abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146114037
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

donderdag 30 oktober 2014 @ 15:04:08 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146114174
Rupsje nooitgenoeg O+.
KuikenGuppy
pi_146114809
Wahaha dat plaatje _O-

Geppie succes met alles :*

Amsel om nog even op jouw opmerking terug te komen: Djenna sliep de heeeeeele dag. Die moest je echt wakker maken voor haar fles. Boaz is 180 graden anders. Hij groeit goed en is best tevreden. Maar ik ben soms bang dat ik iets verkeerd doe vanwege dat slaappatroon van hem overdag :@
pi_146114994
Ach geppie ;( Volgens mij is de jongste van Becky27 (>getal weet ik even niet zeker) ook geobserveerd geweest. Wie weet heeft zij nog tips, oid. Sterkte zeg, het lijkt mij slopend. :*
pi_146115260
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Wahaha dat plaatje _O-

Geppie succes met alles :*

Amsel om nog even op jouw opmerking terug te komen: Djenna sliep de heeeeeele dag. Die moest je echt wakker maken voor haar fles. Boaz is 180 graden anders. Hij groeit goed en is best tevreden. Maar ik ben soms bang dat ik iets verkeerd doe vanwege dat slaappatroon van hem overdag :@
Zolang jij Boaz de mogelijkheid biedt om te slapen als hij moe is, is het aan hem om de duur van de slaap te bepalen. 45 minuten is inderdaad precies 1 slaapcyclus dus het is logisch dat hij precies zo lang slaapt. Hij zal vanzelf (misschien) leren om langer te slapen. En als hij tevreden is, waarom maak je je dan druk?

E heeft dat ook lang gedaan, 45 minuten slapen. De Suus daarentegen slaapt wel langer dan dat. Ieder kind is anders en heeft andere behoefte :)

Geppie, wat rot -O- :*

http://www.me-to-we.nl/zo(...)n-drie/#.VFJNBcnb_qA
:D
  donderdag 30 oktober 2014 @ 15:41:38 #6
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_146115473
B heeft ook overdag nooit langer dan 45 min geslapen. E sliep veel meer en G zit daar nu precies tussenin. Hij doet overdag meestal 1 lang slaapje van een uur of 2-3 en een paar kortere slaapjes.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 15:42:01 #7
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_146115478
Och Geppie, wat moet je je machteloos voelen... :{ :*

Bleh, ik heb net met pijn in m'n buik het bedje van T naar z'n kamertje versjouwd. Onze nachten zijn zo beroerd... Wie weet houden we elkaar wel wakker en gaat het zo beter? Iets meer slaap zou wel fijn zijn :')
Oude (on)bekende.
pi_146116165
Och Geppie, dikke knuffel. Wat moeten jullie jullie vreselijk naar voelen. X
pi_146116202
Nieuwe spenen gehaald, voelt toch fijner.
Heb ze ook nu in een pannetje gemikt om ze uit te koken en mijn moeder doet een rondje met het aapje buiten in de wandelwagen zodat hij rustig blijft.
Want juist vandaag heeft meneer een speendag natuurlijk!

Geppie :*
pi_146116266
En wat betreft het slapen overdag, hier eentje die gewoon niet slaapt. Als het een half uur is, is het veel. Zoals gastouder zei; ze vecht gewoon tegen de slaap. Als ik met haar in kinderwagen erop uitging sliep ze wel maar dat is nu ook zo goed als over :')

Gelukkig is snachts tot op heden geen probleem gelukkig.
pi_146116598
Bedankt voor het hartelijke welkom in het vorige topic!
Nadat onze tweede nacht eigenlijk behoorlijk voorspoedig was verlopen (welk elke 3 uur voeding, maar daarna meteen liggen en slapen) hadden we goede hoop voor de tweede nacht. Die ging iets minder soepel helaas (al toch niet slecht).

Het is zo ontzettend wennen dat je eigenlijk geen idee hebt wat er aan zit te komen op een dag of nacht. Ik merk dat ik mij daar maar moeilijk aan over kan geven.

Daarbij zitten we nog met het feit dat zn sleutelbeen gebroken is tijdens de bevalling, waardoor je extra voorzichtig moet zijn met 1 kant van zn lijfje (en je direct 60% van de kleren weg kan doen, want die gaat hij nooit meer aan krijgen). Gelukkig beweegt hij zn arm goed en lijkt hij er relatief weinig last van te hebben.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_146116670
Ach, dat is sneu zeg...

Gelukkig lijkt hij er niet zoveel last van te hebben. Zijn die omslagrompers dan wel fijn, of gaat dat ook lastig?
pi_146116694

Het ligt wel aan het ziekenhuis hoe zo'n opname gaat. Bij ons is het idd je kind achterlaten en maar 2x per dag op bezoek, dus wij hebben een opname ook geweigerd. We hadden wat adviezen gekregen van die poli tijdens de opname die we hadden voor de echo van z'n bult en daar werd ik al boos om. Maar ik heb ook gehoord van huilpoli's waar je als ouder altijd welkom bent en waar ze de opname gebruiken om te zoeken naar een oorzaak. Dan gaan ze andere voeding proberen of idd andere reflux medicijnen. Dat zou ik op zich wel prettig hebben gevonden, want bij ons hielp Nexium uiteindelijk en als ze dat in het ziekenhuis gewoon hadden getest had dat veel gehuil gescheeld.
pi_146116796
Nou ben ik helemaal vergeten wie het ook alweer was :@, maar door het verhaal van Cheiron moest ik ineens denken aan dat babietje waarbij het armpje klem (?) had gezeten tijdens/voor (?) de bevalling?
ja, die zwangerschapsdementie is echt helemaal weg nu :')

Wie was dat ook alweer en hoe gaat het met haar arm nu?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 16:27:24 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_146116854
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Dyre het volgende:
Nou ben ik helemaal vergeten wie het ook alweer was :@, maar door het verhaal van Cheiron moest ik ineens denken aan dat babietje waarbij het armpje klem (?) had gezeten tijdens/voor (?) de bevalling?
ja, die zwangerschapsdementie is echt helemaal weg nu :')

Wie was dat ook alweer en hoe gaat het met haar arm nu?
Dat was geppie.

Heftig hoor Cheiron. Hoe lang duurt dat herstel ongeveer?
disclaimer
  donderdag 30 oktober 2014 @ 16:41:46 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146117313
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dat was geppie.
Oja. Geppie, ben je al bij een osteopaat geweest? Misschien N heeft je baby daar nog last van...?
KuikenGuppy
pi_146117497
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:21 schreef Dyre het volgende:
ch, dat is sneu zeg...

Gelukkig lijkt hij er niet zoveel last van te hebben. Zijn die omslagrompers dan wel fijn, of gaat dat ook lastig?
Omslagrompers zijn inderdaad de uitkomst. Dat gaat in principe redelijk. Maar het breekt natuurlijk je hart als je kleine mannetje er na 9 maanden met grof geweld uit zn moeder wordt getrokken en daarbij zn arm al breekt. Met een beetje gelukt zou het wel over een paar dagen al redelijk geheeld moeten zijn.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_146117780
Ja, dan breekt je hart inderdaad, Cheiron.. zielig!

En geppie, wat ontzettend verdrietig voor jullie. Ik hoop zo dat het snel beter gaat. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 30 oktober 2014 @ 17:30:00 #19
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146118914
Jeetje cheiron wat erg ;( hopelijk geneest het snel en heeft hij niet teveel pijn.

Geppie benieuwd wat het actieplan wordt. Maar een week zonder pfffff.... :*

Blue hier ook drie spenen voor in bed, beneden en onderweg. Heb net twee bij de hema gehaald en volgens mij vindt hij ze ok.

En fijn dat onverwachte kraambezoek. Hier stond de dag na de bevalling de tante van mijn man aan het ziekenhuisbed. Heb haar drie keer gezien ongeveer. Nu is ze heel aardig maar mijn schoonouders hadden wel even mogen melden dat ze meekwam :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146120046
Geppie is ook al bij osteopaat geweest weet ik toevallig.

Cheiron wat vervelend zeg, hoop dat het gauw beter gaat.
Moet hij ook al snel iets van fysio ervoor krijgen of is dat niet nodig?

Hier zijn de hemaspenen oké bevonden. Had ook bij kruitvat een mama-speen meegenomen, die vind ie nog fijner lijkt wel. Heb ook een mamfles dus vandaar dat ik dat wilde proberen.
Nah prima, heb ik 3 spenen weer!
Voordeel van de mamspeen is dat er geen ringetje aanzit zodat hij m er niet steeds uittrekt.
pi_146120680
Ik heb vanmiddag van drie verschillende merken spenen gehaald (Hema, Kruitvat en Difrax) en we gaan zo maar eens even zien welke het beste bevalt. Ik hoop de Difrax, want ik vind die andere zo lelijk :')

Het Bibi-schap bij Kruitvat was overigens al helemaal leeg en je kon duidelijk zien dat er een run was op dental-spenen van andere merken want die waren allemaal bijna op.

[ Bericht 23% gewijzigd door Amsel op 30-10-2014 18:25:07 ]
pi_146122887
Cheiron ik kan me helemaal voorstellen dat je hart breekt daarvan. Heel veel beterschap voor hem! Gelukkig dat ze met een paar dagen al verbetering verwachten!

Geppie wat heftig zeg. Ik had gemist dat je een huilbaby hebt ;( zo'n week opname lijkt mij ook vreselijk. Ik hoop dat het goede inzichten en oplossingen oplevert!

Kun je die ringen van de spenen van de HEMA er niet af slopen? Als dat tenminste de enige is die gepakt wordt, ik vind ringen bij jonge baby's ook erg onhandig. Voor S uze moeten we nog een ander merk/type gaan zoeken. Difrax vind ik echt heel lelijk, maar goed dat is ook niet echt relevant als die verder juist perfect is.
pi_146124698
Wow, nu met de overgang naar wintertijd slaapt I dus al om 19.30. We zijn van in de eerste maanden steevast 's avonds clusteren van 18.30 tot 22.00/22.30 naar 21.00 gegaan. Toen, vanaf dat ze naar het kdv ging, rond 20.00 en nu dus 19.30. Ik heb gewoon ineens een zee van tijd man!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146125205
Geppie wat sneu ;( :*

Cheiron, dat is ook heel zielig :'(

Franny :D en opeens heb je weer tijd voor jezelf! Lijkt me heerlijk!

De wintertijd zorgt er hier voor dat F elke ochtend rond 5 uur wakker wordt :O Gaat hopelijk snel weer over... Z'n snotterige neusje helpt ook niet mee; normaal slaap ik wel weer door tijdens het voeden maar vandaag zat dat er niet in :{

Hoe is het nu met S2 Spees; wordt de verkoudheid al minder?
pi_146125598
Dikke kus voor geppie :* Wat vreselijk voor jullie. Hebben jullie wat hulp van buitenaf (familie of vrienden)? Het lijkt me heel moeilijk om dit helemaal alleen te moeten doen, slopend ook.

Cheiron wat sneu! Zo'n klein kindje en dan al wat stuk. Geneest zoiets snel?

Franny, heerlijk toch :D of zit je je nu te vervelen ;)

Nou ik heb toch maar een Bibi-classic meegenomen. Die zijn blijkbaar wel veilig, en ze snapt nét de speen, met zo'n kleine Bibi speen dus.. Ik probeerde een Difrax speen en ze zat me aan te kijken met een blik van "Nope. Not today." :')

En vandaag weer zo'n slaapbaby :o - ze kwam om 5:30, 7:30, 11:15, 15:15, en nu slaapt ze nog. Ik blijf toch maar piekeren of ze dan wel genoeg krijgt :{ . Als ze drinkt doet ze dat wel heel lang (20 minuten per borst) en daarna zit ze ook echt vol. Denk ik tenminste, ze is dan lekker rozig, hangt tegen me aan, sukkelt wat in slaap, het wordt dan echt zo'n knuffelkind. Ook goed volle luiers tussendoor.

Ik baal best dat ik me hier dan weer onzeker over voel, terwijl het eigenlijk heerlijke dagen zijn met zo'n tevreden, makkelijk meisje. Het is ook nooit goed :@ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2014 20:06:26 ]
pi_146125782
Probeer er niet van te balen, Razz. Wees lief voor jezelf. Dat onzekere wordt vanzelf minder, merk ik. Maar voor nu hoort het een beetje bij (verse) mama zijn. Geeft niks.
pi_146125917
Ik weet nog dat als mensen zeiden: 'geniet ervan' dat ik dan vaak dacht: ja, maar ook als het goed gaat vind ik het moeilijk om echt te genieten omdat ik in mijn hoofd altijd wel bezig ben met onzekerheidjes en twijfels over of ik het wel goed doe.

Dus ook dat is belangrijk om los te laten. Het kan ook best wel samen gaan: genieten van je kind en tegelijkertijd die onzekerheden hebben. Het werkt alleen niet als je dat van jezelf niet mag, omdat je moet genieten.
pi_146126071
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Geppie wat sneu ;( :*

Cheiron, dat is ook heel zielig :'(

Franny :D en opeens heb je weer tijd voor jezelf! Lijkt me heerlijk!

De wintertijd zorgt er hier voor dat F elke ochtend rond 5 uur wakker wordt :O Gaat hopelijk snel weer over... Z'n snotterige neusje helpt ook niet mee; normaal slaap ik wel weer door tijdens het voeden maar vandaag zat dat er niet in :{

Hoe is het nu met S2 Spees; wordt de verkoudheid al minder?
5 uur wakker en dan niet meer slapen is inderdaad wel :O

S2 is nog steeds behoorlijk verkouden helaas, hoop dat het einde daarvan er wel eens aan zit te komen -O- Het eerste gedeelte van de nacht zijn we na spoeling en slurpie wel OK doorgekomen, vanaf een uur of 4 was er weer niet tegenop te spoelen. Echt weer happen naar adem. Stom!
pi_146126205
Wat sneu cheiron! Sterkte..

Wat een heerlijkheid, Razz, zo een knuffelbaby. En niet onzeker voelen hoor! Jullie doen het hartstikke goed. En volgens mij is het een heel ontspannen en tevreden meisje: niets meer aan doen!

Mijn babydreumes speelde vandaag een zelfbedacht kiekeboespelletje: duw een krant in je moeders gezicht > trek die dan weer weg > ga heel hard lachen en veeg daarna je snotneus af aan je moeders wang als 'kus'. (x10) :') O+
pi_146126353
Heel stom, Spees. :(
pi_146126537
Spees das inderdaad stom :( .. hopelijk gaat het snel weer beter!
pi_146126551
Superstom Spees! Duurt het nu al lang eigenlijk? Sneu voor zo'n ukje. En voor jullie :*

Aww Limone O+ heerlijk

Thanks Franny en Limone. Het is ook waar, zorgen en genieten gaan hand in hand hier. Ik moet ook eens ophouden met Googlen. Dan kom je op artikelen over bijv. stille ondervoeding, waar ik dan pijn in m'n buik van krijg. Terwijl ze afgelopen maandag bijna 300 gram was gegroeid t.o.v. 1,5 week daarvoor, dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken. SMS Google uit :') beter voor mijn gemoedsrust..
pi_146126937
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Superstom Spees! Duurt het nu al lang eigenlijk? Sneu voor zo'n ukje. En voor jullie :*

Aww Limone O+ heerlijk

Thanks Franny en Limone. Het is ook waar, zorgen en genieten gaan hand in hand hier. Ik moet ook eens ophouden met Googlen. Dan kom je op artikelen over bijv. stille ondervoeding, waar ik dan pijn in m'n buik van krijg. Terwijl ze afgelopen maandag bijna 300 gram was gegroeid t.o.v. 1,5 week daarvoor, dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken. SMS Google uit :') beter voor mijn gemoedsrust..
Ja dan is zorgen maken idd helemaal niet nodig! Vertrouw op jouw en haar lijf als alle signalen goed zijn :)

Ze is nu denk ik sinds dinsdag of woensdag vorige week ziek. Dus 9-10 dagen nu zoiets.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:30:49 #34
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146126948
SMS onzekerheid uit dan :+.

Ik heb daar gelukkig vrijwel nooit last van, maar merk dat ik een van de weinigen ben daar in.

:* voor wie 'm wil O+.
KuikenGuppy
pi_146127014
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:

Aww Limone O+ heerlijk

Nee gek, dat moet je ook niet googlen! Google Happy thoughts. Ik las vandaag dit artikel. Het 'mediteren' heb ik vandaag gedaan door eens 5 minuten goed naar haar te kijken toen ze aan het spelen was. Zo kwam ik er achter dat grom-geluidjes maakt naar haar tijgerspeeltje. Het mediteren hielp dus ;)
pi_146127186
Duurt lang, Spees en zo sneu! Behalve wat je nu al doet, valt er verder weinig te doen, toch? Beterschap!
pi_146127363
Klopt, we doen volgens mij alles wat kan :). Maar, overdag gaat het best goed en nu ook al twee nachten de eerste uren van de nacht! Dus er lijkt wel vooruitgang te zijn. We zitten het maar uit }:|
pi_146127787
Nog steeds beterschap voor S Spees!

Hoe gaat t eigenlijk met je dreumes ernaast? Heeft hij veel aandacht voor S of juist helemaal niet?

Soesa, dat artikel klopt echt helemaal! Ik ben (over het algemeen) zoveel relaxter nu. Zo vond ik Js vanmiddag wel erg warm, en idd 37.8. Bij dreumes had ik meteen een afspraak bij ff ha gemaakt, nu denk ik: komt wel goed en check ik t vanavond nog 1x :)
En dus idd: sms onzekerheid uit! :P

Limone, hoe schattig! O+

De krampjes worden alweer minder bij Js. was ff een heftige dag/nacht, maar hoort erbij. En eigenlijk geef ik stiekem mezelf de schuld, ik had ook last van m'n maag :')
Vriendje is in ieder geval morgen ook vrij, dus we hebben al een "plan" gemaakt mocht deze nacht weer dramatisch worden. 1 nacht niet slapen kan ik nog wel aan, 2 wordt een probleem :)
pi_146128174
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:49 schreef Loj het volgende:
Nog steeds beterschap voor S Spees!

Hoe gaat t eigenlijk met je dreumes ernaast? Heeft hij veel aandacht voor S of juist helemaal niet?

Het is soms vrij pittig :) en dan ben ik nog niet eens een dag in mn eentje met hen allebei geweest :@ morgen voor t eerst! Hij moet gewoon echt best wel wennen aan de nieuwe situatie. Hij is heel geďnteresseerd in haar en wil haar steeds kussen, aaien, vasthouden en haar fiepje geven als ze een milliseconde geluid maakt. Dus wat dat betreft echt prima. Maar tegen ons (mij met name) is hij met vlagen nogal opstandig, dwars en wild. Als hij iets doet wat echt niet mag (zoals een auto tegen mn hoofd gooien) en ik zeg daae iets van, kijkt hij me boos aan en gaat keihard schreeuwen. Vooral dat opstandige ben ik totaal niet gewend, S was altijd een heel makkelijke en vond serieus alles wel best. Maar hij moet ook even z'n plekje weten te vinden in de nieuwe gezinssamenstelling natuurlijk. Heb wel het idee dat t sinds een dag of twee beter gaat. We zijn heel erg bezig om hem te betrekken bij van alles, om ook dingen alleen met hem te doen en om zijn positieve gedrag te bejubelen in ieder geval :)

En hoe vindt O het dat J er is? Ook even wennen of valt t wel mee?
pi_146131377
Geppie, is er al wat meer duidelijkheid over de lengte van de opname (of lees ik daar als een malle overheen?)? Lijkt me heel zwaar!

Hoi Cheiron :W . Wat zielig dat de gup zijn arm gebroken heeft :{ . Hoe is mama uit de strijd gekomen?

Ik heb het spenenverhaal gemist geloof ik.. Moet ik me ergens druk over maken?

Razz, geen gekke dingen meer googlen hoor. Voor je het weet heb je er zelf een hersentumor bij.

Na acht maanden een doorslapertje te hebben gehad, is N nu al drie nachten op rij om de drie uur wakker -O- . Ik gok tandjesleed. Was ik eerst lichtelijk bang dat ik voor eeuwig met een tandenloos kind zou blijven zitten, aangezien alle Fok!-baby's al tandjes begonnen te krijgen behalve die van mij, gooit N er nu een sprintje in en zijn we bezig met nummer vier.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:13:27 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146131748
Hier ook nog een leeg bekkie hoor RFR! Succes vannacht :*.
KuikenGuppy
pi_146132076
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:13 schreef Burdie het volgende:
Hier ook nog een leeg bekkie hoor RFR! Succes vannacht :*.
Voor je het weet begint het kuiken ook te bijten!
N had vanavond papa in zijn neus vast :D . Dan pakt ze met twee handjes zijn gezicht vast en bijt ze hem zo in zijn neus. Mij bijt ze in mijn kin ;( .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_146133806
Alvast iedereen succes voor de nacht :P een hoop spookjes zo te lezen!
Tot zover mijn sociale reactie in dit topic, ik lees af en toe wel mee maar kan niet echt onthouden wie wat meemaakt :@

Had eerder een heel verhaal getikt maar telefoon bleef hangen en ik heb nu pas weer mijn handen vrij :')

Opname gaat inderdaad 6 tot 7 dagen duren om de oorzaak te achterhalen van het vele huilen zoals Dot eerder aanhaalde.
Wij als ouders mogen er gelukkig altijd bij als we willen. Dus niet maar twee keer per dag ofzo. Nu het voor mij duidelijk is dat de opname niet op sociale indicatie is (dus puur om ons als gezin te 'ontlasten') maar om een medische oorzaak te zoeken heb ik er meer vrede mee maar het blijft nogal wat om die kleine gup daar te moeten achterlaten.
:'( :{
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_146136606
Jeetje geppie, dat is niet niks zeg...
Gelukkig mogen jullie er te allen tijde bij blijven, en hebben jullie na die 6/7 dagen hopelijk een oorzaak (en wellicht ook al oplossing!) voor het huilen, maar je wilt je kindje het liefst natuurlijk zo ver mogelijk van een ziekenhuis houden.
Dikke knuffel voor jou :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146136734
Mooie score Dyre!

Maar bol is altijd 20% duurder, dus daar zou ik niet mee vergelijken. ;)
pi_146136823
Ik vind het super knap dat je deze stapt maakt ^O^
Het lijkt me heel zwaar en je zet hier heel duidelijk je kind op de eerste plaats.
Een dikke knuffel :* En ik hoop dat ze een oorzaak kunnen vinden
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_146136877
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:59 schreef Limone het volgende:
Mooie score Dyre!

Maar bol is altijd 20% duurder, dus daar zou ik niet mee vergelijken. ;)
Ssst! Ik gebruik Bol om te rechtvaardigen dat ik morgen weer even terug mag voor misschien nog meer cadeautjes O-)
pi_146137319
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:03 schreef Dyre het volgende:

[..]

Ssst! Ik gebruik Bol om te rechtvaardigen dat ik morgen weer even terug mag voor misschien nog meer cadeautjes O-)
Oh shit sorry! Die antenne staat bij mij niet altijd aan. :@ :P
pi_146138657
OMG er staat alweer iemand in de Z&G-lijst die op L's eerste verjaardag is uitgerekend :o
pi_146139980
Geen midden-in-de-nacht-ploeg vandaag? :)
pi_146139981
*zwaai* goed geslapen tot nu toe (lief deed de 1.00-editie), nu aan het voeden :) Hoop dat de andere mama's tevreden baby's en rustige nachten hebben!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146140016
Nou, wel lang geleden dat ik zo'n kort nachtje had :P
pi_146140022
:O het is weer 5 uur }:|
Hij ligt net gevoed en wel weer in z'n bedje, hopelijk bewaard hij al z'n geklets voor morgenochtend :+
pi_146140045
1 uur en nu : D
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 05:43:49 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_146140054
:W
trouwens, meestal als ik baby terug in bed leg na het voeden gaat ze binnen no time ontzettend hikken. Vannacht en gisteravond heb ik haar half op de zij weggelegd en ze sliep beide keren meteen zonder slikken en hikken. Ik leg ze voortaan wel altijd zo.
disclaimer
pi_146140258
Wij hadden ook weer eens nachtdienst, maar dan ook wel nu weer wakker. Dat hakt er meteen weer in :')

Leuke boeken! Stip heeft een eigen boekenplank en die is al overvol, dus misschien moet ik eerst even wachten tot hij die leuk vindt :P

Geppie, dat is idd wel veel prettiger ja. wanneer moet het gaan gebeuren? En je kunt daar vast ook slapen als je wilt he :)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 07:50:10 #57
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146140577
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 05:43 schreef Stormqueen het volgende:
:W
trouwens, meestal als ik baby terug in bed leg na het voeden gaat ze binnen no time ontzettend hikken. Vannacht en gisteravond heb ik haar half op de zij weggelegd en ze sliep beide keren meteen zonder slikken en hikken. Ik leg ze voortaan wel altijd zo.
Dat is hier ook zo. Maar dan alleen in de nacht. Zijligging wordt niet aangeraden omdat ze op hun buik kunnen rollen in een houding waarbij ze niet goed hun hoofdje kunnen draaien. Wij gebruiken nu een zijliggingskussen (¤15) hiervoor, misschien een tip.

Hier een oké nacht. Vanaf de voeding van half 5/5 uur wil S niet graag in haar bed slapen, lijkt dan niet lekker te liggen/blijft mopperen/hikken etc. Dit is al een paar nachten zo. Dan neem ik haar bij me en slapen we onrustig verder tot nu ong. Dat is het enige moment op de dag waarbij dit altijd zo is. Gek! Verder prima, 2130, 0030, 0430 en nu slaapt ze nog.
pi_146140906
Hier ook een zijslaper, wij hebben een soort mini-voedingskussentje voor 'm, hadden ze in het zkh ook. Daar slaapt hij heerlijk en omrol-veilig mee.

Soesa, hier heeft L dat ook zo'n beetje: ofwel aan het begin, ofwel einde van de nacht heeft hij ons nodig om rustig te kunnen liggen. Een aantal nachten wilden we 'm toch in zijn eigen wieg laten, maar dat werkt echt niet. Sinds we doorhebben dat hij dan bij ons nog wel makkelijk 2u tukt scheelt dat ons alledrie een stuk nacht ;)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:31:36 #59
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146141067
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:21 schreef JufMariska het volgende:
Hier ook een zijslaper, wij hebben een soort mini-voedingskussentje voor 'm, hadden ze in het zkh ook. Daar slaapt hij heerlijk en omrol-veilig mee.

Soesa, hier heeft L dat ook zo'n beetje: ofwel aan het begin, ofwel einde van de nacht heeft hij ons nodig om rustig te kunnen liggen. Een aantal nachten wilden we 'm toch in zijn eigen wieg laten, maar dat werkt echt niet. Sinds we doorhebben dat hij dan bij ons nog wel makkelijk 2u tukt scheelt dat ons alledrie een stuk nacht ;)
Oh, wat grappig die herkenning! Alsof ze dan inderdaad te lang zonder ons hebben gelegen ofzo O+.

Ik lig in O+ bad O+. Voor het eerst zonder buik en het is de eerste keer ook meteen dat ik 'm mis :o
pi_146141098
Hmm, ik heb dit al eens eerder in de groep gegooid, maar doe het nog eens.

I. heeft nu een paar keer gehad dat er na het slapen een bloedvlekje zit op haar hoeslakentje. Deze week was het ook weer. Het is ter hoogte van haar hoofdje, maar daar is niets aan te zien. Ze krabt zichzelf niet open. We denken dat het uit haar mondje komt, maar ook daar is zo op het eerste gezicht niets te zien. Eerder meenden we een wondje op haar tong te zien, maar daar is nu ook geen sprake van. Er zijn twee tandjes door, maar nieuwe tandjes lijken zich nog niet aan te dienen. Wat zou het kunnen zijn? Toch tandvlees dat spontaan een beetje gaat bloeden?
pi_146141259
Misschien dat je, als je haar op een wit doekje laar kauwen, er achter kan komen waar het vandaan komt? In een baby's mond kijken vind ik zelf namelijk nogal een uitdaging.
pi_146141351
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:31 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Oh, wat grappig die herkenning! Alsof ze dan inderdaad te lang zonder ons hebben gelegen ofzo O+.

Ik lig in O+ bad O+. Voor het eerst zonder buik en het is de eerste keer ook meteen dat ik 'm mis :o
Ik vond 't ook fijn om bij jou hetzelfde te lezen :)

Bad, ohhhhhh O+ (hebben wij niet, als we ergens een hotelletje boeken is dat een belangrijk criterium!)

Nog wat foto's?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146141470
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Misschien dat je, als je haar op een wit doekje laar kauwen, er achter kan komen waar het vandaan komt? In een baby's mond kijken vind ik zelf namelijk nogal een uitdaging.
Goede tip! Het is inderdaad nogal een uitdaging. :D .
pi_146141491
Oh, bij zo'n trotse opa blik springen bij mij meteen de tranen in de ogen. :+ . Mooie foto's, JM. Het is zo'n mooi ventje, en hij krijgt lekkere ronde wangetjes!
pi_146141992
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
. Vooral dat opstandige ben ik totaal niet gewend, S was altijd een heel makkelijke en vond serieus alles wel best. Maar hij moet ook even z'n plekje weten te vinden in de nieuwe gezinssamenstelling natuurlijk. Heb wel het idee dat t sinds een dag of twee beter gaat. We zijn heel erg bezig om hem te betrekken bij van alles, om ook dingen alleen met he
Herkenbaar Spees wat betreft Sillies gedrag :Y
Zolang ik Djen mee laat helpen met de verzorging van Boaz gaat het best aardig. Maar het kan gewoon niet altijd. Nee, ik laat Djen Boaz niet uit de wipstoel halen, want dat gaat gewoon niet goed :X En dan is mevrouw boos. Ik blijf dan altijd rustig en zeg tegen haar dat ik het heel lief vind dat ze probeert te helpen. Maar dat Boaz nog een beetje te zwaar voor haar is. En verder, als hij ligt te tukken, krijgt zij de volle aandacht. :) .. Tis ook niet niks voor zo;'n kleintje, EN dreumes zijn EN minder aandacht krijgen door brusje. Als Boaz huilt probeer ik zo snel mogelijk bij hem te zijn. Het lijkt of Djen dat gedrag soms kopieert. Zo van: als ik huil komt mama ook naar mij toe. Ik probeer gewoon zo veel mogelijk uit te leggen als ze boos is. Gelukkig komt het niet vaak voor :)

Hier hebben we Boaz vanaf dag 1 op de zij gelegd met een opgerolde handdoek achter zijn rug en strak ingestopt en ingebakerd met puckababy. Alelmaal dingen die volgens het boekje absoluut niet mogen. Maar heb me er nog geen moment ongerust onder gevoelgd. Ik doe het voornamelijk om geen afplatting te krijgen en als ie een keer moet spugen loopt het zijn mondje beter uit. Vooral in het begin was het een spugertje en dan vond ik het juist dood eng om hem op zijn rug te hebben liggen. Werkt prima voor ons zo ^O^

En Geppie :* .. Wat heftig allemaal zeg. Hopelijk komt er ook een oorzaak boven water die aan te pakken is. Heel veel succes jullie ^O^
pi_146142022
Mariska, je schildpadje! Wat groeit ie hard! Wanneer was je UD ook alweer? Het gaat goed met hem he? <3
En die foto met opa :'( O+
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:43:00 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_146142544
Misschien een domme vraag, maar een handdoek/kussen in de rug helpt toch niet tegen op de buik rollen? Ik zou verwachten dat je dat tegen het buikje legt :)

Mariska, hij wordt steeds knapper! O+

Franny, geen idee! Ik hoop dat het inderdaad gewoon tandvlees is!
disclaimer
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:45:49 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_146142613
Oh en baby ligt 's morgens ook bij ons in bed O+
Ik ben overigens niet zo panisch als het om veiligheidseisen gaat. Ik vind wat ik doe veilig, als in, ik voel me er veilig bij. Dat het niet past in de 43214567 babywetten van tegenwoordig maakt me dus niet doodsbang :@
disclaimer
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:55:31 #69
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146142859
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben overigens niet zo panisch als het om veiligheidseisen gaat. Ik vind wat ik doe veilig, als in, ik voel me er veilig bij. Dat het niet past in de 43214567 babywetten van tegenwoordig maakt me dus niet doodsbang :@
Goed juist :Y, maar ik dacht, ik geef het je even mee.

Mariska, wow, hij is zeker veranderd! Wat doet hij het goed zeg! Weten jullie eigenlijk wat de reden van de vroeggeboorte was?
pi_146142868
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig maar! En die schaam-smiley is nergens voor nodig.

Ik ben gestopt die wetten te lezen. In Nederland zijn er erg veel regeltjes, vind ik. Hier is dat stukken minder.
Disclaimer: veel regeltjes hebben natuurlijk een reden. Maar dit soort regeltjes slavisch opvolgen is niet altijd de oplossing. Gezond verstand en je baby goed kennen moet ook niet onderschat worden.

Zo houden wij ons niet aan de regel dat je je baby moet kledenin wat je zelf ongeveer aan hebt + 1 laagje. 't Arme kind stikt de moord.
Dat de buuf hier haar baby met 15 graden met wollen romper, dikke wollen jumpsuit, bollen bivakmutsje in een dikke drager + dikke babyinzet draagt.. Pff moet zij weten :D Maar oververhit raken is m.i. gevaarlijker dan het fris hebben.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:57:53 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_146142926
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Mariska, wow, hij is zeker veranderd! Wat doet hij het goed zeg! Weten jullie eigenlijk wat de reden van de vroeggeboorte was?

ja, zo'n zijligkussen vind ik sowieso het overwegen wel waard hoor! Tnx :*

En als baby bij ons in bed slaapt zorg ik dat ik mijn neus op dezelfde hoogte heb als die van haar, dat ik haar wel aanraak maar er genoeg afstand is, en dat ze niet uit bed kan vallen. Werkt eigenlijk perfect!
disclaimer
pi_146142943
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:21 schreef Roomsnoes het volgende:
Mariska, je schildpadje! Wat groeit ie hard! Wanneer was je UD ook alweer? Het gaat goed met hem he? <3
En die foto met opa :'( O+
15 november was z'n eta :)
Het gaat inderdaad goed hier, hij is en blijft een kleine stoere!
pi_146143029
Wat fijn zeg! En ik heb dé halloween outfit voor jullie gevonden:
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:13:06 #74
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146143282
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, zo'n zijligkussen vind ik sowieso het overwegen wel waard hoor! Tnx :*

En als baby bij ons in bed slaapt zorg ik dat ik mijn neus op dezelfde hoogte heb als die van haar, dat ik haar wel aanraak maar er genoeg afstand is, en dat ze niet uit bed kan vallen. Werkt eigenlijk perfect!
Met samen in bed slapen heb ik ook geen moeite. Ik beweeg nl niet als zij bij mij in bed ligt heb ik gemerkt. Ze ligt dan vaak op 'draagdoekhoogte', dus dat ik haar een kusje op haar hoofd kan geven zonder te hoeven buigen, op haar zij en ik ook op m'n zij met m'n arm om haar heen zodat ze niet om kan rollen. Of op m'n borst/buik maar door mijn afvallen voelt dat niet zo fijn meer ;( (botterig en dat heb ik echt noooooit gehad).

Overdag doet ze eigenlijk al haar slaapjes in de wagenbak maar ik merk dat ze daar wat onrustigster in is als E thuis is (niet gek,met het volume van een peuter :')). Dus, we gaan oefenen met boven in bed slapen. Op de dagen dat E er niet is, is daar alle tijd en ruimte voor, maar hoe doen jullie (moeders van 2 of meer kindjes) het naar bed brengen met een loslopende peuter/dreumes? Het is nog niet zo dat ik S zo in bed kan leggen en weg kan lopen. Ik moet haar altijd even helpen met haar speentje vasthouden en aai vaak over haar wangetje tot ze slaapt. Dit duurt een minuut of 5, soms 10 denk ik. Soms lukt het ook niet in 1x en drinkt ze nog even wat. Laten jullie de oudste dan alleen beneden?
pi_146143493
SQ die handdork is ervoor dat hij niet op de rug rolt :Y

Soesa ik laat Djen dan alleen beneden. Ik zorg dat de situatie zo veilig mogelijk is.. hond in de gang.. niks te eten waarin ze zich kan verslikken. Werkt prima hier :Y . Als ik weer beneden kom zit ze lekker te spelen. Ik leg ze overdag nooit samen in bed, dan blijft B o der. Want stel dat ie wakker wordt, dan wordt D ook wakker en die heeft haar slaapje nog wel nodig.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:52:39 #76
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146144361
Ik heb nog wel een zijligkussen eventueel te leen. :D

En vanaf vandaag heb ik Midi ook niet meer thuis. Midi is bijna 4 en nu zit ik hier met R.
En wat geniet hij van de rust zeg. Een dutje doen en niet tussendoor wakker worden en al je speelgoed voor jezelf *O* Ik mis V. alleen nu al ;(
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146144439
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nope.. Bloed was schoon, over het onderzoek van de placenta horen we 12 november meer, maar de kans dat daar iets uit komt is nihil. Blijft zeer waarschijnlijk altijd een raadsel.

En die schildpaddendrager!! O+

[ Bericht 3% gewijzigd door JufMariska op 31-10-2014 11:04:08 ]
pi_146144888
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat fijn zeg! En ik heb dé halloween outfit voor jullie gevonden: [ afbeelding ]
alles oke met jullie? las iets over vreselijk noodweer in Noorwegen?
S. 2014
J. 2016
pi_146145069
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:55 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Gelukkig maar! En die schaam-smiley is nergens voor nodig.

Ik ben gestopt die wetten te lezen. In Nederland zijn er erg veel regeltjes, vind ik. Hier is dat stukken minder.
Disclaimer: veel regeltjes hebben natuurlijk een reden. Maar dit soort regeltjes slavisch opvolgen is niet altijd de oplossing. Gezond verstand en je baby goed kennen moet ook niet onderschat worden.

Zo houden wij ons niet aan de regel dat je je baby moet kledenin wat je zelf ongeveer aan hebt + 1 laagje. 't Arme kind stikt de moord.
Dat de buuf hier haar baby met 15 graden met wollen romper, dikke wollen jumpsuit, bollen bivakmutsje in een dikke drager + dikke babyinzet draagt.. Pff moet zij weten :D Maar oververhit raken is m.i. gevaarlijker dan het fris hebben.
Is dat typisch iets van de Noord-Europeanen? In Denemarken verbaasden wij er ons over dat bij 18 graden alle kinderen in winterpakken en mutsen liepen. En babietjes in de kinderwagen droegen dat, en lagen nog onder een dekbed ook. Wij vonden dat idd nogal gevaarlijk.
pi_146145304
Alles goed! Maar er is inderdaad een flinke overstroming elders in het land. Doordat iedereen hier in houten huizen woont, zag je hele huizen meegesleept worden. :{ Global warming merk je erg hier.

L-E, ik denk het! We hebben wel een dun katoenen mutsje voor mini nu, maar menig baby heeft nu al een wollen pak aan van top tot teen. En het is 10-15 graden! Wat als het -5 is. Of -15?? Maargoed. Er lopen ook al volwassenen met dikke mutsen op nu. Ik zie een verband ;) Nou, wij varen onze eigen koers :P
pi_146145404
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:23 schreef Roomsnoes het volgende:
Alles goed! Maar er is inderdaad een flinke overstroming elders in het land. Doordat iedereen hier in houten huizen woont, zag je hele huizen meegesleept worden. :{ Global warming merk je erg hier.

L-E, ik denk het! We hebben wel een dun katoenen mutsje voor mini nu, maar menig baby heeft nu al een wollen pak aan van top tot teen. En het is 10-15 graden! Wat als het -5 is. Of -15?? Maargoed. Er lopen ook al volwassenen met dikke mutsen op nu. Ik zie een verband ;) Nou, wij varen onze eigen koers :P
Haha ja, dat zagen wij dus ook. We hebben ons een week lang er over verbaasd. Het was wel makkelijk: de niet-Denen waren makkelijk te herkennen aan de afwezigheid van idioot warme kleding voor de tijd van het jaar O+ En de mensen zonder jas waren altijd Nederlanders. Oeh een zonnestraal.. JASSEN UIT! *O*
pi_146146480
JM, wat een knapperd! Je ziet zo dat hij alle goede zorgen van de wereld krijgt :)

Roomsnoes, oef! Fijn dat jullie veilig zijn!

En de rest hoi!

Net weer eventjes langs mijn werk gegaan met kleintje, was weer erg gezellig! Merk dat ik na 5 maanden thuis gezeten te hebben weer erg toe ben aan werk. Noor was ook gelukkig in haar hum (normaal is ze wat huilerig bij vreemden) en er kwam zelfs een flinke lach tevoorschijn! Uitgerekend bij een collega die nogal een secreet kan zijn :') Mensenkennis is dus duidelijk niet aangeboren :')
pi_146146657
oeh gelukkig Room!

ons moppie is vandaag alweer 3 maanden!

S. 2014
J. 2016
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:30:37 #84
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146147366
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oeh gelukkig Room!

[ link | afbeelding ]
En ze vind het toch leuk :+ ;)

Dan is mijn grote meisje vandaag 2 jaar en 3 maanden :)

Wat raar dan he JM, dat het 'zomaar' kan gebeuren. Gelukkig maar dat hij alles zo goed doet O+
pi_146147473
Aaah, mijn mini is morgen alweer tien maanden. Ze zei vanochtend voor het eerst het woordje mama. O+ Verder probeert ze al,langs de salontafel te lopen. Ze is iets rapper dan haar zussen. :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_146147549
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef flowerbox het volgende:
Aaah, mijn mini is morgen alweer tien maanden. Ze zei vanochtend voor het eerst het woordje mama. O+ Verder probeert ze al,langs de salontafel te lopen. Ze is iets rapper dan haar zussen. :D
Daar zit ik met smart op te wachten :D Het lijkt me echt geweldig als ze voor het eerst papa of mama zegt! Nog eventjes geduld :')
pi_146147682
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Daar zit ik met smart op te wachten :D Het lijkt me echt geweldig als ze voor het eerst papa of mama zegt! Nog eventjes geduld :')
Ik zat ook helemaal enthousiast te doen. Ze keek me echt aan van wat doe jij nou weer?! :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_146148845
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oeh gelukkig Room!

[foto]
Ha! Ik dacht dat zij niet meer op je kon lijken. MAAR HET KAN DUS TOCH!!! :D

Gefeliciteerd met haar kwartjaardag! *O*
pi_146150601
Ik hoor dus nooit dat ze op mij lijkt. Constant hoor ik: 'Ooooh wat lijkt ze toch op D. he'

Het valt me trouwens op hoeveel aanspraak je krijgt als je met een kinderwagen op straat loopt. Vooral van oude dametjes O+
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:08:33 #90
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146150869
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoor dus nooit dat ze op mij lijkt. Constant hoor ik: 'Ooooh wat lijkt ze toch op D. he'

Het valt me trouwens op hoeveel aanspraak je krijgt als je met een kinderwagen op straat loopt. Vooral van oude dametjes O+
Over mijn oudste krijg ik dat echt altijd te horen, zelfs wildvreemden komen naar me toe om te zeggen dat E zoveel op mij lijkt. En bij S heeft nog niemand dat gezegd :D. Ze lijkt ook echt niet op mij. Dat vond ik de eerste dagen een beetje gek, bij E had ik heel erg een gevoel van herkenning en dat ontbrak bij S. Nu vind ik het alleen maar leuk dat ze zo verschillend zijn O+ (alleen ben ik al wel aan het shoppen gegaan, vanaf mt 62 passen de kleertjes van E echt niet bij S!)

Ik liep zondag met een draagdoek Door Sprookjeswonderland. Ik leek wel een van de attracties :'). Constant aanspraak, en zoveel mensen die het gezichtje van de baby willen zien.. lief maar dan moeten ze half in mijn decolleté hangen :') :D
pi_146150978
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:16 schreef Limone het volgende:

[..]

Ha! Ik dacht dat zij niet meer op je kon lijken. MAAR HET KAN DUS TOCH!!! :D

Gefeliciteerd met haar kwartjaardag! *O*
O+

het wisselt hier wel hoor, de ene dag net R en dan weer een kopie van mij.

of zoals mijn moeder zegt: Ze lijkt vreselijk veel op opa (mijn vader) nu mogen jullie 1x raden op wie ik erg lijk... :')
S. 2014
J. 2016
pi_146151432
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:08 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Over mijn oudste krijg ik dat echt altijd te horen, zelfs wildvreemden komen naar me toe om te zeggen dat E zoveel op mij lijkt. En bij S heeft nog niemand dat gezegd :D. Ze lijkt ook echt niet op mij. Dat vond ik de eerste dagen een beetje gek, bij E had ik heel erg een gevoel van herkenning en dat ontbrak bij S. Nu vind ik het alleen maar leuk dat ze zo verschillend zijn O+ (alleen ben ik al wel aan het shoppen gegaan, vanaf mt 62 passen de kleertjes van E echt niet bij S!)

Ik liep zondag met een draagdoek Door Sprookjeswonderland. Ik leek wel een van de attracties :'). Constant aanspraak, en zoveel mensen die het gezichtje van de baby willen zien.. lief maar dan moeten ze half in mijn decolleté hangen :') :D
Vroegen ze het niet gewoon daarvoor? :@
pi_146154518
Kennen jullie dat verhaal van die te snel werkende schildklier een maand geleden?
Nou, die doet nu veuls te langzaam werken :')
Dus voorlopig even medicijnloos tenzij ik me echt te moe en slecht ga voelen. (Jeeeeej voor de bv *O* )
Alleen over 6 weken moet het wel beter zijn anders gaat er wel een plan op gezet worden.
Plus het verhaal van de radioactieve slok is in ieder geval van de baan. Arts snapte volledig mijn argumenten, die ik al snif en snotterend heb verteld.
Hoe verder in de toekomst zien we dan wel weer, ze willen in ieder geval meegaan in het zo borstvoedingsvriendelijk mogelijk behandelen.

(Tot zover mijn egopost :@ )
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:10:26 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146155159
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

O+

het wisselt hier wel hoor, de ene dag net R en dan weer een kopie van mij.

of zoals mijn moeder zegt: Ze lijkt vreselijk veel op opa (mijn vader) nu mogen jullie 1x raden op wie ik erg lijk... :')
Kuiken lijkt erg op zijn vader. Die weer enorm op z'n moeder lijkt.
Toen ik kuiken voor het eerst aan de borst had, moest ik daar echt even aan wennen. Hij leek net mijn schoonmoeder :@ :').
KuikenGuppy
pi_146155340
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kuiken lijkt erg op zijn vader. Die weer enorm op z'n moeder lijkt.
Toen ik kuiken voor het eerst aan de borst had, moest ik daar echt even aan wennen. Hij leek net mijn schoonmoeder :@ :').
Zo heb ik al een paar keer gehoord dat F op opa lijkt (vader van mijn vriend)
Daar moet ik me echt overheen zetten elke keer want dat vind ik echt vreselijk :@
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:31:40 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_146155778
Oh Burdie, ik zie ook veel van jou in kuiken hoor! O+
disclaimer
pi_146156024
Ik heb een keer gehoord dat I op mijn schoonmoeder lijkt. ;( . Heb niets tegen haar, maar knap is ze bepaald niet, dus ik vond het heel STOM. :+ .

Jeetje Blue! Wordt dat door hormonen veroorzaakt? Die heftige schommeling van je schildklier?
pi_146156567
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:38 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb een keer gehoord dat I op mijn schoonmoeder lijkt. ;( . Heb niets tegen haar, maar knap is ze bepaald niet, dus ik vond het heel STOM. :+ .

Jeetje Blue! Wordt dat door hormonen veroorzaakt? Die heftige schommeling van je schildklier?
Yep, schijnt vaker voor te komen. En misschien bij mij door mn 'verleden' vn ziekte van Graves dat ik wat vatbaarder ben.
Ach, houdt je van de straat zeg maar ;)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:01:34 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_146156784
Blue :*
disclaimer
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:03:17 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_146156850
Lees je online weer allemaal verhalen dat zo'n zijligkussen onveilig is (maar niet waarom :')) en dat het alleen in de box gebruikt mag worden bij extreme voorkeurshouding. Ik zie eigenlijk de onveiligheid niet. Weet iemand dat?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')