Die sla ik even op voor als m`n salaris binnen is en ik weer terug ben van een weekje Turkije. Thanks!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef Gripper het volgende:
Lekker lang broekje erbij:
http://www.mantel.com/spo(...)bmRbXT05MyNzdGFydDY=
Ik ga gewoon extra onder de zonnebank zodat ik helemaal inblend bij de Italiaanse GF coureurs met mijn hemelsblauwe Gios en wit schoeisel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:10 schreef Gripper het volgende:
Die Italianen weten straks niet wat ze overkomt joh, al die lange Nederlanders. Vai vai hollandesi!!! Geesienk he?! Moelema!!
No-P: ik heb nog ergens een cycling magazine liggen met daarin een tof stuk over de mooiste kustweg van de highlands. Wel tof hoor, paar jaar daar wonen: maar met de matige en weinige wegen daar zou ik dan je focus voor die tijd verleggen op mountainbiken; daarvoor is plekzat in Schotland.
Wordt ie mod, kolonel-kano instructeur of is ie met Puala aan het daten geslagen?quote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:29 schreef very het volgende:
Brändle verbreekt werelduurrecord wielrennen
Mooie fietstocht.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kolonel gaat naar Australie in februari via Hong Kongvoor net iets meer dan 40 dagen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:34 schreef FastFox91 het volgende:
En lottojumbo.nl is gekaapt door iemand anders.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:35 schreef Ericr het volgende:
[..]Moet alleen nog bedenken wat ik er mee ga doen.
Ligt er natuurlijk aan waar in Australië je zit, maar ook daar zijn bergenquote:
De keer dat ik de venbahn deed reden we in een groep van 20 man oid met snelheden van 30 vals plat op en 40-50 vals plat af. 5 pauzes dus elke 40 km effe pissen, bidons vullen en weer knallen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:30 schreef Fretwork het volgende:
Die Citadelrit lijkt me ook wel tof, ben alleen benieuwd of ik tegen die tijd 7 uur achtereen op die fiets kan zitten.
Hoe moet ik zoiets voor me zien? Rijdt ieder voor zich, of heb je allemaal groepvorming? Wat zijn ongeveer de tempo's? Pauzeren mensen halverwege voor een pispauze of ben je dan je groep kwijt?
Jij bent dichterbij als gripperquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
vrijgezel, wereldreiziger en blut?
Ja, ging best hard.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De keer dat ik de venbahn deed reden we in een groep van 20 man oid met snelheden van 30 vals plat op en 40-50 vals plat af. 5 pauzes dus elke 40 km effe pissen, bidons vullen en weer knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |