Ben ik de enige die hier vrij weinig van begrijpt?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Burning Legion, of hoe heette dat land? Had je beesten die onraakbaar werden op 1 hp. 's ochtends je mannetje erop zetten en naar schoolgaan
k denk 3/4 jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
hoelang zal het duren voordat we 10000ste topic hebben?
Oh nee! Al die runescape bullshit is goed maar meng ik mij er in en ineens zo doen :$ :$quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier vrij weinig van begrijpt?
Ik had er als feral druid in TBC ook weinig last van. Zover ik me kan herinneren gebruikten die uberhaubt geen weapon skillsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Burning Legion, of hoe heette dat land? Had je beesten die onraakbaar werden op 1 hp. 's ochtends je mannetje erop zetten en naar schoolgaan
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh nee! Al die runescape bullshit is goed maar meng ik mij er in en ineens zo doen :$ :$
hoef je niet bij mij te doen, ik ben altijd braafquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mods dienen te allen tijde de orde te bewaken
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mods dienen te allen tijde de orde te bewaken
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoef je niet bij mij te doen, ik ben altijd braaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |