Geen idee. Ik let sowieso niet op termen als 'vetvrij.'quote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik snap deze spray niet.Het bestaat voornamelijk uit koolzaadolie, waarom noemen ze het dan "vetvrij"?
Maar komt dat door het sprayen (waardoor je minder ml nodig hebt) of door een chemische truc?quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
Geen idee. Ik let sowieso niet op termen als 'vetvrij.'
Het gaat mij er alleen om dat je met deze spray minder calorieën aan je maaltijd toevoegt dan met gewone boter of olie.
Voor zover ik weet vooral door het sprayen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Maar komt dat door het sprayen (waardoor je minder ml nodig hebt) of door een chemische truc?Zoals van die olie die je niet kan verteren (en dus diarree cadeau krijgt).
Dat doe ik nu altijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 05:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Marketing heet dat
Je kan ook wat olijfolie oid op een stukje keukenrol doen en daarmee je pan invegen.
Kut geslapen, gedroomd over the gym (I shit you not) en opzouten met gapen, ik heb leg dayquote:
Ah zo. Het is ook de bedoeling iedere keer andere spiergroepen te trainen hoor. Dus ook buikspier, beenspier, rug etc.quote:Op maandag 3 november 2014 18:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bankdrukken is onderdeel van krachttraining. Wanneer je alleen bankdrukt verneuk je op termijn je postuur.
Ja, die heb ik voor de opvulling. Anders krijg ik honger en eet ik veels te weinigquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:25 schreef sanger het volgende:
Zijn die tussendoortjes bij iedereen met een reden?
Mijn lijstje voor vandaag dan maar eens:
O: Bakje cornflakes met melk (klein schepje suikerP + 1 wit kadetje hagelslag;
T:
L: 4 witte (helaas, bruin brood was op) sneetjes brood waarvan 2 met smeerkaas en 2 met pain de provence);
T:
D: Nnb, hoogstwaarschijnlijk aardappelen, groente en stukje vlees.
Tussendoortjes heb ik dus niet...
Yup, bewust voor de dooie momenten en om te voorkomen dat ik of ga snoepen/snaaien of te grote maaltijden ga eten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:25 schreef sanger het volgende:
Eitje beviel goed dus neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:43 schreef Karstman het volgende:
[..]
Yup, bewust voor de dooie momenten en om te voorkomen dat ik of ga snoepen/snaaien of te grote maaltijden ga eten.
Lijstje:
O: 2,5 boterham, slankei, rookvlees en appelstroop, sinaasappel
L: 2 boterham kipfilet, rauwkost
T: eitje, boterham OA35+
D: lamsmerguez en groenten in een wrap
T: koekje, magere yoghurt met banaan
Nice, in welk tijdsbestek?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:44 schreef Ryuuzen het volgende:
Mijn lijstje
O: 400 Ml magere Yoghurt met lijnzaad, banaan en een eiwitshake
T: eiwit pannekoeken
L: 200 gram kip 200 gram sla en 5 rijstwafels
T eiwitpannenkoeken
D: 200 gr Kip 200 gr groente en 70 gr rijst
S: Rug en schouders
na sporten banaan en eiwitshake
voor het slapen kwark![]()
Nu al 14 kilo kwijt
Mijne zijn om aan de kcal te komen en voor/ na het sportenquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:25 schreef sanger het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag dan maar eens:
O: Bakje cornflakes met melk (klein schepje suikerP + 1 wit kadetje hagelslag;
T:
L: 4 witte (helaas, bruin brood was op) sneetjes brood waarvan 2 met smeerkaas en 2 met pain de provence);
T:
D: Nnb, hoogstwaarschijnlijk aardappelen, groente en stukje vlees.
Tussendoortjes heb ik dus niet...
Jou L lijkt wel bijna meer dan je Dquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:48 schreef Qwea het volgende:
O: 3x spelt, pindakaas, kaas, smeerkaas, bak kwark, 2 roggebrood met kaas.
S: cardio en kt (legday)
L: wheyshake, 4x spelt, pindakaas, ham, kalkoenfilet, casselerrib. Gekookt eitje, roggebrood, banaan.
T: 2x spelt pindakaas, ham en een banaan. Klein restje pasta
S: hardlopen
D: agv
T; 4 handjes noten, 2 roggebrood met smeerkaas, appel, restje pasta
In 2,5 maandquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eitje beviel goed dus neem ik aan?
[..]
Nice, in welk tijdsbestek?
Mijn D is qua portie groterquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jou L lijkt wel bijna meer dan je D
Tuurlijk, dat kan ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn D is qua portie groter300g aardappelen, 800g groente, 250g kipfilet, 400g griekse yoghurt. En jus
Armen? Borst?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef Cathmar het volgende:
Gisteren mijn sportschooldebut. Volleeeedig buiten mijn comfort zone. Ik reed bijna met gierende banden terug naar huis toen ik aankwam. Maar eenmaal de drempel over ging het prima. Ik ben tevreden over de hulp en het programma dat ik nu heb. Daar ga ik de komende 8 weken mee aan de slag.
Cardio, benen, cardio, buik, schouders, rug, buik, rug, iets met hangen aan een ding/touw/lijnen dan nog cardio. Totaal 66 minuten en donderdag weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |