Goed rondje?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan ga ik maar eens een pizza bestellen zo. Net hardgelopen, jeweetsch.
Die is vet nice!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
Vandaag ging het weer helemaal goed. Alleen mijn laatste T en avondeten omgewisseld. Er zou iemand langskomen voor een offerte voor een kozijn, maar die was te laat. En ondertussen had ik enorm veel honger.Dus toen heb ik mijn kwark vast gegeten.
Kwark klinkt overigens gezond en hip, maar stiekem was het Optimel banaan & karamel. Die smaakt net naar Danoontjes.
Ja.quote:
Ik ben ook kwark moe. Flikker er van alles doorheen. Had net 400gr kwark met banaan en 2 mandarijnenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik ben wel al over naar de magere yoghurt 's ochtends. Maar magere kwark kan ik maar niet aan wennen en dit is gewoon echt heel erg lekker.
Dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ow yes. Dit is m gewoon. Super idee myr.
Ja, en ja, ik moet echt nog goed afvallen. Sta stil, al heel lang, ondanks dat ik me rot ren. Eet wrsch veel te weinig, maar vind 't lastig om genoeg te eten. De ironie. Vadsig zijn, veel sporten, niet afvallen omdat je te weinig eet. Awesome.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed rondje?Ligt voor jou de focus echt nog op afvallen of ben je op het moment voornamelijk nog bezig met onderhouden?
Dietiste doet wonderen. Zeker een sportdietistquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en ja, ik moet echt nog goed afvallen. Sta stil, al heel lang, ondanks dat ik me rot ren. Eet wrsch veel te weinig, maar vind 't lastig om genoeg te eten. De ironie. Vadsig zijn, veel sporten, niet afvallen omdat je te weinig eet. Awesome.
Maargoed, we komen er wel! Ben afgelopen maandag begonnen met bijhouden van m'n macro's, kijken wat ik binnenkrijg. Dat ga ik nu een maandje doen en op basis daarvan (al dan niet professioneel) advies inwinnen om te zien wat ik kan doen om het toch kwijt te raken. Sowieso begin ik binnenkort ook met krachttraining in de gym voor erbij, dus dat moet ook zoden aan de dijk zetten qua strakker worden.
Eens!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ow yes. Dit is m gewoon. Super idee myr.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
Yay een topic waar afvallende kasplantjes met een BMI van 28 ook thuishoren!
Heb jij geen behoefte aan een T tussen de O en L? Lijstje is in ieder geval niet verkeerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:37 schreef Myraela het volgende:
Mooie lijstjes!
Mijn lijstje:
O: magere yoghurt met All bran
L: 2 volkoren boterhammen, kipfilet, sla, tomaat, augurken
T: ratatouille met gepocheerd ei
T: (misschien extra T als vriend borrel heeft) boterham pindakaas
D: bloemkool "rijst" met gehakt hachee.
T: optimel kwark
Morgen ook weer mijn eerste officiële weegmoment na één week. Vandaag stiekem ook gewogen.Was nog niet de hele 0.4 die ik was aangekomen kwijt. Beetje teleurgesteld. Hopelijk morgen wel. Ach, het gaat in ieder geval weer naar beneden. We komen der wel.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:41 schreef Myraela het volgende:
Beetje ongemakkelijk, zit zo'n man voor een offerte boven. Ik heb er geen zin in en lig nog op bed. Hebben ze het over mij.
Verwacht het vandaag niet, eet wat later dan normaal. En eet liever een latere T extra omdat ik dan echt trek heb. Verbaas me soms wel over de trek, want vroeger at ik niets tot laat in de middag, en nu moet ik gewoon echt ontbijten want anders heb ik echt honger.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb jij geen behoefte aan een T tussen de O en L? Lijstje is in ieder geval niet verkeerd.
Was je dat gewicht aangekomen toen je iets minder serieus bezig was? Zo ja, dat valt toch nog enorm mee
Ok, dat snap ik. Herkenbaar ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verwacht het vandaag niet, eet wat later dan normaal. En eet liever een latere T extra omdat ik dan echt trek heb. Verbaas me soms wel over de trek, want vroeger at ik niets tot laat in de middag, en nu moet ik gewoon echt ontbijten want anders heb ik echt honger.
Goed bezigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:00 schreef RoelerMF het volgende:
Ruim 11 kilo eraf inmiddels in 5 weken tijd. De laatste keer dat ik dit woog moest ergens begin 2010/ eind 2009 zijn geweest! Ik ben er blij mee, en we gaan voorlopig nog even door!
Knap!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:00 schreef RoelerMF het volgende:
Ruim 11 kilo eraf inmiddels in 5 weken tijd. De laatste keer dat ik dit woog moest ergens begin 2010/ eind 2009 zijn geweest! Ik ben er blij mee, en we gaan voorlopig nog even door!
Ik herinner het me weer, ach in de tussentijd zijn er wel meer discussies geweest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef RoelerMF het volgende:
Toen ik dat begin oktober vertelde werd er twee topics lang met ijs, patat en shakes naar elkaar gegooid dus ik ga niet meer zeggen dat ik een voedingssupplement gebruik!
Netjes! Maar wel snel hoor 2 kilo in de week. Met een BMI van 43 (herkenbaar) zal dat een hoop vocht en lui vet zijn. Maar het is fijn om resultaat te zien zolang je je maar blijft realiseren dat het steeds langzamer zal gaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:00 schreef RoelerMF het volgende:
Jazeker, wekelijks langs de coach om te wegen en de week door te nemen. Vooral handig om de valkuilen door te kunnen nemen. Ben in de tussentijd ook een weekend weg geweest, zonder de supplementen en dst ging prims. Week erna gewoon weer afgevallen. En af en toe gun ik mijzelf ook iets extra's hoor. Eergisteren nog bij een afdelingsbijeenkomst nog meegegeten bij de Indische rijsttafel op het werkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik herinner het me weer, ach in de tussentijd zijn er wel meer discussies geweest.
Volgens mij is met supplementen heel belangrijk dat je op een goede manier weer afbouwt, zonder weer aan te komen. Je had ook begeleiding toch?
Goede zaak! Af en toe iets buiten het boekje moet ook zeker wel kunnen. Die stok achter de deur dat kan ik me wel wat bij voorstellen, helpt je toch even om goed door te zetten en wat makkelijke terugkoppeling kan krijgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:34 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Jazeker, wekelijks langs de coach om te wegen en de week door te nemen. Vooral handig om de valkuilen door te kunnen nemen. Ben in de tussentijd ook een weekend weg geweest, zonder de supplementen en dst ging prims. Week erna gewoon weer afgevallen. En af en toe gun ik mijzelf ook iets extra's hoor. Eergisteren nog bij een afdelingsbijeenkomst nog meegegeten bij de Indische rijsttafel op het werkGoddelijk lekker! Ik vind het vooral erg fijn dat ik nu op "snaai momenten" kan terugvallen op een aantal basis regels. En dat lijkt zo logisch en simpel, maar de stok achter de deur helpt wel om je aan die regels te houden en er een gewoonte van te leren maken. Daar zit voorlopig mijn grootste winst.
ZIE HET IS JOUW SCHULDquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef RoelerMF het volgende:
Toen ik dat begin oktober vertelde werd er twee topics lang met ijs, patat en shakes naar elkaar gegooid dus ik ga niet meer zeggen dat ik een voedingssupplement gebruik!
Dropshotquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:03 schreef Selestha het volgende:
Ok kennelijk hoor ik nu hier met mijn veel sporten; minder diëten en dus best veel kcal-afvalplanIk ben er al 20 kilo mee kwijt, dus de volgende kilo's gaan er hopelijk net zo gestaag vanaf.
Ben trouwens nog steeds niet van mijn infectie af, dus het bewegen is nog niet zoals ik wil.
Voor vandaag het volgende gepland;
O: Zelfgemaakte smoothie van kersen, kwark, gojibessen en chiazaad en twee volkoren boterhammen met pindakaas. Earl grey thee erbij.
T: Halve wafel met aardbeienjam, water
L: Latkes met een salade van rucola, komkommer en noten-cranberrymix met honing-mosterdvinaigrette
T: Stukje fudge en weer thee
A: Gegrilde groene aspergetips met kip, feta en citroen-rozemarijn en knoflook, aardappelpuree met vegetarische jus.
T: glaasje dropshot
Ben benieuwd naar de latkes, eerste keer dat ik ze maak
Beetje weinig fruit zie ik nu, morgen maar n zak appels erbij kopen.
Ja ik heb wel lekker diepvriesfruit in de vriezer, dat zijn de kersen in mijn menu ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
DropshotIk kan dat echt niet wegkrijgen
Wat is Latkes? Ik krijg trek van je A
Trouwens, iedereen die diepvriesfruit gebruikt : 500gr 1,79 bij lidl. Aardbei, bosvruchten en frambozen. Aanbieding
Ah, goeie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trouwens, iedereen die diepvriesfruit gebruikt : 500gr 1,79 bij lidl. Aardbei, bosvruchten en frambozen. Aanbieding
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het klinkt lekker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik heb wel lekker diepvriesfruit in de vriezer, dat zijn de kersen in mijn menu ook
Ik heb wel zoute dropshot, gewone dropshot lust ik ook niet
Latkes zijn Joodse aardappelkoekjes, een soort rösti alleen maak je ze dan zelf van lente ui-aardappel-en ei
Zoute dropshot? Waar de fuck haal je die?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik heb wel lekker diepvriesfruit in de vriezer, dat zijn de kersen in mijn menu ook
Ik heb wel zoute dropshot, gewone dropshot lust ik ook niet
Latkes zijn Joodse aardappelkoekjes, een soort rösti alleen maak je ze dan zelf van lente ui-aardappel-en ei
quote:
Heb net 1.5 kilo meegenomenquote:
Ik van een complete fles goldstrikequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ooit zo ziek geweest van dropshot.![]()
Als ik het alleen al ruik word ik al misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |