Je denkt dat je wat bereikt met je vergelijking, maar dat doe je niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk zinloos, beetje met lego spelen als je ook kan werken.
Oftewel, als ik dat nou leuk vind? Waarom niet.
Ik moest even kijken, maar die gast trekt dat wijf best hard naar achterenquote:
Drukke dag welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat, spare-ribs eten en neuken. Helaas zit ik de komende 2 weekeinden vol, daarna een keer tijd?
Lachwekkend hard zelfsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moest even kijken, maar die gast trekt dat wijf best hard naar achteren.
Dat is allang gezegd, gewoon een beetje met dingen spelen, kijken wat er nieuw is etc etc.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je denkt dat je wat bereikt met je vergelijking, maar dat doe je niet.
Ik vroeg gewoon wat daar leuk aan is, en in plaats van met een antwoord komen, kom je met niet kloppende vergelijkingen. Doe gewoon even normaal.
Dus nogmaals, wat is er leuk aan om in een winkel een beetje met elektronica te klooien?
Viel mij niet eens opquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk pielen met nieuwe telefoonsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je denkt dat je wat bereikt met je vergelijking, maar dat doe je niet.
Ik vroeg gewoon wat daar leuk aan is, en in plaats van met een antwoord komen, kom je met niet kloppende vergelijkingen. Doe gewoon even normaal.
Dus nogmaals, wat is er leuk aan om in een winkel een beetje met elektronica te klooien?
Wat is er leuk aan met dingen spelen? Gewoon een beetje met dingen spelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is allang gezegd, gewoon een beetje met dingen spelen, kijken wat er nieuw is etc etc.
Dat jij dingen die honderduizenden mensen al eeuwen doen als raar afdoet, dat is niet normaal.
Je komt alleen leuke dingen tegen als je geen geld hebtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Kluts het volgende:
Gewinkeld!
En waarom is er als je echt gaat shoppen bijna niks leuks! :'
Als je denkt dat er logica komt kijken bij wat mensen wel en niet leuk vinden, dan ben je toch wel op z'n minst een halve autist hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan met dingen spelen? Gewoon een beetje met dingen spelen.
Oh ja, logisch
Ja, dat is heel logisch, maar je zit nu zo diep in je eigen verhaal dat het toch niet meer helpt. gewoon een beetje producten bekijken is opeens vreemder dan necrofilie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan met dingen spelen? Gewoon een beetje met dingen spelen.
Oh ja, logisch
Kijk, dat laatste, dat snap ik! Maar als je niet op zoek bent naar een nieuwe camera of telefoon, zie ik daar persoonlijk niet zo het nut van in. En dus ook niet waarom men dat zo leuk vindtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk pielen met nieuwe telefoonsKijken hoe het werkt, of het echt zo snel is.
Kijken bij de camera's of die zoom nou echt zo goed is. Kijken of er nog goede films in de grabbelton liggen.
Nee, dat zeg je eindelijk goed, JIJ ziet niet in waarom...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste, dat snap ik! Maar als je niet op zoek bent naar een nieuwe camera of telefoon, zie ik daar persoonlijk niet zo het nut van in. En dus ook niet waarom men dat zo leuk vindt
Ik vraag wat daar leuk aan is. En jij geeft geen antwoord, jij zegt alleen: ja dat is leuk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is heel logisch, maar je zit nu zo diep in je eigen verhaal dat het toch niet meer helpt. gewoon een beetje producten bekijken is opeens vreemder dan necrofilie.
Heb ik al tig keer gezegd, maar jij moest eerst uit je 'ik verdedig Apple'-modus komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je eindelijk goed, JIJ ziet niet in waarom...
En dan moeten wij het je uitleggen?
Waarom is bouwen met lego leuk? Waarom is autorijden leuk? Waarom is postzegels verzamelen leuk? Waarom is een telefoon bekijken leuk? Gewoon, omdat diegene daar plezier in heeft. Doorvragen is zinloos. Er is geen antwoord op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vraag wat daar leuk aan is. En jij geeft geen antwoord, jij zegt alleen: ja dat is leuk.
Snap je dat ik dan doorvraag? Goh wat raar...
Ja, meer heb je niet nodig als iemand zegt dat ie iets leuk vindt, of moet er een wetenschappelijke theorie achter zitten dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vraag wat daar leuk aan is. En jij geeft geen antwoord, jij zegt alleen: ja dat is leuk.
Snap je dat ik dan doorvraag? Goh wat raar...
Mja, het is iig lastig als je het niet eens probeert maar dom door blijft zeggen: het is leuk, als iemand vraagt waarom. Maar goed. Het ligt aan mij blijkbaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:55 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn mensen die het gewoon leuk vinden om naar producten te kijken die ze niet nodig hebben
Net als dat er mensen zijn die vliegende vliegtuigen of treinen leuk vinden.
Of postzegels verzamelen of wat dan ook.
Zo heeft een ieder wat. Waarom iemand iets leuk vindt is sowieso moeilijk te beschrijven. Laat staan het enthousiasme overbrengen naar iemand die het niet snapt![]()
(niet dat ik het snap, maar das een tweede)
Dat sowieso.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, het is iig lastig als je het niet eens probeert maar dom door blijft zeggen: het is leuk, als iemand vraagt waarom. Maar goed. Het ligt aan mij blijkbaar.
Omdat je dan creatief bezig bent om iets tofs te bouwen. Omdat het een adrenaline stoot geeft als je een flinke dot gas geeft. Ik vermoed omdat het een goed gevoel geeft als je je verzameling compleet hebt/uitbreidt. En die laatste kan ik zo 123 niet iets op bedenken, vandaar dat ik het vraag.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom is bouwen met lego leuk? Waarom is autorijden leuk? Waarom is postzegels verzamelen leuk? Waarom is een telefoon bekijken leuk? Gewoon, omdat diegene daar plezier in heeft. Doorvragen is zinloos. Er is geen antwoord op.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Als MM codetaal is voor 'de kroeg', awesomesauce!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:57 schreef Q. het volgende:
Babs, vanaf 1 januari kunnen we samen elke dag de MM in in de pauze! Hoe tof is dat?
Iets met endorfine en zoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, meer heb je niet nodig als iemand zegt dat ie iets leuk vindt, of moet er een wetenschappelijke theorie achter zitten dan?
Omdat je kennis opdoet van een of meerdere producten. Omdat je ideeën kunt opdoen. Omdat je nieuwe dingen mooi vindt. Omdat je graag geld wil uitgeven. Enz enz enz.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je dan creatief bezig bent om iets tofs te bouwen. Omdat het een adrenaline stoot geeft als je een flinke dot gas geeft. Ik vermoed omdat het een goed gevoel geeft als je je verzameling compleet hebt/uitbreidt. En die laatste kan ik zo 123 niet iets op bedenken, vandaar dat ik het vraag.
En omdat ik wat tijd moet doorbrengen ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat je kennis opdoet van een of meerdere producten. Omdat je ideeën kunt opdoen. Omdat je nieuwe dingen mooi vindt. Omdat je graag geld wil uitgeven. Enz enz enz.
Misschien dat ik ooit een nieuwe camera wil kopen, mocht ik ooit nog eens naar verweggistan gaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste, dat snap ik! Maar als je niet op zoek bent naar een nieuwe camera of telefoon, zie ik daar persoonlijk niet zo het nut van in. En dus ook niet waarom men dat zo leuk vindt
Op die derde na dus op zoek gaan naar nieuwe spullen. Winkelen. En dat is toch wat anders dan leuk in een winkel rondwandelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat je kennis opdoet van een of meerdere producten. Omdat je ideeën kunt opdoen. Omdat je nieuwe dingen mooi vindt. Omdat je graag geld wil uitgeven. Enz enz enz.
Tough, Nokia bestaat neit meerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit een nieuwe camera wil kopen, mocht ik ooit nog eens naar verweggistan gaan
En als m'n telefoon kapot gaat, wil ik misschien wel een Nokia.
En ik wil die nieuwe iPhone ook wel even uitlachen.
Je leest toch echt hele andere dingen dan ik zeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op die derde na dus op zoek gaan naar nieuwe spullen. Winkelen. En dat is toch wat anders dan leuk in een winkel rondwandelen
Winkelen is in mijn woordenboek toch ook de bedoeling hebben iets te kopenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op die derde na dus op zoek gaan naar nieuwe spullen. Winkelen. En dat is toch wat anders dan leuk in een winkel rondwandelen
Lumia dan. Muts.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tough, Nokia bestaat neit meer
Misschien is 'neuzen' een beter woord dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Winkelen is in mijn woordenboek toch ook de bedoeling hebben iets te kopen
Maar weet dat dat niet voor iedereen geldt
Ze maken iig geen smartphones meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondanks dat het zo een enorm raar woord is/lijkt ervoor. Ben ik het er wel mee eensquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is 'neuzen' een beter woord dan.
Precies dat!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je komt alleen leuke dingen tegen als je geen geld hebt
Maar o wee als je echt iets zoekt.
Zo ben je toch ook?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan klinkt het ineens wel heel nerderig he.
Nee nee, je moet er om gaan lachen, dat is normaal en gezond gedragquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:19 schreef Q. het volgende:
Koop gewoon een nieuwe iPhone, CL. Tim Cook is uit de kast dus nu is het nog hip ook.
Als hij zo gay is zou je toch meer smaak verwachten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:19 schreef Q. het volgende:
Koop gewoon een nieuwe iPhone, CL. Tim Cook is uit de kast dus nu is het nog hip ook.
Jawel hoor. Ze mogen alleen tot 2016 geen telefoons meer maken. Daarna willen ze misschien een come-back doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die krengen zijn veel te groot man, daar kunnen mijn poezelige handjes niet mee overweg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:19 schreef Q. het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:19 schreef Q. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |