Zolang jij Boaz de mogelijkheid biedt om te slapen als hij moe is, is het aan hem om de duur van de slaap te bepalen. 45 minuten is inderdaad precies 1 slaapcyclus dus het is logisch dat hij precies zo lang slaapt. Hij zal vanzelf (misschien) leren om langer te slapen. En als hij tevreden is, waarom maak je je dan druk?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Wahaha dat plaatje![]()
Geppie succes met alles![]()
Amsel om nog even op jouw opmerking terug te komen: Djenna sliep de heeeeeele dag. Die moest je echt wakker maken voor haar fles. Boaz is 180 graden anders. Hij groeit goed en is best tevreden. Maar ik ben soms bang dat ik iets verkeerd doe vanwege dat slaappatroon van hem overdag
Dat was geppie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Dyre het volgende:
Nou ben ik helemaal vergeten wie het ook alweer was, maar door het verhaal van Cheiron moest ik ineens denken aan dat babietje waarbij het armpje klem (?) had gezeten tijdens/voor (?) de bevalling?
ja, die zwangerschapsdementie is echt helemaal weg nu
Wie was dat ook alweer en hoe gaat het met haar arm nu?
Oja. Geppie, ben je al bij een osteopaat geweest? Misschien N heeft je baby daar nog last van...?quote:
Omslagrompers zijn inderdaad de uitkomst. Dat gaat in principe redelijk. Maar het breekt natuurlijk je hart als je kleine mannetje er na 9 maanden met grof geweld uit zn moeder wordt getrokken en daarbij zn arm al breekt. Met een beetje gelukt zou het wel over een paar dagen al redelijk geheeld moeten zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:21 schreef Dyre het volgende:
ch, dat is sneu zeg...
Gelukkig lijkt hij er niet zoveel last van te hebben. Zijn die omslagrompers dan wel fijn, of gaat dat ook lastig?
5 uur wakker en dan niet meer slapen is inderdaad welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Geppie wat sneu![]()
![]()
Cheiron, dat is ook heel zielig![]()
Frannyen opeens heb je weer tijd voor jezelf! Lijkt me heerlijk!
De wintertijd zorgt er hier voor dat F elke ochtend rond 5 uur wakker wordtGaat hopelijk snel weer over... Z'n snotterige neusje helpt ook niet mee; normaal slaap ik wel weer door tijdens het voeden maar vandaag zat dat er niet in
![]()
Hoe is het nu met S2 Spees; wordt de verkoudheid al minder?
Ja dan is zorgen maken idd helemaal niet nodig! Vertrouw op jouw en haar lijf als alle signalen goed zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Superstom Spees! Duurt het nu al lang eigenlijk? Sneu voor zo'n ukje. En voor jullie
Aww Limoneheerlijk
Thanks Franny en Limone. Het is ook waar, zorgen en genieten gaan hand in hand hier. Ik moet ook eens ophouden met Googlen. Dan kom je op artikelen over bijv. stille ondervoeding, waar ik dan pijn in m'n buik van krijg. Terwijl ze afgelopen maandag bijna 300 gram was gegroeid t.o.v. 1,5 week daarvoor, dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken. SMS Google uitbeter voor mijn gemoedsrust..
Nee gek, dat moet je ook niet googlen! Google Happy thoughts. Ik las vandaag dit artikel. Het 'mediteren' heb ik vandaag gedaan door eens 5 minuten goed naar haar te kijken toen ze aan het spelen was. Zo kwam ik er achter dat grom-geluidjes maakt naar haar tijgerspeeltje. Het mediteren hielp dusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Superstom Spees! Duurt het nu al lang eigenlijk? Sneu voor zo'n ukje. En voor jullie
Aww Limoneheerlijk
Thanks Franny en Limone. Het is ook waar, zorgen en genieten gaan hand in hand hier. Ik moet ook eens ophouden met Googlen. Dan kom je op artikelen over bijv. stille ondervoeding, waar ik dan pijn in m'n buik van krijg. Terwijl ze afgelopen maandag bijna 300 gram was gegroeid t.o.v. 1,5 week daarvoor, dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken. SMS Google uitbeter voor mijn gemoedsrust..
Het is soms vrij pittigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:49 schreef Loj het volgende:
Nog steeds beterschap voor S Spees!
Hoe gaat t eigenlijk met je dreumes ernaast? Heeft hij veel aandacht voor S of juist helemaal niet?
Voor je het weet begint het kuiken ook te bijten!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:13 schreef Burdie het volgende:
Hier ook nog een leeg bekkie hoor RFR! Succes vannacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ssst! Ik gebruik Bol om te rechtvaardigen dat ik morgen weer even terug mag voor misschien nog meer cadeautjesquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:59 schreef Limone het volgende:
Mooie score Dyre!
Maar bol is altijd 20% duurder, dus daar zou ik niet mee vergelijken.![]()
Oh shit sorry! Die antenne staat bij mij niet altijd aan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:03 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ssst! Ik gebruik Bol om te rechtvaardigen dat ik morgen weer even terug mag voor misschien nog meer cadeautjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |