Ja volgens mij met dat hangen aan die lijn. Het had een naam, maar ik ben echt een kneus wat dat betreft. Donderdag nog eens goed vragen.quote:
Nog een beginnerquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef Cathmar het volgende:
Gisteren mijn sportschooldebut. Volleeeedig buiten mijn comfort zone. Ik reed bijna met gierende banden terug naar huis toen ik aankwam. Maar eenmaal de drempel over ging het prima. Ik ben tevreden over de hulp en het programma dat ik nu heb. Daar ga ik de komende 8 weken mee aan de slag.
Cardio, benen, cardio, buik, schouders, rug, buik, rug, iets met hangen aan een ding/touw/lijnen dan nog cardio. Totaal 66 minuten en donderdag weer.
Bedoel je van die trx kabels?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:34 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja volgens mij met dat hangen aan die lijn. Het had een naam, maar ik ben echt een kneus wat dat betreft. Donderdag nog eens goed vragen.
Geen ideequote:Op dinsdag 4 november 2014 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, die heb ik voor de opvulling. Anders krijg ik honger en eet ik veels te weinig. Volgens mij kan jou lijstje ook wel wat T gebruiken, Kcal zijn niet gigantisch hoog schat ik zo in.
Wat voor werk en welke omgeving zoek je dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:36 schreef Myraela het volgende:
Ik hou gewoon niet van hele dagen thuis zitten. Verder ben ik ook totaal inspiratieloos voor het eten. Dus ik heb gewoon even een rotdag. Nu nog proberen om in ieder geval niet teveel te eten.
Hoe kun jij nou inspiratieloos zijn? Ik zie krijg zoveel leuke tips op je blog.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:36 schreef Myraela het volgende:
Ik hou gewoon niet van hele dagen thuis zitten. Verder ben ik ook totaal inspiratieloos voor het eten. Dus ik heb gewoon even een rotdag.Nu nog proberen om in ieder geval niet teveel te eten.
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:37 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Bedoel je van die trx kabels?
https://www.trxtraining.com/
Rotterdam, en werk-werk. Het maakt me allemaal niet meer uit wat het is, zolang het maar werk is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat voor werk en welke omgeving zoek je dan?
Haha, dat blog is juist de reden waarom ik geen inspiratie heb. Ik wil altijd weer iets nieuws en leuks verzinnen. In plaats van gewoon voor iets te kiezen dat ik al ken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:38 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou inspiratieloos zijn? Ik zie krijg zoveel leuke tips op je blog.
Maar ik snap je gevoel. Niet fijn, maar huppa... weer door!
Qwea heeft dat ff voor mij uitgezocht, ik richt zelf dat ik ongeveer 2000/2100 kcal binnen krijg icm 3 keer sporten per week en kantoor baan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb me daar dus nog nooit mee bezig gehouden
![]()
Wat moet je hebben als volwassen man? Iets van 2600 (kantoorbaan)? En kan ik dat het best opzoeken op de site van het Voedingscentrum ofzo?
Dat is te ver uit de richting denk ik. Amsterdam is niet haalbaar denk ik?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:46 schreef Myraela het volgende:
Rotterdam, en werk-werk. Het maakt me allemaal niet meer uit wat het is, zolang het maar werk is.
Recept????quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb eindelijk bananenbrood gemaakt.
OH MY FCKNG SHIT.
lekker
Nog tips voor een goede Android app? Ga ik er vanavond eens verder naar kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Qwea heeft dat ff voor mij uitgezocht, ik richt zelf dat ik ongeveer 2000/2100 kcal binnen krijg icm 3 keer sporten per week en kantoor baan.
Volgens mij kun je het zelf wel berekenen via deze site http://fitnessjunk.nl/vet(...)/calorieen-behoefte/, die gaat volgens mij uit van nul activiteit. Hangt allemaal af van lengte, gewicht, leeftijd.
Maar er zijn hier wel mensen actief die er meer verstand van hebben
Voor het bijhouden van Kcal zijn er diverse apps en andere mogelijkheden.
Ik gebruik Fatsecret.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Nog tips voor een goede Android app? Ga ik er vanavond eens verder naar kijken
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Nog tips voor een goede Android app? Ga ik er vanavond eens verder naar kijken
Ik gebruik ook Fatsecret, app is wel ok (heb android nog niet geprobeerd, ios wel). Maar vooral omdat het lekker werkt in een browser.quote:
Als er een reiskostenvergoeding is vind ik de afstand niet erg, bedrijven denken daar anders over.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is te ver uit de richting denk ik. Amsterdam is niet haalbaar denk ik?
Oey.quote:
Beetje weinig fruit?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:07 schreef Myraela het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: Magere yoghurt, All bran
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen, bietenburger, tzatziki
D: Baked ratatouille met krieltjes uit de oven.
T: Optimel vanille vla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |