Tofquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekocht
Denk dat Bart dat niet echt op prijs stelt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:01 schreef DrNick het volgende:
Weetje, we zouden eigenlijk eens een hele dag moeten posten, dat we er echt 3000 hebben ofzo.
Gewoon in MEN.
Ik zal het eens vragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk dat Bart dat niet echt op prijs stelt.
Echt normaal is het niet hè?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen.
Sowieso, zolang we normaal posten en meespelen is het goed toch?
Oh, met BBQ ook nog jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
550.
Ik sta er ook gewoon twee keer in.
Gelukkigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik dan alsnog onder Fylax.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik dan alsnog onder Fylax.
GGquote:
4 ofzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:
twee keer de helft van het aantal wat Danny overmorgen post. Dat is mijn doel
Hij activeerde gisterochtend mijn abo voordat ik uberhaupt betaald had. Dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
's weekends doet Danny niet aan FOK!. d4v1d is er morgen dus even niet.
Scheelt dat 'ie hem ook met één druk op de knop weer inactief had kunnen maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij activeerde gisterochtend mijn abo voordat ik uberhaupt betaald had. Dat was echt fantastisch.
Als je niet tijdig betaalt moet je een boete van 450 euro betalen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij activeerde gisterochtend mijn abo voordat ik uberhaupt betaald had. Dat was echt fantastisch.
Gelukkig betaalde ik gewoon netjes de 3 euro.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Scheelt dat 'ie hem ook met één druk op de knop weer inactief had kunnen maken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gelukkig betaalde ik gewoon netjes de 3 euro.
Heb het geld al om 11 uur overgemaaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je niet tijdig betaalt moet je een boete van 450 euro betalen.
NEIN! SCHEWEINHUND!!!! ALLEMAAL NAAR MOFRIKA!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:15 schreef Fylax het volgende:
Kunnen we niet gewoon lief en aardig doen tegen elkaar.![]()
![]()
ohdacht dat t over wat anders gingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
450 euro boete.
Of jij moet het wel leuk vinden.
NEEEE NIET MOFRIKAquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
NEIN! SCHEWEINHUND!!!! ALLEMAAL NAAR MOFRIKA!
Is er niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
Drnick, kom eens met css om quote alerts van fylax te blokeren
autisme gespotquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
Fylax, je loopt hier nu al een tijdje rond. Maar gebruikt nog steeds geen PI's. Valt mij wel een beetje tegen. Wat denk je, is het tijd om daar nu mee te beginne?
Er is maar één correct antwoord.
Oh, en DrNick en wp moet je negeren, die zijn lui.
PI's zijn teveel moeite.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
Fylax, je loopt hier nu al een tijdje rond. Maar gebruikt nog steeds geen PI's. Valt mij wel een beetje tegen. Wat denk je, is het tijd om daar nu mee te beginne?
VWO als studie, en werk in het bejaardentehuisquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef pixelbitty het volgende:
Doen jullie eigk aan werk / studie?
jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef pixelbitty het volgende:
Lekker kontjes van oudjes wassen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
VWO als studie, en werk in het bejaardentehuis
Ja. Fulltime, helaas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef pixelbitty het volgende:
Kan niet. Moet met TM ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
hmm ligt eraanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
eindexamenjaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef pixelbitty het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan redelijk goed javascriptquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:19 schreef DrNick het volgende:
d4v1d, kan je gelijk wat Javascript leren
Als ik hier gemogen word door iedereen welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, je had 'm al gevonden.
Hoezo ligt eraan?
Daar gaat je toekomst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
VMBO-T, maar ik kon HAVO doen maar geen zin in.
vorige keer liep ik tegen problemen op dat ik hem niet op de goede plek met css kreegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan kan je ook een LB knop maken.
♡♥♡♥♡♥quote:
Goed begin. Zo hoort 't.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik hier gemogen word door iedereen wel
Kan wel een jaar duren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik hier gemogen word door iedereen wel
ik ben de mentor van fylax, nick en davidquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef pixelbitty het volgende:
Heb je geen css voor nodig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
vorige keer liep ik tegen problemen op dat ik hem niet op de goede plek met css kreeg
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben de mentor van fylax, nick en david
Mentor, ja?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij dan zeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat is dezequote:
http://api.jquery.com/before/quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan plakte ik hem niet op de goede plek in de html, ook goed
JA DAT DEED IK VRIEND, op de TVP knopquote:
ikclaimmijnnaam!!!!!!!!!11quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:22 schreef DrNick het volgende:
Ik ben een soeverein mens van vlees en bloed WP!!!!11!1Einz!!
Dan kun je oprottenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:22 schreef DrNick het volgende:
Ik ben een soeverein mens van vlees en bloed WP!!!!11!1Einz!!
Dan deed je dat goed fout.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
JA DAT DEED IK VRIEND, op de TVP knop
Staat een topic in ONZ. Zulke mensen jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan kun je oprotten![]()
hier wel willen wonen maar niet onder de nederlandse wet willen vallen??
Enkeltje het land uit
Deze bereidingsmethode weet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij probeert z'n emotie te uiten met jouw UI.
heb laatst toevallig is uitgezocht wat hun deal isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:23 schreef DrNick het volgende:
Staat een topic in ONZ. Zulke mensen ja
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van deze benaming moet vinden.
Heeft Willy dat getekend?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb laatst toevallig is uitgezocht wat hun deal is![]()
wonen wel in Nederland maar hebben een contract met de koning over dat ze zich niet aan de nederlandse wet willen houden![]()
apart willen zijn om het apart zijn ofzo
Volgens mij houdt Bea zich niet bezig met dat soort kutvolk. Gewoon op zee sturen en dan het paspoort ongeldig verklaren. Komen ze ook niet meer binnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk het, of de vorige koning(in)
Ga je een spambotje maken ja?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:27 schreef d4v1d het volgende:
setInterval is geen goed idee he bbq? ik kan beter een for loop met een limiet nemen he?
hoe bedoel je handmatigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga je een spambotje maken ja?
Mijn posts triggerde ik gewoon handmatig, dus ja, een limiet is wel handig ja.
Automatisch elke seconde, en dan drinken pakkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga je een spambotje maken ja?
Mijn posts triggerde ik gewoon handmatig, dus ja, een limiet is wel handig ja.
ditquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
verkapt kijk mij eens interessant doen met scriptjes
idk maar het is in iedergeval dieptriestquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Denk het, of de vorige koning(in)
Volgens mij houdt Bea zich niet bezig met dat soort kutvolk. Gewoon op zee sturen en dan het paspoort ongeldig verklaren. Komen ze ook niet meer binnen.
Dat gaat wel belachelijk snel. Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:28 schreef Fylax het volgende:
Aantal posts voor Fylax voor vandaag tot nu toe: 74
Aantal posts voor DrNick voor vandaag tot nu toe: 62
Aantal posts voor d4v1d voor vandaag tot nu toe: 29
Aantal posts voor BBQSausage voor vandaag tot nu toe: 36
Dat zeker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
idk maar het is in iedergeval dieptriest
volgens mij klopt het wel hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat gaat wel belachelijk snel. Ik geloof het niet.
Zat een trigger achter, bij elke keypress deed 'ie een post.. En hij sloeg er af en toe eentje over, vanwege dat seconde limiet. Was bij mij up-down pijltjestoetsen..quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Automatisch elke seconde, en dan drinken pakken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen neuk geven.
Wel jammer dat je daarna een week geen neuk mag geven.
True, true.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen neuk geven.
Wel jammer dat je daarna een week geen neuk mag geven.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Even kijken of ik nog een permban heb.
Op je vorige account?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Even kijken of ik nog een permban heb.
Je hebt de voorwaarden doorgelezen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:35 schreef Fylax het volgende:
maar dan mag je hierop toch ook niet posten
jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je hebt de voorwaarden doorgelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh oh.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
oepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh oh.(she/her)
Grootste nachtmerrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh oh.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, iets van een kutaccountje. Nooit meer op ingelogd, maar wel grappig om te zien dit.
AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh oh.
Welk account was het? DM mag ook. Of helemaal niet.
Neh, was echt een kutaccountje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Ah
Welk account was het? DM mag ook. Of helemaal niet.
Nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh, was echt een kutaccountje.KLB 1.0 tijd, triestheid.
Klopt, vandaar dat dit account kort daarna ook in de kliko lag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel erg bont gemaakt hebben, nietwaar?
Hoe bont is zo bont?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat dit account kort daarna ook in de kliko lag.
Wel raar. Vaak kan je meer als gast dan gebande user.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik merkte het net ja, je kan alleen MED nog in.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gunnen ze je nog welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik merkte het net ja, je kan alleen MED nog in.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel raar. Vaak kan je meer als gast dan gebande user.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Oh, man man man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Mods die deze epische uitbraak missen"![]()
Tsja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, man man man.
"Mods die deze epische uitbraak missen"
Oh kan wel hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:50 schreef DrNick het volgende:
Mooi wel, dat zou tegenwoordig niet meer kunnen.
De betutteling overal. Bezuinigingen op topics dit dat.
Ik heb nu een knop maar die print en TR icoontjes zitten in de weg, en die hebben geen goed iets om ze te selecten met cssquote:
Wel hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nu een knop maar die print en TR icoontjes zitten in de weg, en die hebben geen goed iets om ze te selecten met css
Dit gespreksonderwerp is niet veilig op FOK!, derhalve onthoud ik mijzelf van enig commentaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Laten wij ons te zijner tijd manifesteren in KLB.
Waarom daar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nu een knop maar die print en TR icoontjes zitten in de weg, en die hebben geen goed iets om ze te selecten met css
Dan zal ik dat, ten behoeve van mijn eigen veiligheid, en die van anderen, ook doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit gespreksonderwerp is niet veilig op FOK!, derhalve onthoud ik mijzelf van enig commentaar.
Blijft ook tricky, want je wordt niet zomaar weer uit de kliko getrokken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan zal ik dat, ten behoeve van mijn eigen veiligheid, en die van anderen, ook doen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blijft ook tricky, want je wordt niet zomaar weer uit de kliko getrokken.
Mooi tijdstip wel. Ik moet er weer om 10 uur uit morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
Over drie minuten maar 'ns gaan slapen.
Valt nog mee, ik 7:30quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mooi tijdstip wel. Ik moet er weer om 10 uur uit morgen
Ik tegenwoordig ook, op een paar gekke posts na.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Aw. Gelukkig zal ik nimmer op zo'n punt komen. Ik ben één brave jongeheer.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:59 schreef DrNick het volgende:
Mijn droom komt wel uit trouwens, voor de 50.000 in de Top 500 komen
quote:
1 2 3 4 5 | $( ".volgtopicbutton" ) .not(".hidden") .before("lala"); }); |
Ah, tof.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
de rest mag je zelf uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
Is dat die Alisha of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik weet niet hoequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja de rest moet je nog uitzoeken vriend.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zij is toch zo'n typische Twitch-aandachtshoer?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Meh.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
de tvp knop (de html) kopieren.
Meer hint ga ik niet geven.
mwa vind haar oprecht grappigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geen idee, kijk het zelden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze speelt zeker 07? Al zal die stream niet zo veel inhoud hebben.
Maar ik kan geen Javascriptquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb je nu ongeveer evenveel geholpen als jij mij met die class
OSRS best RSquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze speelt zeker 07? Al zal die stream niet zo veel inhoud hebben.
salty_stuartquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft ze uitgezet geloof ik, maar je kan wel een domme naam instellen tijdens het doneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |