Zaterdag zei je nog dat je offtopic leuk vondquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:26 schreef muzas het volgende:
Ik heb maar gewoon wat besteld want van de aids in dit topic word je ook niet wijzer
Dat helpt maar evenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik plas altijd in mijn broek, das ook lekker warm.
Zou ik ook zeggen jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mtb? Ja. Racefiets? Mwah. Van wat ik uit de auto gezien heb dan
Coolquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:28 schreef No-P het volgende:
Ok, kan er zelf weinig over vinden. Ga mogelijk een tijdje in die regio wonen.
Ja hoor, ik doe dat tegenwoordig standaard. Af en toe kijk ik even in het topic, dan lees ik de laatste pagina of zo, en als ik toch de behoefte voel om iets te posten, ontvolg ik meteen weer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:14 schreef Patroon het volgende:
Kan ik mijn abonnement hier ook opzeggen?
In je wetsuit werkt dat een stuk beter jaquote:
Ik heb denk ik ook wel fotoverhaal in Engels tijdschrift. Ga thuis even zoeken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:28 schreef No-P het volgende:
Cool! Waar? Racefietsen kan wel, maar de wegen zijn over het algemeen gevaarlijker dan hier. Meeste is 100/110 met weinig ruimte voor inhalen. Er zijn wel heel veel mooie wegen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:28 schreef No-P het volgende:
Wegen zijn mooi golvend in de highlands, weet niet hoever je daarvoor van de kust af moet. Fietspaden in de buitengebieden doen ze niet aan voor zover ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:20 schreef No-P het volgende:
Iemand een idee of noordoost Schotland een goed fietsgebied is?
200km Citadelroute op zondag 1 maartquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:57 schreef Wielracer het volgende:
Weet iemand wanneer de Ivo ritten zijn in het voorjaar?
Kan ze zo ff niet snel terugvinden
Grof gezegd:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:36 schreef muzas het volgende:
Nou, op 1 maart dus klaar wezen om 200k weg te trappen.
Zitten zeker ook nog 6900 hoogtemeters in ofzo?
Waarom loopt die route niet over de hele Vennbahn? Zoals die route nu loopt, pak je amper de helft.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Grof gezegd:
200km Citadel: 1000hm
300km Ardennedriehoek: 3000hm
400km Maas-Ourthe: 4000hm
600km Rondom de Eifel: 4000hm
200km Vennbahn 1700hm.
Dat heeft met de drukte op de Vennbahn te maken. En met de navigatie. Het stuk tussen Aken en Roetgen is het drukste stuk van de Vennbahn. Dat wil ik vermijden. Verder naar het zuiden en je komt boven de 200km uit. Ik wil geen randonneurs door Aken sturen. Daar is Aken mij te beroerd voor als fietsstad (ik moet het eerste fietspad in Aken nog zien dat aan de Duitse wet voldoet).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:46 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Waarom loopt die route niet over de hele Vennbahn? Zoals die route nu loopt, pak je amper de helft.
(niet dat ik je wil corrigeren, ofzo. Vraag het mij gewoon af)
Kut, word ik weer geen eerste.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
RegistrationGF SPORTFUL DOLOMITI RACE
Mensola di Formaggio
The persons listed are correctly registered
Die sla ik even op voor als m`n salaris binnen is en ik weer terug ben van een weekje Turkije. Thanks!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef Gripper het volgende:
Lekker lang broekje erbij:
http://www.mantel.com/spo(...)bmRbXT05MyNzdGFydDY=
Ik ga gewoon extra onder de zonnebank zodat ik helemaal inblend bij de Italiaanse GF coureurs met mijn hemelsblauwe Gios en wit schoeisel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:10 schreef Gripper het volgende:
Die Italianen weten straks niet wat ze overkomt joh, al die lange Nederlanders. Vai vai hollandesi!!! Geesienk he?! Moelema!!
No-P: ik heb nog ergens een cycling magazine liggen met daarin een tof stuk over de mooiste kustweg van de highlands. Wel tof hoor, paar jaar daar wonen: maar met de matige en weinige wegen daar zou ik dan je focus voor die tijd verleggen op mountainbiken; daarvoor is plekzat in Schotland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |