ik nog steeds niks van
woar komde gij verdoan dan?
Engelsquote:
oh daarboven ergensquote:
Kom je mijn tas stelenquote:
Klopt.quote:
Neenquote:
in a land far far awayquote:
Ik las galaxyquote:
Oh van mij niet. Ik maak alleen af en toe nog word/wordt fouten. Maar daar betrap ik mezelf steeds vaker op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik faalde dat al hard op de basisschool. Mijn beheersing van de Nederlandse taal is grammaticaal gezien echt verschrikkelijk..
Doe dat maar.quote:
Mag ik dan r2d2 zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Doe dat maar.
Princess Pixel Organa Solo
organa solo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Doe dat maar.
Princess Pixel Organa Solo
Ik maak echt 100238383 fouten...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh van mij niet. Ik maak alleen af en toe nog word/wordt fouten. Maar daar betrap ik mezelf steeds vaker op.
Ik wil natuurlijk wel met han solo trouwenquote:
ik vond star trek cooler dan star warsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel met han solo trouwen.
Ik niet, welke serie vond je het "coolst"quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond star trek cooler dan star wars
* gianni61 rent hard weg
"I love you"quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel met han solo trouwen.
Valt nog wel mee voor zover ik je posts gezien heb hier.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik maak echt 100238383 fouten...
Stijlfouten, d of t alles..
next generationquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik niet, welke serie vond je het "coolst"?
Die arrogante nerfherderquote:
Gisteren de hele originele trilogie nog gezienquote:
ik krijg wel een beetje een beetje bij pixelquote:
Bohhh in het Duits dat is ècht foutquote:
Awesomequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gisteren de hele originele trilogie nog gezien
Hoe bedoeldequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg wel een beetje een beetje bij pixel
toen ik nog een kleine gianni was keek ik echt veel duitse tv.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bohhh in het Duits dat is ècht fout.
Mijn favoriet was Voyager.
beetje computer/game/scifi nerdje.quote:
Ik heb echt moeite met dat nagesynchroniseerdequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik nog een kleine gianni was keek ik echt veel duitse tv.
nederlandse tv was ruk, maar duitse tv had star trek, mcguyver en the a-team
ToSquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond star trek cooler dan star wars
* gianni61 rent hard weg
Volgend jaar is dutch comiccon ik weet nu al dat het een teleurstelling gaat zijn net als alle andere nederlandse cons maar stiekem hoop ik dat het heel hip isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje computer/game/scifi nerdje.
zou meenemen naar comic-con
wuut?quote:
waar? wanneer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Volgend jaar is dutch comiccon ik weet nu al dat het een teleurstelling gaat zijn net als alle andere nederlandse cons maar stiekem hoop ik dat het heel hip is.
geen ideequote:
of indomiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Noodles van yum yum![]()
Geluk in een potje
geen idee, geen idee en neequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar? wanneer?
heb je een cosplay pakje?
[..]
geen idee
Wat met shattner ? Muuuhquote:
weet niet hoe je uitziet hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
geen idee, geen idee en nee!
Maar ik zou dan toch geen sexy cosplay doen denk ik
Dan kun je nmlk gewoon rustig rondlopen
Oeps. Ik ben ondertussen ook onderweg naar schoolquote:
ja, daar heb je het probleem alquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oeps. Ik ben ondertussen ook onderweg naar school.
13:40 oidquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar heb je het probleem al
hoe laat is je tentamen?
ik wil ook een broodjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
13:40 oidmaar ik ga nog even een broodje en een starbucksje (
) scoren
![]()
Wat wil je er op?quote:
gerookte zalm en roomkaas graagquote:
Lekkerquote:
of een BLTquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Lekker! Dat wil ik ook! Op een sesam bagel
.
True, true.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:56 schreef Casaa het volgende:
[..]
Dat blijkt, anders had je ook niet op Fok! gezeten.![]()
![]()
Of een tuna sub met een koekjequote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Volgend jaar is dutch comiccon ik weet nu al dat het een teleurstelling gaat zijn net als alle andere nederlandse cons maar stiekem hoop ik dat het heel hip is.
Heb er nog niet veel mee gedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel okee? Wel okee?
Valt me tegen Fylax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |