Twente is door hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Echt 0 verrassingen deze ronde
Dus? Zonder beschermde statussen kunnen kleine clubs ook Ajax en PSV loten. Ik vind het echt gejank om niets. Oh boehoe, dan heb je 3,4% kans om Ajax te treffen in plaats van 3,2.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:30 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
[..]
Ja de clubs zonder beschermde status worden toch benadeeld tegenover te clubs met een beschermde status. De clubs met een beschermde status ontlopen zo de meest zware tegenstander die ze kunnen treffen. Terwijl de clubs zonder beschermde status die wel kunnen treffen.
Natuurlijk. Snel inschakelen!quote:
Wijze woorden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Natuurlijk. Snel inschakelen!
M'n opa zei altijd: beter een vroege vogel dan een late meeuw die 's ochtends op je stoep staat te pissen.
Idd.quote:
Wordt synchroon uitgezonden met FOX Sports.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd.
Samenvatting Treffers en NEC is al bezig btw.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt synchroon uitgezonden met FOX Sports.
Deugniet is het ook.quote:
Hoax. NAC thuis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou de loting:
Volendam-Ajax
Psv-VVV
Heracles-nec
De Graafschap-Excelsior
Roda-Vitesse
Cambuur-Az
Nac-Groningen
Pec Zwolle-Twente
Dit ziet er wel logisch uit jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou de loting:
Volendam-Ajax
Psv-VVV
Heracles-nec
De Graafschap-Excelsior
Roda-Vitesse
Cambuur-Az
Nac-Groningen
Pec Zwolle-Twente
Ik doe een serieuze voorspelling. Wil gewoon weten hoeveel ik er goed heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
De vorige vierentwintig keer dat mensen de loting voorspelden vond ik het grappiger eigenlijk.
PEC-Twente kan niet missen andersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
De vorige vierentwintig keer dat mensen de loting voorspelden vond ik het grappiger eigenlijk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een serieuze voorspelling.
Ik voorspel dat je er twee goed hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een serieuze voorspelling. Wil gewoon weten hoeveel ik er goed heb.
Hoax, PEC en Ajax hebben beiden standaard makkelijke loting.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PEC-Twente kan niet missen andersNet als Volendam-Ajax.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een serieuze voorspelling. Wil gewoon weten hoeveel ik er goed heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |