tuurlijk nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij zei dat ie al spierbundel had klopt dit
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
als ik jou zie, toto, krijg ik een stijve
als ik daarna LMI zie, wordt die weer slap
ik denk dat ik max 2mill had op mijn hoogtepunt was 1m cash en de rest allemaal spullenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
millies in de bank had ik allemaal verkocht
waarom dan pure?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
17 str gaat wel sloom zonder attack
Dat was ook echt rampzalig in WoW. Dat je je weaponskill moest oplevelen, goffedommequote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
17 str gaat wel sloom zonder attack
raadquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar weet netsplitter wel raak mee
Is weggehaald in cataclysm. Gvd kinderachtig.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ook echt rampzalig in WoW. Dat je je weaponskill moest oplevelen, goffedomme
ik heb t over jouquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met johannes gaat alles uitstekend, voor zover ik weet
ook vrij nutteloos eigenlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ook echt rampzalig in WoW. Dat je je weaponskill moest oplevelen, goffedomme
Oh. Al was dat ook wel heel irritantquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is weggehaald in cataclysm. Gvd kinderachtig.
ohquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik alleen pken nog leuk vind
In wrath of the lich king kreeg je een achievement voor maximale weapon skill unarmed halen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al was dat ook wel heel irritant. Als hunter deed je niet zoveel melee attacks vanzelfsprekend dus als je dan weer een ander wapen kreeg.
Goede tijdsbesteding wel.
Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig maarlief dat je vraagt of t ook met mij goed gaat!
heb je nog veel last van je oor?
Dwarven hunters unitequote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al was dat ook wel heel irritant. Als hunter deed je niet zoveel melee attacks vanzelfsprekend dus als je dan weer een ander wapen kreeg.
Goede tijdsbesteding wel.
enige wa geen nutteloze grind is in runescape is pk'enquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
pk vond ik nooit leuk omdat ik er erg slecht in ben
Jonge bossen en dan pets halenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige wa geen nutteloze grind is in runescape is pk'en
goed hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je?
heel pijnlijk, ik heb mn lesje wel geleerd
pets in runescape halenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
Als ik zou spelen zou ik chaos elemental pet willen
burgerlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
goed hoorlekker aan burgerlijk gezeten net, straks verder
en hoop t ook, ik doe het niet graag weetje. ik heb het beste voor je.
In Burning Legion, of hoe heette dat land? Had je beesten die onraakbaar werden op 1 hp. 's ochtends je mannetje erop zetten en naar schoolgaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In wrath of the lich king kreeg je een achievement voor maximale weapon skill unarmed halen.
Dat was pas nutteloos
jonge of oude bossen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jonge bossen en dan pets halen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
burgerlijkdit snapt niemand
maar oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |