Vooral het huidige team is daar een bewijs voor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef Evertjan het volgende:
geen Lotto ploeg bij de ronde van Oman en Qatar volgend jaar. Dat is toch wel een bewijs dat er minder budget is dan bij Belkin
http://www.wielerflits.nl(...)t&utm_medium=twitter
Met 20 man en 10 fietsen even naar het Midden-Oosten vliegen, is gewoon te duur voor zo'n ploegje. Zeker als je weet dat er 0% mediabelangstelling voor deze wedstrijden is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef Evertjan het volgende:
geen Lotto ploeg bij de ronde van Oman en Qatar volgend jaar. Dat is toch wel een bewijs dat er minder budget is dan bij Belkin
http://www.wielerflits.nl(...)t&utm_medium=twitter
Zou dat bij deze 2 koersen niet deels betaald worden door de lokale organisatie? Of zijn dat vooroordelen dat geld daar geen rol speelt?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 20 man en 10 fietsen even naar het Midden-Oosten vliegen, is gewoon te duur voor zo'n ploegje. Zeker als je weet dat er 0% mediabelangstelling voor deze wedstrijden is.
De organisatie zal ongetwijfeld de verblijfskosten betalen en een paar auto's beschikbaar stellen. Geen idee of ze ook de reiskosten voor hun rekening nemen, maar zelfs dan kost het veel geld om een paar weken die kant op te gaan zonder dat je er publicitair iets mee opschiet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou dat bij deze 2 koersen niet deels betaald worden door de lokale organisatie? Of zijn dat vooroordelen dat geld daar geen rol speelt?
Ik ben er recent op geattendeerd dat de Episode oude shirts verkoopt, dus inmiddels heb ik oa de volgende 2 in mijn bezit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik huil als ik denk aan de shirts van La vie Claire, Mappei, oude Lotto shirts, Z, en zoveel andere mooie dingen die er waren toen ik begon met wielrennen kijken...ouwe lul allert dus eigelijk.
quote:"Ik moet helaas vaststellen dat ik geen ploeg, op passend niveau, heb kunnen vinden die me een contract voor 2015 aanbiedt", aldus de sprinter. "Dit heeft me doen besluiten om een punt te zetten achter mijn carrière als profrenner."
Ik ben benieuwd wat hij dan wel aangeboden heeft gekregen en wat zijn eigen verwachting of wens was.quote:op passend niveau
Orange cycling?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij dan wel aangeboden heeft gekregen en wat zijn eigen verwachting of wens was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |