Tofquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekocht
Denk dat Bart dat niet echt op prijs stelt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:01 schreef DrNick het volgende:
Weetje, we zouden eigenlijk eens een hele dag moeten posten, dat we er echt 3000 hebben ofzo.
Gewoon in MEN.
Ik zal het eens vragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk dat Bart dat niet echt op prijs stelt.
Echt normaal is het niet hè?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen.
Sowieso, zolang we normaal posten en meespelen is het goed toch?
Oh, met BBQ ook nog jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
550.
Ik sta er ook gewoon twee keer in.
Gelukkigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik dan alsnog onder Fylax.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik dan alsnog onder Fylax.
GGquote:
4 ofzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:
twee keer de helft van het aantal wat Danny overmorgen post. Dat is mijn doel
Hij activeerde gisterochtend mijn abo voordat ik uberhaupt betaald had. Dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
's weekends doet Danny niet aan FOK!. d4v1d is er morgen dus even niet.
Scheelt dat 'ie hem ook met één druk op de knop weer inactief had kunnen maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij activeerde gisterochtend mijn abo voordat ik uberhaupt betaald had. Dat was echt fantastisch.
Als je niet tijdig betaalt moet je een boete van 450 euro betalen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij activeerde gisterochtend mijn abo voordat ik uberhaupt betaald had. Dat was echt fantastisch.
Gelukkig betaalde ik gewoon netjes de 3 euro.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Scheelt dat 'ie hem ook met één druk op de knop weer inactief had kunnen maken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gelukkig betaalde ik gewoon netjes de 3 euro.
Heb het geld al om 11 uur overgemaaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je niet tijdig betaalt moet je een boete van 450 euro betalen.
NEIN! SCHEWEINHUND!!!! ALLEMAAL NAAR MOFRIKA!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:15 schreef Fylax het volgende:
Kunnen we niet gewoon lief en aardig doen tegen elkaar.![]()
![]()
ohdacht dat t over wat anders gingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
450 euro boete.
Of jij moet het wel leuk vinden.
NEEEE NIET MOFRIKAquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
NEIN! SCHEWEINHUND!!!! ALLEMAAL NAAR MOFRIKA!
Is er niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
Drnick, kom eens met css om quote alerts van fylax te blokeren
autisme gespotquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
Fylax, je loopt hier nu al een tijdje rond. Maar gebruikt nog steeds geen PI's. Valt mij wel een beetje tegen. Wat denk je, is het tijd om daar nu mee te beginne?
Er is maar één correct antwoord.
Oh, en DrNick en wp moet je negeren, die zijn lui.
PI's zijn teveel moeite.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
Fylax, je loopt hier nu al een tijdje rond. Maar gebruikt nog steeds geen PI's. Valt mij wel een beetje tegen. Wat denk je, is het tijd om daar nu mee te beginne?
VWO als studie, en werk in het bejaardentehuisquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef pixelbitty het volgende:
Doen jullie eigk aan werk / studie?
jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef pixelbitty het volgende:
Lekker kontjes van oudjes wassen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
VWO als studie, en werk in het bejaardentehuis
Ja. Fulltime, helaas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef pixelbitty het volgende:
Kan niet. Moet met TM ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
hmm ligt eraanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
eindexamenjaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:18 schreef pixelbitty het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |